Ja hij staat wel op de gezamenlijke lijst maar ik vrees een beetje dat dit een naam is die ik leuk vind omdat de rest van fok m ook leuk vindt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:08 schreef Burdie het volgende:
@:SQ: Robin. Kan voor jongen en meisje. Voor beide leuk ook.
Hier staat Maxime op de lijst voor een meisjequote:
Eens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 17:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik denk oprecht wel dat dit stukje makkelijker is als je weet of het een jongen of een meisje is
Dat neemt ook alleen het probleem maar weg als het een meisje isquote:Op zondag 30 augustus 2020 09:31 schreef Ggirl het volgende:
[..]
Eens!
Wij zijn er ondertussen voor een meisje uit, voor een jongetje nog altijd niet! (Morgen 37 weken 🎉).
Zul je zien dat het een jongetje word hè!
Ik zei gisterenavond tegen vriendlief dat ‘als het zo moet’ ze me woensdag bij de echo maar het geslacht moeten vertellen..
Ik ook, en 1 met een y die wel als een ij wordt uitgesproken.....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 19:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ken alleen Lidewij met een lange ij trouwens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)
quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Blues het volgende:
Deze namen al ooit gespot?
Wauw. Wel hip voor mensen uit GoedereedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)![]()
Zij is presentatrice bij RTL.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Wauw. Wel hip voor mensen uit Goedereede
JemigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)Dat is gewoon apart doen om het apart doen volgens mij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)
Protège moi de mes désirs.
Ach wie weet gebruiken ze gewoon louise als roepnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)niks aan t handje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Jup, arme wonnemoed gaat compleet viraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(van Twitter)
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |