abonnement Unibet Coolblue
pi_194385076
Ik las/hoorde laatst trouwens dat er al een tijdje geen patiënt meer opgenomen is met écht zware klachten (ARDS) in het ziekenhuis. Kan iemand die bevestigen of ontkennen?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385079
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het valt me op bij fok dat juist de mensen die dit soort dingen schrijven juist de mensen zijn die roepen dat de hel losbreekt. Bih wijze dan he.
Ja bih wijze dan. Vind ik ook.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194385089
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:47 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja bih wijze dan. Vind ik ook.
Mooi dan zijn het het erover eens dat jij schreeuwt dat de hel losbreekt. Bih wijze dan he
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194385104
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

De VS heeft een goede en dure gezondheidszorg.

Bepaalde landen kunnen niet eens testen, dat wil niet zeggen dat het er niet is.
Wat versta je onder goed? Kundig of breed beschikbaar?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194385109
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:47 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik las/hoorde laatst trouwens dat er al een tijdje geen patiënt meer opgenomen is met écht zware klachten (ARDS) in het ziekenhuis. Kan iemand die bevestigen of ontkennen?
Oh ja, hier had ik het gelezen: https://www.hpdetijd.nl/2(...)t-niet-tegen-corona/

quote:
Vanaf 1 juni tot 13 juli zijn geen mensen in het ziekenhuis opgenomen met de zeer ernstige vorm van COVID-19: ARDS (acute respiratoire infecties).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 14:49:57 #206
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_194385112
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 14:52:49 #207
5428 crew  miss_sly
pi_194385154
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Oh ja, hier had ik het gelezen: https://www.hpdetijd.nl/2(...)t-niet-tegen-corona/
[..]

[ afbeelding ]
Dat klinkt positief!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_194385173
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Oh ja, hier had ik het gelezen: https://www.hpdetijd.nl/2(...)t-niet-tegen-corona/
[..]

[ afbeelding ]
Dat zou wellicht ook verklaren waarom er nog steeds IC-opnames zijn, maar het aantal nauwelijks stijgt. Omdat men er dus ook weer redelijk snel vanaf is.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385206
Ook het medicijn Dexamethason schijnt te helpen toch bij het sneller herstellen?
pi_194385219
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:56 schreef Simmertje het volgende:
Ook het medicijn Dexamethason schijnt te helpen toch bij het sneller herstellen?
Door Gommers volgens mij wel verklaard ja.

Maar effe, wat the fuck is Rotterdam aan het doen joh?
Spugen ze elkaar daar in de mond bij het begroeten? :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:58:03 #211
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_194385220
En toch meldt stichting NICE 15 meer COVID verdachten op de IC dan exact een week geleden 27/42
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_194385245
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:58 schreef ondeugend het volgende:
En toch meldt stichting NICE 15 meer COVID verdachten op de IC dan exact een week geleden 27/42
En net zoveel als op 1 juli, toen er hoegenaamd niets zorgelijks aan de hand was.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385263
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Maar effe, wat the fuck is Rotterdam aan het doen joh?
Spugen ze elkaar daar in de mond bij het begroeten? :')
Kakkerlakken he :+
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:02:49 #214
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_194385282
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Door Gommers volgens mij wel verklaard ja.

Maar effe, wat the fuck is Rotterdam aan het doen joh?
Spugen ze elkaar daar in de mond bij het begroeten? :')
Can confirm, met de natte t komt er wel eens wat mee.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_194385283
Over de CoronaWarnApp in Duitsland

Inmiddels is de App z'n 16,2 Miljoen keer gedownload

En zijn dit de aantallen van mensen die de laatste dagen naar schatting in de app hebben aangegeven dat ze positief getest zijn:

02-08-2020: 25
01-08-2020: 27
31-07-2020: 27
30-07-2020: 42
29-07-2020: 38
28-07-2020: 33
27-07-2020: 10

Totaal hebben ongeveer 800 mensen gedeeld via de App dat ze positief getest zijn.

Bron : https://micb25.github.io/dka/

Op deze site kan je ook zien wat het mogelijke percentage is van positief getest mensen in relatie met de app. Dit is sinds de start van de app opgelopen naar z'n 5% van alle positief getest gevallen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:03:35 #216
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_194385297
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En net zoveel als op 1 juli, toen er hoegenaamd niets zorgelijks aan de hand was.
Mmmmja, aangezien IC-opnames altijd een paar weken achter de besmettingen aan komen kakken, is de trend (op- dan wel neergaand) waarin je je bevindt wel van belang natuurlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_194385308
quote:
2s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:03 schreef Jane het volgende:

[..]

Mmmmja, aangezien IC-opnames altijd een paar weken achter de besmettingen aan komen kakken, is de trend (op- dan wel neergaand) waarin je je bevindt wel van belang natuurlijk.
Dat snap ik ook wel. Het is alleen om aan te geven dat zo'n getal op zichzelf niet zoveel zegt, ook niet als het omhoog gaat.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:05:21 #218
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_194385324
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En net zoveel als op 1 juli, toen er hoegenaamd niets zorgelijks aan de hand was.
Het maakt nogal uit of we een neerwaartse of een opwaartse trend zitten, he.
pi_194385335
Was het trouwens ook niet zo dat de heftigheid van het virus afhankelijk is van hoeveel je van het virus hebt binnengekregen? Dat zou natuurlijk ook een rol kunnen spelen waarom nu het aantal IC opnames nog niet zo hoog zijn. Mensen zijn er eerder bij dan in maart en lopen daarom niet onnodig nog meer van het virus op te lopen. Of klink ik nu dom?
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:08:21 #220
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_194385369
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

En net zoveel als op 1 juli, toen er hoegenaamd niets zorgelijks aan de hand was.
Nog steeds niks aan de hand nee. Niemand paniekt. Maar ik vond het wel opvallend want heel veel meer ziekenhuisopnames zijn er de laatste weken ook niet toch?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_194385374
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Simmertje het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat de heftigheid van het virus afhankelijk is van hoeveel je van het virus hebt binnengekregen?
Volgens mij staat die hypothese nog steeds ja. Lijkt me behoorlijk plausibel ook.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385385
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Simmertje het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat de heftigheid van het virus afhankelijk is van hoeveel je van het virus hebt binnengekregen? Dat zou natuurlijk ook een rol kunnen spelen waarom nu het aantal IC opnames nog niet zo hoog zijn. Mensen zijn er eerder bij dan in maart en lopen daarom niet onnodig nog meer van het virus op te lopen. Of klink ik nu dom?
Als je je eerder laat testen dan stopt het opnemen van het virus?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194385391
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nog steeds niks aan de hand nee. Niemand paniekt. Maar ik vond het wel opvallend want heel veel meer ziekenhuisopnames zijn er de laatste weken ook niet toch?
Volgens het LCPS zijn de aantallen al wekenlang stabiel: https://www.lcps.nu/#/nieuws
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385395
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Goh een oppositieleider die tegen het kabinet aanschopt.

Lekkere kop weer van het AD.
https://www.ad.nl/politie(...)oronadebat~ac78dfb8/

:D
blablablabla
pi_194385401
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Simmertje het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat de heftigheid van het virus afhankelijk is van hoeveel je van het virus hebt binnengekregen? Dat zou natuurlijk ook een rol kunnen spelen waarom nu het aantal IC opnames nog niet zo hoog zijn. Mensen zijn er eerder bij dan in maart en lopen daarom niet onnodig nog meer van het virus op te lopen. Of klink ik nu dom?
Het zou kunnen maar we hebben geen 0-meting dus een vergelijking maken met maart kunnen we eigenlijk helemaal niet op basis van de statistieken. Wie weet hoeveel mensen er in maart al besmet waren? Er werd toen alleen getest bij de echt zware gevallen, nu worden mensen die 2 keer niesen al getest. Weten we hoe lang het virus er over heeft moeten doen om tot de IC opnames van de eerste golf te komen?
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:10:33 #226
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_194385404
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:09 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Volgens het LCPS zijn de aantallen al wekenlang stabiel: https://www.lcps.nu/#/nieuws
Ja klopt. Des te vreemder zijn de cijfers van NICE
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_194385407
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je je eerder laat testen dan stopt het opnemen van het virus?
Als je huisgenoot/collega op het werk eerder getest wordt zit je minder lang naast die persoon?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385414
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:49 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Oh ja, hier had ik het gelezen: https://www.hpdetijd.nl/2(...)t-niet-tegen-corona/
[..]

[ afbeelding ]
Raar toch? Is het virus dan toch zwakker geworden?
pi_194385417
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:10 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Als je huisgenoot/collega op het werk eerder getest wordt zit je minder lang naast die persoon?
Oh zo, ja dat kan.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194385418
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:08 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nog steeds niks aan de hand nee. Niemand paniekt. Maar ik vond het wel opvallend want heel veel meer ziekenhuisopnames zijn er de laatste weken ook niet toch?
Relatief tot mei/juni eigenlijk best wel de afgelopen 14 dagen. Nog altijd lage aantalen 3-5 per dag ofzo, maar in de maanden daarvoor amper nog mensen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194385419
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja klopt. Des te vreemder zijn de cijfers van NICE
quote:
Voor de LCPS is het belangrijk te weten hoeveel speciale COVID-bedden er benodigd zijn. De LCPS gebruikt hiervoor informatie op geaggregeerd IC-niveau die ROAZ-regio’s dagelijks aan LCPS aanleveren. In de overzichten van de LCPS worden patiënten, die na een periode van COVID-infectie niet meer besmettelijk blijken te zijn en zijn overgeplaatst naar een regulier IC-bed, niet meer meegenomen. Ook de patiënten die met als status COVID-19 verdacht opgenomen zijn, worden niet meegenomen in de overzichten die gepresenteerd worden door LCPS.

Voor informatie over de druk op de IC door COVID-patiënten blijft NICE de belangrijkste bron.
Kortom: NICE neemt zowel verdachte patiënten mee als patiënten die niet meer besmettelijk geacht worden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:12:14 #232
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_194385424
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:05 schreef Simmertje het volgende:
Was het trouwens ook niet zo dat de heftigheid van het virus afhankelijk is van hoeveel je van het virus hebt binnengekregen? Dat zou natuurlijk ook een rol kunnen spelen waarom nu het aantal IC opnames nog niet zo hoog zijn. Mensen zijn er eerder bij dan in maart en lopen daarom niet onnodig nog meer van het virus op te lopen. Of klink ik nu dom?
Er zijn steeds meer aanwijzingen dat de 'viral load' veel uitmaakt bij de ernst van de klachten, ja.

Het zou zeker een rol kunnen spelen, maar ik denk dan dat het meer komt door het weer. Als men buiten al besmet raakt, is de viral load meestal laag en dat geldt in iets mindere mate ook voor binnen-gelegenheden waar ramen openstaan e.d.. In de winter en vroege voorjaar houden we alles dicht om geen warmte te laten ontsnappen.
Verder speelt natuurlijk mee dat mensen op dit moment in het jaar doorgaans een betere afweer hebben (o.a. door vitamine D).
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_194385425
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:04 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Het is alleen om aan te geven dat zo'n getal op zichzelf niet zoveel zegt, ook niet als het omhoog gaat.
Dat zegt in potentie natuurlijk wel wat. Nog ruimschoots capaciteit en geen reden tot paniek, maar dit is wel degelijk een andere situatie dan 1 juli waarbij het alleen maar daalde.
pi_194385427
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Raar toch? Is het virus dan toch zwakker geworden?
Waarom is dit raar en waarom leg je een conclusie gebaseerd op niks in de mond?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194385432
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je je eerder laat testen dan stopt het opnemen van het virus?
Naja laten we carnaval als voorbeeld nemen. Mensen die daar zijn gaan feesten terwijl ze al met allerlei klachten liepen, daarnaast had je misschien wel tientallen mensen per kroeg die het virus onder de leden hadden. Als je dan lekker gaat door feesten dan krijg je met de dag meer van het virus binnen, zeker toen het bewustzijn over het virus nog 0,0 aanwezig was.

Denk dat de situatie nu wel anders is. Krijg je klachten dan laat je je testen en ga je meteen in quarantaine waardoor je dus ook veel minder risico loopt nog meer van het virus binnen te krijgen. Is maar een theorie hoor, geen idee of dit klopt.
pi_194385463
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Waarom is dit raar en waarom leg je een conclusie gebaseerd op niks in de mond?
Is toch raar als we ineens geen ernstige gevallen meer hebben?
Plus ik stel een vraag omdat het al een aantal keer geroepen is. Is geen conclusie in de mond leggen.
Snap ook niet dat je er geïrriteerd op reageerd eerlijk gezegd.
Alsof het niet opmerkelijk genoemd mag worden.
pi_194385464
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef trustychords het volgende:

[..]

Dat zegt in potentie natuurlijk wel wat. Nog ruimschoots capaciteit en geen reden tot paniek, maar dit is wel degelijk een andere situatie dan 1 juli waarbij het alleen maar daalde.
Hoeveel IC-patiënten werden er opgenomen op 1 juli dan?

Het kan net zo goed zeggen dat het voor 1 juli zijn extra hoog was, of het de afgelopen weken extra laag.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:16:58 #238
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_194385477
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

[..]

Kortom: NICE neemt zowel verdachte patiënten mee als patiënten die niet meer besmettelijk geacht worden.
Duidelijk, dank je wel!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_194385480
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is toch raar als we ineens geen ernstige gevallen meer hebben?
Blijkbaar lukt het momenteel een stuk beter om de zwakkeren te beschermen. Bedenk ook dat het volgens de laatste cijfers nauwelijks rondzingt in verpleeghuizen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385486
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het valt me op bij fok dat juist de mensen die dit soort dingen schrijven juist de mensen zijn die roepen dat de hel losbreekt. Bih wijze dan he.
ach ja, de mensen die roepen "valt allemaal wel mee" "de IC is leeg" die willen gewoon weer naar festivals en het voetbal volgend week, bij wijze van spreken.

zo blijf je 2 groepen houden....net zoals links vs rechts.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 augustus 2020 @ 15:17:27 #241
408813 crew  trein2000
pi_194385487
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:10 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja klopt. Des te vreemder zijn de cijfers van NICE
Er zit een definitieverschil tussen die 2. Bij NICE ben je coronapatient als je door coronagerelateerde klachten op de IC ligt.
Bij lcps als je besmettelijk bent.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_194385488
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Is toch raar als we ineens geen ernstige gevallen meer hebben?
Plus ik stel een vraag omdat het al een aantal keer geroepen is. Is geen conclusie in de mond leggen.
Snap ook niet dat je er geïrriteerd op reageerd eerlijk gezegd.
Alsof het niet opmerkelijk genoemd mag worden.
Dat hoeft helemaal.niet raar te zijn. Wellicht was dit ook zo in januari of februari zo
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:17:40 #243
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194385492
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:12 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Naja laten we carnaval als voorbeeld nemen. Mensen die daar zijn gaan feesten terwijl ze al met allerlei klachten liepen, daarnaast had je misschien wel tientallen mensen per kroeg die het virus onder de leden hadden. Als je dan lekker gaat door feesten dan krijg je met de dag meer van het virus binnen, zeker toen het bewustzijn over het virus nog 0,0 aanwezig was.

Denk dat de situatie nu wel anders is. Krijg je klachten dan laat je je testen en ga je meteen in quarantaine waardoor je dus ook veel minder risico loopt nog meer van het virus binnen te krijgen. Is maar een theorie hoor, geen idee of dit klopt.
Klopt niet, initiële lading is de enige lading die relevant is voor start infectie. Het is ook niet zo dat mensen die op een corona-afdeling lagen daardoor opeens nog doodzieker werden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_194385503
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef Predator40 het volgende:
zo blijf je 2 groepen houden....net zoals links vs rechts.
En net zoals op het politieke spectrum zitten de meesten toch echt ergens in het midden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_194385515
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ach ja, de mensen die roepen "valt allemaal wel mee" "de IC is leeg" die willen gewoon weer naar festivals en het voetbal volgend week, bij wijze van spreken.

zo blijf je 2 groepen houden....net zoals links vs rechts.
Nee hoor, maar het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat er ook een midden is.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194385516
Bewustwording is een feit en wat dat betreft is er in 5 maanden veel terrein gewonnen.
Desondanks zie je nu toch dat bepaalde groepen (jongeren momenteel) zich in die eerste piekfase eigenlijk buitenspel hebben zien gezet vanwege een gebrek aan kennis of de focus op de ouderen. Bij een eventuele volgende fase zal ook dat (hopelijk) beter gaan. Al doende leert men..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_194385533
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:17 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ach ja, de mensen die roepen "valt allemaal wel mee" "de IC is leeg" die willen gewoon weer naar festivals en het voetbal volgend week, bij wijze van spreken.

zo blijf je 2 groepen houden....net zoals links vs rechts.
Het grappige is dat juist de mensen die verontwaardigd roepen dat de hel losbreekt eigenlijk de enige zijn die dit roepen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_194385549
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je je eerder laat testen dan stopt het opnemen van het virus?
Ja, want wie positief getest is gaat in thuis quarantaine.
pi_194385553
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Door Gommers volgens mij wel verklaard ja.

Maar effe, wat the fuck is Rotterdam aan het doen joh?
Spugen ze elkaar daar in de mond bij het begroeten? :')
Iets met intelligent. :')
pi_194385570
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Desondanks zie je nu toch dat bepaalde groepen (jongeren momenteel) zich in die eerste piekfase eigenlijk buitenspel hebben zien gezet vanwege een gebrek aan kennis of de focus op de ouderen
In een vroeg stadium werd al door gedragsdeskundigen en pedagogen geroepen dat je jongeren meer ruimte moet geven. Volgens mij is deze periode er een beetje het bewijs van dat dat best wel kan. Uiteraard ga ik geen illegale raves goedpraten, maar ik kan me goed voorstellen dat jongeren een uitlaatklep nodig hebben. Zo'n Van Dissel die als een opa zegt 'maar je kunt ook je oma besmetten' werkt natuurlijk voor geen meter.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')