Dat is toch geen verrassing?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En daar is de verdubbeling....
Dat soort data is ook allemaal inzichtelijk in de RIVM overzicht download/pdf ( https://www.rivm.nl/docum(...)ovid-19-in-nederland)quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:54 schreef _serial_ het volgende:
Ik persoonlijk verwacht nu geen enkele nieuwe maatregel.
- Alles valt nog ruim binnen de verwachte stijging
- De ziekenhuis en IC opnames zijn nihil en vallen binnen de bandbreedte.
Wel vind ik dat er best ook meer open gecommuniceerd mag worden over waar, hoe groot de clusters, en vooral waar deze besmettingen zich bevinden, dan vingertje wijzen zonder enige context, "jongeren" "families" - en dat kan best door privacy in acht te nemen.
Ja, maar er is echt niks aan de hand hoor. Deze trend gaat zich vast automagisch keren, het is niet nodig om extra maatregelen te nemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Gaat in NL vast ook gebeuren, maar niet ineens 1500, daar het niet elke 4 dagen verdubbelt, dus genoeg tijd om actie te ondernemen mocht dat nodig zijn.
Ik heb zo'n vermoeden dat het allemaal wel redelijk is ingecalculeerd door het RIVM en dat we een soort jojo-situatie krijgen, van verstrenging-->versoepeling-->verstrenging etc. Dit is al meermaals geopperd in de technische briefing als mogelijke aanpak.
Ook niet echt. Als je op praktisch 0 begint verdubbel je al snel. Nog altijd ruim binnen de gestelde marges.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:16 schreef dick_laurent het volgende:
Nee geen verrassing. Wel verontrustend.
is dat nog steeds zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Of dat de verpleeghuizen evenveel besmettingen veroorzaken als de horeca.
Klopt: Sweden +43quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ja, maar er is echt niks aan de hand hoor. Deze trend gaat zich vast automagisch keren, het is niet nodig om extra maatregelen te nemen.
Bomen gaan kappen en als biomassa verbranden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Zie de bui wel hangen, ik ga wel vast solliciteren bij een slachterij, schijnt dat ze nog wel vacatures open hebben staan voor gezonde mensen of ik start een kolenmijn. Beetje creatief denken.
Exponentiële groei zit er weer in. Op naar de 5000 en dan de 10.000.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier word ik niet blij van.quote:
Nogmaals de vraag: jij was eerder van het kamp Viruswaanzin. Vanwaar de ommezwaai?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kom op 492 uit eigenlijk......
Jah oke... En als die marges overschreden worden? Wat dan? Dan opeens gaan "nadenken" over wat we verkeerd doen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ook niet echt. Als je op praktisch 0 begint verdubbel je al snel. Nog altijd ruim binnen de gestelde marges.
Ik begin de ernst inmiddels in te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nogmaals de vraag: jij was eerder van het kamp Viruswaanzin. Vanwaar de ommezwaai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |