dat moet die van mij zijn met Memphis zijn penaltyquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zojuist een post geliked.
Zo’n 15 jaar geleden probeerde Feyenoord een roze keepersshirt uit. Daar was toen zoveel ophef over dat deze na 3 weken uit de verkoop werd genomen. Dat kan je je nu niet meer voorstellenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
De jongens tegen de meisjes staat nu gelijk.
Het was mijn post.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat moet die van mij zijn met Memphis zijn penalty
Kopen mensen keepersshirts?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n 15 jaar geleden probeerde Feyenoord een roze keepersshirt uit. Daar was toen zoveel ophef over dat deze na 3 weken uit de verkoop werd genomen. Dat kan je je nu niet meer voorstellen
Tot zover deze anekdote
mimimimimiquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:31 schreef PSVCL het volgende:
Zonde dat Madrid in eigen huis is bestolen door de uefa..anders hadden ze dit city makkelijk aan de kant geschoven
Dat kun je ook wekelijks roepen.quote:
Vliegende keepGenot.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen die altijd als keeper gekozen worden.
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.quote:
Keepers zijn zonder uitzondering rare mensenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kinderen die altijd als keeper gekozen worden.
En negers die keepen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Keepers zijn zonder uitzondering rare mensen
En bij Isaksson?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.
Dat zijn nog vreemder. Dan kan je iets niet en dan ga je er toch mee doorquote:
Ik had die bijna gekocht echter koos ik voor een shirt van Alex.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Gomes onder de lat stond was bij PSV het keepershirt mateloos populair, heb ik mij laten vertellen.
Ah zoals modereren en @onlogischquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn nog vreemder. Dan kan je iets niet en dan ga je er toch mee door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |