Gelukkig maar, dat geeft zo'n zooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:38 schreef Evertjan het volgende:
nu kom ik toch al sinds maart niet meer in de horeca.
Als je een kleine blik had geworpen op de leeftijdsverdeling van de besmettingen van de afgelopen weken, dan snap je ook wel waaromquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:38 schreef quirina het volgende:
Rutte geeft wel heel erg de schuld aan de jongeren he?
Je kan merken dat Rutte zelf geen kinderen heeft.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:38 schreef quirina het volgende:
Rutte geeft wel heel erg de schuld aan de jongeren he?
Je kan merken dat Rutte zelf geen kinderen heeft.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat geeft zo'n zooi.
Patatzaak net zo. 1,50 euro voor een frikandel. Of 20 bij de Aldi.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:39 schreef quirina het volgende:
Horeca is toch duur. Je kan beter zelf wat meenemen en buiten zitten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat geeft zo'n zooi.
Wow 72 uur, dat is wel het probleem ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Familielid moest laatst 72 uur wachten op uitslag voor zijn coronatest. Laat de GGD eerst maar eens beter haar werk doen want dat BCO is echt waardeloos. En sneller testen zoals in het VK is blijkbaar ook mogelijk. Laten we daar ook maar in investeren.
Dit zuigt dus, heb binnenkort 3 weken vakantie, maar heb weinig zin om daarvan 14 dagen in thuis isolatie te gaan zittenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:30 schreef Frutsel het volgende:
Twee weken thuisblijven bij terugkomst uit risicogebied - https://nos.nl/l/2343029#UPDATE-container-46792433
Is het nu duidelijk geworden wie bijv die 14 dagen betaald? Werkgever of werknemer? Slappe aanpak. Compenseer mensen die naar gele en oranje gebieden zouden gaan en iedereen die dat zo nodig wil moet zijn eigen risico maar dragen.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bent u thuis?
Nee bij mijn oma in het verzorgingstehuis, hoezo?
Er is een andere reden waarom mensen de horeca opzoeken. Maar daar moeten we schijnbaar niet te moeilijk over denken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:39 schreef quirina het volgende:
Horeca is toch duur. Je kan beter zelf wat meenemen en buiten zitten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:40 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dit zuigt dus, heb binnenkort 3 weken vakantie, maar heb weinig zin om daarvan 14 dagen in thuis isolatie te gaan zitten
Na 4-5 dagen ben ik NL wel weer zat
In Nederland ook. In Eindhoven binnen 4 uur uitslag.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Familielid moest laatst 72 uur wachten op uitslag voor zijn coronatest. Laat de GGD eerst maar eens beter haar werk doen want dat BCO is echt waardeloos. En sneller testen zoals in het VK is blijkbaar ook mogelijk. Laten we daar ook maar in investeren.
Joh. Ze vallen ook echt nog steeds met bosjes om. Maar dat begint volgende week pas natuurlijk.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En zo krijgen we Corona dus niet samen onder controle.
Drinken met vrienden doen we ook wel zonder horeca.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er is een andere reden waarom mensen de horeca opzoeken. Maar daar moeten we schijnbaar niet te moeilijk over denken.
Gemakkelijke prooi.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef Michie_ het volgende:
Waarom krijgt de horeca de schuld als mensen net buiten het centrum van Rotterdam gezellig samen jointjes zitten te roken? (van enige afstand is geen sprake)
In februari hadden we hier een expert die een prachtige voorspelling deed in een excelquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef tesssssssss het volgende:
kan iemand hier eigenlijk uitrekenen hoe lang dat gaat duren tot een tweede lockdown?
Omdat jullie allemaal zo slim zijn en alles.
Ja, deandere optie is een lockdown.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef Vasilevski het volgende:
Heerlijk de reacties van alle jankbekkies.
Rutte: we zijn een volwassen land.
Huilies: NEEEEJJJJ is niet waar, sluit me op, muilkorf me, verbied me, scheid me van mijn vrienden en familie!!!
Ik gok eind september!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:41 schreef tesssssssss het volgende:
kan iemand hier eigenlijk uitrekenen hoe lang dat gaat duren tot een tweede lockdown?
Omdat jullie allemaal zo slim zijn en alles.
...en omdat ik op vakantie wil.
Gayboymansion, Anustraat 69 in Darmstad.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:37 schreef gers het volgende:
[..]
Antoine van Leeuwenhoeklaan 9 de Bilt ga ik voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |