quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze praat liever niet met volle mond ..![]()
![]()
quote:Op zondag 9 augustus 2020 11:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
kom naar buiten dan!
Brutale aap!KOM DAN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Koffie op?quote:Op zondag 9 augustus 2020 12:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo!! Het duurde ff...maar ik ben wakker
Allangquote:
Die heb ik ook gehaald vanmorgen. Ook van die ouderwetse witte met chocolade eromheenquote:Op zondag 9 augustus 2020 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allang![]()
2 koppen zwarte koffie naar binnengewerkt , stukje gefietst ,'boodschappen'gedaan en nu weer lekker binnen![]()
Tijd voor waterijsjes![]()
Van die magnum dingen bedoel je?quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehaald vanmorgen. Ook van die ouderwetse witte met chocolade eromheen
Die magnum heeft teveel chocola.quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van die magnum dingen bedoel je?![]()
Ik ben al jaren verslaafd aan deze![]()
[ afbeelding ]
Oei oei wat zijn die lekkerrr
Ik vind magnums helemaal niets aanquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die magnum heeft teveel chocola.
Die waterijsjes heb ik ook idd
Stop dan meteen een roomboter staaf in je mikquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind magnums helemaal niets aan![]()
Precies om die reden
Het ijs, de pistolen of de condooms?quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind magnums helemaal niets aan![]()
Precies om die reden
Die van Clint Eastwood?quote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het ijs, de pistolen of de condooms?
Overigens Puzziepie jij hier?gaan we dit topic belegeren?
Als je ze maar niet ergens anders in stoptquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Stop dan meteen een roomboter staaf in je mik
Whoopsquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het ijs, de pistolen of de condooms?
Overigens Puzziepie jij hier?gaan we dit topic belegeren?
Wat dan ? Lekt er zo weer uit tochquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je ze maar niet ergens anders in stopt![]()
Geerd![]()
Zo'n zoete plak doos lijkt mij helemaal niets, en dan met dit weerquote:
Gewoon leeg likken als een bouvier die een bak kwark leeg eetquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo'n zoete plak doos lijkt mij helemaal niets, en dan met dit weer
Ik krijg hele nare associaties bij een bak kwark leeg etenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:35 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon leeg likken als een bouvier die een bak kwark leeg eet![]()
![]()
![]()
![]()
Af maken waar je aan begonnen bent
Geerd weet het kleurrijk te omschrijvenquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik krijg hele nare associaties bij een bak kwark leeg eten
Ik hou het wel bij mijn squirt TT ...veel interessanterquote:Op zondag 9 augustus 2020 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geerd weet het kleurrijk te omschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |