Kopen mensen keepersshirts?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n 15 jaar geleden probeerde Feyenoord een roze keepersshirt uit. Daar was toen zoveel ophef over dat deze na 3 weken uit de verkoop werd genomen. Dat kan je je nu niet meer voorstellen
Tot zover deze anekdote
mimimimimiquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Zonde dat Madrid in eigen huis is bestolen door de uefa..anders hadden ze dit city makkelijk aan de kant geschoven
Dat kun je ook wekelijks roepen.quote:
Vliegende keepGenot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen die altijd als keeper gekozen worden.
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.quote:
Keepers zijn zonder uitzondering rare mensenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen die altijd als keeper gekozen worden.
En negers die keepen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Keepers zijn zonder uitzondering rare mensen
En bij Isaksson?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.
Dat zijn nog vreemder. Dan kan je iets niet en dan ga je er toch mee doorquote:
Ik had die bijna gekocht echter koos ik voor een shirt van Alex.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.
Ah zoals modereren en @onlogischquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn nog vreemder. Dan kan je iets niet en dan ga je er toch mee door
yayquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had die bijna gekocht echter koos ik voor een shirt van Alex.
Dat is een meer dan uitstekende vergelijking moet ik zeggenquote:
Hier was toch geen interpretatie meer mogelijk? Je denkt dat de kans op matchfixing een stuk kleiner is geworden, maar dit zijn van die rare dingetjes..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt alsof penalty’s de laatste tijd niet meer teruggedraaid worden als er ook maar 1% twijfel is
Slechte zaak
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was toch geen interpretatie meer mogelijk? Je denkt dat de kans op matchfixing een stuk kleiner is geworden, maar dit zijn van die rare dingetjes..
Nou nou nouquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een tering nazi zeg. Wat een waardeloze scheids
je kijkt voor het eerst sinds corona weer voetbal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha dat stadiongeluid met gejoel
Deze Spaanse scheidsrechter is wel ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.
@:el-stinho
Europa League ook meegepakt, maar daarvoor niks inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je kijkt voor het eerst sinds corona weer voetbal?
En uit DRT ben je ook al verdwenen, verraderquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europa League ook meegepakt, maar daarvoor niks inderdaad.
Ja wat een baasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze Spaanse scheidsrechter is wel ok.
[ afbeelding ]
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik daar alleen het WK kijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
En uit DRT ben je ook al verdwenen, verrader
Ik kom straks met mijn favoriete voorbeeldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.
@:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |