Allemaal mooi. Ian vind ik ook erg mooi.quote:Op woensdag 16 september 2020 13:36 schreef 1inamelon het volgende:
[..]
Lewis is mooi![]()
Liam
Logan
Aidan (of een van de vele spellingsvarianten daarvan)
Alan
James
Finley
Le Sazjequote:Op woensdag 16 september 2020 08:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe spreek je jouw nickname uit eigenlijk?
Nou ja, 'ça va bien' is een Franse uitdrukking. Dit is Cava:quote:Op woensdag 16 september 2020 20:26 schreef LeSage het volgende:
Overigens heb ik ook een heleboel nicknames die ik vast verkeerd uitspreek in mijn hoofd. Maar pinquit lijkt me gewoon pinkwit, toch?
En ik bedenk met nu dus pas dat Cavabien gewoon de Franse uitdrukking is![]()
Sa va bi-jen, oftewel 'het gaat goed' in het Fransquote:
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 september 2020 20:43 schreef CaVaBien het volgende:
[..]
Sa va bi-jen, oftewel 'het gaat goed' in het Frans
Ik was in Frankrijk toen ik een nickname moest verzinnen
Van Zooey Deschanel natuurlijkquote:Op maandag 21 september 2020 22:14 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zag deze 2 vandaag:
Zooey
Djaomy
Of wellicht meer djawraquote:Op maandag 21 september 2020 22:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik Jinek keek, haha!
Overigens zit er qua uitspraak van Yara weinig verschil in Nederlands vs Engels toch? Beetje Yaaraa vs Yarah.
Jara met een J zou meer Djawra zijn zou ik denkenquote:Op dinsdag 22 september 2020 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of wellicht meer djawra
Een Y is nooit een Dj dus nee, het klinkt vrijwel hetzelfde....quote:Op dinsdag 22 september 2020 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Of wellicht meer djawra
quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Yup! Frennie en zoewie is t boek
Oh nee, het is gewoon met A. Anders krijg ik een error.quote:Op dinsdag 22 september 2020 16:42 schreef Lemijn het volgende:
[..]![]()
![]()
! Mijn hoofd zegt al jaren Franny, met aa, zoals je ook Sannie zegt. Tegen onze Franny bedoel ik. @:Franny_G zeg me dat je geen Frennie heet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |