Ik heb eerder het idee andersom eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Gaat niet gauw teruggedraaid worden. Bedrijven zijn klaar met thuiswerken.
het ligt geheel aan de sector natuurlijk. Zoiets doms als "bedrijven zijn wel klaar met thuiswerken" roepen slaat nergens op. Het is niet 1 uniform iets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedrijven waren voor de pandemie ook niet allemaal even enthousiast over thuiswerken, maar dat sloeg snel om toen de vlam in de pan sloeg.
Het kan snel gaan, dat hebben we eerder gezien.
Lijkt me ook typisch iets wat je als overheid met zachte danwel iets hardere hand wel kunt afdwingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedrijven waren voor de pandemie ook niet allemaal even enthousiast over thuiswerken, maar dat sloeg snel om toen de vlam in de pan sloeg.
Het kan snel gaan, dat hebben we eerder gezien.
Dat geldt sowieso voor alles inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef kalinhos het volgende:
[..]
het ligt geheel aan de sector natuurlijk. Zoiets doms als "bedrijven zijn wel klaar met thuiswerken" roepen slaat nergens op. Het is niet 1 uniform iets.
Kut lijkt me dat hey.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:58 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ga alweer 2 maanden dagelijks naar kantoor.
zijn al verschillende malen voorbij gekomen hier.....heb ze niet bij de hand maar er komen zeker besmette reizigers terug.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Heb je cijfers dat het toerisme bijdraagt aan de besmetting hier?
Net wordt nog een linkt gepost dat 91% van de gevallen het GEEN reizigers zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zijn al verschillende malen voorbij gekomen hier.....heb ze niet bij de hand maar er komen zeker besmette reizigers terug.
maar er draagt natuurlijk vanalles bij
dus 8.4%.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:57 schreef byah het volgende:
[..]
Slechts 8,4% van de besmette mensen heeft reishistorie (veelal België en Duitsland, maar ook Spanje). Reishistorie betekent in de afgelopen 14 dagen daar geweest (dus niet per se daar opgelopen).
Ik heb mn werk zoveel sneller af nu inderdaad, ik vind het ideaal. En het scheelt ook veel in reistijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:02 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kut lijkt me dat hey.
Ik vind thuiswerken echt zoooooveel relaxter en heb er echt veel aan gehad.
Zal misschien verschillen per omgeving en type mensen waarmee je werkt...
Bij mij zit ik in een grote kamer/kantoorruimte met nog een stuk of 8 andere collega's, die vrijwel de hele dag door met elkaar kleppen / luidkeels bellen etc, in dezelfde ruimte. En tot slot komt er dan ook nog 15X per dag iemand aan je bureau staan met random kutvragen.
Ik heb thuis fucking rust en kan veel efficiënter werken. Love it.
Klopt was ff lui haha zit op mn tel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Jij moet ze toch wel kunnen deleten i.p.v. editen
managers voelen zich nutteloos waarschijnlijk en daarom....quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef kalinhos het volgende:
[..]
het ligt geheel aan de sector natuurlijk. Zoiets doms als "bedrijven zijn wel klaar met thuiswerken" roepen slaat nergens op. Het is niet 1 uniform iets.
Het thuiswerken bevalt bij ons heel goed. Er zijn wel eens wat haperingen met verbindingen, maar over het algemeen valt het mee. Ik zie vooral de volgende problemen:quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde doen.....alles over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
managers voelen zich nutteloos waarschijnlijk en daarom....
En wat is daar de definitie van? Ik woon vrij dicht bij de grens en kom ook wel eens bijvoorbeeld met de fiets over de grens. Hoor ik dan tot die 8,4%, ondanks dat ik met letterlijk niemand contact heb wanneer ik op de fiets zit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:57 schreef byah het volgende:
[..]
Slechts 8,4% van de besmette mensen heeft reishistorie (veelal België en Duitsland, maar ook Spanje). Reishistorie betekent in de afgelopen 14 dagen daar geweest (dus niet per se daar opgelopen).
Ik ook. Hoor juist steeds meer dat bedrijven ook na Corona meer in willen zetten op thuis werken. Veel werknemers ook. Omdat ze hebben gezien dat het best goed gaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:01 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee andersom eerlijk gezegd.
Heerlijk die onderbuikgevoelens. Toerisme en horeca zijn makkelijke pispaaltjes, zelfs als al het bewijs wijst naar een andere richting. In dit geval feestjes en bij mensen thuis. Maar nee, horeca op slot en toerisme sluiten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:03 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Net wordt nog een linkt gepost dat 91% van de gevallen het GEEN reizigers zijn.
Maar dat maakt toch niet uit? Er staat toch ook dat besmetting daar niet hoeft te zijn opgelopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
En wat is daar de definitie van? Ik woon vrij dicht bij de grens en kom ook wel eens bijvoorbeeld met de fiets over de grens. Hoor ik dan tot die 8,4%, ondanks dat ik met letterlijk niemand contact heb wanneer ik op de fiets zit?
Ohja, don't get me started on de reistijd!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb mn werk zoveel sneller af nu inderdaad, ik vind het ideaal. En het scheelt ook veel in reistijd
Nee precies, ben ik met je eens. Het is vooral een statistiek waar we denk ik verdomd weinig mee kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:08 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch niet uit? Er staat toch ook dat besmetting daar niet hoeft te zijn opgelopen.
En daarna zeggen: Zie je 8%quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik ook. Hoor juist steeds meer dat bedrijven ook na Corona meer in willen zetten op thuis werken. Veel werknemers ook. Omdat ze hebben gezien dat het best goed gaat.
[..]
Heerlijk die onderbuikgevoelens. Toerisme en horeca zijn makkelijke pispaaltjes, zelfs als al het bewijs wijst naar een andere richting. In dit geval feestjes en bij mensen thuis. Maar nee, horeca op slot en toerisme sluiten.![]()
Nouja, het zegt mijn inziens wel iets over de besmettingen die al dan niet door reizigers worden veroorzaakt...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee precies, ben ik met je eens. Het is vooral een statistiek waar we denk ik verdomd weinig mee kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |