Ik ben gewoon aan het werk.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:48 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Liefs een biertje of nie
Lekker languit in een hangmat
GA EENS WERKENquote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Goed advies! Zouden meer mensen wat mee moeten doen!quote:
oke okequote:
hoi konijnenmansquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed advies! Zouden meer mensen wat mee moeten doen!
Xdquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed advies! Zouden meer mensen wat mee moeten doen!
Chillyboy!quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:32 schreef ChillBoy het volgende:
@:Amee is alvast voor mij aan het koken ruik ik..:+
Wtf telepathiequote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:33 schreef Amee het volgende:
[..]
Chillyboy!
Ik heb al gegeten! Haha!
Jij ook?
Ja en dan moet ik het zeker komen halen slimmerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:37 schreef Amee het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten dan? Ik wel wel wat kip over
Ik kan het naar je gooienquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:37 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Ja en dan moet ik het zeker komen halen slimmerd.
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik begin nu te vermoeden dat jij ook best kinky bent 🤪quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:49 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Jij vraagt nadrukkelijk om billenkoek he
Mag ik je eraan herinneren dat jij die zweep emoticon gebruikte? En dan noem jij mij kinky?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik begin nu te vermoeden dat jij ook best kinky bent 🤪
Kom, het is niet om te schamen als je het toegeeftquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:04 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Mag ik je eraan herinneren dat jij die zweep emoticon gebruikte? En dan noem jij mij kinky?
Als jij het doet wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Kom, het is niet om te schamen als je het toegeeft
Doen we een keer in DMquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens waar kom je vandaan?
Wanneer kan ik DM dan. Wat is dat met die regels hierquote:
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bentquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Wanneer kan ik DM dan. Wat is dat met die regels hier
Mijn hele dag is weer goedquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bent
Van mij ookquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed
Wat dan? Lotto gewonnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed
We gaan het zien. Wordt de komende dagen lekker heet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bent
Haags en ik doen elke dag onze dans. En dat maakt onze dag weer helemaal goedquote:
Ik heb voor nu teveel info al openbaar gezet. Haha! Wacht nou maar tot het privé kan.quote:
Schaam je je?.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb voor nu teveel info al openbaar gezet. Haha! Wacht nou maar tot het privé kan.![]()
Ben je een geduldig mens?
Je kan van mij ook wel het een en ander leren hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Haha! Dit is FOK!, joh! Je leert het wel
Zoals?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:40 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Je kan van mij ook wel het een en ander leren hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |