Is dat niet de bijnaam van die Fin?quote:
Die rijdt dan zeker een Lambo?quote:
Klinkt aannemelijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat niet de bijnaam van die Fin?
Kimi ja de Fin ... de man van weinig woordenquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is dat niet de bijnaam van die Fin?
Heerlijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Airco hier op 19 graden. Lekker koel in huis.
Het houdt mensen op afstand.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:01 schreef pullup het volgende:
Een maskertje is niet zo'n probleem maar dit is wat overdreven
[ afbeelding ]
Zorro!!!!quote:
In jouw privétopic? Had ik niet gezien.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu net een nummertje van hem hebben gepost
Ouwe shit dat kan vast ergers andersquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Laat ik nu net een nummertje van hem hebben gepost
Toeval danquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In jouw privétopic? Had ik niet gezien.
Waer ben je geweest met dit weer... .. Verder dan de super om de hoek ben ik niet geweest ..quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:13 schreef Soury het volgende:
Flip flops vandaag aan. Ik kreeg zulke zere poten dat ik het een goed plan vond om op blote voeten mijn weg te vervolgen. Dat ging goed in de schaduw totdat ik mijn poezelige voetjes serieus bijna verbranden. Tering wat was dat fucking heet ik stond als een getrainde beer voor de voordeur.
Moeders op zondag. Ik zag er ook wel tegenop. Maar jaquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Waer ben je geweest met dit weer... .. Verder dan de super om de hoek ben ik niet geweest ..
Pff je bent gek met dit weer .. trein bus etc ...quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeders op zondag. Ik zag er ook wel tegenop. Maar ja
Viel mee, alles is airco en het traject wat ik maak is rustig. Ze woont niet aan de kustquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Pff je bent gek met dit weer .. trein bus etc ...
OKquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mee, alles is airco en het traject wat ik maak is rustig. Ze woont niet aan de kust
Ja je kan het ook overdrijven. Mijn auto had geen airco.quote:
Maar kijk ff goed naar je voetjes en verzorg ze ...quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je kan het ook overdrijven. Mijn auto had geen airco.![]()
Ja niks aan de hand even dansen. Ik moest wel aan hondjes denken.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kijk ff goed naar je voetjes en verzorg ze ...
Ik heb een pesthekel aan teenslippers. Qua slippers zijn deze voor mij favoriet.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:13 schreef Soury het volgende:
Flip flops vandaag aan. Ik kreeg zulke zere poten dat ik het een goed plan vond om op blote voeten mijn weg te vervolgen. Dat ging goed in de schaduw totdat ik mijn poezelige voetjes serieus bijna verbranden. Tering wat was dat fucking heet ik stond als een getrainde beer voor de voordeur.
Daar liep in in het ziekenhuis op.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan teenslippers. Qua slippers zijn deze voor mij favoriet.
[ afbeelding ]
Het was heerlijk! Gezellig veel bootjes op het water, dat is altijd zo leuk om te zien hoe andere mensen zich vermaken op het water en ik heb mezelf ook prima vermaakt.quote:
Ze zien er inderdaad leuk uit, maar het leuke is er snel af als je voeten gaan irriteren en dat heb ik met teenslippers al snel.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar liep in in het ziekenhuis op.Maar deze zijn zo leuk [ link | afbeelding ]
Zitten jullie altijd op dezelfde plas of gaan jullie ook wel eens verderquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Gezellig veel bootjes op het water, dat is altijd zo leuk om te zien hoe andere mensen zich vermaken op het water en ik heb mezelf ook prima vermaakt.
Die Birkenstocks zitten inderdaad lekker, maar ze zijn zo onelegant.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan teenslippers. Qua slippers zijn deze voor mij favoriet.
[ afbeelding ]
Ja die zijn leuk, leuke kleuren ook.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar liep in in het ziekenhuis op.Maar deze zijn zo leuk [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Gezellig veel bootjes op het water, dat is altijd zo leuk om te zien hoe andere mensen zich vermaken op het water en ik heb mezelf ook prima vermaakt.
Ja opeens weet je het, hoge hakken kan ik ook niet meer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze zien er inderdaad leuk uit, maar het leuke is er snel af als je voeten gaan irriteren en dat heb ik met teenslippers al snel.
Bootjes mensen. Ik mis dat wel. Mijn stiefvader had altijd bootjes. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me ging vervelenquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meestal kiezen we een plekje waar je het prettigst ligt met oog op de wind, vandaag dus een plekje met zoveel mogelijk wind gekozen, maar soms of eigenlij meestal liggen we liever uit de wind en dan zijn er op het meer stukken waar je snel mag varen, daar gaan we dus nooit liggen. Het meer is geloof ik 4 km2 dus keuze genoeg.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zitten jullie altijd op dezelfde plas of gaan jullie ook wel eens verder
Zonder sokken dan he?quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ik heb ze wel , maar ik doe wel sandalen
Ook nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hangt van de draagster af.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Birkenstocks zitten inderdaad lekker, maar ze zijn zo onelegant.
Oei, da's jammer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja opeens weet je het, hoge hakken kan ik ook niet meer.
Meen je dit nouquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hangt van de draagster af.
Dit model (Madrid) accentueert de vorm van je voet. Bij mooie voeten staan ze mooi, maar als je al te brede of lelijke voeten hebt is het een no go.
De meeste andere modellen van Birkenstock zijn overigens foeilelijk en dienen alleen gedragen te worden in combinatie met geitenwollen sokken.
Lekker even doorwaaien met het gas open, dat is inderdaad wel lekker. Maar ik verveel me nooit op het water, vaak liggen we ook met andere mensen en met dit weer moet je regelmatig het water in of ik luister een podcast of maak de boot schoon vanaf mijn luchtbedquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Bootjes mensen. Ik mis dat wel. Mijn stiefvader had altijd bootjes. Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik me ging vervelenBehalve met de bayliner die ik op het ijselmeer wat gas heb gegeven
Mannen die op slippers lopen verdienen sowieso levenslang en een dag.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
In huis voor de gelegenheid. Maar ik koop die krengen niet meerquote:
Maar ik heb ze ook hoor, de Madrids, maar daar mag ik van mezelf niet mee buiten de deur komen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat hangt van de draagster af.
Dit model (Madrid) accentueert de vorm van je voet. Bij mooie voeten staan ze mooi, maar als je al te brede of lelijke voeten hebt is het een no go.
De meeste andere modellen van Birkenstock zijn overigens foeilelijk en dienen alleen gedragen te worden in combinatie met geitenwollen sokken.
Slippers met witte sportsokkenquote:Op zondag 9 augustus 2020 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mannen die op slippers lopen verdienen sowieso levenslang en een dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |