Huehuehuequote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje zoals jouw hele bestaan zeg maar.
nondeju zegquote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KOEKOEK! Sooooowwwwwwwquote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)op-sierd-de-vos.htmlquote:Op donderdag 10 september 2020 13:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Is die boos te krijgen? Dat lijkt me ook kijkwaardig
geforceerde tv programma's zijn Jinek, DWDD, RTL Boulefart, Op1.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
Ik verwacht eigenlijk een grote geforceerde flopshow morgenavond.
Ik niet, etentje dat het bestuur heeft geregeld morgenavondquote:Op donderdag 10 september 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij komen gewoon voor haxball in de pauze.
Of niet
@:Scrummie2.1
@:Coco.
@:Gert
@:tralala
@:max23
@:wazaaaaa
@:-Jos-
@:Firefox1
Kwestie van prioriteiten stellen maat.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik niet, etentje dat het bestuur heeft geregeld morgenavond
Ik hoop voor zijn fans dat hij zijn racistische en vrouwonvriendelijke ideeën blijft uitdragen. Dat verdienen ze.quote:
Ja, geen zin in, maar ze hebben het zowat verplichtquote:Op donderdag 10 september 2020 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen maat.
(lol)quote:Op donderdag 10 september 2020 13:41 schreef Coco. het volgende:
[..]
nondeju zeg
MOD FITTIE
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |