Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-aboquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Nouja ik heb geen problemen met een deel man.
Als ik je maar niet heb in het weekend. Het weekend is voor mezelf
Of wil ze een kind van je ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-abo
Dat heeft niets met gedeeld partnerschap te maken
Maar mogen ze dan wel wat duidelijker in zijn danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, het was misschien onduidelijk, maar het ging over een Fok-abo
Dat heeft niets met gedeeld partnerschap te maken
Succes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar mogen ze dan wel wat duidelijker in zijn dan![]()
Even corresponderen met de klantenservice hierover.
Klagen om het klagenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Neil Young boos op Donald
https://www.nu.nl/muziek/(...)-gebruik-muziek.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er geen, en als ik er wel eentje had was ik er vast aan gehecht
Dat is niet de eerste artiest die vind dat Donald niet die muziek mag draaien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 21:26 schreef chufi het volgende:
Neil Young boos op Donald
https://www.nu.nl/muziek/(...)-gebruik-muziek.html
Inderdaad, het wordt een hele lijstquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste artiest die vind dat Donald niet die muziek mag draaien.
Pharrell Williams, Aerosmith-zanger Steven Tyler, de erfgenamen van Prince, de erfgenamen van Tom Petty, de Rolling Stones, Guns and Roses.. en er zullen er nog wel meer zijn.
Hij is oranje!!!! Hij is cheetos!!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Denk dat weinig weldenkende mensen met die oranje aap geassocieerd willen worden.
Mogge!
The Spray-tan man!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Hij is oranje!!!! Hij is cheetos!!!!
Donald is niet zo erg geliefdquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 22:25 schreef Axa het volgende:
[..]
Inderdaad, het wordt een hele lijst
Adele en Elton John ook zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |