Ach, gister werd er duidelijk dat slechts 0,24% van de wereldbevolking besmet is geweest (niet eens doden, of opnames), en zelfs dat werd omschreven als een enorme groep en een enorm hoog percentagequote:
Maar wij zijn wegkijkers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ach, gister werd er duidelijk dat slechts 0,24% van de wereldbevolking besmet is geweest (niet eens doden, of opnames), en zelfs dat werd omschreven als een enorme groep en een enorm hoog percentage
De efteling een mooi stukje op loopings over het niet afstand houden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Eens hoor, ik snap ze ook. Net als de horeca. Er moet toch geld verdiend worden, dat lijkt me duidelijk.
En de Efteling heeft het ook goed voor elkaar. Ze geven mensen echt wel de mogelijkheid om zich aan de 1,5 m te houden en hebben ook een aantal goede, andere maatregelen getroffen. Een bezoekje zou geen probleem hoeven zijn. En toch vond ik het ook drukker dan ik had verwacht en zou een paar duizend mensen minder per dag wel beter voelen, denk ik.
Dus eigenlijk is de groep die naar het buitenland geweest is gezonder. Althans meer dan 10% van de mensen die ik ken is de afgelopen 14 dagen over de grens geweest.quote:
Nutteloze manager gespotquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:06 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde doen.....alles over 1 kam scheren
Haha de Efteling is Tokkieland geworden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De efteling een mooi stukje op loopings over het niet afstand houden.![]()
https://www.looopings.nl/(...)n-is-Tokkieland.html
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:16 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is de groep die naar het buitenland geweest is gezonder. Althans meer dan 10% van de mensen die ik ken is de afgelopen 14 dagen over de grens geweest.
Volgens mij is dat niet zo zeer het oplossen van het 'probleem' .quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha de Efteling is Tokkieland geworden.lol!
Mooi man, nou laat ze maar lekker allemaal daarheen gaan dan, Tokkie gonna be Tokkie.
Want Nederland doet het beter? Dat is wat je zegt immers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:19 schreef Simmertje het volgende:
Hoeft niet zo zeer Nederlanders te zijn die naar het buitenland zijn gegaan, die grootste groep moet nog terugkomen. Heb het meer over toeristen die deze kant opkomen, toevallig is het aantal besmettingen in mijn stad Amsterdam enorm toegenomen toen eigenlijk de poorten voor toeristen weer werd geopend.
Wie zegt dat we het probleem moeten oplossen. Die horde Tokkies gaat wel ergens anders de Tokkie uithangen als ze de Efteling niet meer in mogen, daarom: "Tokkie gonna be Tokkie"quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:21 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet zo zeer het oplossen van het 'probleem' .
Tenzij je de poort afsluit.
Jazeker! Zonder is mijn leven nutteloos.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dom. En we willen alleen maar op een terrasje zitten. En voetballen. En op vakantie.
Maar als het virus zich zo snel verspeid heb je er ook last van als diezelfde tokkies, zoals jij ze noemt, bij jou in de supermarkt komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wie zegt dat we het probleem moeten oplossen. Die horde Tokkies gaat wel ergens anders de Tokkie uithangen als ze de Efteling niet meer in mogen, daarom: "Tokkie gonna be Tokkie"
Voordeel is dat je nu iig weet waar ze zich concentreren en dat je die plek dus moet vermijden. Hell, bestond er maar zoiets als een Tokkie-radar app, die zou ik dan nonstop raadplegen als ik naar buiten ga
Daarom: online bestellen en in je kofferbak laten zetten bij een pick-up point.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar als het virus zich zo snel verspeid heb je er ook last van als diezelfde tokkies, zoals jij ze noemt, bij jou in de supermarkt komen natuurlijk.
Nee want Picnic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar als het virus zich zo snel verspeid heb je er ook last van als diezelfde tokkies, zoals jij ze noemt, bij jou in de supermarkt komen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt was ff lui haha zit op mn tel.
Niet vergeten ze te ontstemmen daarnaquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daarom: online bestellen en in je kofferbak laten zetten bij een pick-up point.
Hier gaan de bananen 3 dagen in quarantaine hoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Niet vergeten ze te ontstemmen daarna
Kan me voorstellen. Doe ik ook met de Sushi. Had toen wel andere issues.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hier gaan de bananen 3 dagen in quarantaine hoor.
Ontstemmen? Boodschappen zijn geen gitaar he, ik kan mijn pak melk niet in B mineur zetten voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 15:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Niet vergeten ze te ontstemmen daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |