SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond haar vooral onuitstaanbaar met MJ en in We are the world.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n onuitstaanbaar groot ego met echt de meest bizar achterlijke kleedkamereisen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Lionel Ritchie running with the night
Op riders staan wel vaker de meest absurde dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze heeft zo’n onuitstaanbaar groot ego met echt de meest bizar achterlijke kleedkamereisen
Dan was ze haar tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
Ik had niet verwacht dat dit Corry Brokken was. Het klonk veel moderner.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef just me het volgende:
Ik dacht steeds al waar hebben jullie het over en waarom hoor ik de tune van DJ11
![]()
Af en toe moet er eens ververst wordenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:37 schreef just me het volgende:
Ik dacht steeds al waar hebben jullie het over en waarom hoor ik de tune van DJ11
![]()
Ik zat toen met een aantal mensen in een hele grote tuin dus op ruime afstand tapas te etenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Maar de show van DJ11 was gisteren ook zeker de moeite waard.
Ik vind het elke keer wel de moeite waardquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Dat zag ik inderdaad.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
Ik denk nog wel een paar keer als je van plan bent naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s 1 keer Barry, hoe vaak zou hij vanavond voorbij komen?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een paar keer als je van plan bent naar bed te gaan.
Dat verslaat de muziek wel, jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zat toen met een aantal mensen in een hele grote tuin dus op ruime afstand tapas te eten
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker nietquote:
Schaaltje gemarineerde olijven telt ook he?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker niet
Wel een Spaans wijntje?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ieder stel moest zelf een gerechtje maken en meenemen en aangezien ik geen stel ben heb ik maar wijn meegenomen, koken is niet mijn hobby en tapas maken zeker niet
Tapas eten daarentegenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Schaaltje gemarineerde olijven telt ook he?
Nogal jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef livelink het volgende:
Dit is een andere versie dan ik ken.
Prima, toch? Je had er lekker Spaans weer bijquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.
Klinkt als een hele leuke avond in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
had gekund maar ik had geen zin om iets te verzinnen... de rest had heerlijke gerechtjes gemaakt en ik ben gewoon gezellig aanwezig geweest en heel veel water gedronken waarin komkommer in zat.
Hoe smaakte het agua con pepino?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef just me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |