Netjes, zostraks nog sprintjes getrokken in het bos op blote voetenquote:Op maandag 3 augustus 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon af en toe hard lopen op blote voeten
neequote:Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag je dan of mensen die willen tributen?
https://iafisher.com/projects/cities/europequote:Op maandag 3 augustus 2020 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is het allemaal om te doen natuurlijk.
Even checkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://iafisher.com/projects/cities/europe
Mocht je je vervelen in je vakantie
Had er zelf 321 in een uur.quote:
Oh, heb je een uur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had er zelf 321 in een uur.
Geowizard op Youtube maar 176 meer
Nee diegene waarvan ik het filmpje zag deed het in een uur. Anders blijf je bezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb je een uur?
Ik was begonnen en ging toen koken.
Maar 321, damn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee diegene waarvan ik het filmpje zag deed het in een uur. Anders blijf je bezig
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 321, damn.
Ik zit nu na even denken op 175. Zou zo snel niet weten wat ik mis
virtue signalling :/quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.
Toen begon ik pas aan de buitenlandse steden
Sorry wat?quote:
virtue = deugdquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry wat?
Ben niet zo intelligent als jij
Niet voor sociaal gewin hoor. Voor esthetisch gewin aka een grote e-penisquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
virtue = deugd
signalling = seinen
je seint je deugd (kennis van Europese steden) naar anderen voor sociaal gewin :/
Ik zou denk ik 200 hebben als ik zou kunnen typen. Die Russische en Oekrainse steden zijn onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.
Toen begon ik pas aan de buitenlandse steden
Have funquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik 200 hebben als ik zou kunnen typen. Die Russische en Oekrainse steden zijn onmogelijk.
Ik kijk donderdag even verder. Nu onderweg voor game avond.
Een geile hexadecimale sloerie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb sjans met non-binair persoon :3
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een geile hexadecimale sloerie?
Lekker broquote:
Heuj,jij leeft ook nogquote:
Jaquote:
Thanksquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Zoek, en gij zult vinden.
Duurt nog wel even voor hij onder is
Wat zeg je dat enthousiastquote:
De andere reactie die in me opkwam was 'je had verwacht dat ik dood zou zijn?' dus dit leek mij beterquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De andere reactie die in me opkwam was 'je had verwacht dat ik dood zou zijn?' dus dit leek mij beter
Ouiuoi! En daar?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het nooit in deze tijden
Alles goed wel dus?
Mooiquote:
oh dacht dat je baan had gefixd? of vertraagd door corona ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi
Ja ook wel hoorgebroken pootje opgelopen en begin me zonder werk zo langzamerhand wel beetje te vervelen dus dat is wel beetje shitty mjaa
Klinkt minder, en werk zoeken dan of ben je daar al mee bezig?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi
Ja ook wel hoorgebroken pootje opgelopen en begin me zonder werk zo langzamerhand wel beetje te vervelen dus dat is wel beetje shitty mjaa
Ik heb werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt minder, en werk zoeken dan of ben je daar al mee bezig?
oh, in dat geval luxeprobleem en dat is nooit super mega erg tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb werk
Zit in ziektewet momenteel
Haha nee valt opzich mee hoor. Heb het ergste achter de rugquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, in dat geval luxeprobleem en dat is nooit super mega erg toch
Hopelijk kun je snel weer aan het werk
Succesquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee valt opzich mee hoor. Heb het ergste achter de rugNu herstellen en arm sterker maken en dan hopelijk zo snel mogelijk weer werken
Wat ben jij zoal aan het doen tegenwoordig dan?quote:
Een biseksuele non? HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb sjans met non-binair persoon :3
Hoe noemt een geestelijke uit de LGBT-gemeenschap zijn drinkfles?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een biseksuele non? HAHAHAHAHA
make money fuck bitchesquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben jij zoal aan het doen tegenwoordig dan?
Ludiek maatquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe noemt een geestelijke uit de LGBT-gemeenschap zijn drinkfles?
Een binon XDXD HAHAHA
Ah, je bent aan het settelen dusquote:
Heb je er nog nieuwe huisgenootjes bijgekregen afgelopen maanden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:55 schreef Crack_ het volgende:
Moest mn kat insmeren met zonnebrand en nu ruikt ze naar een babytje![]()
![]()
nee haha gelukkig nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er nog nieuwe huisgenootjes bijgekregen afgelopen maanden?
Nawquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee haha gelukkig niet
Mn ouders hebben wel een hond gekocht dus ik ben blij
vizslaquote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vizsla
laatste keer dat ik haar zag was 2 maanden geleden en toen was ze nog maar tien weekjes oud oiddoei baby
Ja al hebben mn ouders wel een ruw harige wantquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te schattig
Al zien ze er ouder ook nog lief uit met lange flapoortjes
droge shitquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een biseksuele non? HAHAHAHAHA
doggyquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:03 schreef Crack_ het volgende:
En ze is nu schijnbaar super irritant maar caaaaare, doggies
Tijd voor Oorlog&Vrede danquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb zojuist een boek gelezen, Animal Farm.
Zijn jullie trots op mij?
alleen als je nu iedere politieke situatie gaat vergelijken met dat boekquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:06 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb zojuist een boek gelezen, Animal Farm.
Zijn jullie trots op mij?
1984quote:
Het is van alle tijden, alleen deze tijd meer dan de anderequote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
alleen als je nu iedere politieke situatie gaat vergelijken met dat boek
'quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
1984
En werk van Huxley en HG Wells staan op het menu
Deprimerend man.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 23:59 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
1984
En werk van Huxley en HG Wells staan op het menu
heb je ooit brief van huxley's vrouw aan haar zus gelezen nadat hij gestorven is (op de dag van kennedy's moord)? is vet zieligquote:
Nee. Heb je een linkje?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je ooit brief van huxley's vrouw aan haar zus gelezen nadat hij gestorven is (op de dag van kennedy's moord)? is vet zielig
quote:Op woensdag 5 augustus 2020 11:56 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://lettersofnote.com/2010/03/25/the-most-beautiful-death/
Lief.quote:Whatever he had said, no “authority,” not even an army of authorities could have stopped me then.
Heb ik ook eens gehad, schrok me helemaal de tering. Duurde naar mijn gevoel ook echt enorm lang.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net voor het eerst een sleep paralysis gehad vrienden. Dacht dat ik doodgingbijzonder gevoel vrienden
had dat vroeger echt vaak als ik midden in de nacht wakker werd is kutquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, schrok me helemaal de tering. Duurde naar mijn gevoel ook echt enorm lang.
Zag je nog dingen, of voelde je nog dingen? Men zegt vaak mensachtige vormen te zien. Ik voelde alleen druk op mijn borst.
Ik weet niet eens of ik wel of niet wat zag, had wel ook die druk op m’n borst. Lukte me eerst even niet om te ademen, daarna wel gelukkig. En toen voelde het gewoon alsof ik wegzakte in mijn bedquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gehad, schrok me helemaal de tering. Duurde naar mijn gevoel ook echt enorm lang.
Zag je nog dingen, of voelde je nog dingen? Men zegt vaak mensachtige vormen te zien. Ik voelde alleen druk op mijn borst.
Enig idee waar het mee te maken had, dat je het geregeld meemaakte?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
had dat vroeger echt vaak als ik midden in de nacht wakker werd is kut
Lukte het je om geluid te maken?quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel of niet wat zag, had wel ook die druk op m’n borst. Lukte me eerst even niet om te ademen, daarna wel gelukkig. En toen voelde het gewoon alsof ik wegzakte in mijn bedduurde al met al ook niet zo lang. Dus ik kwam goed weg denk ik
Volgende keer beter.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Net voor het eerst een sleep paralysis gehad vrienden. Dacht dat ik doodgingbijzonder gevoel vrienden
Nee, enige wat ik kon is ademen. Wilde eigenlijk alleen maar rechtop gaan zitten maar datlukte niet natuurlijk. Op een gegeven moment werd ik weer "wakker" en dacht ik gewoon wtf was datquote:Op woensdag 5 augustus 2020 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee waar het mee te maken had, dat je het geregeld meemaakte?
[..]
Lukte het je om geluid te maken?
Ik weet dat ik bang was, en wilde roepen om hulp. Alleen kwam er niks uit.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:
Eerder uit bed komen amaquote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moet zeggen dat het een poos terug is dat ik mijn laatste slaapverlamming had.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heeft het wel mee te maken denk ik jaquote:
Die zwaartekracht inderdaadquote:Op woensdag 5 augustus 2020 20:56 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het een poos terug is dat ik mijn laatste slaapverlamming had.
Intensief fenomeen is het wel.
Kwade aanwezigheid, druk op de borst, zwaartekracht lijkt op die van Jupiter, gebonk in je hoofd.
Lekker is dat wel hequote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft het wel mee te maken denk ik ja
[..]
Die zwaartekracht inderdaadVoelt ineens heel gek. Voelde mezelf wegzakken man
Eens. Word ook vaak wakker rond 10 maar blijf teringlui.quote:
Dat laatstequote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Word ook vaak wakker rond 10 maar blijf teringlui.
Of had je het over dat wegzakken
Hoe komt datquote:Op woensdag 5 augustus 2020 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat laatste
Slapen lukt me niet meer goed helaas
Als ik wist hoe het kwam kon ik het oplossen hè dommerikquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe komt dat
Niets belangrijker dan goed slapen
Niet alles is makkelijk op te lossen slimmerikquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik wist hoe het kwam kon ik het oplossen hè dommerik
Met de juiste chemicaliën welquote:Op woensdag 5 augustus 2020 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet alles is makkelijk op te lossen slimmerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |