Maar dat moest in het Nederlandse polderlandschap weer zo nodig maanden (plus een reces) duren. Die wet had er al lang door moeten zijn, zo schieten we niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De grondwet hoeft niet eens te worden aangepast. Dit soort maatregelen kunnen in de coronawet. Die kan de grondwet beperken. Dat gaat nog minimaal tot oktober duren.
Ben ik nou naïef of is het normaal dat ik dat soort opmerkingen in je laatste zin echt gestoord vind?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop kansloos geleuter weer.... "er zijn meer besmettingen"
Uhm ja, je test meer.... hoeveel gaan er naar de ic? Bijna niemand/nihil.
Hoeveel gaan er dood? Nihil
Ben wel helemaal klaar met dat Corona geneuzel.... begint steeds meer te lijken op de invoering van een totalitaire staat....
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:27 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Net zo lang totdat dat virus hanteerbaar is.
En dat is het nog lang niet.
Liever een snelle wetswijziging dan een nieuwe lockdown die helemaal voor een economische catastrofe zal zorgen. Nood breekt wetquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Grondwetswijzigingen vereisen eerst nieuwe verkiezingen. Dat duurt maanden. Maar dat is ook niet nodig.
Een wetswijziging kan wel snel, maar dat duurt nu al maanden.
Beetje naïef wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef wpor het volgende:
[..]
Ben ik nou naïef of is het normaal dat ik dat soort opmerkingen in je laatste zin echt gestoord vind?
M.i. is de intentie van het kabinet om een tweede golf te voorkomen, en niet om eens even lekker de macht te grijpen en onze vrijheden met allerlei redenen buiten corona om in te perkenGrote boze overheid, wat een onzin.
Niet alleen in de duinenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het aantal feestjes in de duinen hier was laatste weken al vrij hoog, ik denk dat dit alleen maar meer toe gaat nemen eigenlijk
Ja, dan weet je tenminste zeker dat je te laat bentquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Resistor het volgende:
Ophouden met kijken naar besmettingen, maar beginnen met kijken naar ziekenhuisopnames. Veel beter.
Ik woon er pal aan. Zie ze iedere avond massaal de duinen in trekkenquote:
Die is vanaf maart al een tikkende tijdbom.quote:
Voetballiefhebbers en studenten denken vast “fuck it wij gaan Rutte lekker naaien”quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef BirdsEyeView het volgende:
We moeten ons aan de regels houden.
Verhelderende persconferentie, dat lucht op
Dan ben je te laat.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef Resistor het volgende:
Ophouden met kijken naar besmettingen, maar beginnen met kijken naar ziekenhuisopnames. Veel beter.
Lach er maar om ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het aantal feestjes in de duinen hier was laatste weken al vrij hoog, ik denk dat dit alleen maar meer toe gaat nemen eigenlijk
Ja, aan de politie of een overheidsinstantie. Niet aan café De Kut in de binnenstad van een willekeurig stad of dorp. Denk niet dat de kroegbaas je bij de kraag gaat grijpen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:25 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Valse identiteit opgeven is strafbaar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |