abonnement Unibet Coolblue
pi_194444134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou weet je, de tweede plek waar mensen besmet raken schijnt de werkvloer te zijn. En oh wat herken ik dat. Op mijn werk is er echt niemand die zich aan die 1,5 meter houdt. En ik sprak net een vriendin die in de horeca werkt en ook zij beaamt dat ze de hele tijd in de buurt van collega's moet zijn en uiteraard ook de klanten worden niet op 1,5 m bediend. Tsja.
Bij ons gaan we ook echt met zn allen voor gaas zodra 1 iemand het ergens oploopt :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194444243
Hier kwam vandaag iemand op kantoor binnen die vroeg waar hij zich kon laten testen.
Hij was zweterig en voelde zich koortsig.

Hoe de fuck bedenk je dan om op je werk te verschijnen? Simpele ziel! ;( ;(

Betreffende collega heeft een prima functie hier. Zo zie je maar dat 'slim' zijn ook relatief is.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_194444283
Oh, ik dacht dat je bij een huisartsenpraktijk werkte ofzo. :D Maar een collega op kantoor is helemaal belachelijk. Dacht dat 'blijf thuis' toch wel redelijk bekend was ondertussen.
pi_194444355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er is toch werkelijk niets grappigs aan dat hele clif verhaal.... :?
Jawel hoor. Probeer je die bocht in die vent eens voor te stellen:
Schaap met achterpoten in de laarzen
Vent met voeten in de laarzen
Vent met slurf in het schaap

Ik krijg het visueel niet rond, en dat vind ik komisch.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:39:12 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_194444396
quote:
Ik mag hopen dat die gene de de beelden gemaakt heeft hard wordt aangepakt. En eigenlijk ook alle media die de beelden online gegooid hebben.
Deze personen kiezen er niet voor om naakt op internet te verschijnen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194444450
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Jawel hoor. Probeer je die bocht in die vent eens voor te stellen:
Schaap met achterpoten in de laarzen
Vent met voeten in de laarzen
Vent met slurf in het schaap

Ik krijg het visueel niet rond, en dat vind ik komisch.
Nee. Nog steeds niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:49:45 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194444532
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:39 schreef z80 het volgende:
Ik mag hopen dat die gene de de beelden gemaakt heeft hard wordt aangepakt. En eigenlijk ook alle media die de beelden online gegooid hebben.
Deze personen kiezen er niet voor om naakt op internet te verschijnen.
quote:
De foto’s werden gemaakt door een Facebook-lid, die de plaatjes na samenspraak met de man online zette.
https://www.telegraaf.nl/(...)ijn-dat-laptop-pikte
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:54:16 #263
63722 z80
I fink you freaky
pi_194444583
quote:
En de rest van de omstanders? Dit soort fratsen zorgen er voor dat er steeds minder mensen naar dit soort stranden gaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 14:55:37 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194444597
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:54 schreef z80 het volgende:

En de rest van de omstanders? Dit soort fratsen zorgen er voor dat er steeds minder mensen naar dit soort stranden gaan.
Die zijn volgens mij verder niet ondervraagd. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_194444644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:29 schreef fietsie het volgende:
Hier in mijn hoekje van de organisatie houdt iedereen die er wel fysiek is zich er netjes aan; zelfs met de lage Friese besmettingscijfers.
Bij ons ook hoor. Helft van de werkplekken afgeplakt en we letten er onderling ook goed op. Dat moet ook wel, want we krijgen wekelijks mails waarin verteld wordt dat er op social media geklaagd wordt dat 'we' als medewerkers te weinig afstand houden :+

Videobellen doen degenen die op locatie zijn ook in aparte ruimtes.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:01:18 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194444695
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Bij ons ook hoor. Helft van de werkplekken afgeplakt en we letten er onderling ook goed op. Dat moet ook wel, want we krijgen wekelijks mails waarin verteld wordt dat er op social media geklaagd wordt dat 'we' als medewerkers te weinig afstand houden :+
Hier ook; de mensen die een blokje om doen om het gebouw lopen structureel te dicht bij elkaar.
Argument daarvoor is: anders moeten we onze gesprekken schreeuwen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194444741
Bedenk mij nu, dat 2 x daags de thuiszorg bij een buurman komt.
(7 minuten) en zij heeft geen masker op, gelukkig wel de telefoon in haar hand.
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:04:24 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_194444750
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:04 schreef AnneX het volgende:
Bedenk mij nu, dat 2 x daags de thuiszorg bij de buurman komt.
(7 minuten) en zij heeft geen masker op, gelukkig wel de telefoon in haar hand.
Daarmee bedient ze de buurman?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_194444764
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:04 schreef AnneX het volgende:
Bedenk mij nu, dat 2 x daags de thuiszorg bij een buurman komt.
(7 minuten) en zij heeft geen masker op, gelukkig wel de telefoon in haar hand.
Mijn moeder's fysiotherapeut helpt haar op een fiets en er weer van af. Dus incl haar stevig beetpakken en zo. Geen mondkapje. En mijn moeder is vast niet de enige patiënt die dag.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:08:22 #270
63722 z80
I fink you freaky
pi_194444823
Minimaal 1 roodborstje is uit het ei. En het is weer af en aan vliegen met gekwetter.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194445001
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:04 schreef AnneX het volgende:
Bedenk mij nu, dat 2 x daags de thuiszorg bij een buurman komt.
(7 minuten) en zij heeft geen masker op, gelukkig wel de telefoon in haar hand.
Ik werk ook zonder mondmasker. We hebben afspraken in het systeem staan: sommige cliënten bellen ons als ze klachten hebben (dan in principe wel nog zorg maar met Corona protocol), bij anderen (die we daar niet zo in vertrouwen) vragen we op afstand aan de voordeur of ze klachten hebben en observeren we. Schorten en mondkapjes liggen standaard in de auto en handschoenen dragen we sowieso. Verder voor en na elk contact handen desinfecteren.

Wat bedoel je met die telefoon?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194445048
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als dat hele tijdperk Scul... snode @:Vanyel probeerde me toen al tot meeposten te verleiden, maar :N

Zit ik er eindelijk, is het kreng weg :(
Nietes
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_194445114
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarmee bedient ze de buurman?
Geen idee, ws. catheterzak verwisselen alsof zijn vrouw dat niet kan.
Verder gaat ie zelf trap op/af, toilet, badkamer recent verbouwd.
pi_194445120
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 13:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ik verwacht eigenlijk niet voor 2021 weer naar kantoor te gaan. Ja, een dagje hier of daar, maar niet structureel.
Mijn man gaat ook dit jaar waarschijnlijk niet meer naar kantoor.
Hij werkt al sinds 9 maart thuis, nog geen enkele keer sindsdien op kantoor geweest.
pi_194445128
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

Geen idee, ws. catheterzak verwisselen alsof zijn vrouw dat niet kan.
Verder gaat ie zelf trap op/af, toilet, badkamer recent verbouwd.
Zat mensen die dat lastig of eng vinden hoor :D En wellicht ook een stukje medische blik, kijken of er geen complicaties zijn.

Maar wat bedoelde je met ‘gelukkig had ze de telefoon in haar hand’ :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194445190
@Cat...meisje komt aanlopen en kijkt op tel, en na gedane zaken loopt weg en kijkt op tel.
Verder niks bij zich, of het zit in de zak van het uniformjasje.
Ja, kán dat buurvrouw zakje wisselen lastig vindt. Billen afvegen begon zij in ieder geval niet aan.😂 hoeft ook niet meer, want verder is buurman zelfredzaam, trap op/af etc.

Andere buurvrouw heeft wel iets gezegd van smak op wang en mond door verzorgende bij hoogbejaarde moeder in Zorgcentrum tijdens haar bezoek, in de sluis, begin mei.
Manager vond dat het niet kon.🤪
pi_194445273
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...meisje komt aanlopen en kijkt op tel, en na gedane zaken loopt weg en kijkt op tel.
Verder niks bij zich, of het zit in de zak van het uniformjasje.
Ja, kán dat buurvrouw zakje wisselen lastig vindt. Billen afvegen begon zij in ieder geval niet aan.😂 hoeft ook niet meer, want verder is buurman zelfredzaam, trap op/af etc.

Andere buurvrouw heeft wel iets gezegd van smak op wang en mond door verzorgende bij hoogbejaarde moeder in Zorgcentrum tijdens haar bezoek, in de sluis, begin mei.
Manager vond dat het niet kon.🤪
Ze kan toch moeten kijken/inbrengen dat ze er is, en daarna dat ze klaar is (administratie) en ook kijken wat de volgende afspraak is
We have far more in common than that which devides us..
pi_194445306
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:28 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...meisje komt aanlopen en kijkt op tel, en na gedane zaken loopt weg en kijkt op tel.
Verder niks bij zich, of het zit in de zak van het uniformjasje.
Ja, kán dat buurvrouw zakje wisselen lastig vindt. Billen afvegen begon zij in ieder geval niet aan.😂 hoeft ook niet meer, want verder is buurman zelfredzaam, trap op/af etc.

Andere buurvrouw heeft wel iets gezegd van smak op wang en mond door verzorgende bij hoogbejaarde moeder in Zorgcentrum tijdens haar bezoek, in de sluis, begin mei.
Manager vond dat het niet kon.🤪
Ah, op die manier.
Je zou verbaasd zijn wat er in de zakken van mijn uniformjasje zit :P
Onder meer een flesje desinfectans. Ik gebruik dat altijd als ik voor de deur sta te wachten, wellicht doet zij het pas als ze binnen is. Of ze wast haar handen zodra ze binnen is en voor ze vertrekt. Weet je niet (tenzij je bij de buren informeert).

Wat ik ermee bedoel is: oordeel niet zonder de hele situatie te weten (ook over het wisselen van de catheterzak).

Die zoen in het zorgcentrum: dat vind ik in normale tijden al discutabel (maar is ook weer context afhankelijk). Maar nu kan dat écht niet :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194445359
Nou ja. Het valt mij op. Verder benoem ik het hier.
pi_194445409
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat ik ermee bedoel is: oordeel niet zonder de hele situatie te weten (ook over het wisselen van de catheterzak).
O+
pi_194445465
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:38 schreef AnneX het volgende:
Nou ja. Het valt mij op. Verder benoem ik het hier.
Ik proefde er een ondertoon in. Dat die verzorgende geen goede handhygiëne deed.
En dat het maar raar was dat buurvrouw niet zelf de catheterzak wisselde.

Misschien las ik dat verkeerd en was dat niet je intentie. Maar zo kwam het op mij wel over. En onbedoeld kun je zo zaken de wereld in helpen die echt niet oké zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194445506
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lukt het jou wel altijd? Ik vind mezelf redelijk braaf, maar ik denk dat we allemaal wel eens uitzonderingen maken. Ik probeer voldoende afstand te houden, zeker van vreemden. Maar wanneer mijn moeder een steuntje nodig heeft omdat ze niet goed loopt, geef ik haar toch een arm.

Ik ga ook wel weer soms samen een winkel in. Zeker een bouwmarkt ofzo, daar willen we gewoon samen besluiten wat we nodig hebben.

En in het begin zag ik gewoon niemand. Nu nodig ik wel weer mensen uit. En dan zitten we wel meestal buiten en op voldoende afstand. Maarja, je pakt allemaal hetzelfde flesje barbecuesaus vast. Of je loopt zonder er over na te denken ineens te dicht op iemand bij het afruimen ofzo.

En ik heb laatst. En dat vond en vind ik nog steeds wel spannend, een pasgeboren baby vastgehouden. Ik vroeg er niet om, maar een vriendin van me legde haar gewoon in m'n armen. En ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ze daardoor ziek zou worden. Was sowieso verstandiger om het niet te doen, want nu heb ik rammelende eierstokken. Maar dat terzijde.
Wat Myraela zegt :Y
Hier ook inmiddels een stuk minder braaf, dat gaat automatisch zodra je weer met mensen afspreekt.
Het maakt daarbij uit dat de cijfers hier in het noorden nog erg gunstig waren. En ik in mijn uitgebreide familie/vrienden/kennissenkring slechts één persoon ken die het hoogstwaarschijnlijk heeft gehad.
Ik ga er de komende tijd wel weer wat meer op letten. Morgenavond bescheiden feestje in de tuin van mijn ouders; we gaan zien hoe dat lukt.
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 15:58:21 #283
63722 z80
I fink you freaky
pi_194445652
Even de benenwagen aantrappen. Even naar Kleve voor wat te eten te kopen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_194445658
Ppff hoop dat m’n zus zich bedenkt, die wil om 18 uur met de fiets naar de camping. Da’s7 km waarvan 5 heuvelop
We have far more in common than that which devides us..
pi_194445703
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nietes
GA LEKKER NAAR JE ANDERE VRINDEN JA! :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194445755
hihaho 27,5 in huis
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194445783
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:05 schreef Lonaa het volgende:
hihaho 27,5 in huis
Hihaho 30 op de bovenste verdieping *O* Wel gelijk bij thuiskomst de airco aan en nu is het wel te doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_194445793
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:05 schreef Lonaa het volgende:
hihaho 27,5 in huis
Slechts 25,5 hier *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_194445814
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hihaho 30 op de bovenste verdieping *O* Wel gelijk bij thuiskomst de airco aan en nu is het wel te doen.
Dat zal het hierboven ook wel zijn. Ik voorzie mezelf op een donkere slaapkamer met airco de komende dagen. Als ik niet dingen moet doen. Zo dingen doen. RIP.

Hond binnen geroepen, die lag in de zon. Sukkel.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194445860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 15:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ppff hoop dat m’n zus zich bedenkt, die wil om 18 uur met de fiets naar de camping. Da’s7 km waarvan 5 heuvelop
Niet :X

Ik weet niet hoe warm de woonkamer is want thermostaat is nog steeds stuk *O*

Wel ventilatorweer O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194445870
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zal het hierboven ook wel zijn. Ik voorzie mezelf op een donkere slaapkamer met airco de komende dagen. Als ik niet dingen moet doen. Zo dingen doen. RIP.

Hond binnen geroepen, die lag in de zon. Sukkel.
Huiskamer afgekoeld naar 25.
Ik zag een foto van een vriendin, die was naar haar paarden gegaan, die de gelegenheid hebben om in de schaduw te staan, nee ze lagen in de palle zon
We have far more in common than that which devides us..
pi_194445891
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat zal het hierboven ook wel zijn. Ik voorzie mezelf op een donkere slaapkamer met airco de komende dagen. Als ik niet dingen moet doen. Zo dingen doen. RIP.

Hond binnen geroepen, die lag in de zon. Sukkel.
Katten liggen ook buiten. Niet in de struiken maar languit op de tegels. :|W Wel in de schaduw.
Ze kunnen via het kattenluik naar hun kamer, die koeler is dan mijn woonkamer. Waar water staat.

Maar voor de buitenwereld lijkt dit een 114 gevalletje, zo buitengesloten zonder eten of drinken ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:16:06 #293
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194445893
Kroketten *o*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194445899
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:16 schreef Barreltje het volgende:
Kroketten *o*
*O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_194445930
Binnen is het 22 graden ongeveer. Buiten is het wel te doen. Lekker in de schaduw van de bomen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_194445934
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Huiskamer afgekoeld naar 25.
Ik zag een foto van een vriendin, die was naar haar paarden gegaan, die de gelegenheid hebben om in de schaduw te staan, nee ze lagen in de palle zon
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Katten liggen ook buiten. Niet in de struiken maar languit op de tegels. :|W Wel in de schaduw.
Ze kunnen via het kattenluik naar hun kamer, die koeler is dan mijn woonkamer. Waar water staat.

Maar voor de buitenwereld lijkt dit een 114 gevalletje, zo buitengesloten zonder eten of drinken ;(
Ja, bizar he? Dat ze daar dan toch voor kiezen. Aan de ene kant ben ik voorstander van 'ze mogen zelf dingen kiezen' maar ik denk dat ik hierin toch echt wel wat moet beschermen.

We hebben net iig even snelle plas gedaan. Ik ga vanavond laat nog wel stukkie wandelen en misschien morgen HEEL vroeg.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194445958
Hela, ook de streekbus heeft tegenwoordig airco! :o Feest! O+
Niet voor niks in lange broek op reis gegaan dus :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_194445976
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 16:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]


[..]

Ja, bizar he? Dat ze daar dan toch voor kiezen. Aan de ene kant ben ik voorstander van 'ze mogen zelf dingen kiezen' maar ik denk dat ik hierin toch echt wel wat moet beschermen.

We hebben net iig even snelle plas gedaan. Ik ga vanavond laat nog wel stukkie wandelen en misschien morgen HEEL vroeg.
Ik vertrouw op het intellect van mijn katten. Ze hebben ook nog isolatie om, dus wellicht voelen ze het minder.
Wel elke maaltijd een klats water bij het vlees en tussendoor kattenmelk.

Slim om nu geen lange wandelingen te doen :Y

De kittens zijn nu ook een stuk rustiger _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194446057
Eigenlijk wandelen we niet na 12 en niet voor 8of 9 op dagen als deze. En dan is 12 eigenlijk al rijkelijk laat (woensdag ging dat nog wel en gisteren was het bos ook nog wel OK). Alleen om 4/5 uur een plas. Da's aan het einde van de straat.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:29:46 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194446133
26 graden op kantoor. Goed te doen :)

Weekend
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 7 augustus 2020 @ 16:39:01 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_194446246
Buiten 32, kassahok was 26 graden. Hier thuis, binnen met alles dicht en ventilator/cooler aan 23,5.
Is goed uit te houden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')