2e startpositie. Het jaar ervoor ‘toevallig’ al als 3e.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ierland wilde niet nog een keer winnen
Prima crooner, alleen een beetje gedateerd in 1995.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Nouja valt mij dus niet echt opquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Sableheart het volgende:
[..]
nee, bij het commentaar na een liedje en voor de postcard.
Toen was het leven nog simpelquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen kon je nog onbezorgd op vakantie.
Nee stel je voorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Ja maar ook qua nummerquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
2e startpositie. Het jaar ervoor ‘toevallig’ al als 3e.
Misschien helpt dit?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:19 schreef Fascination het volgende:
Gvd, is dit weer zo'n editie waarbij ze het land niet in beeld weergeven tijdens het optreden
Ja, maar Why Me en In Your Eyes waren ook niet baanbrekend hoorquote:
We helpen je welquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:19 schreef Fascination het volgende:
Gvd, is dit weer zo'n editie waarbij ze het land niet in beeld weergeven tijdens het optreden
Dankje!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Misschien helpt dit?
http://diggiloo.net/?1995
ongeveer even lang als het liedje.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
Nu ik erop lette viel het me wel een beetje op, maar vind het niet per sé storend![]()
Vind die bizar lange postcards erger
Dat dachten ze met de inzending van 1994 toch ook al? We sturen iets saais want we moeten niet voor een derde keer winnen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:18 schreef usagi414 het volgende:
Ierland wou duidelijk niet nog een keer winnen, maar wel leuk liedje
Nou echt hoorquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ongeveer even lang als het liedje.
Ik heb zelf de Wiki pagina erbij, helpt ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
Nu ik erop lette viel het me wel een beetje op, maar vind het niet per sé storend![]()
Vind die bizar lange postcards erger
Ja hadden ze het over, over nummer drie?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja?
Gaat extra goed opletten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |