yayquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik had die bijna gekocht echter koos ik voor een shirt van Alex.
Dat is een meer dan uitstekende vergelijking moet ik zeggenquote:
Hier was toch geen interpretatie meer mogelijk? Je denkt dat de kans op matchfixing een stuk kleiner is geworden, maar dit zijn van die rare dingetjes..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt alsof penalty’s de laatste tijd niet meer teruggedraaid worden als er ook maar 1% twijfel is
Slechte zaak
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier was toch geen interpretatie meer mogelijk? Je denkt dat de kans op matchfixing een stuk kleiner is geworden, maar dit zijn van die rare dingetjes..
Nou nou nouquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een tering nazi zeg. Wat een waardeloze scheids
je kijkt voor het eerst sinds corona weer voetbal?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha dat stadiongeluid met gejoel
Deze Spaanse scheidsrechter is wel ok.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.
@:el-stinho
Europa League ook meegepakt, maar daarvoor niks inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
je kijkt voor het eerst sinds corona weer voetbal?
En uit DRT ben je ook al verdwenen, verraderquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europa League ook meegepakt, maar daarvoor niks inderdaad.
Ja wat een baasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze Spaanse scheidsrechter is wel ok.
[ afbeelding ]
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik daar alleen het WK kijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:42 schreef Szura het volgende:
[..]
En uit DRT ben je ook al verdwenen, verrader
Ik kom straks met mijn favoriete voorbeeldenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schakelde later in. Maar merkte dat laatst in Spanje heel erg. Al is daar de arbitrage sowieso van een lachwekkend niveau.
@:el-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |