Jaquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Cee het volgende:
Sydney 2000 blijft voor mij qua beleving van alle sporten en euforische momenten een prachtig totaalplaatje. Onevenaarbaar.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja sorry, maar hoopte even dat iemand zich die post misschien nog kon herinnerenquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou even wachten tot de eerste die een schema bijhoudt.Ik zit zelf ook al de hele dag na te denken
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja vooral ook met dat goud en zilver bij het paarden springenb nog even op het laatst erbij.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou toen zat ook echt álles mee hè, blijft absurd hoe goed het toen ging.
Ik zou het zelfs best zorgwekkend vinden als iemand zich die post héél scherp voor de geest kan halen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, maar hoopte even dat iemand zich die post misschien nog kon herinnerenIk zit zelf ook al de hele dag na te denken
Nja ik heb al gekeken en kort van tevoren is boeken echt wel lastig hoor (al weet ik ook nog niet precies waar ik dan heen zou willen). Veel mensen blijven in eigen land.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Moet je dat heel erg plannen dan? Anders kan je ook afwachten tot de volgende feestweek en dan de week erna gaan
Nou ja iedereen die het wel weet durft nu natuurlijk niks meer te zeggen.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ja sorry, maar hoopte even dat iemand zich die post misschien nog kon herinnerenIk zit zelf ook al de hele dag na te denken
Ook de medaille-ratio, bijna de helft van de medailles (12 van 25) goud. Wat nog maar eens liet zien dat dat hele 'Nederlanders choken altijd'-verhaal onzin is.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja vooral ook met dat goud en zilver bij het paarden springenb nog even op het laatst erbij.
Ze kunnen altijd nog DM'en.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja iedereen die het wel weet durft nu natuurlijk niks meer te zeggen.
Als de schoolvakanties zijn afgelopen is dat waarschijnlijk een heel stuk makkelijkerquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nja ik heb al gekeken en kort van tevoren is boeken echt wel lastig hoor (al weet ik ook nog niet precies waar ik dan heen zou willen). Veel mensen blijven in eigen land.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs best zorgwekkend vinden als iemand zich die post héél scherp voor de geest kan halen.
Ja klopt, dat kan natuurlijk ook! Maar heb vooral echt wel zin gewoon voor over twee weken ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2020 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als de schoolvakanties zijn afgelopen is dat waarschijnlijk een heel stuk makkelijkerMaar goed, dan moet je nog even wachten
Kun jij Jobi nog reddenquote:
Ook dat ja.quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook de medaille-ratio, bijna de helft van de medailles (12 van 25) goud. Wat nog maar eens liet zien dat dat hele 'Nederlanders choken altijd'-verhaal onzin is.
Waarvan?quote:
Ja!quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja vooral ook met dat goud en zilver bij het paarden springenb nog even op het laatst erbij.
Met haar cyclus.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:10 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Waarvan?
Ik heb de hele middag in het F1 subforum gezeten.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 17:39 schreef Aoibhin het volgende:
Even een beetje een, eh, raar vraagje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Kaartjes krijgen is inderdaad bijzonder lastig ja.quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik wist niet meer dat OS 2024 in Parijs gaat zijn.![]()
Toch maar proberen kaartjes te scoren dan tegen die tijd. Ging voor Londen ook zo grandioos belachelijk succesvol.Voor een stuk of drie finale evenementen ingeschreven (waaronder Finale “Hij staat en ik sta ook het is ongekend” Rekstok), ook nog een paar niet-finale wedstrijden, maar voor nul komma niks ingeloot.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:19 schreef Dave het volgende:
[..]Ik weet niet of Sebastiaan dat wel bijhoudt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Redt mijn vakantiequote:
Ik zal duimen voor je hoor!quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:18 schreef Cee het volgende:
Ik wist niet meer dat OS 2024 in Parijs gaat zijn.![]()
Toch maar proberen kaartjes te scoren dan tegen die tijd. Ging voor Londen ook zo grandioos belachelijk succesvol.Voor een stuk of drie finale evenementen ingeschreven (waaronder Finale “Hij staat en ik sta ook het is ongekend” Rekstok), ook nog een paar niet-finale wedstrijden, maar voor nul komma niks ingeloot.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 18:19 schreef Dave het volgende:
[..]Oh, ik ga even terugzoeken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |