Appel dus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]Het goede antwoord komt voor in de songtitel van het volgende liedje....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken alleen de sambalbij
[ afbeelding ]
Gabriel Rios - Broad Daylight
Reclameshow?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Van de appels gaan we naar de sinaasappels. Althans: een liedje dat in Nederland bekend werd omdat het werd gebruikt in een reclame van Appelsientje.Gabriel Rios - Broad Daylight
Ik kan niet zeggen dat ik deze reclame ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht aan zomerse liedjes en moest toen gewoon hier aan denken
Gipsy Kings - Baila Me
Lambada.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Hierna komt iets tamelijk onbekends uit Brazilië, maar ook weer niet.... Eens kijken of jullie er iets in herkennen.
De artiest en titel zeggen me nog niets in ieder geval.quote:
Kan ook niet. Is geen hit geweest. Het heeft iets te maken met een bepaald Brits duo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
De artiest en titel zeggen me nog niets in ieder geval.
Wel een goede tekst...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
De artiest en titel zeggen me nog niets in ieder geval.
Pet Shop Boys - Se A Vida É (That's The Way Life Is)
Wie zijn dit? Zegt me zo niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit stond eigenlijk niet gepland, maar vooruit:Pet Shop Boys - Se A Vida É (That's The Way Life Is)
Het vorige nummer vormde de basis voor deze track uit 1996.
Simply Red - Fairground
Simply Red heb ik nou nooit iets aan gevonden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Waar de Pet Shop Boys een echte drumband de studio in haalden, samplede Simply Red gewoon een nummer van The Good Men.Simply Red - Fairground
Ik vind bepaalde nummers van ze wel goed; andere minder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Simply Red heb ik nou nooit iets aan gevonden.
Heb ook nooit begrepen waarom dit goed gevonden wordt door sommigen.
Give It Up!quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Simply Red heb ik nou nooit iets aan gevonden.
Heb ook nooit begrepen waarom dit goed gevonden wordt door sommigen.
Correcte bingo. Ik heb straks trouwens nog een remix van een Erasure-nummer voor je in de aanbieding. Benieuwd wat je ervan vindt.quote:
De versie van Simply Red heeft me nooit kunnen bekoren, hoewel Give It Up ook uit samples bestaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Correcte bingo. Ik heb straks trouwens nog een remix van een Erasure-nummer voor je in de aanbieding. Benieuwd wat je ervan vindt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende deze uitvoering niet, maar kwam 'm bij toeval tegen:Carl Carlton - Everlasting Love
Hedda Mae - What Do You Want From Me
Niet zo gek in de zomer hè?quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
En zo waren we weer in 2020. Heel weinig nieuwe muziek in deze show, want de oogst van deze week is zeer schraalDaarom maar dit liedje van een paar weken oud:
Hedda Mae - What Do You Want From Me
Dario G - Sunchyme (radio edit)
Ik wist dat het Dario G was... maar die titel.....quote:
Ik moest juist even graven naar de uitvoerende...quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist dat het Dario G was... maar die titel.....
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:31 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het herken
quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:31 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het al heel wat dat ik het herken
Slayerquote:
Fijne plaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BijnaMungo Jerry - In The Summertime
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |