Dat kan ik me heel goed voorstellen. Het lijkt me echt een drama om als leerkracht een naam voor je eigen kind te moeten kiezen, je hebt dan bij zoveel namen een associatie.quote:Op maandag 31 augustus 2020 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als het echt de nummer 1 blijft en ik krijg m niet uit mijn hoofd dan noemen we de baby gewoon zo. Maar ik zoek nu wel naar andere namen.
Ik heb gewoon hele sterke associaties met kinderen die ik lesgeef en hun namen. Zijn wel meer namen die ik niet meer zal gebruiken om die reden, of gewoon niet leuk meer vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, niet echt gangbaar. Eerder als afkorting voor Jessica.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Is Jess in het VK gebruikelijk voor een jongen? Ook de eerste keer dat ik het hoor ja.
Ja hoor, prima naam voor een jongen.quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Is Jess in het VK gebruikelijk voor een jongen? Ook de eerste keer dat ik het hoor ja.
quote:Op maandag 31 augustus 2020 23:34 schreef Blues het volgende:
De kleinkinderen heten overigens:Dat is een feest als je die alledrie roeptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Is dit Gilmore Girls?quote:Op dinsdag 1 september 2020 09:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, prima naam voor een jongen.
[ afbeelding ]
Zo kende ik het ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 04:57 schreef Seven. het volgende:
Nee, niet echt gangbaar. Eerder als afkorting voor Jessica.
Jep.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dit Gilmore Girls?
Daar komen allebei de namen vandaag nl.
Ace is idd de bijnaam van Rory.quote:Op dinsdag 1 september 2020 12:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Is dit Gilmore Girls?
Daar komen allebei de namen vandaag nl.
Volgens mij is de -atou achteraan heel normaal in sommige Afrikaanse strekenquote:Op maandag 14 september 2020 20:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op een befaamde FB pagina komen er weer wat namen voorbij, manman. En nu voel ik me echt niet verheven boven die moeders, maar komop joh. Die namen die gegeven wordenEentje spant wel de kroon hoor.
L.aguiatou. Spreek je uit als L.agie atoe. Ok dan.
Oh, dat kan best. Het doet me denken aan Winnetouquote:Op maandag 14 september 2020 20:49 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Volgens mij is de -atou achteraan heel normaal in sommige Afrikaanse streken
Hoe kun je nou in Yvé Aivie/Ivy zien?quote:Op maandag 14 september 2020 21:01 schreef SQ het volgende:
ik kwam op een klaagpagina over verkeerd uitgesproken namen de naam Yvé tegen.
Wat je volgens de moeder dus uitspreekt als Aivie.
Wat overigens niet waar is.
Maar schrijf het dan gewoon als Ivy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |