Als jij het doet wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:05 schreef Amee het volgende:
[..]
Kom, het is niet om te schamen als je het toegeeft
Doen we een keer in DMquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:18 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens waar kom je vandaan?
Wanneer kan ik DM dan. Wat is dat met die regels hierquote:
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bentquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:23 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Wanneer kan ik DM dan. Wat is dat met die regels hier
Mijn hele dag is weer goedquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bent
Van mij ookquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed
Wat dan? Lotto gewonnenquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn hele dag is weer goed
We gaan het zien. Wordt de komende dagen lekker heet.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Als het goed is over 2 dagen. Haha! Als je al een week geregistreerd bent
Haags en ik doen elke dag onze dans. En dat maakt onze dag weer helemaal goedquote:
Ik heb voor nu teveel info al openbaar gezet. Haha! Wacht nou maar tot het privé kan.quote:
Schaam je je?.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb voor nu teveel info al openbaar gezet. Haha! Wacht nou maar tot het privé kan.![]()
Ben je een geduldig mens?
Je kan van mij ook wel het een en ander leren hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:38 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Haha! Dit is FOK!, joh! Je leert het wel
Zoals?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:40 schreef ChillBoy het volgende:
[..]
Je kan van mij ook wel het een en ander leren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |