Waar heb jij gespeeld? Nobuddie.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:47 schreef Kamover het volgende:
[..]
Jij weet niet eens of er zand of lucht in een bal zit.
Nou ja, dat relletje heeft Derksen ¤300.000 lichter gemaakt dus in scène gezet was het niet. Wel ietwat knullig allemaalquote:Op woensdag 9 september 2020 21:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Het is allemaal zo makkelijk en doorzichtig. Beetje relletje trappen en als de aandacht weg is, back to normal (en een boek uitbrengen). Lekker man! Ouwe pik!
Boek haalt ie wel weer 500k op dus compenseert elkaar makkelijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nou ja, dat relletje heeft Derksen ¤300.000 lichter gemaakt dus in scène gezet was het niet. Wel ietwat knullig allemaal
Dat boekje was er anders ook wel gekomenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:50 schreef PSVCL het volgende:
Zei toch dat het een act was om een boekje te verkopen
Alleen gaan ze nu natuurlijk meer exemplaren verkopen..quote:Op woensdag 9 september 2020 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat boekje was er anders ook wel gekomen
Zo dan! Koekoek!quote:Op woensdag 9 september 2020 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen gaan ze nu natuurlijk meer exemplaren verkopen..
Best triest om op deze manier je achterban voor de gek te houden, ik ga iig niet meer kijken naar die clowns
Gelukkigquote:Op woensdag 9 september 2020 23:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ik ga iig niet meer kijken naar die clowns
Mooi.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:09 schreef PSVCL het volgende:
ik ga iig niet meer kijken naar die clowns
Derksen heeft in het verleden meerdere malen aangegeven geen biografie uit te brengen. Geldwolf. Flopshowquote:Op woensdag 9 september 2020 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat boekje was er anders ook wel gekomen
Flopwolfquote:Op donderdag 10 september 2020 12:10 schreef bamibij het volgende:
[..]
Derksen heeft in het verleden meerdere malen aangegeven geen biografie uit te brengen. Geldwolf. Flopshow
Wilfred heeft dat al toegezegdquote:Op donderdag 10 september 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat het over Akwasi morgenavond. Dat kan bijna niet missen
EENSquote:Op donderdag 10 september 2020 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij komen gewoon voor haxball in de pauze.
Of niet
@:Scrummie2.1
@:Coco.
@:Gert
@:tralala
@:max23
@:wazaaaaa
@:-Jos-
@:Firefox1
Ik hoop zo dat Dries ineens schuimbekkend van achter de coulissen komt aanlopen.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk gaat het over Akwasi morgenavond. Dat kan bijna niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |