abonnement Unibet Coolblue
  zondag 2 augustus 2020 @ 09:53:51 #1
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194365648
En weer verder hier *O*
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:00:11 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194365715
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Kan wel wat van mij die kant op gooien als je wat van jou hierheen stuurt _O-

Nu date ik maar sporadisch want ik blijf het gedoe vinden _O- maar ik krijg soms een beetje het idee dat het voor vrouwen of compleet niks is of ze meteen halsoverkop zijn. Zelf ben ik toch wat meer van het 'ik zie het allemaal wel' en ik zoek juist dat in het midden.

Maar wellicht dat het dan juist doorgaat vanwege die afwijzing?
Ik weet niet zeker of wij in dezelfde vijver vissen O-)

Meeste vrouwen zijn vrij terughoudend en kritisch, maar als ze besluiten dat je OK bent, is wel vaak meteen het spreekwoordelijke hek van de dam :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194365787
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat klinkt niet echt positief? What happened?

Hier wel een leuke avond/date gehad, alleen vanmorgen helaas dat er geen klik (op liefdesgebied) was.
Scheelt dat ik er zelf sowieso open in ben gegaan zonder verwachtingen maar het blijft jammer dat vaak daarna alles meteen stopt als dat dan uitgesproken is.
Wat wil je doen dan? Er vrienden mee blijven? :?
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:08:11 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194365830
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:04 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan? Er vrienden mee blijven? :?
Handtekening en een eervolle vermelding op de muur boven je bed? :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194365857
Ik vind het niet slecht dat alles stopt zodra een vrouw jou niks vindt.Dan weet je gelijk waar je aan toe bent (verder zoeken).

Met iemand contact blijven onderhouden betekent vaak meer negatiefs dan positiefs (aan het lijntje houden, backup plan, hoop geven, enz.). Dus Sedan wees blij. :P
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:14:24 #6
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194365912
Juist wel prettig als het duidelijk is, weet je meteen waar je aan toe bent.
pi_194365920
Hangt het ook niet een beetje van je eigen verwachtingen af? Als je verwacht op de eerste date al hopeloos verliefd op iemand te worden en het blijkt alleen maar erg gezellig, dan is er 'geen klik op liefdesgebied'. Je zou ook kunnen zeggen: er is nog geen klik op liefdesgebied, maar we hebben het leuk dus laten we kijken hoe dit zich kan ontwikkelen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:16:18 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194365937
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:10 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het niet slecht dat alles stopt zodra een vrouw jou niks vindt.Dan weet je gelijk waar je aan toe bent (verder zoeken).

Met iemand contact blijven onderhouden betekent vaak meer negatiefs dan positiefs (aan het lijntje houden, backup plan, hoop geven, enz.). Dus Sedan wees blij. :P
Ja hoi, ik vind je leuk, maar geen relatie materiaal -> ok, dan wordt het gewoon een avondje fun.

Het zijn er veel, fucking veel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194366053
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja hoi, ik vind je leuk, maar geen relatie materiaal -> ok, dan wordt het gewoon een avondje fun.

Het zijn er veel, fucking veel.
Maar zo gek is dat toch niet? Zeker op een bepaalde leeftijd als je lange relaties hebt gehad, weet je dat “de ware” niet bestaat. Dan wordt het belangrijker dat je het gewoon heel leuk met iemand kunt vinden, hoef je niet perse verliefd te worden, en zijn we allemaal inmiddels geen maagd meer.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:30:44 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194366076
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar zo gek is dat toch niet? Zeker op een bepaalde leeftijd als je lange relaties hebt gehad, weet je dat “de ware” niet bestaat. Dan wordt het belangrijker dat je het gewoon heel leuk met iemand kunt vinden, hoef je niet perse verliefd te worden, en zijn we allemaal inmiddels geen maagd meer.
Psies, wat dacht je van mama's met kids? die hebben ook zo hun behoeften, stellen niet heel veel eisen om die te vervullen, en zitten niet te wachten op het integreren van een kerel in hun drukke leventje..

It's a jungle out there :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:32:56 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194366108
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:14 schreef Groepfunder het volgende:
Hangt het ook niet een beetje van je eigen verwachtingen af? Als je verwacht op de eerste date al hopeloos verliefd op iemand te worden en het blijkt alleen maar erg gezellig, dan is er 'geen klik op liefdesgebied'. Je zou ook kunnen zeggen: er is nog geen klik op liefdesgebied, maar we hebben het leuk dus laten we kijken hoe dit zich kan ontwikkelen.
Dit vat het wel aardig samen ja.

Daarom dat ik ook zei dat ik erin ging zonder verwachtingen. Voor mij is het ook niet alles of niets terwijl dat het wel lijkt te zijn tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Maar zo gek is dat toch niet? Zeker op een bepaalde leeftijd als je lange relaties hebt gehad, weet je dat “de ware” niet bestaat. Dan wordt het belangrijker dat je het gewoon heel leuk met iemand kunt vinden, hoef je niet perse verliefd te worden, en zijn we allemaal inmiddels geen maagd meer.
Dit ook zeker.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:36:09 #12
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194366146
Er zijn veel meer shades of grey dan die 50... niet iedereen zit op een vaste-vaste relatie te wachten, sommigen willen alleen maar een avondje entertainment, sommigen willen alleen iemand om gezellig mee te ouwenelen, vergeet al die hokjes, die zijn gewoon niet toereikend.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:09:11 #13
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194367318
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 02:12 schreef ChillBoy het volgende:

Ai dat is minder. Wat is er misgegaan?
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:50 schreef S95Sedan het volgende:

Dat klinkt niet echt positief? What happened?
Ik had het in die andere topic beschreven. In t kort: ik dacht echte date, hij zocht iemand om tegenaan te kunnen praten en alle shit in z'n hoofd te kunnen ontladen. En dat was behoorlijk wat shit. Drie uur intens geluisterd en thuis gekomen met barstende hoodpijn. Niks dat vooraf op wees dat het niet gewoon een leuke date zou worden en dan BAM! Hij zei ook op het eind dat dat zijn insteek was want "ik kon zo goed luisteren". :')
quote:
Hier wel een leuke avond/date gehad, alleen vanmorgen helaas dat er geen klik (op liefdesgebied) was.
Scheelt dat ik er zelf sowieso open in ben gegaan zonder verwachtingen maar het blijft jammer dat vaak daarna alles meteen stopt als dat dan uitgesproken is.
Wel jammer maar je hebt dus wel een leuke avond gehad? Het scheelt dat je er gewoon ingaat zonder verwachtingen. Zij had hetzelfde gevoel ook?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194367485
Ik denk dat we met z'n allen maar een speeddatedag moeten gaan houden voor Prisha, scheelt haar tijd kan ze altijd snel een date snel afkappen. :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:24:41 #15
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194367524
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:22 schreef ChillBoy het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen maar een speeddatedag moeten gaan houden voor Prisha, scheelt haar tijd kan ze altijd snel een date snel afkappen. :+
Speeddate zou handiger zijn ja _O- (net speedate achter de rug dus dat is ook even klaar :+ )
Teleurstelling is alweer voorbij.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194367553
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:22 schreef ChillBoy het volgende:
Ik denk dat we met z'n allen maar een speeddatedag moeten gaan houden voor Prisha, scheelt haar tijd kan ze altijd snel een date snel afkappen. :+
500 Fokkers staan al klaar!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:49:18 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194367910
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

[..]

Ik had het in die andere topic beschreven. In t kort: ik dacht echte date, hij zocht iemand om tegenaan te kunnen praten en alle shit in z'n hoofd te kunnen ontladen. En dat was behoorlijk wat shit. Drie uur intens geluisterd en thuis gekomen met barstende hoodpijn. Niks dat vooraf op wees dat het niet gewoon een leuke date zou worden en dan BAM! Hij zei ook op het eind dat dat zijn insteek was want "ik kon zo goed luisteren". :')
[..]

Wel jammer maar je hebt dus wel een leuke avond gehad? Het scheelt dat je er gewoon ingaat zonder verwachtingen. Zij had hetzelfde gevoel ook?
Ik zie het inderdaad.
Oei, dat lijkt mij inderdaad ook niet echt fijn, helemaal omdat hij dus op die manier compleet aan jou gevoel voorbij gaat, niet echt tof.

Ook een beetje vaag dat hij dat niet van te voren zegt, neem aan dat jij dan ook anders erin gegaan was? Wel van te voren met hem gepraat wat hij zocht en wil etc.?

-----

Oh zeker wel, als je iemand aan het lachen kan maken en daarnaast over serieuze dingen kan praten is het wat mij betreft wel geslaagd ja (ongeacht of het dan later toch niet verder gaat)
Vind ik altijd een lastige, ze had wel zoiets van wellicht kunnen we de volgende keer dit of dat doen maar het blijft de vraag of dat niet in het moment zelf was.
pi_194368025
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:10 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het niet slecht dat alles stopt zodra een vrouw jou niks vindt.Dan weet je gelijk waar je aan toe bent (verder zoeken).

Met iemand contact blijven onderhouden betekent vaak meer negatiefs dan positiefs (aan het lijntje houden, backup plan, hoop geven, enz.). Dus Sedan wees blij. :P
Ook mijn gedachte. Als het klaar is, is het klaar. Heb nog meer te doen.
pi_194368026
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

Speeddate zou handiger zijn ja _O- (net speedate achter de rug dus dat is ook even klaar :+ )
Teleurstelling is alweer voorbij.
De aanhouder wint powerwoman. ;)
pi_194368033
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef Prisha het volgende:

[..]

Speeddate zou handiger zijn ja _O- (net speedate achter de rug dus dat is ook even klaar :+ )
Teleurstelling is alweer voorbij.
De aanhouder wint powerwoman. ;)
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

500 Fokkers staan al klaar!
_O-
pi_194368048
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ook mijn gedachte. Als het klaar is, is het klaar. Heb nog meer te doen.
Daarom voor diegene 10 anderen toch. :')
pi_194368051
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

500 Fokkers staan al klaar!
Weet je hoe dubbelzinnig dit klinkt? :D _O-
pi_194368062
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Weet je hoe dubbelzinnig dit klinkt? :D _O-
Yes, I know O-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:03:56 #24
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194368077
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Weet je hoe dubbelzinnig dit klinkt? :D _O-
:D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194368103
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D _O-
Na 500 man zou "I am Groot" wel meer op zijn plek zijn iig. :P
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:09:44 #26
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194368141
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:49 schreef S95Sedan het volgende:

Ook een beetje vaag dat hij dat niet van te voren zegt, neem aan dat jij dan ook anders erin gegaan was? Wel van te voren met hem gepraat wat hij zocht en wil etc.?

Ja dan was ik er zeker anders ingegaan. Nog voor de zekerheid onze appjes van de laatste tijd bekeken, om zeker te weten of ik niet gewoon met een enorme plaat voor mijn kop rondliep. Die man had zoveel (geestelijke) pijn maar er was echt niets dat erop wees. Luchtige berichtjes met humor, beetje flirterig af en toe, vooral naar aanloop van de date. Totally out of the blue.
quote:
Oh zeker wel, als je iemand aan het lachen kan maken en daarnaast over serieuze dingen kan praten is het wat mij betreft wel geslaagd ja (ongeacht of het dan later toch niet verder gaat)
Vind ik altijd een lastige, ze had wel zoiets van wellicht kunnen we de volgende keer dit of dat doen maar het blijft de vraag of dat niet in het moment zelf was.
Ja vooral dat laatste. Lastig soms om te weten. Je merkt het meestal wel de weken erna. Gelukkig een geslaagde avond in elk geval. En weer door. Of niet :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194368176
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja dan was ik er zeker anders ingegaan. Nog voor de zekerheid onze appjes van de laatste tijd bekeken, om zeker te weten of ik niet gewoon met een enorme plaat voor mijn kop rondliep. Die man had zoveel (geestelijke) pijn maar er was echt niets dat erop wees. Luchtige berichtjes met humor, beetje flirterig af en toe, vooral naar aanloop van de date. Totally out of the blue.
[..]

Ja vooral dat laatste. Lastig soms om te weten. Je merkt het meestal wel de weken erna. Gelukkig een geslaagde avond in elk geval. En weer door. Of niet :P
Dat is het meest zuur ja. :{ ;(
pi_194368195
Prisha, hoeveel plek staat er nog vrij in je agenda? :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:13:27 #29
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194368202
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Na 500 man zou "I am Groot" wel meer op zijn plek zijn iig. :P
ja _O- ik had die tekst al weggehaald ook :+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194368311
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja dan was ik er zeker anders ingegaan. Nog voor de zekerheid onze appjes van de laatste tijd bekeken, om zeker te weten of ik niet gewoon met een enorme plaat voor mijn kop rondliep. Die man had zoveel (geestelijke) pijn maar er was echt niets dat erop wees. Luchtige berichtjes met humor, beetje flirterig af en toe, vooral naar aanloop van de date. Totally out of the blue.
[..]

Leuk, zo'n manipulatieve gast :r omdat ie ook aangaf dat dat wel degelijk z'n intentie was
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:24:00 #31
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194368339
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:13 schreef ChillBoy het volgende:
Prisha, hoeveel plek staat er nog vrij in je agenda? :+
:P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194368374
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:13 schreef ChillBoy het volgende:
Prisha, hoeveel plek staat er nog vrij in je agenda? :+
Eerst even een kwalificatie doen :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194368487
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Eerst even een kwalificatie doen :P
:+
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:36:00 #34
442280 Prisha
Moonshine!
pi_194368517
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:26 schreef El_Thijs het volgende:

Eerst even een kwalificatie doen :P
ja _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_194368616
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:36 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja _O-
Ok kom maar op met die kwalificatierondes. 500 fokkers doen er mee toch? :+ _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 13:50:55 (Tekst aanpassing.) ]
pi_194368759
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:43 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ok kom maar op met die kwalificatierondes. 500 fokkers doen er mee toch? :+ _O-
500 aanmeldingen... vallen er 100 af omdat zolderkamer veilig is... 150 vast in het verkeer... 100 met koudwatervrees... Prisha streng dus 100 vluchten weg...blijven er nog 50 over.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:59:08 #37
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194368770
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja dan was ik er zeker anders ingegaan. Nog voor de zekerheid onze appjes van de laatste tijd bekeken, om zeker te weten of ik niet gewoon met een enorme plaat voor mijn kop rondliep. Die man had zoveel (geestelijke) pijn maar er was echt niets dat erop wees. Luchtige berichtjes met humor, beetje flirterig af en toe, vooral naar aanloop van de date. Totally out of the blue.
[..]

Ja vooral dat laatste. Lastig soms om te weten. Je merkt het meestal wel de weken erna. Gelukkig een geslaagde avond in elk geval. En weer door. Of niet :P
Misschien zijn manier van zeggen dat het toch niks ging worden, ontkennen dat het überhaupt een date was? Zou het echt jezelf niet kwalijk nemen of er iets achter zoeken.

Nouja ik zou het vooral jammer vinden omdat wat ik al zei, het voor mij niet eens uit hoeft te draaien op een relatie (ondanks dat ik dat uiteindelijk wel zoek) want iedereen heeft weer een andere plek in je leven. (Of sommige mensen dan weer totaal niet, zoals die lompe hork)

Uiteraard, hoewel gewoon op z'n gemak. Eerst maar weer eens een beetje kletsen met wat matches en als er dan iemand bij zit die ook daadwerkelijk iets te vertellen en meegemaakt heeft dan plan ik met de tijd vast wel weer eens een date :P
pi_194368806
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

500 aanmeldingen... vallen er 100 af omdat zolderkamer veilig is... 150 vast in het verkeer... 100 met koudwatervrees... Prisha streng dus 100 vluchten weg...blijven er nog 50 over.
Ok mooi opgeruimd staat netjes zeggen we dan maar. :+
Ik heb ervaring met dames die klein van lengte en pittig zijn dus komt goed. ;)
Ondertussen is Prisha denk ik inmiddels weer helemaal opgebloeid na die mislukte date gok ik zo door al het slappe geklets hier. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 14:05:26 (Aanpassing tekst) ]
pi_194369075
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:58 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

500 aanmeldingen... vallen er 100 af omdat zolderkamer veilig is... 150 vast in het verkeer... 100 met koudwatervrees... Prisha streng dus 100 vluchten weg...blijven er nog 50 over.
Ik pas ook. 49 to go
pi_194369463
Jeetje @Prisha , wat een nare date zeg }:|
Knap dat je het nog zolang hebt volgehouden :D

Inmiddels heb ik geen enkele dating app op m'n tel staan maar Fok! is ook een leuke manier om mensen te leren kennen ;)
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:54:03 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194369477
Speeddaten lijkt me helemaal niks; als je daar binnen komt zie je toch meteen dat 80% van je gesprekjes op voorhand al kansloos zijn?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194369585
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
Speeddaten lijkt me helemaal niks; als je daar binnen komt zie je toch meteen dat 80% van je gesprekjes op voorhand al kansloos zijn?
Het lijkt mij vooral erg grappig, zou er niet verwachten serieus iemand te vinden
  zondag 2 augustus 2020 @ 15:01:10 #43
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194369619
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:54 schreef Sounddragon het volgende:
Speeddaten lijkt me helemaal niks; als je daar binnen komt zie je toch meteen dat 80% van je gesprekjes op voorhand al kansloos zijn?
Vaak is het toch ook maar een paar minuten per persoon, nee geef mij maar een goed gesprek in plaats van dat gehaast.
pi_194369707
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vaak is het toch ook maar een paar minuten per persoon, nee geef mij maar een goed gesprek in plaats van dat gehaast.
Ik zou er zo slecht in zijn en dingen door elkaar gaan halen als het echt maar een paar minuten zijn. :@ Hoe leuk mijn dates ook zijn.

Alleen zo'n BZV setting waarbij je 10 minuten hebt en al een beetje van te voren een profiel hebt van degenen waarmee je op date gaat zou me misschien lukken. :P
  zondag 2 augustus 2020 @ 15:05:38 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194369746
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:59 schreef Brybry het volgende:

[..]

Het lijkt mij vooral erg grappig, zou er niet verwachten serieus iemand te vinden
Kweenie, ik zou echt compleet ongeïnteresseerd aan de 'hell no-types' beginnen.. dat is voor alle partijen ruk toch?

quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:01 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vaak is het toch ook maar een paar minuten per persoon, nee geef mij maar een goed gesprek in plaats van dat gehaast.
Ja psies, wat ga je doen in een paar minuten.. ik zou dat echt niks vinden; de leuke zijn te snel weer pleite, en die obvious non-matches mogen wmb meteen doorschuiven of aan de bar wat drinken halen O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 02-08-2020 15:13:10 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194370552
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:52 schreef Brybry het volgende:
Jeetje @:Prisha , wat een nare date zeg }:|
Knap dat je het nog zolang hebt volgehouden :D

Inmiddels heb ik geen enkele dating app op m'n tel staan maar Fok! is ook een leuke manier om mensen te leren kennen ;)
Sshhh... ;)
pi_194370933
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:52 schreef Brybry het volgende:
Jeetje @:Prisha , wat een nare date zeg }:|
Knap dat je het nog zolang hebt volgehouden :D

Inmiddels heb ik geen enkele dating app op m'n tel staan maar Fok! is ook een leuke manier om mensen te leren kennen ;)
Het zal niet lang duren voor je ze weer toevoegt aan je tel, al is het alleen maar vanwege de verslaving. :P
pi_194371196
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:49 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Sshhh... ;)
:?

_O-
pi_194371234
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het zal niet lang duren voor je ze weer toevoegt aan je tel, al is het alleen maar vanwege de verslaving. :P
In het verleden had ik dat wel maar nu geen behoefte meer aan.
Ik kom de man wel tegen in het wild of op Fok! :Y
pi_194371245
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

In het verleden had ik dat wel maar nu geen behoefte meer aan.
Ik kom de man wel tegen in het wild of op Fok! :Y
O+
pi_194371259
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

O+
Ik voel een match *;
pi_194371285
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik voel een match *;
Ho ho, rustig :D
pi_194371296
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ho ho, rustig :D
Nee we hebben geen tijd voor rustig :6 :D
pi_194371362
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee we hebben geen tijd voor rustig :6 :D
_O-
pi_194371495
:o
pi_194371873
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:40 schreef Faxie het volgende:
:o
Ik dacht ik help even een beetje ;) :D
pi_194371927
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

In het verleden had ik dat wel maar nu geen behoefte meer aan.
Ik kom de man wel tegen in het wild of op Fok! :Y
Fok! begint net zoiets als Paiq te lijken. :D :P
pi_194371956
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

In het verleden had ik dat wel maar nu geen behoefte meer aan.
Ik kom de man wel tegen in het wild of op Fok! :Y
Gewoon jezelf blijven :)
pi_194372005
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Fok! begint net zoiets als Paiq te lijken. :D :P
Bijna wel ja _O-
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:58 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Gewoon jezelf blijven :)
Dat sowieso :)
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:04:26 #60
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194372051
De zoveelste meid die na een best wat leuke gesprekken ineens niets meer laat horen... Geen wonder dat mensen meer en meer oppervlakkig worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso al weinig verwachtingen meer hen van de app. Af en toe gewoon wat leuke gesprekken, zoals met deze meid, is ook tijdverdrijf.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194372061
Er is nog geen subforum dating :P
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 17:05:15 #62
441859 crew  Lenny77
pi_194372069
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee we hebben geen tijd voor rustig :6 :D
Onze eikes!!! :o

:7
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194372079
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef Womanly het volgende:
Er is nog geen subforum dating :P
Vrouwen krijgen toch wel de DM's :D ook zonder subforum _O-
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 17:05:52 #64
441859 crew  Lenny77
pi_194372080
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef Womanly het volgende:
Er is nog geen subforum dating :P
Ik ben voor!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194372085
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Onze eikes!!! :o

:7
_O-
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:06:18 #66
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194372090
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:04 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik zou er zo slecht in zijn en dingen door elkaar gaan halen als het echt maar een paar minuten zijn. :@ Hoe leuk mijn dates ook zijn.

Alleen zo'n BZV setting waarbij je 10 minuten hebt en al een beetje van te voren een profiel hebt van degenen waarmee je op date gaat zou me misschien lukken. :P
Oh zeker dat zie ik ook wel gebeuren, helemaal vanwege het veel mensen in korte tijd spreken.
Ik heb dat nooit echt gevolgd :@ :D maar dat is toch meer dat er x matches zijn voor 1 iemand?

quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 15:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja psies, wat ga je doen in een paar minuten.. ik zou dat echt niks vinden; de leuke zijn te snel weer pleite, en die obvious non-matches mogen wmb meteen doorschuiven of aan de bar wat drinken halen O-)
Volgens mij worden de gesprekken dan heel saai en standaard. En je moet ook nog eens een goede indruk achterlaten en de helft van de tijd ben je ook nog eens kwijt aan degene tegenover je aanhoren.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:07:50 #67
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194372106
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef Womanly het volgende:
Er is nog geen subforum dating :P
Laat de mods het maar niet horen, die krijgen soms hier al een hartverzakking :P
pi_194372114
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
De zoveelste meid die na een best wat leuke gesprekken ineens niets meer laat horen... Geen wonder dat mensen meer en meer oppervlakkig worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso al weinig verwachtingen meer hen van de app. Af en toe gewoon wat leuke gesprekken, zoals met deze meid, is ook tijdverdrijf.
Waarschijnlijk heeft ze iemand anders ontmoet of ze zat er gewoon op als tijdsverdrijf of afleiding/kletsen ofzo.
pi_194372126
Mijn DM staat open dames ;)

Only ONS
No FWB
No Relaties
pi_194372145
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
De zoveelste meid die na een best wat leuke gesprekken ineens niets meer laat horen... Geen wonder dat mensen meer en meer oppervlakkig worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso al weinig verwachtingen meer hen van de app. Af en toe gewoon wat leuke gesprekken, zoals met deze meid, is ook tijdverdrijf.
Op welke app? Herkenbaar trouwens. :P

Probeer je er niks van aan te trekken. Zodra ze (man, vrouw, met wie je ook chat) merken dat de andere kant serieuzer wordt, trekken ze zich terug. Of dat nou is vanwege hun eigen angst, omdat ze al bezet zijn (ja die bestaan echt) of omdat ze in het begin niet duidelijk waren over hun intenties (alleen tijdverdrijf). Je doet er niks aan dan beter proberen te filteren.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef Womanly het volgende:
Er is nog geen subforum dating :P
Volgens mij zei @Stratotanker vorig jaar dat zoiets al eens is geprobeerd maar het geen succes werd. :D _O-

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Onze eikes!!! :o

:7
Jullie hebben twee eikels daar onder bovenin? :?
Hoe noem je de top van ons gereedschap dan? Eierhoofd? :?
pi_194372170
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:08 schreef Huck_ het volgende:
Mijn DM staat open dames ;)

Only ONS
No FWB
No Relaties
Ik denk dat de dames zonder Fok! ook wel aan een neukertje kunnen komen ;)
pi_194372186
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik denk dat de dames zonder Fok! ook wel aan een neukertje kunnen komen ;)
Nou....
pi_194372189
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik denk dat de dames zonder Fok! ook wel aan een neukertje kunnen komen ;)
No shit Sherlock.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:13:30 #74
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194372204
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op welke app? Herkenbaar trouwens. :P

Probeer je er niks van aan te trekken. Zodra ze merken dat de andere kant serieuzer wordt, trekken ze zich terug. Of dat nou is vanwege hun eigen angst, omdat ze al bezet zijn (ja die bestaan echt) of omdat ze in het begin niet duidelijk waren over hun intenties (alleen tijdverdrijf). Je doet er niks aan dan beter proberen te filteren.
[..]


Tinder uiteraard. Het is juist zo dat juist zij op zoek was naar een vaste relatie. Ik heb mijn intenties een beetje in het midden gelaten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194372214
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

No shit Sherlock.
Die open deur wilde even ingetrapt worden _O-
pi_194372218
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:13 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Tinder uiteraard. Het is juist zo dat juist zij op zoek was naar een vaste relatie. Ik heb mijn intenties een beetje in het midden gelaten.
Er kan elk moment een leuker iemand voorbij komen. Daarom moet je je niet zo vastpinnen in wat de andere kant zegt. :)
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:14:53 #77
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194372228
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:14 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Er kan elk moment een leuker iemand voorbij komen. Daarom moet je je niet zo vastpinnen in wat de andere kant zegt. :)
Hoe bedoel je vastpinnen?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194372247
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:14 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vastpinnen?
Nergens vanuit gaan, dat. :P
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:17:06 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194372255
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Nergens vanuit gaan, dat. :P
Dat doe ik ook niet, zoals gezegd ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 17:17:11 #80
441859 crew  Lenny77
pi_194372259
quote:
12s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Laat de mods het maar niet horen, die krijgen soms hier al een hartverzakking :P
Nou nou..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194372275
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dat doe ik ook niet, zoals gezegd ;)
Ik las het als weinig verwachtingen van de app, wat meer van deze vrouw. Mijn fout. :)
pi_194372278
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:11 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik denk dat de dames zonder Fok! ook wel aan een neukertje kunnen komen ;)
Onzin
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:19:20 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194372291
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik las het als weinig verwachtingen van de app, wat meer van deze vrouw. Mijn fout. :)
Voordat er een date gepland is moet je geen verwachtingen hebben. Het was inderdaad aardig veelbelovend in het begin...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:19:49 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372299
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:06 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh zeker dat zie ik ook wel gebeuren, helemaal vanwege het veel mensen in korte tijd spreken.
Ik heb dat nooit echt gevolgd :@ :D maar dat is toch meer dat er x matches zijn voor 1 iemand?
[..]

Volgens mij worden de gesprekken dan heel saai en standaard. En je moet ook nog eens een goede indruk achterlaten en de helft van de tijd ben je ook nog eens kwijt aan degene tegenover je aanhoren.
Sja, je begint sowieso met de standaard shit, en dan is idd de tijd alweer bijna om denk ik.. het lijkt mij niet iets wat heel erg werkt.. tis wel een leuk avontuur, maar echt alle diepgang ontbreekt natuurlijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:22:21 #85
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372330
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
De zoveelste meid die na een best wat leuke gesprekken ineens niets meer laat horen... Geen wonder dat mensen meer en meer oppervlakkig worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso al weinig verwachtingen meer hen van de app. Af en toe gewoon wat leuke gesprekken, zoals met deze meid, is ook tijdverdrijf.
Had er van de week ook weer eentje, zomaar, out of the blue, waren al in de wazzap-fase zelfs... ineens 24 uur stil, en toen ineens foto en naam weg, zonder een woord of verklaring, niks.. Je went eraan, schouders ophalen, chatje deleten, nummer in de kliko, en door :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:28:56 #86
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194372424
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou nou..
Niet? :P

Volgens mij loopt er overigens al zoiets in SEX maar dat is volgens mij nooit een succes geweest. Plus zelf zou ik niet zomaar afspreken als ik diegene helemaal niet gezien heb, uiteindelijk wil het toch een beetje dat iemand je type is. :)

quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Had er van de week ook weer eentje, zomaar, out of the blue, waren al in de wazzap-fase zelfs... ineens 24 uur stil, en toen ineens foto en naam weg, zonder een woord of verklaring, niks.. Je went eraan, schouders ophalen, chatje deleten, nummer in de kliko, en door :W
Been there _O-

Hier archiveer ik ze altijd, ook wel grappig om dan te zien dat degene die wel normaal zijn eigenlijk nooit zulke vage dingen nodig hebben/doen en degene die het op zo'n vage manier eigenlijk altijd verdwijnen.
pi_194372499
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Had er van de week ook weer eentje, zomaar, out of the blue, waren al in de wazzap-fase zelfs... ineens 24 uur stil, en toen ineens foto en naam weg, zonder een woord of verklaring, niks.. Je went eraan, schouders ophalen, chatje deleten, nummer in de kliko, en door :W
Dit is normaal voor mannen. Iedereen heeft dit meegemaakt. Maar als je het gaat vragen aan vrouwen heeft niemand dit ooit zo aangepakt _O- Vreemde statistiek wel :')
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:43:13 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372612
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Niet? :P

Volgens mij loopt er overigens al zoiets in SEX maar dat is volgens mij nooit een succes geweest. Plus zelf zou ik niet zomaar afspreken als ik diegene helemaal niet gezien heb, uiteindelijk wil het toch een beetje dat iemand je type is. :)
[..]

Been there _O-

Hier archiveer ik ze altijd, ook wel grappig om dan te zien dat degene die wel normaal zijn eigenlijk nooit zulke vage dingen nodig hebben/doen en degene die het op zo'n vage manier eigenlijk altijd verdwijnen.
Sja, ach, ik maak me er al lang niet meer druk om.. en ik mik ze gewoon weg.. die zijn meteen klaar.. hoeven niet terug te komen met sorry ofzo.. als je zo met mensen om gaat, heb ik het wel gezien met je :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194372764
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja, ach, ik maak me er al lang niet meer druk om.. en ik mik ze gewoon weg.. die zijn meteen klaar.. hoeven niet terug te komen met sorry ofzo.. als je zo met mensen om gaat, heb ik het wel gezien met je :W
Dat is idd wel een mooie methode om mee te filteren. :)
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:55:44 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372778
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:35 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dit is normaal voor mannen. Iedereen heeft dit meegemaakt. Maar als je het gaat vragen aan vrouwen heeft niemand dit ooit zo aangepakt _O- Vreemde statistiek wel :')
Ik heb wat dingetjes in mijn profieltekst staan die vrij duidelijk weergeven wat ik van een chat verwacht.. denk je dat dat voor jou niet geldt; dan mik ik je zo terug de vijver in, en doei.... ik heb al genoeg van dat geneuzel meegmaakt, die drempel is bij mij érg laag.
Ik snap heus dat mensen een aantal chats tegelijk hebben lopen, geen enkel probleem, ik ben niet achterlijk, heb ik ook, maar als je er 12 hebt lopen en ik krijg 2 dagen lang alleen maar domme inhoudsloze warmhoud-oneliners, krijg je eerst een listige vraag, en als je dan niet wakker wordt, neem ik gewoon afscheid :R,
Ik heb geen haast ofzo, maar ik ga niet in een rijtje staan wachten tot je alle kereltjes met Porsche, Audi en Benz-foto's hebt gewogen en afgekeurd.. Mijn Kia is een ook prima bak :+ *)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 02-08-2020 18:03:39 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:00:59 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372852
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:54 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is idd wel een mooie methode om mee te filteren. :)
Is toch gewoon respectloos? Met zo iemand hoef ik echt geen contact, ook al ben je het leukste chickie in mijn map;

Do not let the door hit you on the way out, have a good one, bye! :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194372915
Moet mooi zijn om zo kritisch te kunnen zijn ;(
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:06:13 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194372925
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:05 schreef Faxie het volgende:
Moet mooi zijn om zo kritisch te kunnen zijn ;(
Pik jij dat dan? als ze zo met je omgaan? :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194372963
quote:
5s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:06 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pik jij dat dan? als ze zo met je omgaan? :?
Ach, ze reageren in de regel niet eens ;(
pi_194372989
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach, ze reageren in de regel niet eens ;(
Volg je wel de tips van de experts/adviseurs in deze reeks?
pi_194372998
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:12 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Volg je wel de tips van de experts/adviseurs in deze reeks?
Ja. Misschien is dat wel m'n fout.
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:13:36 #97
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194373003
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja, ach, ik maak me er al lang niet meer druk om.. en ik mik ze gewoon weg.. die zijn meteen klaar.. hoeven niet terug te komen met sorry ofzo.. als je zo met mensen om gaat, heb ik het wel gezien met je :W
Hier vind in het meer interessant om te zien, maar als iemand je kut behandeld dan is het voor mij ook wel klaar ja.

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:05 schreef Faxie het volgende:
Moet mooi zijn om zo kritisch te kunnen zijn ;(
Dat is echt onzin en dat weet je zelf ook best.
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:16:54 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373042
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach, ze reageren in de regel niet eens ;(
Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen en stoppen met je borsthaar afscheren O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373104
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hier vind in het meer interessant om te zien, maar als iemand je kut behandeld dan is het voor mij ook wel klaar ja.
[..]

Dat is echt onzin en dat weet je zelf ook best.
Nietes. Als ik zo kritisch ben blijft er niks over.
pi_194373110
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien moet je eens uit je slachtofferrol kruipen en stoppen met je borsthaar afscheren O-)
Ik scheer alleen m'n balzak :{w
pi_194373128
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:04 schreef PzKpfw het volgende:
De zoveelste meid die na een best wat leuke gesprekken ineens niets meer laat horen... Geen wonder dat mensen meer en meer oppervlakkig worden. Nu moet ik wel zeggen dat ik sowieso al weinig verwachtingen meer hen van de app. Af en toe gewoon wat leuke gesprekken, zoals met deze meid, is ook tijdverdrijf.
Meiden(niet allemaal) zijn tegenwoordig erg kieskeurig want men leeft teveel in een sprookjeswereld wat niet realistisch is, veel haken tegenwoordig al af als je een bepaald accent hebt of als je te kleine of grote voeten hebt? :')
Met andere woorden al die vinkjes moeten er staan anders heb je pech.

[ Bericht 4% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 18:25:08 (Aanpassing tekst) ]
pi_194373186
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:21 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Meiden(niet allemaal) zijn tegenwoordig overdreven kieskeurig daarbij leeft men teveel in een sprookjeswereld wat niet realistisch is, veel haken tegenwoordig al af als je een bepaald accent hebt of als je te kleine of grote voeten hebt? :')
Met andere woorden al die vinkjes moeten er staan anders heb je pech.
Inbe4 een vrouw die dit gaat ontkennen :D
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:25:00 #103
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194373194
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nietes. Als ik zo kritisch ben blijft er niks over.
Naja, je moet het zelf weten natuurlijk maar als ik hier zelfs matches krijg en gewoon een leuk gesprek kan voeren lukt het je met een iets andere instelling ook zeker :)
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:25:27 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373200
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik scheer alleen m'n balzak :{w
ik ook, kloteklussie ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373213
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik ook, kloteklussie ;(
Als je geen dates hebt hoef je dat ook niet meer te doen.

Win-Win _O-
pi_194373220
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ik ook, kloteklussie ;(
Tip: Aan het begin van de douche, niet aan het eind want dan heb je een slappe hangzak van het warme water ;(
pi_194373236
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Als je geen dates hebt hoef je dat ook niet meer te doen.

Win-Win _O-
En het bespaart geld :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:31:13 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373313
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:21 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Meiden(niet allemaal) zijn tegenwoordig erg kieskeurig want men leeft teveel in een sprookjeswereld wat niet realistisch is, veel haken tegenwoordig al af als je een bepaald accent hebt of als je te kleine of grote voeten hebt? :')
Met andere woorden al die vinkjes moeten er staan anders heb je pech.
Die lezen allemaal de Viva, want daarin stat dat je schoenmaat iets zegt over de maat van je plasser, dus je schoenmaat is een tricky iets.. :+

Ik ben 1.88 en heb schoenmaat 39 ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:33:12 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373336
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:26 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Als je geen dates hebt hoef je dat ook niet meer te doen.

Win-Win _O-
Wie heeft jou wijsgemaakt dat ik geen dates heb? :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373337
Werkt Fok!dating al? O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_194373352
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
Werkt Fok!dating al? O+
Nee is kapot :(
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:34:38 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373359
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
Werkt Fok!dating al? O+
Zie DM :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373362
Met lijstjes/vinkjes werken moet toch vreselijk zijn. Overigens is dat vast niet enkel aan vrouwen voorbehouden. Denk wel dat de vinkjes vaak zijn aan de hand van wat ze een ander willen showen. Voldoet de man/vrouw ook aan de verwachtingen die je vrienden, familie etc hebben. Heb soms het idee dat de eisenlijstjes er vooral zijn omdat het dan vinkjes zijn die volgens de maatschappij horen bij wanneer iemand perfect is. Terwijl de betere vraag toch is of je er zelf blij van wordt. Ik heb enkele zaken die je niet zo snel overboord gooit (18 of 80 jaar oud is misschien niet zo handig) maar moet vooral gewoon een fijn gevoel bij iemand krijgen. Zo sleur ik mezelf ook niet zo'n smal pad op waarbij een dame aan allerlei dingen moet voldoen.
pi_194373395
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zie DM :P
Een foto van een poes. Classy.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:39:46 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194373427
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:33 schreef El_Thijs het volgende:
Werkt Fok!dating al? O+
https://www.sidn.nl/whois/?q=fok-dating.nl
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:41:54 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373464
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Met lijstjes/vinkjes werken moet toch vreselijk zijn. Overigens is dat vast niet enkel aan vrouwen voorbehouden. Denk wel dat de vinkjes vaak zijn aan de hand van wat ze een ander willen showen. Voldoet de man/vrouw ook aan de verwachtingen die je vrienden, familie etc hebben. Heb soms het idee dat de eisenlijstjes er vooral zijn omdat het dan vinkjes zijn die volgens de maatschappij horen bij wanneer iemand perfect is. Terwijl de betere vraag toch is of je er zelf blij van wordt. Ik heb enkele zaken die je niet zo snel overboord gooit (18 of 80 jaar oud is misschien niet zo handig) maar moet vooral gewoon een fijn gevoel bij iemand krijgen. Zo sleur ik mezelf ook niet zo'n smal pad op waarbij een dame aan allerlei dingen moet voldoen.
Ik heb best regelmatig dat dames mijn chat in duiken zonder dat ik ze geliket, omdat er 'vinkjes' niet kloppen, dan liken ze mij wel, en als ik dan wijs op die vinkjes, dan liggen die ineens onder het tapijt en is het niet zo belangrijk meer.. Van de week heb ik een date met een dame die niet rookt, en het staat heel serieus duidelijk in mijn profiel dat ik dat wel doe.. eerst was dat een probleem, en nu ineens niet meer.. wederom: toen ik haar er op wees, ging het tapijt omhoog, en weer omlaag.. weg probleem :W

Alles is relatief, er is maar weinig zwart-wit ..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:42:41 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373481
quote:
Hihihi, dan wordt Danny vast pissig :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 18:43:40 #118
441859 crew  Lenny77
pi_194373499
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hihihi, dan wordt Danny vast pissig :D _O-
Zou toch ook best hier moeten kunnen? Het lijkt mij wel een leuk idee.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:47:38 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194373572
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hihihi, dan wordt Danny vast pissig :D _O-
Oh ja, het was ook niet bedoeld om die daadwerkelijk vast te leggen _O-

quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zou toch ook best hier moeten kunnen? Het lijkt mij wel een leuk idee.
Wie heb je in de aanbieding dan :P
(Omgeving Amsterdam, 35)
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:47:51 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373577
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Zou toch ook best hier moeten kunnen? Het lijkt mij wel een leuk idee.
Volgens mij levert PM/DM mogelijkheden genoeg, hele nieuwe site bouwen met alles erop en eraan, denk niet dat dat financieel haalbaar is, of het moet paysite worden, maar dan heb je concurrentie te over. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373589
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb best regelmatig dat dames mijn chat in duiken zonder dat ik ze geliket, omdat er 'vinkjes' niet kloppen, dan liken ze mij wel, en als ik dan wijs op die vinkjes, dan liggen die ineens onder het tapijt en is het niet zo belangrijk meer.. Van de week heb ik een date met een dame die niet rookt, en het staat heel serieus duidelijk in mijn profiel dat ik dat wel doe.. eerst was dat een probleem, en nu ineens niet meer.. wederom: toen ik haar er op wees, ging het tapijt omhoog, en weer omlaag.. weg probleem :W

Alles is relatief, er is maar weinig zwart-wit ..
Dat komt omdat ze maar 1 ding wil, WOP. :+
pi_194373722
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Volgens mij levert PM/DM mogelijkheden genoeg, hele nieuwe site bouwen met alles erop en eraan, denk niet dat dat financieel haalbaar is, of het moet paysite worden, maar dan heb je concurrentie te over. ;)
Dit. Misschien mis je nu alleen een soort filter op leeftijd en woonplaats maar ergens is het hier juist wel weer de charme dat je door te posten tegen iemand op kan botsen zeg maar :+ *O*
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:07:24 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373885
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:48 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze maar 1 ding wil, WOP. :+
Hmmm, nee, ik denk deze niet.. maar ik ga het ondervinden van de week.. zou zomaar kunnen dat ze ondeugender is dan ik inschat, dat zou niet voor het eerst zijn, maar ik betwijfel het serieus. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:09:10 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194373902
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wie heb je in de aanbieding dan :P
(Omgeving Amsterdam, 35)
Van alleen het accent krijg ik al vlekken in mijn nek :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194373990
quote:
15s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Is toch gewoon respectloos? Met zo iemand hoef ik echt geen contact, ook al ben je het leukste chickie in mijn map;

Do not let the door hit you on the way out, have a good one, bye! :W
:Y ^O^
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:44:59 #126
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194374388
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Van alleen het accent krijg ik al vlekken in mijn nek :X
Omgeving ;)
Accent valt wel mee, maar dat is zelf altijd lastig beoordelen _O-
pi_194374435
Als je iemand puur afwijst vanwege een accent ben je als mens in mijn ogen echt heel laag qua niveau. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 19:48:25 (Tekst aanpassing.) ]
pi_194374540
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:48 schreef ChillBoy het volgende:
Als je iemand puur afwijst vanwege een accent ben je als mens in mijn ogen echt heel laag qua niveau. ;)
Dat krijg je met 1000+ matches in een week. Je hebt geen idee meer wat ''normaal'' is en wat nog werkt.
pi_194374584
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:48 schreef ChillBoy het volgende:
Als je iemand puur afwijst vanwege een accent ben je als mens in mijn ogen echt heel laag qua niveau. ;)
Moet je voor de gein eens naar een willekeurig datingprogramma op tv kijken......en dan vooral zien hoe bloedserieus die dames dan kijken als ze hun eisenlijstje opnoemen :o :D
pi_194374667
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Moet je voor de gein eens naar een willekeurig datingprogramma op tv kijken......en dan vooral zien hoe bloedserieus die dames dan kijken als ze hun eisenlijstje opnoemen :o :D
Ik neem vrouwen sws al steeds minder serieus op datingapps door dat soort fratsen en denk van succes met je vrijgezelle leven de komende 10 á 20 jaar. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 20:01:37 (Aanpassing tekst) ]
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:01:19 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194374678
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:48 schreef ChillBoy het volgende:
Als je iemand puur afwijst vanwege een accent ben je als mens in mijn ogen echt heel laag qua niveau. ;)
Jouw ogen boeien mij echt zó gruwelijk weinig he :D O-)

Geboren in 010 jongeh, in mijn koelkast vind je écht geen Amsterdingese uitjes. >:)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:04:01 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194374731
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:54 schreef Huck_ het volgende:

[..]

Dat krijg je met 1000+ matches in een week. Je hebt geen idee meer wat ''normaal'' is en wat nog werkt.
Pfuuu, 1000+ :o dan word je helemaal gek :D _O- _O-

Ik hoor wel verhalen van 50 - 100 likes per dag trouwens, maar dan word je volgens mij heeeeel voorzichtig met swipen. Wat, dan hoef je alleen nog maar in je likes-map uit te zoeken wie je volgende slachtoffer is :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194374755
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:00 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ik neem vrouwen sws al steeds minder serieus op datingapps door dat soort fratsen en denk van succes met je vrijgezelle leven de komende 10 á 20 jaar. ;)
Snap ik wel ja
pi_194374812
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jouw ogen boeien mij echt zó gruwelijk weinig he :D O-)

Geboren in 010 jongeh, in mijn koelkast vind je écht geen Amsterdingese uitjes. >:)
_O-

[ Bericht 4% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 20:09:14 (Tekst aanpassing.) ]
pi_194374815
Het valt allemaal niet mee in de datingjungle :D
pi_194374840
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pfuuu, 1000+ :o dan word je helemaal gek :D _O- _O-

Ik hoor wel verhalen van 50 - 100 likes per dag trouwens, maar dan word je volgens mij heeeeel voorzichtig met swipen. Wat, dan hoef je alleen nog maar in je likes-map uit te zoeken wie je volgende slachtoffer is :X
Vrouwen hebben geen recht tot klagen dat ze geen leuke man kunnen vinden als ze zoveel likes per dag krijgen. ;)
pi_194374851
- Zout op met je kutopmerkingen -

[ Bericht 94% gewijzigd door CoolGuy op 02-08-2020 20:21:11 ]
pi_194374861
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:09 schreef Womanly het volgende:
Het valt allemaal niet mee in de datingjungle :D
Ervaring mee? :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:12:57 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194374884
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:10 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Vrouwen hebben geen recht tot klagen dat ze geen leuke man kunnen vinden als ze zoveel likes per dag krijgen. ;)
Beide kanten hebben natuurlijk een nadeel.
pi_194374918
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:11 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ervaring mee? :+
Ik date zelf eigenlijk al tijden niet en heb ook niet veel gedate via datingapps. Maar ik heb het wel om mij heen gezien en gehoord. Ook met speeddaten meiden die dan niemand kozen zodat ze de volgende keer weer gratis konden meedoen. Had niet het idee dat die er heel serieus zaten.
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:20:09 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194374972
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:16 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik date zelf eigenlijk al tijden niet en heb ook niet veel gedate via datingapps. Maar ik heb het wel om mij heen gezien en gehoord. Ook met speeddaten meiden die dan niemand kozen zodat ze de volgende keer weer gratis konden meedoen. Had niet het idee dat die er heel serieus zaten.
Jezus, dat is echt wel heel kansloos :')
pi_194375019
Vrouwen staan ook vaak op datingapps om lekker te kunnen uiteten of een drankje te doen om vervolgens weer naar de volgende date te gaan. Sommigen zijn daar best erg in want het draait ze enkel om zodat ze niks hoeven te betalen voor de date maar wel de lusten ervan willen hebben. Iemand daar ervaring mee?
pi_194375030
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jezus, dat is echt wel heel kansloos :')
Het was meer een uitje voor ze leek het. Met vriendinnen samen aan de bar en dan speeddaten en dan de week erop weer. Natuurlijk moet t wel gezellig zijn, maar wel lullig voor de mannen die serieus komen.
pi_194375047
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het was meer een uitje voor ze leek het. Met vriendinnen samen aan de bar en dan speeddaten en dan de week erop weer. Natuurlijk moet t wel gezellig zijn, maar wel lullig voor de mannen die serieus komen.
Juist dat dus gebeurd vrij veel.
pi_194375051
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:16 schreef Womanly het volgende:

[..]

Ik date zelf eigenlijk al tijden niet en heb ook niet veel gedate via datingapps. Maar ik heb het wel om mij heen gezien en gehoord. Ook met speeddaten meiden die dan niemand kozen zodat ze de volgende keer weer gratis konden meedoen. Had niet het idee dat die er heel serieus zaten.
Het bevalt zeker erg goed onder die steen, zo op deze warme dagen? :P
pi_194375079
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:24 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het bevalt zeker erg goed onder die steen, zo op deze warme dagen? :P
Lekker rustig ja :P
pi_194375149
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:26 schreef Womanly het volgende:

[..]

Lekker rustig ja :P
Van de winter gaat het brr worden daar. :N
pi_194375295
Wat is hier ineens gebeurt :? _O-
pi_194375355
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef Womanly het volgende:

[..]

Het was meer een uitje voor ze leek het. Met vriendinnen samen aan de bar en dan speeddaten en dan de week erop weer. Natuurlijk moet t wel gezellig zijn, maar wel lullig voor de mannen die serieus komen.
Dat serieus komen konden ze dan wel vergeten ja ;(
pi_194375378
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat serieus komen konden ze dan wel vergeten ja ;(
_O-
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:52:44 #151
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194375572
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef ChillBoy het volgende:
Vrouwen staan ook vaak op datingapps om lekker te kunnen uiteten of een drankje te doen om vervolgens weer naar de volgende date te gaan. Sommigen zijn daar best erg in want het draait ze enkel om zodat ze niks hoeven te betalen voor de date maar wel de lusten ervan willen hebben. Iemand daar ervaring mee?
Dus de enige lusten die ze ervan hebben is gratis wat lekker eten? Dat lijkt me nou niet op te wegen tegen een avond met een iemand te zitten waar je toch geen interesse in hebt :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194375768
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:23 schreef Womanly het volgende:
[..]
Het was meer een uitje voor ze leek het. Met vriendinnen samen aan de bar en dan speeddaten en dan de week erop weer. Natuurlijk moet t wel gezellig zijn, maar wel lullig voor de mannen die serieus komen.
Haha. Tja, met het concept 'Matchgarantie' lokken de initiatiefnemers zulk gedrag natuurlijk ook wel een beetje uit.
pi_194375786
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:52 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Dus de enige lusten die ze ervan hebben is gratis wat lekker eten? Dat lijkt me nou niet op te wegen tegen een avond met een iemand te zitten waar je toch geen interesse in hebt :')
Sommige vrouwen boeit het soms gewoon niet hoor die weten vantevoren dat ze niks met diegene willen maar gaan enkel ermee daten om lekker te kunnen profiteren van eten en drinken om ze vervolgens af te poeieren. Daar ging het over, wel wakkerblijven he :+
pi_194375802
Ik snap dat gratis eten niet. Als ik iemand niet leuk vind dan wil ik gewoon m'n eigen eten/drinken betalen. :{w
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:06:30 #155
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194375826
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:05 schreef Brybry het volgende:
Ik snap dat gratis eten niet. Als ik iemand niet leuk vind dan wil ik gewoon m'n eigen eten/drinken betalen. :{w
Ook als de organisator van zo’n evenement het eten betaald in ruil voor het feit dat jij komt opdraven?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:06:47 #156
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194375831
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:04 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Sommige vrouwen boeit het soms gewoon niet hoor die weten vantevoren dat ze niks met diegene willen maar gaan enkel ermee daten om lekker te kunnen profiteren van eten en drinken om ze vervolgens af te poeieren. Daar ging het over, wel wakkerblijven he :+
Ik geef ook alleen maar aan dat ik die hele gedachtengang niet snap.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194375849
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:03 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Haha. Tja, met het concept 'Matchgarantie' lokken de initiatiefnemers zulk gedrag natuurlijk ook wel een beetje uit.
Klopt. Ik had ook een jongen tegenover mij zitten die eigenlijk geen zin had maar met korting mocht komen en totaal ongeïnteresseerd was. Goes both ways.
pi_194375877
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:07 schreef Womanly het volgende:

[..]

Klopt. Ik had ook een jongen tegenover mij zitten die eigenlijk geen zin had maar met korting mocht komen en totaal ongeïnteresseerd was. Goes both ways.
Ik had een drankje voor je gekocht
pi_194375890
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een drankje voor je gekocht
MeToo. Oh nee, me too.
pi_194375900
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:05 schreef Brybry het volgende:
Ik snap dat gratis eten niet. Als ik iemand niet leuk vind dan wil ik gewoon m'n eigen eten/drinken betalen. :{w
Ja jij wel maar breng dat die andere vrouwen aan hun verstand. Maar dat soort types zijn vaak golddiggers.
pi_194375916
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:07 schreef Womanly het volgende:

[..]

Klopt. Ik had ook een jongen tegenover mij zitten die eigenlijk geen zin had maar met korting mocht komen en totaal ongeïnteresseerd was. Goes both ways.
Ik bestel vast een drankje voor je hier bij de Fok kroeg. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door ChillBoy op 02-08-2020 21:13:31 (Aanpassing tekst) ]
pi_194375973
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een drankje voor je gekocht
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

MeToo. Oh nee, me too.
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:12 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ik bestel vast een drankje voor je hier bij de Fok kroeg. :+
O+
Gezellig :+ *O*
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:19:16 #163
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194376005
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:16 schreef Womanly het volgende:

[..]


[..]


[..]

O+
Gezellig :+ *O*
Jij bent al dronken voor je een woord gewisseld hebt op deze manier.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194376011
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:16 schreef Womanly het volgende:

[..]

[..]

[..]

O+
Gezellig :+ *O*
Lekker dronken voeren :9
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:21:27 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194376043
quote:
17s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een drankje voor je gekocht
Of je gaat alsnog een drankje doen ;)

Zo moeilijk is het niet hoor.
pi_194376054
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij bent al dronken voor je een woord gewisseld hebt op deze manier.
En echte heer vraagt de dame eerst wat zij wil drinken, of klink ik nu heel ouderwets?
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:23:31 #167
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194376080
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:21 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

En echte heer vraagt de dame eerst wat zij wil drinken, of klink ik nu heel ouderwets?
Eens, maar dat was de strekking van mijn opmerking niet.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194376105
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of je gaat alsnog een drankje doen ;)

Zo moeilijk is het niet hoor.
Maar straks voert ze mij dronken :o
pi_194376123
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij bent al dronken voor je een woord gewisseld hebt op deze manier.
Als je snel aangeschoten bent drink je dus niet zo snel + veel. Doe gewoon water in een wijnglas :P
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:26:19 #170
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194376135
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Maar straks voert ze mij dronken :o
Mooi toch, durf je wellicht een keer iets :D
pi_194376145
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mooi toch, durf je wellicht een keer iets :D
:'( !

Ja nu durf ik dus niet meer ;(
pi_194376174
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:06 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ook als de organisator van zo’n evenement het eten betaald in ruil voor het feit dat jij komt opdraven?
Heh wat :? Als ik met iemand op date ga en tijdens die date wret dat het niets gaat worden, dan betaal ik mijn deel. Ik kom opdraven omdat ik daar voor kies , duh
pi_194376185
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

:'( !

Ja nu durf ik dus niet meer ;(
Maar ik ben er toch ook bij? Helpt dat niet?
pi_194376212
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:11 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Ja jij wel maar breng dat die andere vrouwen aan hun verstand. Maar dat soort types zijn vaak golddiggers.
Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was maar blijkbaar niet? :D Heb ik het daten al die tijd verkeerd aangepakt _O-
pi_194376225
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:28 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Maar ik ben er toch ook bij? Helpt dat niet?
Ja oke dat maakt wel een beetje verschil :@
pi_194376235
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:19 schreef M1stral het volgende:

[..]

Jij bent al dronken voor je een woord gewisseld hebt op deze manier.
Drinkt zij altijd zoveel? :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:31:33 #177
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194376237
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:30 schreef Brybry het volgende:

[..]

Ik dacht dat het vrij gebruikelijk was maar blijkbaar niet? :D Heb ik het daten al die tijd verkeerd aangepakt _O-
Eh nee, vaak dan wordt van de man wel verwacht dat die betaalt.
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:32:20 #178
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194376247
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heh wat :? Als ik met iemand op date ga en tijdens die date wret dat het niets gaat worden, dan betaal ik mijn deel. Ik kom opdraven omdat ik daar voor kies , duh
Lieve schat. Het gaat om een speeddate evenement, niet de totstandkoming van een date tussen twee personen. Nogal wiedes dat je dan zelf betaald als blijkt dat er geen klik is. Echter word hier een evenement georganiseerd en de organisator regelt de dates door een x aantal mannen en vrouwen bij elkaar te brengen en faciliteerd de hele aankleding eromheen. Je kan daar als vrouw gewoon voor inschrijven als gegadigde en dus met de verkeerde intenties aan zo’n tafeltje plaatsnemen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194376262
quote:
6s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Eh nee, vaak dan wordt van de man wel verwacht dat die betaalt.
Ja oke, vind het wel netjes als de man het aanbiedt, sterker nog , vind het zelfs een afknapper als je het niet doet. Uiteindelijk sla ik zoiets dan af als er geen klik is.
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:34:05 #180
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194376279
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:25 schreef Womanly het volgende:

[..]

Als je snel aangeschoten bent drink je dus niet zo snel + veel. Doe gewoon water in een wijnglas :P
Een water bij de wijn type. Dat jij nog vrijgezel bent zeg.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194376282
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:32 schreef M1stral het volgende:

[..]

Lieve schat. Het gaat om een speeddate evenement, niet de totstandkoming van een date tussen twee personen. Nogal wiedes dat je dan zelf betaald als blijkt dat er geen klik is. Echter word hier een evenement georganiseerd en de organisator regelt de dates door een x aantal mannen en vrouwen bij elkaar te brengen en faciliteerd de hele aankleding eromheen. Je kan daar als vrouw gewoon voor inschrijven als gegadigde en dus met de verkeerde intenties aan zo’n tafeltje plaatsnemen.
Ooooooh dat had ik even niet door :D

Wow, that's fucked up _O-
  zondag 2 augustus 2020 @ 21:35:31 #182
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_194376307
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:31 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Drinkt zij altijd zoveel? :+
Veel water, blijkt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_194376349
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:35 schreef M1stral het volgende:

[..]

Veel water, blijkt.
Dan zal ze ook wel veel zeiken ;(
pi_194376367
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan zal ze ook wel veel zeiken ;(
_O-
pi_194376406
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:38 schreef Brybry het volgende:
Wat is hier ineens gebeurt :? _O-
Wat bedoel je?
pi_194376411
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een water bij de wijn type. Dat jij nog vrijgezel bent zeg.
Echt he. Gewoon niet daten dan is het niet zo moeilijk hoor :P :+
pi_194376498
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Echt he. Gewoon niet daten dan is het niet zo moeilijk hoor :P :+
Als ik soms zo de ervaringen lees lijkt het inderdaad soms alsof je beter af bent als vrijgezel :P
pi_194376529
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als ik soms zo de ervaringen lees lijkt het inderdaad soms alsof je beter af bent als vrijgezel :P
Nee ik ga wel weer daten. ik hou wel de moed erin hoor. :Y :P
pi_194376642
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:47 schreef Womanly het volgende:

[..]

Nee ik ga wel weer daten. ik hou wel de moed erin hoor. :Y :P
Kom maar op dan. :+
pi_194378520
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:45 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Als ik soms zo de ervaringen lees lijkt het inderdaad soms alsof je beter af bent als vrijgezel :P
Daten is geinig zolang je het niet serieus neemt en je er geen verwachtingen van hebt. Zodra je die wel krijgt gaat het fout.
  maandag 3 augustus 2020 @ 00:26:06 #191
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_194378741
ik heb nog nooit gehad dat ik niet degene ben die het gesprek moest starten.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_194378813
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 23:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Daten is geinig zolang je het niet serieus neemt en je er geen verwachtingen van hebt. Zodra je die wel krijgt gaat het fout.
Hangt er ook vanaf welke datingapp je gebruikt. Voor iets serieus heb je vrij weinig aan bijvoorbeeld tinder. Aangezien daar teveel troep op zit. Om verder de grote hoeveelheid fakeprofielen van daar maar even achterwege te laten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChillBoy op 03-08-2020 00:40:53 (Aanpassing tekst) ]
pi_194378835
Vrouwen noemen zichzelf altijd zo onafhankelijk of openminded maar als het gaat om het starten van een gesprek is daar vaak weinig meer van terug te zien. ;)
pi_194379067
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:43 schreef ChillBoy het volgende:
Vrouwen noemen zichzelf altijd zo onafhankelijk of openminded maar als het gaat om het starten van een gesprek is daar vaak weinig meer van terug te zien. ;)
''Als het op daten aankomt ben ik ouderwets, een man moet de eerste stap zetten''

Met andere woorden, ik ga het risico niet nemen om eventueel afgewezen te worden _O-
pi_194380475
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 21:28 schreef Brybry het volgende:

[..]

Heh wat :? Als ik met iemand op date ga en tijdens die date wret dat het niets gaat worden, dan betaal ik mijn deel. Ik kom opdraven omdat ik daar voor kies , duh
En als je wel denkt dat het iets gaat worden, dan laat je je date betalen?
Beetje rare gedachte. Als ik uit ga eten met een date dan ga ik er van uit dat we de rekening gewoon splitsen. zou niet weten waarom ik als man alles zou moeten betalen
Het is wat.......
pi_194380573
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 01:41 schreef Huck_ het volgende:

[..]

''Als het op daten aankomt ben ik ouderwets, een man moet de eerste stap zetten''

Met andere woorden, ik ga het risico niet nemen om eventueel afgewezen te worden _O-
Alleen de lusten, niet de lasten. Behalve FoK-vrouwen, die zijn altijd uiterst geëmancipeerd.
pi_194380585
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En als je wel denkt dat het iets gaat worden, dan laat je je date betalen?
Beetje rare gedachte. Als ik uit ga eten met een date dan ga ik er van uit dat we de rekening gewoon splitsen. zou niet weten waarom ik als man alles zou moeten betalen
De vrouw werkt slechts parttime he, en dan jij zeuren met je dikke fulltime salaris, dudeeee, gewoon dokken vriend.
pi_194380596
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En als je wel denkt dat het iets gaat worden, dan laat je je date betalen?
Beetje rare gedachte. Als ik uit ga eten met een date dan ga ik er van uit dat we de rekening gewoon splitsen. zou niet weten waarom ik als man alles zou moeten betalen
Dat hoeft ook niet maar voor mij zou het een afknapper zijn. Vind het een teken van chivalry, aanbieden om de rekening op je te nemen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 08:48:26 #199
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194380657
Ik betaal hem gewoon, wil je meedokken, stuur ik je wel een tikkie.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:18:08 #200
441859 crew  Lenny77
pi_194380931
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:20 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

En als je wel denkt dat het iets gaat worden, dan laat je je date betalen?
Beetje rare gedachte. Als ik uit ga eten met een date dan ga ik er van uit dat we de rekening gewoon splitsen. zou niet weten waarom ik als man alles zou moeten betalen
Nou kijk.. Als de man niet AANBIEDT om te betalen dan breekt hij een soort traditie/hoffelijkheid of komt ie gierig over. Het aanbieden zelf is dan prima als signaal maar ik wil wel meebetalen, dus uiteindelijk hoeft ie het niet alleen te betalen.
Als ik de man echt leuk vind en hij toch aandringt zelf te betalen, dan kan dat wel omdat ik op dat moment al weet dat hij er iets voor terug gaat krijgen (al is het maar op zijn minst een tweede date waar ik zal betalen).
Is het niet leuk? Dan betaal ik zelfs nog het liefste alles zelf (de hele rekening) want dan ben je niets schuldig en krijg je geen gezeik over dat je alleen maar gratis wil vreten en voor de rest een bitch bent :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:21:02 #201
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194380961
Bumble is wel leuk merk ik. Ook fijn dat vrouwen het gesprek starten.

Eentje heb ik na 1 bericht ontmatcht. Ze schreef mijn naam verkeerd en met een kleine letter. Zo slordig :r Verder is het prima :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194381020
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:18 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nou kijk.. Als de man niet AANBIEDT om te betalen dan breekt hij een soort traditie/hoffelijkheid of komt ie gierig over. Het aanbieden zelf is dan prima als signaal maar ik wil wel meebetalen, dus uiteindelijk hoeft ie het niet alleen te betalen.
Als ik de man echt leuk vind en hij toch aandringt zelf te betalen, dan kan dat wel omdat ik op dat moment al weet dat hij er iets voor terug gaat krijgen (al is het maar op zijn minst een tweede date waar ik zal betalen).
Is het niet leuk? Dan betaal ik zelfs nog het liefste alles zelf (de hele rekening) want dan ben je niets schuldig en krijg je geen gezeik over dat je alleen maar gratis wil vreten en voor de rest een bitch bent :')
_O_
pi_194381060
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

De vrouw werkt slechts parttime he, en dan jij zeuren met je dikke fulltime salaris, dudeeee, gewoon dokken vriend.
Ik ben anders met vrouwen op date geweest die meer verdiende als ik. En ook gewoon een full time baan hebben
Het is wat.......
pi_194381085
Meestal begin ik met aanbieden te betalen. Past een beetje in het straatje van de deur openhouden voor de dame en zo. Vind dat allemaal niet zo erg en ergens heeft het ook wel weer wat. Ik denk dat in 50% van de gevallen de dame alsnog zelf wou meebetalen. Kosten wisselen ook wel eens, de ene keer is het koffie drinken en zit je op een paar euro en de andere keer nog een etentje er bij en is het wat meer. Maar goed, krijg er vaak een hoop gezelligheid voor terug (niet als in betalen en hopen op seks, maar gewoon x uurtjes doorbrengen in fijn gezelschap, helemaal goed).
pi_194381090
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:26 schreef Brybry het volgende:

[..]

_O_
Toch wel een dingetje waar ik me tegenwoordig aan erger hoor. De dames willen graag gelijk behandeld worden, maar zodra het op hoffelijkheid aankomt willen ze dat oeroude regels in stand gehouden worden.
(Ik noem dat altijd Oost-Indische emacipatie)
Het is wat.......
pi_194381091
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:29 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Ik ben anders met vrouwen op date geweest die meer verdiende als ik. En ook gewoon een full time baan hebben
Splitten is ook gewoon terecht hoor. Fuck die prostituerende tradities waar vaak genoeg misbruik van wordt gemaakt (als in, iemand anders volle pond laten betalen maar eigenlijk op dat moment al geen vervolgdate willen).

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2020 09:32:55 ]
pi_194381115
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Splitten is ook gewoon terecht hoor. Fuck die prostituerende tradities waar vaak genoeg misbruik van wordt gemaakt (als in, iemand anders volle pond laten betalen maar eigenlijk op dat moment al geen vervolgdate willen).
_O_
Het is wat.......
pi_194381130
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:33 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

_O_
Ik ken dames die in hun studententijd aan het eind van de maand op eetdates gingen puur omdat ze dan gratis konden eten. :')
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:36:35 #209
441859 crew  Lenny77
pi_194381142
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Toch wel een dingetje waar ik me tegenwoordig aan erger hoor. De dames willen graag gelijk behandeld worden, maar zodra het op hoffelijkheid aankomt willen ze dat oeroude regels in stand gehouden worden.
(Ik noem dat altijd Oost-Indische emacipatie)
Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als man wel wat in de war geraakt..

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voorstellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!

[ Bericht 0% gewijzigd door Lenny77 op 03-08-2020 09:43:27 ]
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194381162
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:
Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar dat kun je niet van tevoren ruiken, dus als iemand het prima vindt dat jij de volle pond dokt kun je niet meer terug.
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voortsellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!
Maar dit is het datingsites en apps topic. Waarbij je dus eigenlijk pas op de 1e date met iemand kennismaakt als je op die manier date. Ik vind het prima om dan een beetje te waken voor misbruik, gewoon puur uit principe.
pi_194381164
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als man wel wat in de war geraakt..

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voortsellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!
Ik kom uit de tijd dat je je vriendinnetje bij de scouting leerde kennen, of bij de volleybalvereniging, of bij de harmonie, etc. Of gewoon in de kroeg. Dit hele online daten was helemaal nieuw voor mij. en af en toe moet ik er nog steeds aan wennen)
Het is wat.......
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:39:22 #212
441859 crew  Lenny77
pi_194381168
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ken dames die in hun studententijd aan het eind van de maand op eetdates gingen puur omdat ze dan gratis konden eten. :')
Ja dat kan dus niet.. en dat bedoel ik dus ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 09:40:35 #213
441859 crew  Lenny77
pi_194381179
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat kun je niet van tevoren ruiken, dus als iemand het prima vindt dat jij de volle pond dokt kun je niet meer terug.
[..]

Maar dit is het datingsites en apps topic. Waarbij je dus eigenlijk pas op de 1e date met iemand kennismaakt als je op die manier date. Ik vind het prima om dan een beetje te waken voor misbruik, gewoon puur uit principe.
Ja ok, daar ben ik het wel helemaal mee eens.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194381196
Ik vind het niet erg om te betalen en als er geen 2e date komt is dat ook prima. :P
Maar het moet wel binnen de perken blijven natuurlijk en geen rekening van honderd+ euro worden. _O-

Ik zou ook niet gelijk gaan eten op de 1e date. Dat is ongemakkelijk en kan later ook wel.
pi_194381219
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:42 schreef Gruj0 het volgende:
Ik vind het niet erg om te betalen en als er geen 2e date komt is dat ook prima. :P
Maar het moet wel binnen de perken blijven natuurlijk en geen rekening van honderd+ euro worden. _O-
Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
pi_194381240
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
Ik had nog voor jouw antwoord mijn post genuanceerd. :)
Heb jij dan veel dates waar je minstens 100 euro kwijt bent?

Zelfs al vraagt een vrouw mij, dan betaal ik. Gewoon uit blijk van waardering dat ze dat durft te doen. :Y
pi_194381242
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
Gewoon ergens in een leuk restaurantje eten. Hoofdgrecht, desert, wat drinken. Kom je goed uit met ± 80 euro.
Je hoeft natuurlijk niet direct bij Ron Blauw te gaan eten
Het is wat.......
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:48:11 #218
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194381247
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
Voor minder dan honderd euro moet je toch gemakkelijk met z'n tweeën uit eten kunnen gaan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194381264
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik had nog voor jouw antwoord mijn post genuanceerd. :)
Heb jij dan veel dates waar je minstens 100 euro kwijt bent?

Zelfs al vraagt een vrouw mij, dan betaal ik. Gewoon uit blijk van waardering dat ze dat durft te doen. :Y
Volgens mij zijn alle etentjes minstens 100 euro.... Tenminste waar ik betaal wel.. Tenzij KFC ofzo. :P
pi_194381266
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Voor minder dan honderd euro moet je toch gemakkelijk met z'n tweeën uit eten kunnen gaan?
Laatste date die ik had gingen we na een wandeling nog eten en was inderdaad 45 euro voor 2. Niet heel bijzonder maar prima gegeten.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:51:32 #221
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194381279
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alle etentjes minstens 100 euro.... Tenminste waar ik betaal wel.. Tenzij KFC ofzo. :P
Je hebt luxe- en werkpaarden hé ;)
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194381281
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Volgens mij zijn alle etentjes minstens 100 euro.... Tenminste waar ik betaal wel.. Tenzij KFC ofzo. :P
Zijn dat allemaal 1e dates??
Wanneer je veel van dit soort dates hebt (1e of wat dan ook a 100 euro per date), loopt het al gauw flink in de papieren. :P
pi_194381284
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Gewoon ergens in een leuk restaurantje eten. Hoofdgrecht, desert, wat drinken. Kom je goed uit met ± 80 euro.
Je hoeft natuurlijk niet direct bij Ron Blauw te gaan eten
Geen voorgerecht? :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Voor minder dan honderd euro moet je toch gemakkelijk met z'n tweeën uit eten kunnen gaan?
Bij LaPlace? :P

Maar ik denk dat we offtopic zijn. Ze zijn hier wat strenger, geloof ik.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:53:34 #224
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_194381298
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:52 schreef Amee het volgende:


[..]

Bij LaPlace? :P

Maar ik denk dat we offtopic zijn. Ze zijn hier wat strenger, geloof ik.
Dat ook, maar ook bij een fatsoenlijk restaurant.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_194381303
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Geen voorgerecht? :P
[..]

Bij LaPlace? :P

Maar ik denk dat we offtopic zijn. Ze zijn hier wat strenger, geloof ik.
Offtopic valt wel mee denk ik, ook al past het misschien beter in het neventopic over date ervaringen. Maar het komt wel voort uit dating nav datingapps. Het kan veel meer offtopic dan dit lijkt mij ;)
pi_194381308
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zijn dat allemaal 1e dates??
Wanneer je veel van dit soort dates hebt (1e of wat dan ook a 100 euro per date), loopt het al gauw flink in de papieren. :P
Mja... Ik date dan ook niet jan en alleman. Haaha! Valt dus mee met de dates.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:57:13 #227
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194381342
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar hoffelijkheid is toch niet persé iets slecht? En nogmaals, ik schreef aanbieden! Ik betaal sowieso steeds mee.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat je als man wel wat in de war geraakt..

Plus ik kom uit een tijd dat je maar max een paar keer per jaar op date ging.. Dan is het niet zo een big deal.
Tegenwoordig met het uitgooien van 15 lijntjes en meerdere dates per week kan ik me echt wel voorstellen dat je als man meteen wil splitten, je gaat anders failliet!
Zelfs als iemand zegt nog een keer iets te willen gaan doen dan hoeft dat in mijn ogen weinig te zeggen.

En juist door al dat gedoe wat het kan opleveren betaal ik eigenlijk meestal maar gewoon, puur omdat je dat anders achteraf ook weer voor vanalles wordt uitgemaakt.
pi_194381356
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:57 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zelfs als iemand zegt nog een keer iets te willen gaan doen dan hoeft dat in mijn ogen weinig te zeggen.

En juist door al dat gedoe wat het kan opleveren betaal ik eigenlijk meestal maar gewoon, puur omdat je dat anders achteraf ook weer voor vanalles wordt uitgemaakt.
Als dat al zo is dan was het ook niet de juiste dame
Het is wat.......
  maandag 3 augustus 2020 @ 10:17:26 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194381562
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:58 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Als dat al zo is dan was het ook niet de juiste dame
Alleen weet je dat vooraf natuurlijk niet.

Ik vind het een kleine prijs om te betalen om iemands werkelijke persoonlijkheid te zien. En als ze het daarvoor willen verkloten heb ik eerder medelijden met die persoon.

Vanalles toezeggen is ook zoiets, maar blijkbaar is fatsoen daarin ook ver te zoeken tegenwoordig.
pi_194381586
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:45 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat krijg je dan voor minder dan 100 euro? :o
Mijn dates zijn als volgt: Vraag jij mij, betaal jij. Vraag ik jou, betaal ik. :P
In dit geval vraag ik jou dan. :+
pi_194381593
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:19 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

In dit geval vraag ik jou dan. :+
In die paar dagen dat je hier bent heb je al half vrouwelijk Fok! uitgevraagd. _O-
pi_194381610
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:19 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

In dit geval vraag ik jou dan. :+
Hahaha! Ik voel me vereerd, maar ik moet helaas nee zeggen :P
pi_194381876
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

In die paar dagen dat je hier bent heb je al half vrouwelijk Fok! uitgevraagd. _O-
Zo sociaal ben ik, we maken er een groot feest van. _O-
pi_194381892
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:22 schreef Amee het volgende:

[..]

Hahaha! Ik voel me vereerd, maar ik moet helaas nee zeggen :P
Het is ook beter dat je mij zou vragen, dat ben ik doorgaans meer gewend van vrouwen dan dat ik ze moet vragen. :+ ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door ChillBoy op 03-08-2020 10:51:06 (Tekst aanpassing.) ]
pi_194381915
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:48 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Hoe voelt zo'n afwijzing sturen richting een man doorgaans bij jou? Streelt het je ego? :+
Oh nee, gaan we dit doen? :o
pi_194381929
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:48 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Het is ook beter dat je mij zou vragen, dat ben ik doorgaans meer gewend van vrouwen. :+ ;)
Dat heb je nu wel verpest :P
pi_194381930
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Oh nee, gaan we dit doen? :o
Hap es niet zo. :+
pi_194381938
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:51 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Hap es niet zo. :+
Ik had dus ook de clownsneus moeten gebruiken :+
pi_194381947
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:51 schreef Amee het volgende:

[..]

Dat heb je nu wel verpest :P
Nee hoor, alle opties blijven openstaan. Ik geef je nog een kans voor een volgende keer. :P ;)
pi_194381955
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:52 schreef Amee het volgende:

[..]

Ik had dus ook de clownsneus moeten gebruiken :+
Wel wakker blijven he hahaha
pi_194381968
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:52 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Nee hoor, alle opties blijven openstaan. Ik geef je nog een kans voor een volgende keer. :P ;)
We'll see :P
pi_194382253
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 10:54 schreef Amee het volgende:

[..]

We'll see :P
Jij hier? :o
pi_194382294
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij hier? :o
Ja ze is via de Fok kroeg hier binnengelopen. Leuk he. :+
pi_194382360
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:17 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij hier? :o
Bij toeval. Haha! Zag een bekende posten en dacht: Ik kijk even :P
pi_194382601
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Bij toeval. Haha! Zag een bekende posten en dacht: Ik kijk even :P
Swipend door het topic :+
pi_194382609
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:39 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Swipend door het topic :+
Maar geen match. Haha!
pi_194382656
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar geen match. Haha!
Het kan ook niet elke dag feest zijn. Dat is op de apps niet anders. Soms dagen dat het heel hard gaat en andere keren lijkt het een week lang uitgestorven. Wel ergens benieuwd of er jaargetijden zijn dat mensen weer massaal de apps opduiken? Mensen ervaringen dat het bijvoorbeeld tegen kersttijd drukker is op de apps?
pi_194382685
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:40 schreef Amee het volgende:

[..]

Maar geen match. Haha!
Je moet ook niet steeds op het kruisje drukken anders verschijnt er nooit een match. _O-
pi_194382701
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:44 schreef xFriendx het volgende:
n dat het heel hard gaat en andere keren lijkt het een week lang uitgestorven. Wel ergens benieuwd of er jaargetijden zijn dat mensen weer massaal de apps opduiken? Mensen ervaringen dat het bijvoorbeeld tegen kersttijd drukker is op de apps?
In de wintermaanden sowieso natuurlijk. Dat bleek in het verleden ook mijn meest succesvolle date periode te zijn.
pi_194382752
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef Chia het volgende:

[..]

Splitten is ook gewoon terecht hoor. Fuck die prostituerende tradities waar vaak genoeg misbruik van wordt gemaakt (als in, iemand anders volle pond laten betalen maar eigenlijk op dat moment al geen vervolgdate willen).
Wat een gezeur. Ik dok gewoon voor een chick. De pijpbeurt later maakt dat wel weer goed. :Y
pi_194383534
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:46 schreef ChillBoy het volgende:

[..]

Je moet ook niet steeds op het kruisje drukken anders verschijnt er nooit een match. _O-
Welk kruisje... whaha! ;)

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:44 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Het kan ook niet elke dag feest zijn. Dat is op de apps niet anders. Soms dagen dat het heel hard gaat en andere keren lijkt het een week lang uitgestorven. Wel ergens benieuwd of er jaargetijden zijn dat mensen weer massaal de apps opduiken? Mensen ervaringen dat het bijvoorbeeld tegen kersttijd drukker is op de apps?
Het klinkt als vissen :P
pi_194383645
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 12:48 schreef Amee het volgende:

[..]

Welk kruisje... whaha! ;)
[..]

Het klinkt als vissen :P
:+
pi_194384878
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:44 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Het kan ook niet elke dag feest zijn. Dat is op de apps niet anders. Soms dagen dat het heel hard gaat en andere keren lijkt het een week lang uitgestorven. Wel ergens benieuwd of er jaargetijden zijn dat mensen weer massaal de apps opduiken? Mensen ervaringen dat het bijvoorbeeld tegen kersttijd drukker is op de apps?
Inderdaad rond oud en nieuw, valentijnsdag, bij mooi weer, enz.

Meer interactie in de zin van dat ik een reactie terug krijg. Voor de rest is het nog steeds of de ander wat in me ziet, het gaat niet ineens ontploffen van matches en/of interacties. Een paar meer zoiets.
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:41:08 #254
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194384994
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 11:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Wat een gezeur. Ik dok gewoon voor een chick. De pijpbeurt later maakt dat wel weer goed. :Y
Dat hoop je dan maar :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:26:32 #255
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194385656
Zijn er overigens geen sites waar men na een date een review kan plaatsen of iets in die richting?
pi_194385868
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn er overigens geen sites waar men na een date een review kan plaatsen of iets in die richting?
Lijkt me geen goed idee. _O-
pi_194385979
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn er overigens geen sites waar men na een date een review kan plaatsen of iets in die richting?
En dat dan zo'n site alleen de positieve verhalen toelaat? Want al die negatieve verhalen zijn natuurlijk geen reclame voor die site :)
  maandag 3 augustus 2020 @ 15:50:47 #258
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194386060
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn er overigens geen sites waar men na een date een review kan plaatsen of iets in die richting?
Hookers.nl
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:05:14 #259
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194386296
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Lijkt me geen goed idee. _O-
Hoezo niet? Als je mensen normaal behandeld dan heb je niks te vrezen toch? :)

quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En dat dan zo'n site alleen de positieve verhalen toelaat? Want al die negatieve verhalen zijn natuurlijk geen reclame voor die site :)
Nee, alle verhalen, of desnoods reviews onder een bepaalde waarde aan elkaar matchen :s)

quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Hookers.nl
Dat is geen dating site ;)
pi_194386324
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als je mensen normaal behandeld dan heb je niks te vrezen toch? :)
[..]

Nee, alle verhalen, of desnoods reviews onder een bepaalde waarde aan elkaar matchen :s)
[..]

Dat is geen dating site ;)
Op apps lopen een hoop rare figuren rond. Voor je het weet wijs je iemand op een normale manier af, die dat niet weet te verkroppen en dan heb je stront aan de knikker.
pi_194386331
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als je mensen normaal behandeld dan heb je niks te vrezen toch? :)
[..]

Nee, alle verhalen, of desnoods reviews onder een bepaalde waarde aan elkaar matchen :s)
[..]

Dat is geen dating site ;)
Reviews onder een bepaalde waarde?
pi_194386336
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op apps lopen een hoop rare figuren rond. Voor je het weet wijs je iemand op een normale manier af, die dat niet weet te verkroppen en dan heb je stront aan de knikker.
Op FOK! net zo! Haaha! :P
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:09:11 #263
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_194386366
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Hoezo niet? Als je mensen normaal behandeld dan heb je niks te vrezen toch? :)
[..]

Nee, alle verhalen, of desnoods reviews onder een bepaalde waarde aan elkaar matchen :s)
[..]

Dat is geen dating site ;)
Maar je kunt er wel reviews plaatsen :P
pi_194386497
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:07 schreef Amee het volgende:

[..]

Op FOK! net zo! Haaha! :P
Fok! is in zekere zin ook een app. :P Dus Fok! bijgesloten. :P
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:19:47 #265
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194386522
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op apps lopen een hoop rare figuren rond. Voor je het weet wijs je iemand op een normale manier af, die dat niet weet te verkroppen en dan heb je stront aan de knikker.
Dat hou je altijd natuurlijk maar over het algemeen zou dat niet moeten uitmaken.

quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Reviews onder een bepaalde waarde?
Ja als je een 3/5 hebt dat je alleen met die waarde wordt gematched :P
pi_194386572
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:19 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat hou je altijd natuurlijk maar over het algemeen zou dat niet moeten uitmaken.
[..]

Ja als je een 3/5 hebt dat je alleen met die waarde wordt gematched :P
Oh dat zo'n review bij een profiel staat bedoel je? En als je veel zeurt dat je dan ook met zeurkousen gematcht wordt? :+
pi_194386724
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat hoop je dan maar :D _O-
Bij twijfel dan mag ze zelf dokken. :D
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:36:41 #268
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194386792
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dat zo'n review bij een profiel staat bedoel je? En als je veel zeurt dat je dan ook met zeurkousen gematcht wordt? :+
Of alleen een score inderdaad. En bijvoorbeeld, als je dan kut omgaat met mensen dan krijg je ook alleen zeurkousen of mensen die net zo doen.
pi_194386922
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Of alleen een score inderdaad. En bijvoorbeeld, als je dan kut omgaat met mensen dan krijg je ook alleen zeurkousen of mensen die net zo doen.
Koekje van eigen deeg :D
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:08:41 #270
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194387251
quote:
17s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg :D
Mwa, meer een stimulans om te zorgen dat men dat soort grappen niet meer uithaalt :P
pi_194387295
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:08 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Mwa, meer een stimulans om te zorgen dat men dat soort grappen niet meer uithaalt :P
Dat zal ze leren! ~O>
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:56:10 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194387881
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 15:26 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn er overigens geen sites waar men na een date een review kan plaatsen of iets in die richting?
Oeh, det woed be vewwy vewwy naais jes :7

Ik krijg serieus goede rapportcijfers *)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:57:46 #273
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194387909
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Fok! is in zekere zin ook een app. :P Dus Fok! bijgesloten. :P
Je hebt toch een FOK! score? :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 3 augustus 2020 @ 17:58:21 #274
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194387920
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Bij twijfel dan mag ze zelf dokken. :D
Dan ist te laat jongeh! ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 18:19:52 #275
441859 crew  Lenny77
pi_194388251
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:06 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Op apps lopen een hoop rare figuren rond. Voor je het weet wijs je iemand op een normale manier af, die dat niet weet te verkroppen en dan heb je stront aan de knikker.
Dit! En dan zie je staan: 'rotwijf, aan het lijntje houden, wel goed genoeg voor te dokken met vreten maar daarna dumpt ze je zo bij het vuil'.
Ga jij dan de gok nog nemen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194388420
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit! En dan zie je staan: 'rotwijf, aan het lijntje houden, wel goed genoeg voor te dokken met vreten maar daarna dumpt ze je zo bij het vuil'.
Ga jij dan de gok nog nemen?
Eerste keer kop koffie/thee.
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:31:57 #277
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194388441
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oeh, det woed be vewwy vewwy naais jes :7

Ik krijg serieus goede rapportcijfers *)
Die van zaterdag zou mij vast een negatief cijfer opleveren nu _O- blijkbaar irriteerde ze zich omdat ik zei dat ze ook normaal kon doen nadat ze kortaf reageerde.

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit! En dan zie je staan: 'rotwijf, aan het lijntje houden, wel goed genoeg voor te dokken met vreten maar daarna dumpt ze je zo bij het vuil'.
Ga jij dan de gok nog nemen?
Nou het lijkt echt wel of er geen middenweg meer mogelijk is hoor, waar zijn die vrouwen die gewoon zeggen hoe en wat, ookal wordt het niks? En niet eerst op een date zelf roepen dat ze nog iets willen doen en dan vervolgens sneu op de app eromheen draaien dat je ze voor het blok gezet zou hebben.
  maandag 3 augustus 2020 @ 18:36:22 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194388499
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die van zaterdag zou mij vast een negatief cijfer opleveren nu _O- blijkbaar irriteerde ze zich omdat ik zei dat ze ook normaal kon doen nadat ze kortaf reageerde.
[..]

Nou het lijkt echt wel of er geen middenweg meer mogelijk is hoor, waar zijn die vrouwen die gewoon zeggen hoe en wat, ookal wordt het niks? En niet eerst op een date zelf roepen dat ze nog iets willen doen en dan vervolgens sneu op de app eromheen draaien dat je ze voor het blok gezet zou hebben.
Je moet ook een beetje lief voor ze zijn he, lomperd ~O>

Ik vond mezelf een 5-je, maar ik heb al van diverse dames een 8 overall gekregen, dus ik heb mezelf opgewaardeeerd naar een 6- 8-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194389200
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:36 schreef S95Sedan het volgende:
Of alleen een score inderdaad. En bijvoorbeeld, als je dan kut omgaat met mensen dan krijg je ook alleen zeurkousen of mensen die net zo doen.
Ik vind dit een ontzettend goed idee eigenlijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 3 augustus 2020 @ 19:59:39 #280
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_194389605
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je moet ook een beetje lief voor ze zijn he, lomperd ~O>

Ik vond mezelf een 5-je, maar ik heb al van diverse dames een 8 overall gekregen, dus ik heb mezelf opgewaardeeerd naar een 6- 8-)
Tja, als iemand normale vragen afdoet als gezeik en irritant dan is het ook wel klaar hoor. Ik weiger mee te gaan in dat soort onzin. :')

Welke site praten we over of is dit meer denkbeeldig :P

quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:28 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik vind dit een ontzettend goed idee eigenlijk.
Daarom kwam ik er ook mee, hoewel in de praktijk brengen wellicht iets lastiger is, ook omdat je (zoals eerder voorbij kwam) ook van die figuren kan hebben die dan weer een oordeel neerzetten omdat ze het niet kunnen verkroppen _O-
  maandag 3 augustus 2020 @ 20:23:57 #281
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194389986
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tja, als iemand normale vragen afdoet als gezeik en irritant dan is het ook wel klaar hoor. Ik weiger mee te gaan in dat soort onzin. :')

Welke site praten we over of is dit meer denkbeeldig :P
[..]

Daarom kwam ik er ook mee, hoewel in de praktijk brengen wellicht iets lastiger is, ook omdat je (zoals eerder voorbij kwam) ook van die figuren kan hebben die dan weer een oordeel neerzetten omdat ze het niet kunnen verkroppen _O-
Hmm, Tinder en Lexa.. meeste op Lexa, en nee, zéker niet denkbeeldig, maar dan moet ik maanden aan chats door gaan lezen hahaha :D _O-

Er was in de States toch ergens zo'n site waar je dat soort dingen op kon zetten? reviews van dates?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194391615
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2020 17:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hebt toch een FOK! score? :P
Niemand weet waar dat precies voor is en hoe dat wordt berekend geloof ik. :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 18:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit! En dan zie je staan: 'rotwijf, aan het lijntje houden, wel goed genoeg voor te dokken met vreten maar daarna dumpt ze je zo bij het vuil'.
Ga jij dan de gok nog nemen?
Of bij een man; "Ik was goed genoeg om te doen. Nadat je je zak had geleegd heb je nooit meer wat van je laten horen, jij zak! Je hebt me gewoon gebruikt.". Terwijl het soms overduidelijk is dat een man alleen een ONS wil en de vrouw erin meegaat in de hoop dat ze vervolgdates kan regelen of de man voor langere tijd aan zich kan binden.

Beide geslachten kunnen zich slecht gedragen. Maar juist om dit soort dingen die jij en ik beschrijven, is een review systeem niet handig. Er zouden ook mensen onterecht zwart kunnen worden gemaakt. Zo'n review systeem vereist een goed bemande en actieve moderatie. Niemand gaat dat gratis doen. :)
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 22:49:22 #283
441859 crew  Lenny77
pi_194392214
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:07 schreef Gruj0 het volgende:

Of bij een man; "Ik was goed genoeg om te doen. Nadat je je zak had geleegd heb je nooit meer wat van je laten horen, jij zak! Je hebt me gewoon gebruikt.". Terwijl het soms overduidelijk is dat een man alleen een ONS wil en de vrouw erin meegaat in de hoop dat ze vervolgdates kan regelen of de man voor langere tijd aan zich kan binden.

Beide geslachten kunnen zich slecht gedragen.
Absoluut! Denk dat vrouwen zeker iemand flink door het slijk kunnen trekken!
Dan heeft die kerel geen kans meer ocharme..

Plus wat ik niet leuk vind is misschien wel super voor een ander! Je neemt kansen af dus.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 3 augustus 2020 @ 23:11:05 #284
441859 crew  Lenny77
pi_194392464
quote:
6s.gif Op maandag 3 augustus 2020 19:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tja, als iemand normale vragen afdoet als gezeik en irritant dan is het ook wel klaar hoor. Ik weiger mee te gaan in dat soort onzin. :')
Wow dit is toch wel erg triest :')
Ik zou het niet eens durven te zeggen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194392582
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wow dit is toch wel erg triest :')
Ik zou het niet eens durven te zeggen!
Wat hij als normaal ziet kan voor haar erg irritant zijn.
Ik weet nog dat ik iemand iets vroeg wat ik als (open mens) normaal zag omdat we zo goed als daten. Maar hij raakte vreselijk geërgerd van mijn vragen en vond het ongepast.
pi_194392761
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:19 schreef Amee het volgende:

[..]

Wat hij als normaal ziet kan voor haar erg irritant zijn.
Ik weet nog dat ik iemand iets vroeg wat ik als (open mens) normaal zag omdat we zo goed als daten. Maar hij raakte vreselijk geërgerd van mijn vragen en vond het ongepast.
Je vroeg naar zijn formaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194392787
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vroeg naar zijn formaat?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die vertelde hij uit zichzelf. Haha!
Ik weet niet meer wat het was.
pi_194392800
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee, die vertelde hij uit zichzelf.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_194393530
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 22:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]

Of bij een man; "Ik was goed genoeg om te doen. Nadat je je zak had geleegd heb je nooit meer wat van je laten horen, jij zak! Je hebt me gewoon gebruikt.". Terwijl het soms overduidelijk is dat een man alleen een ONS wil en de vrouw erin meegaat in de hoop dat ze vervolgdates kan regelen of de man voor langere tijd aan zich kan binden.

Beide geslachten kunnen zich slecht gedragen. Maar juist om dit soort dingen die jij en ik beschrijven, is een review systeem niet handig. Er zouden ook mensen onterecht zwart kunnen worden gemaakt. Zo'n review systeem vereist een goed bemande en actieve moderatie. Niemand gaat dat gratis doen. :)
Bij eerste keer ontmoeting seks is niet handig, je weet helemaal niks van die man/vrouw. Het had veel slechter kunnen aflopen.

Verstand blijven gebruiken i.p.v. emoties en/of lust: eerste keer is om te kijken wie iemand is. Net als elders bij andere vreemdelingen: een praatje maken.
pi_194393819
Gaat ineens lekker op Tinder. Drie dames waarmee ik aan het praten ben en alle drie willen op date.

Eentje begon zelfs uit zichzelf het gesprek.
pi_194393844
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:23 schreef Solid-Snake het volgende:
Gaat ineens lekker op Tinder. Drie dames waarmee ik aan het praten ben en alle drie willen op date.

Eentje begon zelfs uit zichzelf het gesprek.
En het is goed weer voor jurkjes :)
pi_194393920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het is goed weer voor jurkjes :)
Nou zeg! Wat een opmerking! En nog wel door een vrouw :+
Het is wat.......
pi_194394012
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:23 schreef Solid-Snake het volgende:
Gaat ineens lekker op Tinder. Drie dames waarmee ik aan het praten ben en alle drie willen op date.

Eentje begon zelfs uit zichzelf het gesprek.
:o
pi_194394014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het is goed weer voor jurkjes :)
:o :o
pi_194394239
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:45 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Nou zeg! Wat een opmerking! En nog wel door een vrouw :+
vond dat zelf altijd drama. want geen jurkjesfiguur

maar met 30 graden in je lange broek aankomen vinden mensen ook raar.
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:04:28 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194394465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:23 schreef Solid-Snake het volgende:
Gaat ineens lekker op Tinder. Drie dames waarmee ik aan het praten ben en alle drie willen op date.

Eentje begon zelfs uit zichzelf het gesprek.
Vacation time mate, kids met papa mee op vakantie en partehtime voor mama :P

Het is idd wel merkbaar dat er meer activiteit is, maar ik match effe niks.. heb genoeg chats en aandacht op het moment, ik ben geen verzamelaar.

Op Lexa is het een tijdje mode om zomaar je chat in te huppelen btw.. like of geen like.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:05:54 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194394477
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En het is goed weer voor jurkjes :)
Vond ik ook, maar ik kreeg wel flink commentaar op de bouw vanochtend -O- ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 09:07:14 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194394496
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 08:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vond dat zelf altijd drama. want geen jurkjesfiguur

maar met 30 graden in je lange broek aankomen vinden mensen ook raar.
Er zijn legio vrouwen die geen jurkjes figuur hebben, maar daar mooi lak aan hebben 🙊😂
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194394497
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 07:23 schreef Solid-Snake het volgende:
Gaat ineens lekker op Tinder. Drie dames waarmee ik aan het praten ben en alle drie willen op date.

Eentje begon zelfs uit zichzelf het gesprek.
Mooi toch, heb je mooi een gangbang :+
pi_194394522
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:50 schreef Amee het volgende:

[..]

Nee, die vertelde hij uit zichzelf. Haha!
Ik weet niet meer wat het was.
Zou ik ook zeggen. :+
pi_194394536
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 09:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vond ik ook, maar ik kreeg wel flink commentaar op de bouw vanochtend -O- ;(
_O- _O- _O-
Het is wat.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')