Zou wel terecht zijnquote:
Maar toen zag nog niet uit als een wassenbeeld.quote:
quote:
Nee, dat kloptquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:44 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Maar toen zag nog niet uit als een wassenbeeld.
Ze zijn al wel weer een heel stuk moderner, toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Okee ik ga het weer zeggen hoor: MAAR DIE KLEEEEEEEREN
Die flapmouwenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Ja maar die vleermuismouwen met dan een shirtje over die blouse met ruiten heenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze zijn al wel weer een heel stuk moderner, toch?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Meke het volgende:
Als ze geen liedjes zongen, maar het een modeshow was elk jaar, zou ik het ook kijken![]()
In 1995 was dat hip hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:44 schreef Meke het volgende:
Jaa echt hoor!! Zeggen we over 15 jaar waarschijnlijk ook van die Fuegopakjesquote:
Duitsland is niet het enige land dat Duitstalige inzendingen stuurt. Zie bijvoorbeeld de eerste Duitstalige winnaar.quote:
Dat geloof ik meteenquote:
Vast welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa echt hoor!! Zeggen we over 15 jaar waarschijnlijk ook van die Fuegopakjes
Toch droeg ik nog luiersquote:
Is dat dan niet zo?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of het wordt van "vroeger was alles beter"
Haha ja! Mijn eerste singletje was No Limit in smurfenhouse-editiequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen![]()
Ik was toen meer into smurfenhouse nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |