Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-aboquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja ik heb geen problemen met een deel man.
Als ik je maar niet heb in het weekend. Het weekend is voor mezelf
Of wil ze een kind van je ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-abo
Dat heeft niets met gedeeld partnerschap te maken
Maar mogen ze dan wel wat duidelijker in zijn danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-abo
Dat heeft niets met gedeeld partnerschap te maken
Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mogen ze dan wel wat duidelijker in zijn dan![]()
Even corresponderen met de klantenservice hierover.
Klagen om het klagenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Neil Young boos op Donald
https://www.nu.nl/muziek/(...)-gebruik-muziek.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er geen, en als ik er wel eentje had was ik er vast aan gehecht
Dat is niet de eerste artiest die vind dat Donald niet die muziek mag draaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Neil Young boos op Donald
https://www.nu.nl/muziek/(...)-gebruik-muziek.html
Inderdaad, het wordt een hele lijstquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste artiest die vind dat Donald niet die muziek mag draaien.
Pharrell Williams, Aerosmith-zanger Steven Tyler, de erfgenamen van Prince, de erfgenamen van Tom Petty, de Rolling Stones, Guns and Roses.. en er zullen er nog wel meer zijn.
Hij is oranje!!!! Hij is cheetos!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat weinig weldenkende mensen met die oranje aap geassocieerd willen worden.
Mogge!
The Spray-tan man!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hij is oranje!!!! Hij is cheetos!!!!
Donald is niet zo erg geliefdquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:25 schreef Axa het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt een hele lijst
Adele en Elton John ook zie ik
Opgezet spel was hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Het erge is nog...de mensen die daarvoor hebben gekozen...
Elk volk krijgt de leider die het verdient. Ook in de VS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zie hem instaat om alsnog het land te ontvluchtenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Elk volk krijgt de leider die het verdient. Ook in de VS.
Trump is een eikel, maar wel een democratisch gekozen eikel.
Ik verwacht eerder dat hij nog een tweede termijn gaat volmaken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie hem instaat om alsnog het land te ontvluchten
Dan ga ik ook dingen inslaan ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder dat hij nog een tweede termijn gaat volmaken.
Het VS systeem met de kiesmannen is verre van ideaal, het is wel hun systeem. Dus is hij legitiem gekozen naar mijn mening.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:59 schreef drakin het volgende:
In deze film komt naar voren hoe de stemming beïnvloed werd.
The Great Hack (2019) - IMDb
Ik heb ook nog steedsquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik verwacht geen tekorten op wc papier.
Hij had niet de meeste stemmen. Daar zou hij op verloren hebben. Het gaat daar om die kiesdistricten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:54 schreef Chanel5 het volgende:
Ga eerst die film kijken, dan zie je wat ze hebben gedaan om het zo voor elkaar te krijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het VS systeem met de kiesmannen is verre van ideaal, het is wel hun systeem. Dus is hij legitiem gekozen naar mijn mening.
Dat klopt. Op absolute aantallen zou Clinton nu in het Witte Huis zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had niet de meeste stemmen. Daar zou hij op verloren hebben. Het gaat daar om die kiesdistricten.
Ik vind het zo erg dat een pipo de kans krijgt om leider te worden van een wereldmacht. Uberhaupt het feit dat hij hier staat is een lachertje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het VS systeem met de kiesmannen is verre van ideaal, het is wel hun systeem. Dus is hij legitiem gekozen naar mijn mening.
Als ik eens tijd en of zin heb, zal ik eens kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga eerst die film kijken, dan zie je wat ze hebben gedaan om het zo voor elkaar te krijgen
Tja, nu is Trump het even. Maar Reagan was net zo’n grote idioot. Die was alleen wat vriendelijker naar mensen toe, dus viel het niet zo op. Bush jr. idem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik vind het zo erg dat een pipo de kans krijgt om leider te worden van een wereldmacht. Uberhaupt het feit dat hij hier staat is een lachertje.
En hoor wat hij soms uitkraamt.
Een districtenstelsel is niet zo veel mis mee vind ik. Het voorkomt dat de stedelijke gebieden alles voor het zeggen hebben en de landelijke gebieden vergeten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat klopt. Op absolute aantallen zou Clinton nu in het Witte Huis zitten.
Maar ja, dat is nu eenmaal het systeem zoals het vormgegeven is in de VS. de kiesmannen bepalen daar.
Het is echt een aanrader op dit onderwerp, maar ook er echt even voor gaan zitten. Ik heb de film in 2 zittingen gezien, in 1 keer was dit niet te doen voor mij op dat moment.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik eens tijd en of zin heb, zal ik eens kijken.
Een districtenstelsel zou ik ook toejuichen. In het VK werkt het goed volgens mij. De VS kiesmannen gaan per staat. Dat is me dan weer iets té grootschalig. Maar aan de andere kant, dat land is ook weer een poepie groeter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:18 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Een districtenstelsel is niet zo veel mis mee vind ik. Het voorkomt dat de stedelijke gebieden alles voor het zeggen hebben en de landelijke gebieden vergeten worden.
Heb hem opgeslagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is echt een aanrader op dit onderwerp, maar ook er echt even voor gaan zitten. Ik heb de film in 2 zittingen gezien, in 1 keer was dit niet te doen voor mij op dat moment.
Maar je gaat echt nadenken over hoe je als mens continu voor de gek gehouden wordt.
Heel misschien staat deze op netflix en ik ga even niet reageren denk ik anders vertel ik teveel erover en dan ga je niet meer leuk de film in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb hem opgeslagen.
En ja, we worden voor de gek gehouden. Niet alleen op politiek gebied, ook op social media en reclames. Ook nieuws wordt vaak gekleurd gebracht. Dus ja, sturing is overal.
Bushquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tja, nu is Trump het even. Maar Reagan was net zo’n grote idioot. Die was alleen wat vriendelijker naar mensen toe, dus viel het niet zo op. Bush jr. idem.
En waar heb je de pizza mee belegd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:25 schreef drakin het volgende:
Pizza was lekker vanavond, zelfgemaakt uit zo'n danerolles blikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |