Goed dat je het zegt, ook even halen als ik tekort kom uit ons groentepakketquote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Allemaal lekkere suggesties. Bedankt
Deze en volgende week is die nog gratis bij de Jumbo maar inspiratie was een beetje weg.
Al een beetje profijt van de moestuin is is het daarvoor nog wat te vroeg?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ook even halen als ik tekort kom uit ons groentepakket
jawel al wel het een en ander kunnen eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Al een beetje profijt van de moestuin is is het daarvoor nog wat te vroeg?
Ohai, how you doing?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat strand dat hemelsbreed 5km bij me vandaan ligt, uiteraard.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zou we aandoenlijk zijn.
En goed nieuws voor de reputatie van deze SC. Dat we niet iedereen wegjagen
Ontmoedig die jongen nou niet, straks is alles te ver en we weten wat daarvan komt:quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo ver is strand toch ook niet voor jou?
quote:
Gelukkig is Rival niet zoquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ontmoedig die jongen nou niet, straks is alles te ver en we weten wat daarvan komt:
Same, had bijna terras voor vanavond te pakken maar net te laatquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin meer. Wil op een terras zitten.
Dit is wel goed voor het saamhorigheidsgevoelquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:16 schreef Barbusse het volgende:
Geen zin meer. Wil op een terras zitten.
Das rap vol, populaire toko wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Same, had bijna terras voor vanavond te pakken maar net te laat
Is hier een pop up restaurant en wil ik al steeds eten, maar was vol.
Net berichtje op FB dat er een plekje vrij was, had serieus binnen 5 minuten gereageerd, was alweer vol.
Niets mis met stamppot in de zomerquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:19 schreef MissMSX het volgende:
Heb wel zin in stamppot. Andijvie ie ofzo.
Maar geen zin om boodschappen te doen
Kom je ook dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit is wel goed voor het saamhorigheidsgevoel
Ja is maar 1x per maand en nu door corona natuurlijk niet heel veel plaats.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das rap vol, populaire toko wel.
Een eckte Havana aan de Maasquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja is maar 1x per maand en nu door corona natuurlijk niet heel veel plaats.
En het is vega / bio in Nijmegen, dat krijg je met al die hippies hier.
*stil* mooi stukje zelfreflectiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja is maar 1x per maand en nu door corona natuurlijk niet heel veel plaats.
En het is vega / bio in Nijmegen, dat krijg je met al die hippies hier.
Ik had gister zin in Chili con carnequote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:19 schreef MissMSX het volgende:
Heb wel zin in stamppot. Andijvie ie ofzo.
Maar geen zin om boodschappen te doen
Is er iets van een inburgeringscursus?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is niet dat ik me zomaar ergens thuis voel.
Geen Belgische meer als t goed is, want Zeeland, Noord- en Zuid-Holland zijn van groen naar "Zou t niet doen" gegaan voor Belgiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Naar het strand gaan.![]()
Daar liggen toch alleen maar toeristen.
Belgen moeten sowieso even in eigen land blijven.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen Belgische meer als t goed is, want Zeeland, Noord- en Zuid-Holland zijn van groen naar "Zou t niet doen" gegaan voor Belgie
Begin maar met een paar geiten wollen sokken aanschaffen en daarna 2x per week vegan eten.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er iets van een inburgeringscursus?
Denk dat ik nog even in Eindhoven blijf voorlopig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begin maar met een paar geiten wollen sokken aanschaffen en daarna 2x per week vegan eten.
Wat je hier wel mag is heel veel craftbeer drinken. Dat is dan wel weer leuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik nog even in Eindhoven blijf voorlopig.
Dat klopt dan ook wel weer.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat je hier wel mag is heel veel craftbeer drinken. Dat is dan wel weer leuk.
Dan zou ie toch wel iets anders posten?quote:
Zet hem achterstevoren, dan kun je in alle koelte in je tuin werkenquote:
Het zijn hier toch vooral Duitsers, Belgen vinden meestal wel eerder een leuk plekje.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen Belgische meer als t goed is, want Zeeland, Noord- en Zuid-Holland zijn van groen naar "Zou t niet doen" gegaan voor Belgie
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik nog even in Eindhoven blijf voorlopig.
Tuin is klaar joh!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet hem achterstevoren, dan kun je in alle koelte in je tuin werken
Ik zal jou eens doenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal eens chili sin carne voor je makenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 16:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had gister zin in Chili con carne
Behalve dan dat je er boodschappen voor moet doenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets mis met stamppot in de zomer
Air even lief aankijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Behalve dan dat je er boodschappen voor moet doen
Denken dat dat na 15 jaar nog werkt...quote:
Wij komen etenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 18:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal eens chili sin carne voor je maken
CE mag pas komen als de bank gefikst isquote:
Die heeft toch alleen maar oog voor Cali.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
CE mag pas komen als de bank gefikst is
Dan heeft het ook geen nut dat hij langs komtquote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft toch alleen maar oog voor Cali.
Als privé chauffeur van Cali.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:23 schreef MissMSX het volgende:
Dan heeft het ook geen nut dat hij langs komt
Dan blijft hij ook maar in de auto wachten.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan blijft hij ook maar in de auto wachten.
Hij mag er van mij best ff uit om een hapje eten voor zichzelf te halen bij de toko.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 19:36 schreef MissMSX het volgende:
Dan blijft hij ook maar in de auto wachten.
Teleurstellendquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:25 schreef Californium het volgende:
![]()
Mc doet het ook altijd wel voor CE
Heyquote:
Heftig om zo je werk te moeten doen met die temperaturen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Faxie het volgende:
Z'n gangetje op zich. Coronabesmettingen op het werk, dus nu moeten we helemaal ingepakt worden. Lekker als het 35 graden is binnen, en er geen deuren open mogen vanwege highcare klanten
Godverdomme wat kinderachtig.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey
Z'n gangetje op zich. Coronabesmettingen op het werk, dus nu moeten we helemaal ingepakt worden. Lekker als het 35 graden is binnen, en er geen deuren open mogen vanwege highcare klanten
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:34 schreef Barbusse het volgende:
2020 is kut. Godverdomme.
Ook: als iemand hier depressies heeft, zoek hulp alsjeblieft. Die is er namelijk en je bent nooit alleen ook al lijkt het zo.
Rant over
*whisky en blues pakt
What about: iedereen laten testen en dat dan niet nodig hebben?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey
Verdomme cali weer met “the destoyer”?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige keer hele avond buikpijn gehad. Echt top.
Tja die drukpersen werken met infrarood en hete lucht voor de droging van de vellen, en er is best veel warmte nodig om op hoge snelheid die zooi snel genoeg droog te krijgen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heftig om zo je werk te moeten doen met die temperaturen.
Je lichaam probeert je iets te vertellen...quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorige keer hele avond buikpijn gehad. Echt top.
Ja vind ik ook. Denk dat je kan weigeren, maar dat levert meer gezeik op dan het waard is denk ik.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Godverdomme wat kinderachtig.
Hahahahahahahquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
What about: iedereen laten testen en dat dan niet nodig hebben?
Ze kunnen, nee moeten, noodkoeling laten plaatsen. Op die hete dagen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey
I need a hugquote:
Geloof me, dat gezeik loopt nu al jaren, en elk jaar is het weer een beetje pappen en nathouden met symbooloplossingen. Kunnen ze niet blijven doen in ieder geval. Wordt lachen als er eentje van z'n stokje gaat met zo'n mondkapje plus baardnetje (ja, die moeten over elkaar)quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze kunnen, nee moeten, noodkoeling laten plaatsen. Op die hete dagen.
Een grote chiller buiten en een paar binnenunits met enorme ventilatoren krijgt die hele drukkerij wel naar 23C.
Met zijn allen een punt maken, wat denken ze wel niet.
Trouwens Soros betaald toch
Nee, die hebben we nietquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Word je ook opgehaald in een busje vol Polen en Roemenen?
Waar is die oude tijd dat we dit gewoon door gastarbeiders lieten doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof me, dat gezeik loopt nu al jaren, en elk jaar is het weer een beetje pappen en nathouden met symbooloplossingen. Kunnen ze niet blijven doen in ieder geval. Wordt lachen als er eentje van z'n stokje gaat met zo'n mondkapje plus baardnetje (ja, die moeten over elkaar)
NOU PRIMA!!!!!!!!!!!quote:
Wha'ha'happened?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:34 schreef Barbusse het volgende:
2020 is kut. Godverdomme.
Ook: als iemand hier depressies heeft, zoek hulp alsjeblieft. Die is er namelijk en je bent nooit alleen ook al lijkt het zo.
Rant over
*whisky en blues pakt
Tragedie en zoquote:Op donderdag 6 augustus 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wha'ha'happened?
Ok, virtuele hug mag
quote:
overurenquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel meer dan normaal ja want bonus
Oeh, ook lekker!quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
overuren
en teruggave van energierekening
Mijn nieuwe fiets en hoekbank komen zo steeds dichterbijquote:
Hier is het (helaas) vervanging van de auto i.p.v. sparen voor een huisquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fiets en hoekbank komen zo steeds dichterbij
Ik laat deze maand maar eens mijn tot nu toe opgebouwde vakantie en 13e maandbudget uitbetalen. Wordt een leuk salarisstrookjequote:
Huh, jij kunt kiezen wanneer je dat laat overboeken?quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik laat deze maand maar eens mijn tot nu toe opgebouwde vakantie en 13e maandbudget uitbetalen. Wordt een leuk salarisstrookje
Ondertussen aan het kijken of een dagje Schiermonnikoog te doen is komende week. Ga vanaf maandag nog ff een paar dagen richting Friesland, dus ben dan al een eind onderweg voor een dagje naar een van de eilanden
Ik heb voorlopig even alle grote uitgaven gedaan hoop ik. Afgelopen paar jaar een nieuwe bank, nieuwe wasmachine, nieuwe tv, hoge tandartskosten, prijzige reparaties aan de auto.....quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn nieuwe fiets en hoekbank komen zo steeds dichterbij
Ja, wij hebben sinds dit jaar het individueel keuzebudget. Voorheen gewoon vakantiegeld in mei en 13e maand in november. Nu bouw je iedere maand budget op dat je kunt laten uitbetalen wanneer je wil.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Huh, jij kunt kiezen wanneer je dat laat overboeken?
Oh dat is wel handig, kun je het tenminste bufferen en uitbetalen als jij het wilt hebben. Aan de andere kant.. als je het sneller krijgt kun je het ook sneller investeren zodat het wel rendement oplevert.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, wij hebben sinds dit jaar het individueel keuzebudget. Voorheen gewoon vakantiegeld in mei en 13e maand in november. Nu bouw je iedere maand budget op dat je kunt laten uitbetalen wanneer je wil.
Sommigen laten iedere maand een extra bedrag uitbetalen. Als je niks doet krijg je de hele boel in december ineens uitbetaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |