Gewoon paar kratjes bier op straat slepen met een bbq !!quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bevalt goed, behalve de buren kunnen beter. Maar nog steeds heel tevreden met de verhuizing
Zulke tokkies zijn het ook weer nietquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon paar kratjes bier op straat slepen met een bbq !!
is het daar zo gezellig?quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Is het echt zo rustig geworden of is iedereen naar juichbaak gevlucht?
Geen idee, ben er maar heel sporadischquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het daar zo gezellig?
ik nooitquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, ben er maar heel sporadisch
Ik heb al teveel SC's om die ook nog bij te gaan houden.quote:
precies ditquote:Op zondag 9 augustus 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al teveel SC's om die ook nog bij te gaan houden.
Mwja..quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hoe gaat het verder met jou? Nog steeds hard aan het sporten/zwemmen?quote:
Het is gewoon rustig geworden. Beide SC'squote:Op zondag 9 augustus 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ah oké, duidelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Het is gewoon rustig geworden. Beide SC's
Ff vakantie strakt 22e daarna toch weer aanmelden.. beetje hardlopen ondetussen,..maar nu ook te warm..quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met jou? Nog steeds hard aan het sporten/zwemmen?
Gelijk heb je. Ik heb ook vrijwel niet meer gefietst de laatste tijd, alleen naar werk en terug en 2 keer vroeg opgestaan ervoor.quote:Op zondag 9 augustus 2020 20:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ff vakantie strakt 22e daarna toch weer aanmelden.. beetje hardlopen ondetussen,..maar nu ook te warm..
Krijg maar ff de tering ..
toch maar kijken zo danquote:
OMG die liggen ook in mijn diepvries !quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van die magnum dingen bedoel je?![]()
Ik ben al jaren verslaafd aan deze![]()
[ afbeelding ]
Oei oei wat zijn die lekkerrr
quote:Op zondag 9 augustus 2020 22:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
OMG die liggen ook in mijn diepvries !
Ja mjammmmquote:Op zondag 9 augustus 2020 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Het zijn de goedkoopste ijsjes maar oh zo lekker
![]()
Nu ben ik vet jaloersquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb gewoon een bak chocolade ijs in de vriezer. Vanavond nog lekker een bakje van genomen.
Lekker!!! Ook weer hoog tijd om een isolatielaagje voor de aankomende winter aan te gaan leggen, dus groot gelijkquote:Op zondag 9 augustus 2020 23:45 schreef dud0r het volgende:
Ik heb gewoon een bak chocolade ijs in de vriezer. Vanavond nog lekker een bakje van genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |