Ik woon er pal aan. Zie ze iedere avond massaal de duinen in trekkenquote:
Die is vanaf maart al een tikkende tijdbom.quote:
Voetballiefhebbers en studenten denken vast “fuck it wij gaan Rutte lekker naaien”quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef BirdsEyeView het volgende:
We moeten ons aan de regels houden.
Verhelderende persconferentie, dat lucht op
Dan ben je te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Resistor het volgende:
Ophouden met kijken naar besmettingen, maar beginnen met kijken naar ziekenhuisopnames. Veel beter.
Lach er maar om ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het aantal feestjes in de duinen hier was laatste weken al vrij hoog, ik denk dat dit alleen maar meer toe gaat nemen eigenlijk
Ja, aan de politie of een overheidsinstantie. Niet aan café De Kut in de binnenstad van een willekeurig stad of dorp. Denk niet dat de kroegbaas je bij de kraag gaat grijpen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:25 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Valse identiteit opgeven is strafbaar toch?
Oh jongen, ik kan dit beter niet kijken. Wordt hier zo moe van, dat geneuzel over handen wassen blijven herhalen maar verder niets.quote:
Als je wilt kun je 24/7 feestjes af hier. Open en bloot, sommige wat meer verstopt. Geen issues.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon er pal aan. Zie ze iedere avond massaal de duinen in trekken
We zijn een land met volwassen mensen. Die hebben ze in het buitenland niet.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:29 schreef Zorro het volgende:
Rutte denkt nog steeds dat mensen zelf kunnen nadenken
Die gast is echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:29 schreef Zorro het volgende:
Rutte denkt nog steeds dat mensen zelf kunnen nadenken
Nee, naar de combinatie van alle cijfers. Je kunt een voetbalwedstrijd ook niet alleen beoordelen op gescoorde doelpunten, de tegendoelpunten tellen ook mee.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Resistor het volgende:
Ophouden met kijken naar besmettingen, maar beginnen met kijken naar ziekenhuisopnames. Veel beter.
Nu het nog kan, geef ze groot gelijkquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het aantal feestjes in de duinen hier was laatste weken al vrij hoog, ik denk dat dit alleen maar meer toe gaat nemen eigenlijk
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Liever een snelle wetswijziging dan een nieuwe lockdown die helemaal voor een economische catastrofe zal zorgen. Nood breekt wet
Oja? We stemmen met z'n allen bepaalde personen naar deze posities. Zijn die dan allemaal zo denk je? Of zijn verkiezing doorgestoken kaart?quote:
Ik geef ze groot gelijk, deed het zelf ook in mijn jeugd en zou het zo weer doen.quote:
Wel bijzonder.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:25 schreef F.Sinatra het volgende:
Overigens; 2 mensen in mijn familie zijn arts. In de ziekenhuizen waar zij werken is het beleid; bij klachten testen maar tot de uitslag gewoon komen werken.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, naar de combinatie van alle cijfers. Je kunt een voetbalwedstrijd ook niet alleen beoordelen op gescoorde doelpunten, de tegendoelpunten tellen ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |