Hoe rijdt de nieuwe voiture?quote:
De auto rijdt heerlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe rijdt de nieuwe voiture?
(wat is het voor auto geworden?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:48 schreef Barreltje het volgende:
De auto rijdt heerlijk!
Een automaat, dus nog even wennen.. plus alle nieuwe snufjes van lane assist , adaptieve cruise controle, etc etc.. zot heerlijk hoog en goede steun in de rug..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Verstandig. Dit is weer waarin je omvalt als je flink beweegt.quote:
Ja, dan gaat maar een eind fietsen als we thuis zijn. Moet ik haar ook nog even vertellen dat morgen fietsen ook geen strak plan is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Verstandig. Dit is weer waarin je omvalt als je flink beweegt.
[..]
De auto rijdt heerlijk!
Een automaat, dus nog even wennen.. plus alle nieuwe snufjes van lane assist , adaptieve cruise controle, etc etc.. zot heerlijk hoog en goede steun in de rug..
Wat een fraaie bakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doet mij aan de volvo denken.
En mini is onderweg naar Adam in lange broek. Veel plezier.
[..]
De auto rijdt heerlijk!
Lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex rijdt er sinds kort ook in... ziet er goed uit![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:21 schreef Myraela het volgende:
Er stond iemand aan de deur omdat er zoveel rook uit de tuin kwam. Bang dat er brand was.
Yes! Ze waren top. Tenminste, gebakken dan. Qua smaak vind ik het nog lastig zonder vlees. Ik was altijd van de chorizo erop. Moet betere vega opties verzinnen.quote:
Novish hier.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yes! Ze waren top. Tenminste, gebakken dan. Qua smaak vind ik het nog lastig zonder vlees. Ik was altijd van de chorizo erop. Moet betere vega opties verzinnen.
Wild x 2quote:
Badkamerboer is geweest en gaat een prijsopgave maken voor de verzekering + een aanvullende voor wat meerwerk op mijn verzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:27 schreef AnneX het volgende:
@:z80 Stond een renovatie badkamer op de todo lijst?
Komt de verzekeringsman nog kijken? Het zou hullie wat kosten besparen als zij eraan mee betalen. Nee heb je, ...
Its a first: pizza’s besteld in Vreeswijk. Calzone tonno en vegataria.
Gratissss bezorgen.😎
Boerenmeidquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wild x 2
Boerenmeid x 2
Salciccia x 4
Rendang x 4
Monte x 2
Blue stilton x 1
Paling x 2
King crab x 2
Op lokatie King crab, rendang, Thaise green chicken, en salciccia gegeten..quote:
Vier kroketten ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Op lokatie King crab, rendang, Thaise green chicken, en salciccia gegeten..
Geen idee waarom de Thaise kip niet op het lijstje staat..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vier kroketten ?en je wilde nog wat kilo’s kwijt voor in je trouwjurk...
Hoe was de green chicken? Die heb ik nog onbeproefd in de vriezer liggen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Op lokatie King crab, rendang, Thaise green chicken, en salciccia gegeten..
Geen idee waarom de Thaise kip niet op het lijstje staat..
Ja Nom! En dus geen idee waarom we die niet hebben..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe was de green chicken? Die heb ik nog onbeproefd in de vriezer liggen.
Overspoeld met indrukkenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja Nom! En dus geen idee waarom we die niet hebben..
Met dit soort dagen ben ik erg blij met m'n redundante kookgelegenheid op de deel. Ik heb inmiddels geleerd dat het woord 'deel' niet bekend is in grote delen van Nederland, maar ik ken er geen ander woord voor. 'Inpandige schuur'?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Na een uur koken is het nu echt warm in de woonkamerniet heel slim.
Ik hoop dat ze koud genoeg blijven, onderweg. Vorige keer had je zoveel mooie koeltassen bij je, ik heb er niet aan gedacht dat de kroketten nu misschien beter even een uurtje in mijn diepvries konden bivakeren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wild x 2
Boerenmeid x 2
Salciccia x 4
Rendang x 4
Monte x 2
Blue stilton x 1
Paling x 2
King crab x 2
Dan hadden die kroketten zéker in de diepvries gemoetenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:25 schreef Barreltje het volgende:
En bij sigme geweest.![]()
Volgende keer ga ik gewoon niet meer weg hoor..
Hiervoor 4 jaar leon gereden .. we gingen kijken naar een nieuwe auto, maar wilden dan toch uiteindelijk wel een seatquote:
Ik kende het woord nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Met dit soort dagen ben ik erg blij met m'n redundante kookgelegenheid op de deel. Ik heb inmiddels geleerd dat het woord 'deel' niet bekend is in grote delen van Nederland, maar ik ken er geen ander woord voor. 'Inpandige schuur'?
Ook erg handig als ik per ongeluk de verkéérde pit uitdraai, waardoor m'n bietjes verbranden op de hete pit. Dat stinkt dan op de deel, en niet in het huis.
Nee, zeker niet, maar ik weet niet waar de grens ligt (of waarom).quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:27 schreef golfer het volgende:
Zelfs ik als ex-Amsterdammer kende het woord deel wel. Daar is niks Noordelijks aan. Die term gebruikt men volgens mij overal in Nederland.
Voor mij is het wel een eenmalig merk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hiervoor 4 jaar leon gereden .. we gingen kijken naar een nieuwe auto, maar wilden dan toch uiteindelijk wel een seatnieuw maar toch vertrouwd
Hier in het zuiden is het volgens mij niet bekend. Mijn man heeft in Dordrecht en Leiden gewoond maar hem zegt het ook niets.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, maar ik weet niet waar de grens ligt (of waarom).
En wat die mensen dan gebruiken om zo'n deel (de deel) van het huis aan te duiden?
Ik kende het woord wel. Misschien boekenwijsheid.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het volgens mij niet bekend. Mijn man heeft in Dordrecht en Leiden gewoond maar hem zegt het ook niets.
Nope, de deel is op de begane grond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:58 schreef Barreltje het volgende:
Als ik aan een deel denk dan denk ik eerder aan de zolder.. maar geen idee of dat correct is..
Ik, als 40 jaar in de stad (Utreg)gewoond hebbende en nu 16 jr in een dorp, wist dit ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Nope, de deel is op de begane grond.
Van oudsher is het het schuur-gedeelte van een boerderij, waar je dus binnendoor, vanuit het woonhuis, kan komen.
Dapper van d’rquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 21:24 schreef Blues het volgende:
Nichtje van me heeft een baby gekregen. Na flink bedonderd te zijn geweest waardoor haar hele toekomst in puin lag, na een paar jaar weer opkrabbelen gekozen om in haar uppie een kindje te krijgen en op te voeden. Best een beslissing
Wat creatief en effectief, leuk dat het leuk was!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef minilot het volgende:
Nog nooit van 'de deel' in deze context gehoord. Weer wat geleerd!![]()
Ik heb me zojuist een blaar gedanstHet was glorieus!
Zaal begon zich hier net te vullen:
[ afbeelding ]
Vierennegentig plaatsen maar en toch twee bekenden gezien!
De Ambassade in actie
[ afbeelding ]
Elk hokje had een eigen doosje tissues, voor het ware retro peepshowgevoel!
Autisme inspuitenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef Lot_1 het volgende:
Toen ik pril een baby had kon ik me er niets bij voorstellen, in je eentje een kind krijgen. Misschien ligt het aan je vangnet er omheen; ouders ed. In OUD schreef jaren geleden iemand mee die meen ik drie kinderen had gekregen zonder partner.
Hoivanuit de overkapping in de tuin. Wat een heerlijke dag. Zwembad in de tuin, vrolijk bloot kind, niets nuttigs gedaan*.
De buren stoken een flink vuur zag ik door hun huis heen (twee deuren stonden open). Misschien doen wij straks ook nog even de vuurkorf aan, ik vind het wel sfeervol.
*Edit: behalve dan vanochtend vroeg het kindeke autisme laten inspuiten. Hij heeft er gelukkig weinig last van tot nu toe. En doet alles reuze gemiddeld: zowel groei als ontwikkeling.
Met drie verschillende "partners" meen ikquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef Lot_1 het volgende:
Toen ik pril een baby had kon ik me er niets bij voorstellen, in je eentje een kind krijgen. Misschien ligt het aan je vangnet er omheen; ouders ed. In OUD schreef jaren geleden iemand mee die meen ik drie kinderen had gekregen zonder partner.
Hoivanuit de overkapping in de tuin. Wat een heerlijke dag. Zwembad in de tuin, vrolijk bloot kind, niets nuttigs gedaan*.
De buren stoken een flink vuur zag ik door hun huis heen (twee deuren stonden open). Misschien doen wij straks ook nog even de vuurkorf aan, ik vind het wel sfeervol.
*Edit: behalve dan vanochtend vroeg het kindeke autisme laten inspuiten. Hij heeft er gelukkig weinig last van tot nu toe. En doet alles reuze gemiddeld: zowel groei als ontwikkeling.
ik doel op Groofsken. Die deed het volgens mij via KI met donor. Geen idee of het verschillende donoren waren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Met drie verschillende "partners" meen ik
Wat gaafquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:17 schreef minilot het volgende:
Nog nooit van 'de deel' in deze context gehoord. Weer wat geleerd!![]()
Ik heb me zojuist een blaar gedanstHet was glorieus!
Zaal begon zich hier net te vullen:
[ afbeelding ]
Vierennegentig plaatsen maar en toch twee bekenden gezien!
De Ambassade in actie
[ afbeelding ]
Elk hokje had een eigen doosje tissues, voor het ware retro peepshowgevoel!
Grapje natuurlijk, er zit een vaccinatie in.quote:
Dat is wel fijn in zo'n situatiequote:Vangnet zijn mijn broer en fam (ze hebben 3 kinderen) (haar vader dus) heel hecht gezin.
Hey was toch een ram? Trouwens geiten hebben geen testikels.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb ik nou de geitentestikel update gemist?
Boerderie. Niet woning.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nooit gehoord van de deel in een woning.
Ik associeer het wel met een boerderij. Niet met een gewone woning.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
T is ook een deel aan een woning, maar wel een boerderij (geen flats of rijtjes woning). Volgens mij staat/stond er kleinvee, maar vaak ook hooiopslag of werktuigen. En grote kans ook dat daar de kamertjes waren voor de meiden en de knechtenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier in Frankrijk lopen ook een hoop poezels rond. Hun huiskat (die ook binnen komt zeg maar) die is best klein voor vier jaar oud, misschien iets teveel inteeltquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drie kittens op schoot... best warm! Ik mag blij zijn dat er al twee verhuisd zijn
Ventilator maar een standje hoger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens grote vreugde, het regent
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk lopen ook een hoop poezels rond. Hun huiskat (die ook binnen komt zeg maar) die is best klein voor vier jaar oud, misschien iets teveel inteeltLeuk beestje
Er loopt nu een verse kater van de buren rond die voor wat nakomelingen heeft gezorgd, heb nu een kitten van 2 maand op schoot
@spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens grote vreugde, het regent![]()
Enneh... designer bikini’s zijn ook maar bikini’s he![]()
Haaij! Goed hoor. Met jou alles goed?quote:
Hebben we in IJsselstein ookquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 00:05 schreef Candaasje het volgende:
Ik ken de deel ook wel. Niet in precieze betekenis, maar heb het wel vaker gehoord/ gelezen.
Feli met de nieuwe auto Barrel!
Succes met warme plakkittens Cat: D
Ik ben vast nog mensen vergeten. Maar ik wijt mijn laksheid aan de chocolade superdome die nog even al mijn capaciteit verbruikt om verteerd te worden.
Ik heb vandaag ook geleerd hoeje artisjokken eet. Toen voelde ik me wel een beetje een geit, dat afknabbelen van die blaadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |