SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond haar vooral onuitstaanbaar met MJ en in We are the world.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n onuitstaanbaar groot ego met echt de meest bizar achterlijke kleedkamereisen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Lionel Ritchie running with the night
Op riders staan wel vaker de meest absurde dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n onuitstaanbaar groot ego met echt de meest bizar achterlijke kleedkamereisen
Dan was ze haar tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik had niet verwacht dat dit Corry Brokken was. Het klonk veel moderner.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef just me het volgende:
Ik dacht steeds al waar hebben jullie het over en waarom hoor ik de tune van DJ11
![]()
Af en toe moet er eens ververst wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef just me het volgende:
Ik dacht steeds al waar hebben jullie het over en waarom hoor ik de tune van DJ11
![]()
Ik zat toen met een aantal mensen in een hele grote tuin dus op ruime afstand tapas te etenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Maar de show van DJ11 was gisteren ook zeker de moeite waard.
Ik vind het elke keer wel de moeite waardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Dat zag ik inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik denk nog wel een paar keer als je van plan bent naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s 1 keer Barry, hoe vaak zou hij vanavond voorbij komen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een paar keer als je van plan bent naar bed te gaan.
Dat verslaat de muziek wel, jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat toen met een aantal mensen in een hele grote tuin dus op ruime afstand tapas te eten
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker nietquote:
Schaaltje gemarineerde olijven telt ook he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker niet
Wel een Spaans wijntje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker niet
Tapas eten daarentegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schaaltje gemarineerde olijven telt ook he?
Nogal jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit is een andere versie dan ik ken.
Prima, toch? Je had er lekker Spaans weer bijquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.
Klinkt als een hele leuke avond in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.
Hoe smaakte het agua con pepino?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
In ieder geval 2 xquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:48 schreef brother52 het volgende:
Is dit dan 4 keer een hitje geweest?
Jep en keurig door een bevriend echtpaar naar huis gebracht. Ze zijn een stukje omgefietst zodat ik niet alleen naar huis hoefdequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt als een hele leuke avond in ieder geval.
Dat is aardig.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en keurig door een bevriend echtpaar naar huis gebracht. Ze zijn een stukje omgefietst zodat ik niet alleen naar huis hoefde
Dat is attentquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Jep en keurig door een bevriend echtpaar naar huis gebracht. Ze zijn een stukje omgefietst zodat ik niet alleen naar huis hoefde
ik denk dat ze bang waren dat ik wild ging plassenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is aardig.
Was dat omdat je teveel wijntjes op had?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze bang waren dat ik wild ging plassen
Dat heb ik ooit eens met een vriendin gehad, echt om de hoek van huis was het: ik ga even hier achter die auto plassen. Nee, nick, dat ga je niet, kom op, even doorlopen, je kunt niet zomaar bij die mensen op de stoep gaan zitten plassen... oh man, wat ik met haar beleefde vroeger...ze kon niet zo goed tegen alcoholquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze bang waren dat ik wild ging plassen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit eens met een vriendin gehad, echt om de hoek van huis was het: ik ga even hier achter die auto plassen. Nee, nick, dat ga je niet, kom op, even doorlopen, je kunt niet zomaar bij die mensen op de stoep gaan zitten plassen... oh man, wat ik met haar beleefde vroeger...ze kon niet zo goed tegen alcohol
ik zeg daarom ook ik ga even naar het natuurlijk toiletquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kan alleen maar op een toilet plassen
Ja hoor.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Krijg ik ook ff de kans om het te typen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Krijg ik ook ff de kans om het te typen?
Zover kwam ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh, jeweetwel met Here comes that rainy day bladiebla
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:12 schreef BasEnAad het volgende:
Dit vind ik dan weer een vreselijk nummer. Dit is sentiment, geen emotie.
Ik eis Ringo Starrquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Weer een idee voor de volgende themashow
Na all about the bass wordt de volgende: Van Slag
Vond het al knap dat je deze kende.quote:
Datquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond het al knap dat je deze kende.
Allemaal tegelijkquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Draai je ook eens een Duits/Frans/Spaans nummertje?
Duits komt er regelmatig voorbij. Bijna elke week.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
Draai je ook eens een Duits/Frans/Spaans nummertje?
Frans Duijts die in het Spaans zingt?quote:
Oke oke, ja vind ik mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Duits komt er regelmatig voorbij. Bijna elke week.
Frans en Spaans heel soms.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Frans Duijts die in het Spaans zingt?
Dankjequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond het al knap dat je deze kende.
'Mein gato frisst un gateau' is het danquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mein gato isst un gateau
Een gat in de markt dit!
Tijgerprintje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
You can leave your pet on zingt ie
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Mathilde Santing poepte dit ooit ook uit
Ook een fijne versiequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
Die keutel had ze beter in kunnen houden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:43 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Achter de lach op je gezicht
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:44 schreef ok01 het volgende:
[..]radio 49 is de reden dat ik nog op fokforum zit
Hier net zo. Ik post vrijwel uitsluitend nog in MUZ, heel sporadisch in het TV-forum. De rest kan gestolen worden. Was ik geen DJ op Radio 49, dan had ik dit account ook door de shredder laten halen en was ik helemaal gestopt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:44 schreef ok01 het volgende:
[..]radio 49 is de reden dat ik nog op fokforum zit
Ik ben blij dat je het niet hebt gedaan, want dat was ik wat mooie muziek misgelopenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hier net zo. Ik post vrijwel uitsluitend nog in MUZ, heel sporadisch in het TV-forum. De rest kan gestolen worden. Was ik geen DJ op Radio 49, dan had ik dit account ook door de shredder laten halen en was ik helemaal gestopt.
Zijn ze zo bekend, of zitten ze toevallig in je straatje?quote:
Waarschijnlijk een combinatie van beidequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn ze zo bekend, of zitten ze toevallig in je straatje?
Ik durf bijna niet uit muziek te gaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vermaak me ook in Klussen en Wonen nog wel en in het kringlooptopic, maar mijn Fokwereldje is heel klein
Dan noem je ook wel een subforumquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet uit muziek te gaan![]()
Ik heb 1 keer in klaagbak gepost en werd toen gelijk weer weggejaagd
dit is de beste plek op fok!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik durf bijna niet uit muziek te gaan![]()
Ik heb 1 keer in klaagbak gepost en werd toen gelijk weer weggejaagd
Ik vind het al heel wat dat je het nog muziek noemt.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je het nog muziek noemt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Zijn dit de Wee Pappa Girl Rappers, of zoiets?
Met zo'n naam zou ik zeker een liedje gemaakt hebben dat the Police heet.quote:
een sample uit R.E.S.P.E.C.T.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
Zijn dit de Wee Pappa Girl Rappers, of zoiets?
Het "talent" van over muziek heen praten wordt inderdaad nogal overschat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat je het nog muziek noemt.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik zeker een liedje gemaakt hebben dat the Police heet.
Zou een goed idee zijn geweest. Maar ik heb niet de indruk dat liedjes maken tot haar talenten behoort.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met zo'n naam zou ik zeker een liedje gemaakt hebben dat the Police heet.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou een goed idee zijn geweest. Maar ik heb niet de indruk dat liedjes maken tot haar talenten behoort.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Sylvester - You Make Me Feel Mighty Real
Met het nest van Tweety op zijn hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met het nest van Tweety op zijn hoofd.
Het is later inderdaad ook door Jimmy Sommerville gezongen. Geen idee of dat solo was, of als lid van Bronski Beat.quote:
Ja, dat was de enige versie die ik kende, maar het klonk wel anders.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is later inderdaad ook door Jimmy Sommerville gezongen. Geen idee of dat solo was, of als lid van Bronski Beat.
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Thee is op, bedtijd. Dank voor de muziekjes
Trustequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:07 schreef just me het volgende:
[..]welterusten, we schoppen Symph zo wel jouw kant op
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:07 schreef just me het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word al aan mijn haren meegesleurd.....quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:07 schreef just me het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
De zogeheten Symphonkickquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:07 schreef just me het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik word al aan mijn haren meegesleurd.....
Dan Melting en fijne avond nog allemaal
Trustequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Welterusten DDMquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Trustenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aan je haren nog welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik sleur je gewoon weer terug.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
Het past wel bij de sfeer van het nummer, vind ik.quote:
Dat was de beste foto die ze van hem konden kiezen?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:12 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
12 weken
6 piekpositie
1968
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Paste misschien ook wel in de sfeer van het nummer.quote:
Ze waren toen niet zo goed in het maken van leuke hoezen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dat was de beste foto die ze van hem konden kiezen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:14 schreef Melting het volgende:
Dat ik doordraai na 23.00 uur is trouwens de schuld van livelink.Ik zal dit keer niet voortijdig weggaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal dit keer niet voortijdig weggaan.
Zou me niks verbazen dat hij zo aan die vibrato is gekomen.quote:
Maar wij kennen Tino Martin toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Nu is het de bedoeling dat iemand dan vraagt wat ik met de Schaal van Martin bedoel, zodat ik dan het grapje kan inkoppen dat ik Tino Martin bedoelde.
Dat ik doordraai na 23.00 uur is trouwens de schuld van livelink.Ik heb mijn glas wijn nog niet op dus ik vind het primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik doordraai na 23.00 uur is trouwens de schuld van livelink.Ik weet er alles van, van dat lange draaien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht dat het vast een algemeen bekende muziekterm wasquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Nu is het de bedoeling dat iemand dan vraagt wat ik met de Schaal van Martin bedoel, zodat ik dan het grapje kan inkoppen dat ik Tino Martin bedoelde.
Houden zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wij kennen Tino Martin toch helemaal niet.
Wie is Tino Martin?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef DJ11 het volgende:
En bijschenken kan altijd nog.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn glas wijn nog niet op dus ik vind het prima
Gisteren was het niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, van dat lange draaien.
Schaal van Martin?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is slechts een 4/10 op de Schaal van Martin
De fles moet sowieso leeg.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn glas wijn nog niet op dus ik vind het prima
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat hij zo aan die vibrato is gekomen.
Ik denk dat dat wel goedkomtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En bijschenken kan altijd nog.
Vraag maar aan just me.
Kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren was het niet mijn schuld.
Ik schenk niet meer bij vanavondquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
En bijschenken kan altijd nog.
Vraag maar aan just me.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik gok dat we Nina Simone krijgen... aan die "huh" te horen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen wijn![]()
Sowieso niks lekkers te drinken in huis.
had je nog niet wat bier tegoed van Meltingquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen wijn![]()
Wat is niks lekkers?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen wijn![]()
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef brother52 het volgende:
Little Richard - Good golly miss molly
Ja, ik twijfelde nog in de winkel. Nu heb ik spijt.quote:
Ik heb de chips en dergelijke maar eens weggelaten (hoewel ik vakantie heb). Ik denk dat ik zo wel een biertje opentrek.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef livelink het volgende:
Ik heb geen wijn![]()
Wijn of sap of zoiets. Ik kan thee zetten.quote:
Bij twijfel altijd een fles extra meenemen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik twijfelde nog in de winkel. Nu heb ik spijt.
Melting is meer van de gevulde koeken en de stukken meloen in chocoladetopping. "Tast toe, er is genoeg". Z'n bier drinkt -ie altijd stiekem.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
had je nog niet wat bier tegoed van Melting
Goede tip voor de volgende keerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd een fles extra meenemen.
Die strategie had ik ook genomen vandaagquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij twijfel altijd een fles extra meenemen.
Thee is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wijn of sap of zoiets. Ik kan thee zetten.
Jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
had je nog niet wat bier tegoed van Melting
Ik ga je niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:21 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog zat wijn staan maar om nu nog een hele fles leeg te drinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |