Netjes, zostraks nog sprintjes getrokken in het bos op blote voetenquote:Op maandag 3 augustus 2020 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon af en toe hard lopen op blote voeten
neequote:Op maandag 3 augustus 2020 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag je dan of mensen die willen tributen?
https://iafisher.com/projects/cities/europequote:Op maandag 3 augustus 2020 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is het allemaal om te doen natuurlijk.
Even checkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://iafisher.com/projects/cities/europe
Mocht je je vervelen in je vakantie
Had er zelf 321 in een uur.quote:
Oh, heb je een uur?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had er zelf 321 in een uur.
Geowizard op Youtube maar 176 meer
Nee diegene waarvan ik het filmpje zag deed het in een uur. Anders blijf je bezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, heb je een uur?
Ik was begonnen en ging toen koken.
Maar 321, damn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee diegene waarvan ik het filmpje zag deed het in een uur. Anders blijf je bezig
Oh.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 321, damn.
Ik zit nu na even denken op 175. Zou zo snel niet weten wat ik mis
virtue signalling :/quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.
Toen begon ik pas aan de buitenlandse steden
Sorry wat?quote:
virtue = deugdquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry wat?
Ben niet zo intelligent als jij
Niet voor sociaal gewin hoor. Voor esthetisch gewin aka een grote e-penisquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
virtue = deugd
signalling = seinen
je seint je deugd (kennis van Europese steden) naar anderen voor sociaal gewin :/
Ik zou denk ik 200 hebben als ik zou kunnen typen. Die Russische en Oekrainse steden zijn onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh.
Toen begon ik pas aan de buitenlandse steden
Have funquote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou denk ik 200 hebben als ik zou kunnen typen. Die Russische en Oekrainse steden zijn onmogelijk.
Ik kijk donderdag even verder. Nu onderweg voor game avond.
Een geile hexadecimale sloerie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb sjans met non-binair persoon :3
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een geile hexadecimale sloerie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |