Energieslurpende apparaten gebruiken tegen de warmte als gevolg van klimaatverandering.quote:
Zeg dat wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:02 schreef Senn88 het volgende:
Mogguh, die airco was elke euro dubbel en dwars waardEens bedenken wat ik zo ga doen en vooral wat ik allemaal niet ga doen
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:07 schreef Elvi het volgende:
M'n blauwe shampoo werkt niet en ipv blauw haar heb ik nu een grijze waas over m'n haar
Is dat niet hip meer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:07 schreef Elvi het volgende:
M'n blauwe shampoo werkt niet en ipv blauw haar heb ik nu een grijze waas over m'n haar
In het oosten is het veel warmer!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Energieslurpende apparaten gebruiken tegen de warmte als gevolg van klimaatverandering.
Overleefdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja over het er naar toe fietsen maak ik me ook geen zorgen.Maar er staat een best lange zware work-out op het programma waarvan een deel rennen in de volle zon is. Ik ga wel gewoon, maar prettig is anders.
Gewoon naar rutbeek ofzo gaan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:38 schreef DrMarten het volgende:
Mijn buurmeisje heeft vandaag haar kinderfeestje. Een huis vol 5-6 jarige meisjes, zwembadje op straat en bbq achter huis. Tot zover mijn rustige zaterdag
Als het 30+ graden doe ik zo min mogelijk. Dus bankhangen en gamen denk ik.quote:
De generaties na ons hebben hier vast begrip voor.quote:
Heb je de loterij gewonnen en ben je het vergeten te vertellen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 11:58 schreef gcjoel het volgende:
Proefrit in een auto gemaakt. Weer genoeg voor vandaag
Haha, ik heb ook 2,5uur gefietst, ging best prima, totdat ik thuiskwam. 😅quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Overleefdwerd wel een tomaat van het rennen
Geen bodembron en eigen energie voorziening hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De generaties na ons hebben hier vast begrip voor.
Ik eet al 25 jaar geen vlees ofquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De generaties na ons hebben hier vast begrip voor.
En geen kinderen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik eet al 25 jaar geen vlees of
bijproduct, ik compenseer voldoende.
Dat weet je niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat niemand hier kinderen eet.
Te duur.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lease contract van vriendje loopt afquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen en ben je het vergeten te vertellen?
is ook geen goede slager voor te vinden..quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is fok, die zijn er vast wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij airco?!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 08:47 schreef Q. het volgende:
Ik ga mn airco zo maar eens aansluiten, nog niet gebruikt.
Hoe krijg je je vriendje op een leasecontract? Is dat beter dan CE zijn jaarcontract?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lease contract van vriendje loopt af
Zeker, je mag iedere 5 jaar een nieuw model uitkiezen. Zonder onderhoudskostenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe krijg je je vriendje op een leasecontract? Is dat beter dan CE zijn jaarcontract?
M'n broer heeft ook zoiets. Hij heeft nu een BMW.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, je mag iedere 5 jaar een nieuw model uitkiezen. Zonder onderhoudskosten
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:53 schreef Californium het volgende:
Hoorde trouwens op de radio dat Gouda ook Corona hotspot is.
RIP Elvi
Zijn er ook kortere leasemogelijkheden? Iedere 5 maanden een nieuw model vriendje lijkt me welquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zeker, je mag iedere 5 jaar een nieuw model uitkiezen. Zonder onderhoudskosten
Ja tinderenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zijn er ook kortere leasemogelijkheden? Iedere 5 maanden een nieuw model vriendje lijkt me wel
Wat
Oh ik dacht Waddinxveen. Naja komt goed uit; ik ga toch nergens heenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:53 schreef Californium het volgende:
Hoorde trouwens op de radio dat Gouda ook Corona hotspot is.
RIP Elvi
Maar al die moeite moeten doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tinderen
Mijn vriend kan dus serieus ook een auto tinderen. Dan wissel je hem steeds na korte periodes in.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja tinderen
Mijn vriend kan dus serieus ook een auto tinderen. Dan wissel je hem steeds na korte periodes in.
Met vrouwen is het prima concept idd. Een auto wil je gewoon voor langere tijd hebben als je die eenmaal hebt gekozen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik dan ook weer niet nodig.
Nee is nogal omslachtig. Maar wel fijn als je geen contract voor meerdere jaren zou willen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik dan ook weer niet nodig.
Het laatste bakje van de dag. Lekker urenlang staan bakken in de hitte. Nomnomnom.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Mazzeltje, de markt was blijkbaar eerder gestopt vanwege het weerStond nog één kraam helemaal aan het eind, dus heb ik alsnog aardbeien
Dacht ik dus ook maar valt reuze mee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het laatste bakje van de dag. Lekker urenlang staan bakken in de hitte. Nomnomnom.
Aardbeien houden toch van warmte.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook maar valt reuze mee.
Snel opeten dan maarquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook maar valt reuze mee.
Lekker! Ik heb vriezeraardbeien gekocht voor in smoothiesquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Mazzeltje, de markt was blijkbaar eerder gestopt vanwege het weerStond nog één kraam helemaal aan het eind, dus heb ik alsnog aardbeien
Wat is er nu weer met je vrouw?quote:
Ja deze gaan ook bijna allemaal de vriezer in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb vriezeraardbeien gekocht voor in smoothies
Als je daar nu pas achter komt ben je ook te dom om te poepen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was net even bij de bouwmarkt. Airco’s en ventilatoren waren daar niet aan te slepen
Goed bezig. Fiat 500?quote:Op zondag 9 augustus 2020 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die van mij is nooit zuur, heb haar net een nieuwe auto gekocht nl.
Is verboten toch?quote:Op zondag 9 augustus 2020 16:54 schreef MissMSX het volgende:
Josti's die met de auto naar het strand gaan met dit weer.
Josti's die nu de zee in gaan.x 1000
Nu is het omslagpunt. Het huis koelt niet meer af en de nacht wordt iedere dag een stukje warmer en dat duurt nog minimaal 3 dagenquote:Op zondag 9 augustus 2020 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was net even bij de bouwmarkt. Airco’s en ventilatoren waren daar niet aan te slepen
Daarom die airco flink laten blazen. Dan weet je zeker dat je je investering terugverdient met je actieve bijdrage aan het klimaatprobleem.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu is het omslagpunt. Het huis koelt niet meer af en de nacht wordt iedere dag een stukje warmer en dat duurt nog minimaal 3 dagen
quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom die airco flink laten blazen. Dan weet je zeker dat je je investering terugverdient met je actieve bijdrage aan het klimaatprobleem.
Wat?quote:
Haha zomervakantie.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je niet meer naar Spanje op vakantie maar je haalt. het gewoon in huis
Denk dat ik de metro in NY dan niet overleefd zou hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha zomervakantie.
Laatste keren waren Rome en NY met 40+ graden. Nooit meer.
Mensen worden wel teruggestuurd ja.quote:
Haha, dat is lekker koelquote:
Dat laatste is toch een goed haags gebruik?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mensen worden wel teruggestuurd ja.
Maar dan heb je weer de josti's die de verkeersregelaars stompen op de neus gaan geven
Wel het mooiste onweer ooit gehad daar. Niet zozeer in de metro, al hoorde je het daar ook. Je was wel snel weer droog daar beneden.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik de metro in NY dan niet overleefd zou hebben.
Jezelf droogföhnen.quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel het mooiste onweer ooit gehad daar. Niet zozeer in de metro, al hoorde je het daar ook. Je was wel snel weer droog daar beneden.
Nederlands in het algemeen welquote:Op zondag 9 augustus 2020 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste is toch een goed haags gebruik?
Je bent jezelf al aan het inlezen voor je tripje naar onze stad, begrijp ik?quote:Op zondag 9 augustus 2020 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dat laatste is toch een goed haags gebruik?
Ik neem Cali een keer mee.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent jezelf al aan het inlezen voor je tripje naar onze stad, begrijp ik?
Ben benieuwd of je de Miss-ballotage overleefd.quote:
De lat wordt natuurlijk wel steeds hoger hoe ouder en zuurder ik word.quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je de Miss-ballotage overleefd.
Ik bedoel maar....quote:Op zondag 9 augustus 2020 18:37 schreef MissMSX het volgende:
De lat wordt natuurlijk wel steeds hoger hoe ouder en zuurder ik word.
quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:15 schreef Californium het volgende:
Ik had begrepen dat we binnenkort weer eens langs moesten
Tot nu toe elke avond met T-shirt aan geslapen onder een laken omdat het anders te koud is.quote:Op zondag 9 augustus 2020 19:19 schreef Fascination het volgende:
In Den Haag is het zeker 18 graden met een fris zeewindje.
Tantoe warm hierquote:Op zondag 9 augustus 2020 19:19 schreef Fascination het volgende:
In Den Haag is het zeker 18 graden met een fris zeewindje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |