Scheut rum of Berenburg er doorheen?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:16 schreef Amee het volgende:
Weet ik. Maar ga toch gewoon cola met ijs drinken
Misschien dat ik die ooit eens ga halen, maar dan wel inclusief glas.quote:
Ons bint zuinigquote:Op donderdag 6 augustus 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat ik die ooit eens ga halen, maar dan wel inclusief glas.
Maar voorlopig zitten we aan de witte wijn.
12 flessen ingeslagen aangezien het 6 voor de prijs van 3 was.
Haha idd!quote:
O, dat is nog te betalen. Slobber maar niet te veelquote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha idd!
Ja bij Jumbo, die Waterval wijn met muskaatdruiven.
Kost maar een knaak per fles zo, en het is aardig weg te slobberen.
Whehe!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is nog te betalen. Slobber maar niet te veel
Zo jij bent er vroeg bij, zoepertquote:
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jij bent er vroeg bij, zoepert
Hou je het nog beetje vol?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt Mini-ToT nog nooit in het echt meegemaakt he?
Jawel, vandaag is het weer een beetje zwaarder, maar andere dagen gaat het een stuk beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hou je het nog beetje vol?
INee, breng hem maarquote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]Je hebt Mini-ToT nog nooit in het echt meegemaakt he?
Aaightquote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, vandaag is het weer een beetje zwaarder, maar andere dagen gaat het een stuk beter.
En hij gaat nu 2x per week naar de opvang, dus dat scheelt ook weer.
En hij vermaakt zichzelf ook steeds meer en meer.
Dat doet het.quote:
Bijna, ik wacht..quote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat doet het.
Haagsie, ben je al onderweg naar huis?
Lekker in een bloedhete trein zittenquote:
Tis rustigquote:Op donderdag 6 augustus 2020 16:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker in een bloedhete trein zitten
Ja preciesquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen zit op het strand, die gaan straks met de trein nog terug
En dan vanaf volgende week alles weer dicht en aagescherptquote:
Zal wel meevallen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan vanaf volgende week alles weer dicht en aagescherpt
Denk ook niet dat het zo erg aangescherpt wordt.quote:
Krijgen we dat ventilatie gezeik weerquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het zo erg aangescherpt wordt.
Ik verwacht wel binnen korte tijd een mondkapjes verplichting in openbare gelegenheden, behalve waar de ventilatie goed geregeld is
Schei zelf uitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijgen we dat ventilatie gezeik weerhou op schei uit man
Ach jij dacht ook dat het maar een simpel griepje was en dat iedereen zich aanstelde.quote:
Nee dat niet. Maar ik word een beetje moe van al dat gelul over maatregelen e.d.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach jij dacht ook dat het maar een simpel griepje was en dat iedereen zich aanstelde.
Ik trek nog een biertje open. Tijd om weekend te houden.
Jaquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:28 schreef ToT het volgende:
Mondkapjesverplichting vind ik op zich niet zo erg, maar dan gewoon in drukke gebieden in de grote steden en waar Corona verder nog moge heersen.
Hier tussen de hunebedden is er zelfs geen verkouden woelrat aan te treffen.
Schreeuwen tegen miniquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:31 schreef ToT het volgende:
M'n strot is vandaag trouwens wel kats naar de klote, geen idee waardoor!
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
Geen idee, ik werd midden in de nacht wakker, kon nog gewoon praten en toen ineens was het mis.
Theetje met honingquote:Op donderdag 6 augustus 2020 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
ToT moet even een lepeltje honing op eten
Je rug?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
Haha ach ik zie wel.
Het is in ieder geval wel een stuk beter dan vanmorgen; toen kon ik alleen maar kraken!
Het is de leeftijd 🤪quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
Haha ach ik zie wel.
Het is in ieder geval wel een stuk beter dan vanmorgen; toen kon ik alleen maar kraken!
Ik ben anders topfitquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas heb je hier een punt.
Ertussen, erboven, eronder. Zolang m'n scootmobiel er maar bij pastquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tussen de lakens zeker
quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ertussen, erboven, eronder. Zolang m'n scootmobiel er maar bij past
Normaal klink ik zo:quote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een krakende stem. Brrrr
Gelukkig nog heelquote:Op donderdag 6 augustus 2020 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal klink ik zo:
Maar dat is vandaag wel ff anders!
Oh en mijn bril is weer terug!Lag tussen de kussens van de bank!
Het is 0.3%quote:
Wie weetquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is 0.3%![]()
Denk dat ik het wel overleef
Zometeen word ik er helemaal dronken vanquote:
Teveel stressquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef stokj het volgende:
Die Rutte en Hugo zijn ook grijzig geworden
HAGA, alles kits achter de rits? Wel oppassen met je clienten he.quote:
En dan nog ken ik genoeg mensen die zo zijn broek open zouden ritsen om stevig aan zijn pielemuisje te gaan zitten lurken.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef stokj het volgende:
Die Rutte en Hugo zijn ook grijzig geworden
Ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:21 schreef stokj het volgende:
[..]
HAGA, alles kits achter de rits? Wel oppassen met je clienten he.
Ik ga weer, de SG komt zo rapport brengen.
@ToTIEquote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog ken ik genoeg mensen die zo zijn broek open zouden ritsen om stevig aan zijn pielemuisje te gaan zitten lurken.
mail dannyquote:
hey alles oke daarquote:
Meh, Mini-ToT is sinds 5.30 zwaar over de zeik.quote:
Eyquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Mini-ToT is sinds 5.30 zwaar over de zeik.
Maar het is aan het verbeteren; hij vermaakt zichzelf al weer een beetje.
Hoestie daar?
mini tot last vd warmte ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, Mini-ToT is sinds 5.30 zwaar over de zeik.
Maar het is aan het verbeteren; hij vermaakt zichzelf al weer een beetje.
Hoestie daar?
morguh ameequote:
Neuh hij was rottig wakker geworden van wat lawaai.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mini tot last vd warmte ?
hier super goed ...
welk lawaai.. gaat goed met ja klopt . zit lekker in mijn vel laatste maand ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh hij was rottig wakker geworden van wat lawaai.
Super goed? Vertel!
Mevrouw ToT deed een deur per ongeluk net wat te hard dicht. Ze is altijd heel voorzichtig, maar blijkbaar had ze vanmorgen wat meer haast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welk lawaai.. gaat goed met ja klopt . zit lekker in mijn vel laatste maand ..
oh ja kan gebeuren maar rot voor mini totiequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT deed een deur per ongeluk net wat te hard dicht. Ze is altijd heel voorzichtig, maar blijkbaar had ze vanmorgen wat meer haast.
Ja en ik had ook nog wel wat uurtjes langer willen slapen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja kan gebeuren maar rot voor mini totie
vervelend is dat ToTquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik had ook nog wel wat uurtjes langer willen slapen!
Dikzakquote:
Heb je een beroerte?quote:
Is een liedje dat al de hele ochtend in mijn hoofd zit. Haha!quote:
Goed zo. Krijg je als je naar kutmuziek luistertquote:
Maybe moet ik het hier posten zodat jij het overneemtquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed zo. Krijg je als je naar kutmuziek luistert
Ik ken het niet dus dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe moet ik het hier posten zodat jij het overneemt
Als ik het hier post ga je erop klikken en je gaat ernaar luisteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken het niet dus dat gaat niet werken.
En nu ga ik naar dinosaurussen kijken
Ja, inderdaad. Komt misschien door zijn clownsschoenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog ken ik genoeg mensen die zo zijn broek open zouden ritsen om stevig aan zijn pielemuisje te gaan zitten lurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.google.com/se(...)m+yam+yam&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Komt misschien door zijn clownsschoenen.
Kijk maar eens hoe 'elegant' zij hier doet, hoe Hugo in de aanvalshouding staat en Mark als een poes naar de grond wegkijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)m+yam+yam&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
![]()
![]()
Jaaaaaa! Haaaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Haaaha! Ik heb gewaarschuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liedje blijft indd in je hoofd zitten
Ja, ik ook. Ik heb gisteren een man ontdekt waarbij je je dood kan lachen! Ik volg hem nu en ik voel mijn pijnlijke lachspieren nog steeds wanneer ik zijn filmpjes zie. Dus ik bekijk hem nu gedosieerd. Zal even de link zoeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoorde het regelmatig op TikTok
Ik kijk alleen filmpjes, heb er geen account dus ik kan mensen niet volgen etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb gisteren een man ontdekt waarbij je je dood kan lachen! Ik volg hem nu en ik voel mijn pijnlijke lachspieren nog steeds wanneer ik zijn filmpjes zie. Dus ik bekijk hem nu gedosieerd. Zal even de link zoeken.
Dan kan je deze ook gewoon bekijken, dit is er een van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk alleen filmpjes, heb er geen account dus ik kan mensen niet volgen etc
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je goed op schudden met die heupen en billen
Denk het wel, vooral met dit weer natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Komen er dan te veel hitsige kerels op je af?
Mag zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah kom op joh, beetje vrolijkheid mag toch wel?
Ow, natuurlijk ja!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het wel, vooral met dit weer natuurlijk
Uhuhu hij post zich helemaal suf op FOK!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, je moet jezelf toch eens een beetje verwennen.
.....terwijl hij zichzelf verwent over de kwaliteit van z'n posts?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu hij post zich helemaal suf op FOK!
Doe ik vanavond wel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 12:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, je moet jezelf toch eens een beetje verwennen.
Kwaliteit .... daar kan je ook alle kanten mee op natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
.....terwijl hij zichzelf verwent over de kwaliteit van z'n posts?
Whehe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kwaliteit .... daar kan je ook alle kanten mee op natuurlijk![]()
Hi ToT
Best wel bijzonder nu ik erover nadenkquote:
Beter!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Best wel bijzonder nu ik erover nadenk![]()
Maar ik voel me vandaag wel in een jolige bui zoiets
dat mag hij van tantje Jacqquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op dit moment speelgoed van andere kinderen aan het afpakken is enzo.
Van mij ook.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed.
Awww...hij vermaakt zich vast prima daarquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter!
Ik heb hier een relaxt dagje. Wel veel te vroeg wakker geworden, maar Mini-ToT is nu op de opvang en over een paar minuutjes ga ik hem ophalen.
Ik heb hier 1 uitgeputte ukkepuk in geleende kleertjes:quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Awww...hij vermaakt zich vast prima daar
Die heeft zich zo te zien prima vermaaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier 1 uitgeputte ukkepuk in geleende kleertjes:
[ afbeelding ]
En zijn eigen kleertjes:
[ [url=https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/117259068_590638631617133_7674716078016154970_n.jpg?
_nc_cat=111&_nc_sid=b96e70&_nc_ohc=OU9v4fhqVxwAX96gGrq&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=d9abba1390db16790684a9c869627d16&oe=5F53D3D7]afbeelding[/url] ]
Liefquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn eigen kleertjes:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heeft zich zo te zien prima vermaakt
Snuitjequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]Die indruk heb ik ook wel, ja!
Zijn snuitje zat ook nog eens vol zand.
Hij heeft een guitig koppiequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Snuitje, snoetje, bakkes....Neus en mond dus!
Ha ha, heerlijk!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn eigen kleertjes:
[ afbeelding ]
Klein boefje is hetquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dat zeker!
En uitdagend dat-ie met dat koppie kan kijken als hij wat ondeugends doet!
Haha, echt wel!quote:
quote:
Genieten van de rust danquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
Ik hoor een diepe zucht achter de monitor vandaan komen; het marmotje slaapt nog diep!
Weekend?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Genieten van de rust dan
Niets zo lekker als dagopvangquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Maar soms is het ook wel echt te veel van het goede, en daarom ben ik wel blij met de dagopvang!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn eigen kleertjes:
[ afbeelding ]
Dat kan nog even; ik moet mijn vrouw zo ophalen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Genieten van de rust dan
Ah dat is een onhandige timing.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan nog even; ik moet mijn vrouw zo ophalen!
Hopelijk slaapt hij zo in de auto verder, maar ik heb zo mijn twijfels.
Whaha, true!quote:
quote:
Ja klopt, ik had hem eigenlijk een uurtje langer moeten laten blijven, maar dan was hij echt oververmoeid geraakt daar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah dat is een onhandige timing.....
Ja dit is ook niet te plannen helaas en nog te jong om middagdutjes over te slaan helaasquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja klopt, ik had hem eigenlijk een uurtje langer moeten laten blijven, maar dan was hij echt oververmoeid geraakt daar.
Oh well.'t Is niet anders.
Schijnt zo rond deze leeftijd wel te beginnen, en hij is idd wel een paar keer een dagje zonder slaap door gekomen, maar dat is op 1 hand te tellen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dit is ook niet te plannen helaas en nog te jong om middagdutjes over te slaan helaas
Dan ben je er komende tijd nog wel even mee aan het rommelen ben ik bangquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijnt zo rond deze leeftijd wel te beginnen, en hij is idd wel een paar keer een dagje zonder slaap door gekomen, maar dat is op 1 hand te tellen.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan ben je er komende tijd nog wel even mee aan het rommelen ben ik bang
Ja dat vond ik wel fijner inderdaadquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:44 schreef ToT het volgende:
[..]I know!
Ja aan de ene kant is zijn middagdutje voor mij wel een fijn rustmoment, aan de andere kant zou het ook heerlijk zijn als hij 's avonds een keer op tijd kon slapen.
Ja dan heb je samen tenminste ook nog wat aan je avond.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat vond ik wel fijner inderdaad
Ja preciesquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan heb je samen tenminste ook nog wat aan je avond.
Want dat mis ik nu wel echt enorm!quote:
Niet handig dan inderdaad ha haquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 14:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Want dat mis ik nu wel echt enorm!
Mevrouw ToT komt altijd hartstikke moe thuis van het werk, en dan heb je zo'n hyperactief blij stuiterballetje die de hele avond door aandacht wil hebben!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 15:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrijdag werk ik altijd alleen de ochtend, wil wel uitgerust aan mijn weekend beginnen
Zelfs in deze hitte wilt hij record na record verbeterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 13:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu hij post zich helemaal suf op FOK!
Dat jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Zelfs in deze hitte wilt hij record na record verbeteren
Ik zit lekker chill muziekjes te luisteren, wijntje ,jonko erbijquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:52 schreef stokj het volgende:
[..]
En jij? Take jij het easy met dit weer
Oew beter!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit lekker chill muziekjes te luisteren, wijntje ,jonko erbij![]()
Ik ga helemaal goed
Lekker genieten van vandaagquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew beter!
Ja ik moet zo ook nog THC-druppels nemen, maar de wijn ben ik al wel aan begonnen!
Proost!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lekker genieten van vandaag![]()
Proost
Ah hij is weer opgeladenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Proost!
Net ff een patatje gescoord bij de patatboer.
Op het terras gezeten met mevrouw en Mini-ToT die continu onder passerende auto's wilde hobbelen!
Hoe veel jonko's moet jij roken voordat je skaffa wordt?quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 19:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit lekker chill muziekjes te luisteren, wijntje ,jonko erbij![]()
Ik ga helemaal goed
Gewoon importeren via viaquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 20:12 schreef ToT het volgende:
http://www.vignobleslajon(...)ellevue-monbazillac/ Deze is ook ERRUG lekker!
Maar hoe kom je er hier in Nederland aan?
Uhu ik wil gewoon lekker chill zijn , beetje relaxen opgaan in de muziek , ik hoef niet helemaal van de wereld te zijnquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe veel jonko's moet jij roken voordat je skaffa wordt?
Aah, je gaat wel lekker relaxed het weekend in!![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhu ik wil gewoon lekker chill zijn , beetje relaxen opgaan in de muziek , ik hoef niet helemaal van de wereld te zijn
HAHAHA een lekkere aardbei plukken en eten is altijd goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is zeker al opgegeten?
[ afbeelding ]
HAHAHAquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 10:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Welke aardbei? Haha! heb al weken geen aardbei gekocht
Hoe is het met jou?
Niets te klagenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 12:21 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA![]()
![]()
je hoeft het ook niet te kopen
Mwah gaat wel. Niet super maar ook niet slecht. Hoe is het daaro?
Zeker! Als een aardbei!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 13:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed zo, zorg dat je altijd fris en fruitig bent met dit weer hé
Als je geluk hebt vind je wel zoete en sappige. Zijn meestal die donkerrodequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die gekweekte troep in de supermarkt is niet "lekker" weinig smaak..
@Geerd Geerdje en kijk goed of er bij een mooie aardbei korte haartjes zijn. Die lange haartjes blijven tussen je tanden vastzittenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 14:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Als je geluk hebt vind je wel zoete en sappige. Zijn meestal die donkerrode
Beetje haar maakt toch niet uit !!! Gewoon als een bouvier die een bak kwark leeg lebbertquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:40 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Geerd Geerdje en kijk goed of er bij een mooie aardbei korte haartjes zijn. Die lange haartjes blijven tussen je tanden vastzitten![]()
*zet bak kwark opzij*quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje haar maakt toch niet uit !!! Gewoon als een bouvier die een bak kwark leeg lebbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, je wilt uiteindelijk toch geen haarbal uitspugenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 15:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje haar maakt toch niet uit !!! Gewoon als een bouvier die een bak kwark leeg lebbert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die eet je gewoon opquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 17:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Mwah, je wilt uiteindelijk toch geen haarbal uitspugen
Mis je me?quote:
hoe op ontzettend veelquote:
Gekomen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe op ontzettend veel
ja toen hij postte meteenquote:
GEKOMEN!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toen hij postte meteen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa op dud0rquote:
Ja helemaal gevuld met een eiwitshakequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa op dud0r
proteinequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja helemaal gevuld met een eiwitshake
Snap ik wel. Je zal niet de eerste zijn die natte dijen overhoudt van me.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa op dud0r
lekker hoor schatjequote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ik wel. Je zal niet de eerste zijn die natte dijen overhoudt van me.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lekker hoor schatje![]()
![]()
maar even een vraag. ben je echt zo goed enzo als je beweerquote:
Maar één manier om daar achter te komen....quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar even een vraag. ben je echt zo goed enzo als je beweer
kon dit antwoord verwachten maar moet ik dan hier steeds vechten? vallen ze mij aan enzo...quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen....
dud0rquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar één manier om daar achter te komen....
Niemand valt je aan. Maar ik heb wel eens gehoord dat ik memorabele vingers en tong heb .quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kon dit antwoord verwachten maar moet ik dan hier steeds vechten? vallen ze mij aan enzo...
Puzziecreampiequote:
nou dan moet je bewijs maar leverenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Maar ik heb wel eens gehoord dat ik memorabele vingers en tong heb .
[..]
Puzziecreampie
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou dan moet je bewijs maar leveren
gevaarlijk hoor. 1 keer met mij en je wilt nooit anders meerquote:
Zo zo. Dat zijn gewaagde uitsprakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gevaarlijk hoor. 1 keer met mij en je wilt nooit anders meer![]()
![]()
ja toch en weet zit waarheid achterquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo zo. Dat zijn gewaagde uitspraken
Dan moet ik dat maar een keer meemakenquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toch en weet zit waarheid achter
Een gewaarschuwd man telt voor 2😉quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar een keer meemaken
Gelukkig ben ik net zo dik als drie mannen tegelijk. Dus dat komt goedquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd man telt voor 2😉
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Maar ik heb wel eens gehoord dat ik memorabele vingers en tong heb .
[..]
Puzziecreampie
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik net zo dik als drie mannen tegelijk. Dus dat komt goed
Neuken?quote:
Ga je er tenminste goed uitquote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat overleef![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gaat er toch nog iets goed in mijn leven
schattie hoe was jou dag met mini totiequote:
Wisselend. In het algemeen leuk; hij had zijn vriendinnetje weer op bezoek en af en toe ook een ander meisje, maar ze bleven komen en gaan, maar op het laatst werd dat andere meisje echt vervelend tegen hem.quote:Op zaterdag 8 augustus 2020 20:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schattie hoe was jou dag met mini totie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |