abonnement Unibet Coolblue
pi_194397784


Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Helpen?
https://www.makers4all.eu/nl/
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Informatie & achtergronden:
Wikipedia
Dr. John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Simulaties over waarom social distancing werkt
Video: Wat is exponentiële groei en hoe werkt dat bij uitbraken
Video: Wat is dit coronavirus, wat doet het, wat zijn de maatregelen
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
Universiteitsindex Leiden

Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Besmettingen per gemeente (RIVM-kaartje)
arcgis kaart van NL
Corona-patiënten op de Nederlanders IC's
Reconstructie NRC, een echte aanrader
Internationale organisaties:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation

Aantallen & Trackers:
Overzicht BD Dataplan Corona Locator Nederland
Overzicht The Netherlands Covid Analytics
Overzicht JHU
Overzicht Worldometers
Overzicht thebaselab
Overzicht WHO
Overzicht BNO News
Alle gevallen, in een lijst
Grafieken zelf maken of Alle grafieken t/m 13apr20
Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
Netherlands & Italy compare infected CORONAvirus (COVID-19) infected daily graph/chart
Verzameling alle NL cijfers

Timelapse:
Flourish

COVID-19 feiten
• vooral hoest- en niesdruppeltjes zorgen voor overdracht
• de besmetting is meer dan bij seizoensgriep, maar gelukkig minder dan bij mazelen (2 < R0 < 3)
• verreweg de meesten hebben lichte (griepachtige) klachten
• bijna alle sterfgevallen betreffen ouderen of al zieke mensen
Bron

Gedragsregels in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet off-topic
• Geen slowchat in dit topic. Hier is het slowchat-topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Let een beetje op elkaar

Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020)

Vermijd drukte!
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:51:47 #2
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194397802
Lijkt mij nog niet, maar laten we nog een tijdje aankijken hoe het verder loopt.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:54:50 #3
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194397835
Als er nieuwe maatregelen komen dan weten we dat uiterlijk donderdagmiddag.

De laatste paar persconferenties hoefde je al niet eens meer te kijken omdat RTL en NOS vooraf al alle maatregelen hadden gepubliceerd.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194397836
Ik persoonlijk verwacht nu geen enkele nieuwe maatregel.

- Alles valt nog ruim binnen de verwachte stijging
- De ziekenhuis en IC opnames zijn nihil en vallen binnen de bandbreedte.

Wel vind ik dat er best ook meer open gecommuniceerd mag worden over waar, hoe groot de clusters, en vooral waar deze besmettingen zich bevinden, dan vingertje wijzen zonder enige context, "jongeren" "families" - en dat kan best door privacy in acht te nemen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194397846
Stijging IC-patiënten Frankrijk
In Frankrijk zijn in het laatste etmaal 29 nieuwe coronapatiënten op de intensive care beland. Er gingen ook weer mensen van de IC af, waardoor het aantal patiënten per saldo met 13 steeg. Dat is de grootste stijging in zeer lange tijd. Vorige week steeg de IC-bezetting voor het eerst weer met 1 patiënt, wat een keerpunt was.

De afgelopen weken was de bezetting van de IC's juist continu aan het dalen. Het aantal besmettingen met corona in het hele land blijft toenemen, nu met gemiddeld ongeveer 1100 gevallen per dag.

Het Franse ministerie van Volksgezondheid roept de Fransen expliciet op om niet met vrienden of familie in groepen bijeen te komen, en al helemaal niet binnen.


Hier word ik niet blij van...
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 13:57:35 #6
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_194397860
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:54 schreef _serial_ het volgende:
Ik persoonlijk verwacht nu geen enkele nieuwe maatregel.

- Alles valt nog ruim binnen de verwachte stijging
- De ziekenhuis en IC opnames zijn nihil en vallen binnen de bandbreedte.

Wel vind ik dat er best ook meer open gecommuniceerd mag worden over waar, hoe groot de clusters, en vooral waar deze besmettingen zich bevinden, dan vingertje wijzen zonder enige context, "jongeren" "families" - en dat kan best door privacy in acht te nemen.
Dit. Ze moeten mensen beter inlichten over waar veel besmettingen nou daadwerkelijk plaatsvinden. Op een druk terras zitten lijkt nog steeds geen probleem. Terwijl in een cafe binnen 1 persoon blijkbaar zo 20 man kan aansteken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_194397865
Donderdag aankondiging nieuwe maatregelen dus. Nog net op tijd te noemen.

De schoolvakanties lopen op zijn eind. Zouden Rutte en de Jonge daar al wat over gaan zeggen?

Trouwens, ik ben wel blij dat hier inmiddels meer users de ernst van de situatie gaan inzien.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194397893
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef hooibaal het volgende:

De schoolvakanties lopen op zijn eind. Zouden Rutte en de Jonge daar al wat over gaan zeggen?

Op zijn eind? we hebben nog bijna 4 weken vakantieperiode te gaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194397906
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Op zijn eind? we hebben nog bijna 4 weken vakantieperiode te gaan.
Noord begint half augustus.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:01:01 #10
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_194397907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik verwacht een 'laatste waarschuwing' oid, aankondiging van lokale maatregelen zoals b.v. in Amsterdam en Rotterdam.
Zou ook goed kunnen ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:01:13 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194397909
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit. Ze moeten mensen beter inlichten over waar veel besmettingen nou daadwerkelijk plaatsvinden. Op een druk terras zitten lijkt nog steeds geen probleem. Terwijl in een cafe binnen 1 persoon blijkbaar zo 20 man kan aansteken.
Betere voorlichting maakt ook dat het volk (bepaalde) maatregelen beter begrijpt en waardeert.

Gewoon maar wat losse flodders omdat er - sinds grote versoepelingen - een oplopend aantal besmettingen is, heeft ook weinig zin.
pi_194397915
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:54 schreef _serial_ het volgende:
Ik persoonlijk verwacht nu geen enkele nieuwe maatregel.

- Alles valt nog ruim binnen de verwachte stijging
- De ziekenhuis en IC opnames zijn nihil en vallen binnen de bandbreedte.

Wel vind ik dat er best ook meer open gecommuniceerd mag worden over waar, hoe groot de clusters, en vooral waar deze besmettingen zich bevinden, dan vingertje wijzen zonder enige context, "jongeren" "families" - en dat kan best door privacy in acht te nemen.
Goed punt. Ik weet niet meer welk nieuwsprogramma ik gisteren keek, maar er werd even heel suggestief in een reportage over een gesloten horecatent vermeld dat de gevallen nu toch wel hard aan het stijgen waren. Natuurlijk zijn er daar clusters maar inderdaad wees inderdaad eens wat meer open over het (geschatte) aandeel van alle 'losbandigheid'.
I'll give you something to do
pi_194397916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Betere voorlichting maakt ook dat het volk (bepaalde) maatregelen beter begrijpt en waardeert.

Gewoon maar wat losse flodders omdat er - sinds grote versoepelingen - een oplopend aantal besmettingen is, heeft ook weinig zin.
Zolang de cijfers op de IC niet dramatisch worden zal het draagvlak ook eerder af dan toenemen.
Jaja, die vertraging weet ik nu wel overigens.
pi_194397929
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
Stijging IC-patiënten Frankrijk
In Frankrijk zijn in het laatste etmaal 29 nieuwe coronapatiënten op de intensive care beland. Er gingen ook weer mensen van de IC af, waardoor het aantal patiënten per saldo met 13 steeg. Dat is de grootste stijging in zeer lange tijd. Vorige week steeg de IC-bezetting voor het eerst weer met 1 patiënt, wat een keerpunt was.

De afgelopen weken was de bezetting van de IC's juist continu aan het dalen. Het aantal besmettingen met corona in het hele land blijft toenemen, nu met gemiddeld ongeveer 1100 gevallen per dag.

Het Franse ministerie van Volksgezondheid roept de Fransen expliciet op om niet met vrienden of familie in groepen bijeen te komen, en al helemaal niet binnen.


Hier word ik niet blij van...
Wat een verrassing hè. De besmettingen namen toe maar de IC opnames volgen niet hoor. Nouja in Frankrijk wel nu, maar in Nederland gaat dat niet gebeuren.

👍
pi_194397938
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:03 schreef wpor het volgende:

[..]

Wat een verrassing hè. De besmettingen namen toe maar de IC opnames volgen niet hoor. Nouja in Frankrijk wel nu, maar in Nederland gaat dat niet gebeuren.

👍
Die toename is toch ook prima, zolang het binnen de perken blijft.
Als er eerst 1000 mensen met een zeer sterk vermoeden en al redelijke klachten op corona getest werden en er belanden 800 op de IC (voorbeeld) is dat iets heel anders dan de huidige situatie waarin iedereen getest wordt met een loopneus.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2020 14:05:40 ]
pi_194397946
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Op zijn eind? we hebben nog bijna 4 weken vakantieperiode te gaan.
Binnen twee weken zitten de middelbare scholieren in de regio noord in principe weer met 25-30 man in een benauwd klaslokaal.
pi_194397950
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:03 schreef wpor het volgende:

[..]

Wat een verrassing hè. De besmettingen namen toe maar de IC opnames volgen niet hoor. Nouja in Frankrijk wel nu, maar in Nederland gaat dat niet gebeuren.

👍
Het is zo lastig om dat in de juiste context te plaatsen zonder de gegevens van besmettingen onder bepaalde bevolkingsgroepen te hebben, is dit een gevolg dat er weer flink wat zwakkere / oudere mensen besmet raken?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:06:16 #18
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194397958
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Binnen twee weken zitten de middelbare scholieren in de regio noord in principe weer met 25-30 man in een benauwd klaslokaal.
En in de pauze met 600 man in de aula.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_194397970
Afgelopen week zijn er 2.588 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat zijn er 1.259 meer dan het aantal meldingen van vorige week. Er zijn in de afgelopen week 44 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat zijn er 21 meer dan vorige week.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_194397974
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:03 schreef wpor het volgende:

[..]

Wat een verrassing hè. De besmettingen namen toe maar de IC opnames volgen niet hoor. Nouja in Frankrijk wel nu, maar in Nederland gaat dat niet gebeuren.

👍
Gaat in NL vast ook gebeuren, maar niet ineens 1500, daar het niet elke 4 dagen verdubbelt, dus genoeg tijd om actie te ondernemen mocht dat nodig zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat het allemaal wel redelijk is ingecalculeerd door het RIVM en dat we een soort jojo-situatie krijgen, van verstrenging-->versoepeling-->verstrenging etc. Dit is al meermaals geopperd in de technische briefing als mogelijke aanpak.
I'll give you something to do
pi_194397978
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:06 schreef hooibaal het volgende:

[..]

En in de pauze met 600 man in de aula.
Dat zal wel meer dan normaal gespreid worden. Met pauzes zoveel mogelijk in de leslokalen en docenten in plaats van scholieren die van lokaal wisselen.
In die zin verwacht ik dat het prima kan. Zeker ook in het noorden.
pi_194397982
Update 29 juli t/m 4 augustus 2020
Afgelopen week zijn er 2.588 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat zijn er 1.259 meer dan het aantal meldingen van vorige week. Er zijn in de afgelopen week 44 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat zijn er 21 meer dan vorige week.
Leipe shit ouwe
pi_194397987


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 04-08-2020 14:15:04 ]
pi_194397990
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:56 schreef Wirelessmouse het volgende:
Stijging IC-patiënten Frankrijk
In Frankrijk zijn in het laatste etmaal 29 nieuwe coronapatiënten op de intensive care beland. Er gingen ook weer mensen van de IC af, waardoor het aantal patiënten per saldo met 13 steeg. Dat is de grootste stijging in zeer lange tijd. Vorige week steeg de IC-bezetting voor het eerst weer met 1 patiënt, wat een keerpunt was.

De afgelopen weken was de bezetting van de IC's juist continu aan het dalen. Het aantal besmettingen met corona in het hele land blijft toenemen, nu met gemiddeld ongeveer 1100 gevallen per dag.

Het Franse ministerie van Volksgezondheid roept de Fransen expliciet op om niet met vrienden of familie in groepen bijeen te komen, en al helemaal niet binnen.


Hier word ik niet blij van...
Kijk die lijken wel aardig door te hebben waar de crux zit.
I'll give you something to do
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:10:40 #25
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_194397995
quote:
Update 29 juli t/m 4 augustus 2020
Afgelopen week zijn er 2.588 nieuwe personen gemeld die positief getest zijn op COVID-19. Dat zijn er 1.259 meer dan het aantal meldingen van vorige week. Er zijn in de afgelopen week 44 patiënten gemeld die voor COVID-19 in het ziekenhuis zijn opgenomen (geweest). Dat zijn er 21 meer dan vorige week.

Er zijn 6 laboratorium-bevestigde COVID-19 patiënten als overleden gemeld, 3 minder dan in de week er voor.

Het aantal nieuwe personen met een positieve COVID-19 uitslag is in vergelijking met de week daarvoor bijna verdubbeld. Ongeveer 10.000 minder mensen hebben zich in de afgelopen week laten testen in de GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst teststraten in vergelijking met de week daarvoor. Het percentage positieve testen op landelijk niveau is deze week gestegen van 1,1% in de week van 20 juli naar 2,3% in de week van 27 juli. Het reproductiegetal ligt net als vorige week boven de 1. Zie het nieuwsbericht Aantal mensen met vastgestelde COVID-19 besmetting meer dan verdubbeld

De in de afgelopen week gemelde patiënten zijn niet allemaal in de afgelopen week positief getest, in het ziekenhuis opgenomen of overleden. Sommige patiënten worden later gemeld. Daarom worden de gegevens van afgelopen weken soms nog aangevuld.

Sinds 1 juni 2020 kan iedereen in Nederland met (milde) klachten zich laten testen op COVID-19. Mensen kunnen zelf een afspraak maken voor een test bij de GGD. Omdat het aannemelijk is dat niet alle mensen met COVID-19 zich laten testen, zijn de werkelijke aantallen in Nederland waarschijnlijk hoger dan de aantallen die hier genoemd worden.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:14:17 #26
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_194398029
quote:
4s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:10 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

En daar is de verdubbeling.... :{
pi_194398032
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

En daar is de verdubbeling.... :{
Dat is toch geen verrassing?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194398039
Oh en TT :').
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194398042
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:54 schreef _serial_ het volgende:
Ik persoonlijk verwacht nu geen enkele nieuwe maatregel.

- Alles valt nog ruim binnen de verwachte stijging
- De ziekenhuis en IC opnames zijn nihil en vallen binnen de bandbreedte.

Wel vind ik dat er best ook meer open gecommuniceerd mag worden over waar, hoe groot de clusters, en vooral waar deze besmettingen zich bevinden, dan vingertje wijzen zonder enige context, "jongeren" "families" - en dat kan best door privacy in acht te nemen.
Dat soort data is ook allemaal inzichtelijk in de RIVM overzicht download/pdf ( https://www.rivm.nl/docum(...)ovid-19-in-nederland)

Maar dat levert natuurlijk geen mooie headlines op.
Jongeren en illegale feestjes klinkt natuurlijk mooi, maar dat het aantal werkbesmettingen 2x zo hoog zijn hoor je niemand over.
Of dat de verpleeghuizen evenveel besmettingen veroorzaken als de horeca.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:15:33 #30
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194398043
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat is toch geen verrassing?
Wilde net zeggen, iedereen in dit topic leest volgens mij gewoon nog de dagcijfers.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:15:52 #31
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_194398046
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

En daar is de verdubbeling.... :{
Ja, maar er is echt niks aan de hand hoor. Deze trend gaat zich vast automagisch keren, het is niet nodig om extra maatregelen te nemen.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:16:07 #32
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_194398048
Nee geen verrassing. Wel verontrustend.
pi_194398053
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:08 schreef galantis het volgende:

[..]

Gaat in NL vast ook gebeuren, maar niet ineens 1500, daar het niet elke 4 dagen verdubbelt, dus genoeg tijd om actie te ondernemen mocht dat nodig zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat het allemaal wel redelijk is ingecalculeerd door het RIVM en dat we een soort jojo-situatie krijgen, van verstrenging-->versoepeling-->verstrenging etc. Dit is al meermaals geopperd in de technische briefing als mogelijke aanpak.
Ja dat denk ik ook.
pi_194398056
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nee geen verrassing. Wel verontrustend.
Ook niet echt. Als je op praktisch 0 begint verdubbel je al snel. Nog altijd ruim binnen de gestelde marges.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:17:09 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194398058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Of dat de verpleeghuizen evenveel besmettingen veroorzaken als de horeca.
is dat nog steeds zo?
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:17:24 #36
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194398060
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:15 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Ja, maar er is echt niks aan de hand hoor. Deze trend gaat zich vast automagisch keren, het is niet nodig om extra maatregelen te nemen.
Klopt: Sweden +43
We have always been at war with Eastasia.
pi_194398061
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 13:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Zie de bui wel hangen, ik ga wel vast solliciteren bij een slachterij, schijnt dat ze nog wel vacatures open hebben staan voor gezonde mensen of ik start een kolenmijn. Beetje creatief denken.
Bomen gaan kappen en als biomassa verbranden.

Krijg je nog subsidie ook. ^O^
pi_194398062
Verontrustend zeker, vooral in het achterhoofd houdende dat er nog duizenden vakantiegangers terugkomen uit het buitenland de aankomende weken.
pi_194398063
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

En daar is de verdubbeling.... :{
Exponentiële groei zit er weer in. Op naar de 5000 en dan de 10.000.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:17:51 #40
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_194398067
Voor de rekenaars onder ons.

Dat betekend 492 positieve testen in de afgelopen 24 uur.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:17:56 #41
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194398068
+485 :{
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:18:26 #42
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_194398074
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:17 schreef noodgang het volgende:
+485 :{
Ik kom op 492 uit eigenlijk......
pi_194398075
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:17 schreef noodgang het volgende:
+485 :{
Hier word ik niet blij van.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194398077
Nog geen 500 inclusief dinsdagdip.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194398080
We moeten gewoon provincies preventief ruimen. Het is niet anders.
Go hard or go home
pi_194398081
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Hier word ik niet blij van.
Nogmaals de vraag: jij was eerder van het kamp Viruswaanzin. Vanwaar de ommezwaai?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:19:06 #47
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_194398082
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Ik kom op 492 uit eigenlijk......
twitter
  Moderator dinsdag 4 augustus 2020 @ 14:19:17 #48
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_194398083
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ook niet echt. Als je op praktisch 0 begint verdubbel je al snel. Nog altijd ruim binnen de gestelde marges.
Jah oke... En als die marges overschreden worden? Wat dan? Dan opeens gaan "nadenken" over wat we verkeerd doen?

Lekker achterover leunen tot het te laat is en dan achter de feiten aanrennen. Hmmmm, hoe deden we dat in maart ook alweer?
pi_194398086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag: jij was eerder van het kamp Viruswaanzin. Vanwaar de ommezwaai?
Ik begin de ernst inmiddels in te zien.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_194398091
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:19 schreef noodgang het volgende:

[..]

[ twitter ]
10 ziekenhuisopnames.. :o
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')