morguh ameequote:
Neuh hij was rottig wakker geworden van wat lawaai.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mini tot last vd warmte ?
hier super goed ...
welk lawaai.. gaat goed met ja klopt . zit lekker in mijn vel laatste maand ..quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh hij was rottig wakker geworden van wat lawaai.
Super goed? Vertel!
Mevrouw ToT deed een deur per ongeluk net wat te hard dicht. Ze is altijd heel voorzichtig, maar blijkbaar had ze vanmorgen wat meer haast.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
welk lawaai.. gaat goed met ja klopt . zit lekker in mijn vel laatste maand ..
oh ja kan gebeuren maar rot voor mini totiequote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT deed een deur per ongeluk net wat te hard dicht. Ze is altijd heel voorzichtig, maar blijkbaar had ze vanmorgen wat meer haast.
Ja en ik had ook nog wel wat uurtjes langer willen slapen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja kan gebeuren maar rot voor mini totie
vervelend is dat ToTquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 08:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik had ook nog wel wat uurtjes langer willen slapen!
Dikzakquote:
Heb je een beroerte?quote:
Is een liedje dat al de hele ochtend in mijn hoofd zit. Haha!quote:
Goed zo. Krijg je als je naar kutmuziek luistertquote:
Maybe moet ik het hier posten zodat jij het overneemtquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed zo. Krijg je als je naar kutmuziek luistert
Ik ken het niet dus dat gaat niet werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Maybe moet ik het hier posten zodat jij het overneemt
Als ik het hier post ga je erop klikken en je gaat ernaar luisteren.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ken het niet dus dat gaat niet werken.
En nu ga ik naar dinosaurussen kijken
Ja, inderdaad. Komt misschien door zijn clownsschoenen.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan nog ken ik genoeg mensen die zo zijn broek open zouden ritsen om stevig aan zijn pielemuisje te gaan zitten lurken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.google.com/se(...)m+yam+yam&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Komt misschien door zijn clownsschoenen.
Kijk maar eens hoe 'elegant' zij hier doet, hoe Hugo in de aanvalshouding staat en Mark als een poes naar de grond wegkijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:17 schreef stokj het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)m+yam+yam&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
![]()
![]()
Jaaaaaa! Haaaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Haaaha! Ik heb gewaarschuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Liedje blijft indd in je hoofd zitten
Ja, ik ook. Ik heb gisteren een man ontdekt waarbij je je dood kan lachen! Ik volg hem nu en ik voel mijn pijnlijke lachspieren nog steeds wanneer ik zijn filmpjes zie. Dus ik bekijk hem nu gedosieerd. Zal even de link zoeken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik hoorde het regelmatig op TikTok
Ik kijk alleen filmpjes, heb er geen account dus ik kan mensen niet volgen etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik heb gisteren een man ontdekt waarbij je je dood kan lachen! Ik volg hem nu en ik voel mijn pijnlijke lachspieren nog steeds wanneer ik zijn filmpjes zie. Dus ik bekijk hem nu gedosieerd. Zal even de link zoeken.
Dan kan je deze ook gewoon bekijken, dit is er een van.quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 10:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kijk alleen filmpjes, heb er geen account dus ik kan mensen niet volgen etc
Laat ik dat maar niet doenquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je goed op schudden met die heupen en billen
Denk het wel, vooral met dit weer natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Komen er dan te veel hitsige kerels op je af?
Mag zekerquote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Aah kom op joh, beetje vrolijkheid mag toch wel?
Ow, natuurlijk ja!quote:Op vrijdag 7 augustus 2020 11:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk het wel, vooral met dit weer natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |