quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Celsie wel 4x scoren
(hahahaha)
En als Auba dan vertrekt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
Het is beter voor Arsenal als ze Europa niet ingaan.
Maakt de Europa League werkelijk dat verschil? Denk dat de conditionele belasting volgend seizoen heel veel impact gaat hebben door de nauwelijks vakantie die er is. Voor zover ik weet, is er ook geen aanwijsbare reden dat hij vertrekt.quote:
EL zal vast niet boeien, maar als Arsneal afglijdt naar een middenmoter zullen de paar goede spelers die ze hebben wel vertrekken.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maakt de Europa League werkelijk dat verschil? Denk dat de conditionele belasting volgend seizoen heel veel impact gaat hebben door de nauwelijks vakantie die er is. Voor zover ik weet, is er ook geen aanwijsbare reden dat hij vertrekt.
Heerlijke back is het.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:10 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
@:BOLASIE Bij Milan zijn ze ook aan het drinken (lol).
Blijft verder gewoon Chelsea.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lamps gaat een heel leuk team hebben volgend seizoen
Al jaren een probleem bij Arsenal. En zo blijft het altijd net niet. Of tegenwoordig bijna middenmoot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:14 schreef Bolasie het volgende:
Het vervelende van de aanstaande Arsenal overwinning is dat men gaat denken dat Arteta het onder controle heeft. Dat is nog steeds totaal niet het geval.
Toch liever dan dit Arsenal, hoor. Amerikaanse of Russische invloeden scheelt uiteindelijk niet zo veel.quote:
Laat ze eerst maar even zorgen dat Aubameyang komende zomer nog gaat bijtekenen. Dat vergt heel wat prioriteit momenteel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Al jaren een probleem bij Arsenal. En zo blijft het altijd net niet. Of tegenwoordig bijna middenmoot.
Chelsea heeft me nooit kunnen raken, sorryquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch liever dan dit Arsenal, hoor. Amerikaanse of Russische invloeden scheelt uiteindelijk niet zo veel.
Met Ziyech nu (en wie weet nog een Tagliafico/Onana, zeg nooit nooit) moet het ook jou wat doen, toch?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chelsea heeft me nooit kunnen raken, sorry.
Kan al jaren niet meer mee, ze mogen blij zijn dat hij bij Roma terecht kan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:26 schreef PSVCL het volgende:
Pedro,de meest overschatte voetballer ooit
Niet mooi, maar met Peak Mourinho en wat erg goede klootzakken hadden ze wel een identiteit. Nu is het al jaren soft en niks.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Chelsea heeft me nooit kunnen raken, sorry.
Nee, nog steeds niet. In Engeland heb ik dat sowieso met weinig ploegen. Ik zie het komend jaar Leeds en eventueel Brentford graag goed doen, verder hoop ik van harte dat Liverpool de titel misloopt en dat is het wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Met Ziyech nu (en wie weet nog een Tagliafico/Onana, zeg nooit nooit) moet het ook jou wat doen, toch?
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. In Engeland heb ik dat sowieso met weinig ploegen. Ik zie het komend jaar Leeds en eventueel Brentford graag goed doen, verder hoop ik van harte dat Liverpool de titel misloopt en dat is het wel.
Peak Leeds was prachtig en Liverpool blijft wel een aardig clubje al zitten er nu wel een aantal vervelende klootzakken. Al vind ik Trent en Klopp wel mooie jongens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet. In Engeland heb ik dat sowieso met weinig ploegen. Ik zie het komend jaar Leeds en eventueel Brentford graag goed doen, verder hoop ik van harte dat Liverpool de titel misloopt en dat is het wel.
Kan er helemaal niks van die gozer..quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kan al jaren niet meer mee, ze mogen blij zijn dat hij bij Roma terecht kan.
Maar Janssen was helemaal niet de beste speler van de liek, hij tikte er alleen een paar intikkers bij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop vooral voor de Eredivisie dat Ziyech het gaat waarmaken in de Prem. Anders krijg je weer zo'n Vincent Janssen-scenario waarin de (voormalige) beste speler van de liek het weer niet laat zien.
Wie dan wel in dat jaar? Ik weet het niet, dus ik hoor het graag. In Engeland werd hij toen bij zijn transfer wel aangemerkt als de beste speler van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Janssen was helemaal niet de beste speler van de liek, hij tikte er alleen een paar intikkers bij.
In Rome kijken ze nu angstig mee (lol)quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan er helemaal niks van die gozer..
Echt een wonder dat ie jaren meedraait bij Chelsea
Hij speelde een halfjaartje leuk. Ik zou toch neigen naar Guardado. Of Bryan Smeets.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie dan wel in dat jaar? Ik weet het niet, dus ik hoor het graag. In Engeland werd hij toen bij zijn transfer wel aangemerkt als de beste speler van de Eredivisie.
Ik neem aan dat die mensen de Champions League ook wel hebben gekeken. Verder lig ik niet zo wakker van het oordeel van ''Football Twitter''. Ik zie het wel weer aan me voorbij flitsen in de CL en EL.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]![]()
Ik hoop vooral voor de Eredivisie dat Ziyech het gaat waarmaken in de Prem. Anders krijg je weer zo'n Vincent Janssen-scenario waarin de (voormalige) beste speler van de liek het weer niet laat zien.
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar even zorgen dat Aubameyang komende zomer nog gaat bijtekenen. Dat vergt heel wat prioriteit momenteel.
Ik begrijp meteen waarom ze niet met hem willen verlengen (lol) Dat was wel heel slecht.quote:
Ik kan het niet zien.quote:
Genottelijke thread, uitstekende infoquote:Op zondag 10 januari 2021 17:58 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Leuk draadje over deze historische wedstrijd die op punt van beginnen staat.
[ afbeelding ]
Ik snap ook werkelijk niet waarom die Lindelöf altijd maar in de basis staat. Zeer zwakke verdediger en een bron van onrust.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 20:59 schreef Poefbank het volgende:
Het is beter als Donny zo snel mogelijk weg gaat bij dat eeuwig zinkend schip united.
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:16 schreef PSVCL het volgende:
Donny had naar Arsenal moeten gaan..
De eerste helft had ie een paar goeie loopacties alleen werd telkens genegeerd
Gescoord door de concurrent van Donny.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan gaat United door. Je verwacht het niet
Donny is altijd het best zonder bal.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donny was daar extreem belangrijk door van de bal af te blijven, verstandig van hem!
Ja, hij kan beter terugkomen, dit gaat hem niet worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Donny is bij ons altijd welkom toch Nielsie
Je praat mij opnieuw naquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:20 schreef Tagliano het volgende:
Dat Dean die corner affluit nadat De Bruyne alle tijd neemt kan ik wel waarderen
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat we het eens zijnquote:
Ik voel een vreemd maar warm gevoel van binnen. Is dit wat blijdschap inhoudt?quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat we het eens zijn
In mijn eigen zoektocht naar blijdschap zal ik je het antwoord schuldig moeten blijvenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel een vreemd maar warm gevoel van binnen. Is dit wat blijdschap inhoudt?
Hij neemt hem nu ook met rechts terwijl hij tijd zat heeft om hem naar links te halenquote:Op zaterdag 17 april 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
Toch zenuwen, Ziyech zou toch altijd voor de kap/schijnbeweging zijn gegaan bij die kans.
Ook niet van Kepa zelf, hoop ik.quote:Op zaterdag 17 april 2021 19:54 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben overigens geen fan van Kepa's nieuwe kapsel
Achja, uiteindelijk kijk ik om vermaakt te worden en niet dat Chelsea de nul houdtquote:
Met de fitheid + kleine selectie van Real Madrid valt het niet uit te sluiten.quote:
Er zijn heel wat mensen die hetzelfde denken omdat Tuchel de traditie niet respecteert en geen pak draagt.quote:
Wat mij betreft ligt het gewoon aan zijn hoofd.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er zijn heel wat mensen die hetzelfde denken omdat Tuchel de traditie niet respecteert en geen pak draagt.
Dat interesseert me dus echt geen zakquote:Op zaterdag 15 mei 2021 18:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Er zijn heel wat mensen die hetzelfde denken omdat Tuchel de traditie niet respecteert en geen pak draagt.
Samen met Donny op boot terug naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Ziyech gaat op de transferlijst deze zomer
Eerst even proberen bij pakweg West Ham of een Hoffenheim en dan is de tijd rijp ervoor ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Samen met Donny op boot terug naar Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |