abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:08:45 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194358226
Inmiddels is er heel veel politie en ME. Zie livestream:



quote:
Duizenden betogen in Berlijn tegen coronamaatregelen, aangifte tegen organisatie



In Berlijn demonstreren duizenden mensen tegen de coronamaatregelen. De Duitse politie zegt dat er op het hoogtepunt 17.000 mensen op de been waren, maar volgens de organisatie waren het er veel meer, ongeveer een miljoen.

De meeste demonstranten houden geen afstand en hebben geen mondkapje op. Tegen de organisatie is aangifte gedaan, vanwege het "niet naleven van de hygiënemaatregelen".

De politie heeft de demonstranten opgedragen naar huis te gaan, maar daar wordt vooralsnog geen gehoor aan gegeven. De politie wordt uitgejouwd en de demonstranten roepen 'wir bleiben hier'. De politie heeft aangekondigd in te grijpen als de demonstranten niet vertrekken.

De demonstranten willen "terug naar de democratie" en willen af van "de maatregelen die ons zijn opgelegd"

IT-ondernemer Michael Ballweg is de initiatiefnemer van de demonstratie. Hij heeft de beweging Querdenken opgericht, omdat hij vindt dat de grondrechten te makkelijk en op te grote schaal zijn ingeperkt. De demonstranten wantrouwen de koers van hun regering. Ze vinden dat de maatregelen tegen het virus veel te ver gaan.

De actievoerders komen uit verschillende hoeken: antivaxers (tegenstanders van vaccinaties), linkse intellectuelen, bezorgde ondernemers, bekenden uit het extreemrechtse milieu, complotdenkers, maar ook veel gezinnen liepen mee.

De groepen willen met de demonstratie 'het einde van de pandemie' uitroepen. "Deze mensen zijn zo wantrouwend geworden over wat de media en regering ze vertellen, dat sommigen zelfs niet geloven dat er een virus is en dat er mensen doodgaan", zegt correspondent Judith van de Hulsbeek, die bij betoging aanwezig was. "Die gaan ergens anders aan dood, denken zij."

[twitter]https://twitter.com/juhuls/status/1289515233703149570[/twitter]

De betogers komen uit alle hoeken van het land. "Mensen hebben bordjes bij zich, met: 'Wij komen uit Düsseldorf' en 'wij komen uit Stuttgart'", zegt Van de Hulsbeek. "Dat is juist ook een zorg, want stel dat dit een superspread event blijkt te zijn, dan verspreidt het virus zich door het hele land."

Op de demonstratie waren ook tegendemonstranten afgekomen. "Die riepen: 'nazi's raus, nazi's raus'", zegt Van de Hulsbeek. "Maar de demonstranten in de stoet riepen dat mee, omdat ze zichzelf geen nazi vinden en de leus gewoon meescandeerden."

Wekelijkse demonstraties
In het centrum van Berlijn waren tijdens het hoogtepunt van de coronacrisis wekelijks demonstraties. Ook in Stuttgart kwamen er op het hoogtepunt een paar duizend betogers bij elkaar. De laatste weken waren die demonstraties uitgedoofd. De timing van deze demonstratie is daarom opmerkelijk, zegt Van de Hulsbeek. "Vandaag willen ze het einde van de pandemie uitroepen, terwijl het aantal nieuwe besmettingen juist toeneemt."

Gisteren werden er in Duitsland 955 nieuwe besmettingen gemeld. De minister van Gezondheidszorg Jens Spahn is dan ook niet blij met de demonstratie. "Demonstraties moeten kunnen, ook in tijden van corona. Maar niet zo", schrijft hij op Twitter. "Afstand, hygiëne en mondkapjes zijn er om ons allemaal te beschermen."

https://nos.nl/artikel/23(...)gen-organisatie.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194358414
quote:
De Duitse politie zegt dat er op het hoogtepunt 17.000 mensen op de been waren, maar volgens de organisatie waren het er veel meer, ongeveer een miljoen.
Dat is nogal een verschil. :D zit Trump in de organisatie?
pi_194358416
Dom volk, maar goed die Duitsers krijgen toch al wat ze verdienen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:24:08 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194358429
Arrestatie *O* *O* *O*

Zit keihard AUA te roepen en hilfe :') _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:24:42 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194358434
Die demonstraties van de laatste tijd :') zoek een hobby ofzo.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:25:19 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194358439
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:24 schreef Twiitch het volgende:
Die demonstraties van de laatste tijd :') zoek een hobby ofzo.
Mensen vervelen zich ofzo denk ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194358467
quote:
81s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Mensen vervelen zich ofzo denk ik.
Ik weet niet wat het is. Ik weet wel dat ik de afgelopen maanden echt een beduidend grotere hekel aan de mens in het algemeen gekregen heb.
pi_194358486
quote:
81s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Mensen vervelen zich ofzo denk ik.
Dat zeker de helft ontslagen of "thuiswerkende" :') :')
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358496
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:27 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is. Ik weet wel dat ik de afgelopen maanden echt een beduidend grotere hekel aan de mens in het algemeen gekregen heb.
De verlichting is aangekomen *O*
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358499
quote:
De groepen willen met de demonstratie 'het einde van de pandemie' uitroepen.
Zo werkt dat natuurlijk niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194358511
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:29 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

De verlichting is aangekomen *O*
Tja, ik denk het. Maar wat kan ik er mee?
pi_194358539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:08 schreef Nikonlover het volgende:
Inmiddels is er heel veel politie en ME. Zie livestream:
[..]


Wauw. Ik krijg de neiging die bosjes in te vluchten.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:33:58 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194358543
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Tja, ik denk het. Maar wat kan ik er mee?
Stemmen naar je geweten en zeikers negeren.

Dat is eigenlijk het enige wat je kan doen.

In een beschaafde samenleving dan.
pi_194358545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zo werkt dat natuurlijk niet.
Dit werkt wel;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358556


Van zo'n afstand lijkt het net mieren, kun je zeggen.
pi_194358566
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:22 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Dat is nogal een verschil. :D zit Trump in de organisatie?
_O- _O- _O-

Eerste keer dat ik in een lange tijd echt op tok fok gelachen heb. Bedankt. ^O^
pi_194358597
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Stemmen naar je geweten en zeikers negeren.

Dat is eigenlijk het enige wat je kan doen.

In een beschaafde samenleving dan.
Racisme gespot.
pi_194358609
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194358621
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Stemmen naar je geweten en zeikers negeren.

Dat is eigenlijk het enige wat je kan doen.

In een beschaafde samenleving dan.
Alsof stemmen invloed gaat hebben ..

Alles is al in kannen en kruiken

En wij mogen er niet uit drinken.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358648
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
Ja en ze eens vragen hoe gezond waren de dierbaren die ze verloren hebben?

De meeste waren al half dood.

Obees oud hart en/of longklachten diabetes type 2 en ga zo maar door.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:42:25 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194358662
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Alsof stemmen invloed gaat hebben ..

Alles is al in kannen en kruiken

En wij mogen er niet uit drinken.
lmao ok
pi_194358667
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
En stel je maar voor dat we als mensheid eens in de duizend jaar een ECHT dodelijk virus erbij krijgen dat letterlijk 1 op de 3 doodt en waarbij covid in het niet valt. Even dodelijk of zelfs meer zo dan de pest van destijds. Dan gaan we het echt niet als mensheid redden want dan besef je ineens dat er zoveel idioten rondlopen waardoor het virus niet eens in te dammen is. We zijn gedoemd tot uitsterven als mens.
pi_194358677
quote:
3s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:39 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Alsof stemmen invloed gaat hebben ..

Alles is al in kannen en kruiken

En wij mogen er niet uit drinken.
Precies wat deze man zegt.
pi_194358694
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

lmao ok
Mwhoa denk gerust dat jouw stem de wereld gaat veranderen op een in jouw mening positieve wijze.

Pas als je smerig rijk bent kun je invloed uitoefenen het plebs, Dat is 99,999 % van de bevolking heeft niets te zeggen.

Ja je mag stemmen .. geef de mens brood en spelen!!
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358716
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja en ze eens vragen hoe gezond waren de dierbaren die ze verloren hebben?

De meeste waren al half dood.

Obees oud hart en/of longklachten diabetes type 2 en ga zo maar door.
Flikker toch op. Dit argument komt ze langzaam echt de neus uit. Aperte bullshit. Als er sprake is van onderliggende lijden wil dat niet zeggen dat ze anders toch wel binnen een jaar gestorven waren.

Niet iedereen met diabetes ligt op sterven. Als je dan een dierbare verliest en die had ook diabetes en je hebt dan kneuzen die gaan betogen dat ze toch al halfdood waren, steekt dat wel.
pi_194358724
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:42 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En stel je maar voor dat we als mensheid eens in de duizend jaar een ECHT dodelijk virus erbij krijgen dat letterlijk 1 op de 3 doodt en waarbij covid in het niet valt. Even dodelijk of zelfs meer zo dan de pest van destijds. Dan gaan we het echt niet als mensheid redden want dan besef je ineens dat er zoveel idioten rondlopen waardoor het virus niet eens in te dammen is. We zijn gedoemd tot uitsterven als mens.
Alle zoogdieren sterven op enig moment uit.

Dus de mens ook, wij als soort, zijn er in ieder geval stom genoeg voor om onszelf buitenspel te zetten.

RIP homo erectus ;(
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358764
quote:
19s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja en ze eens vragen hoe gezond waren de dierbaren die ze verloren hebben?

De meeste waren al half dood.

Obees oud hart en/of longklachten diabetes type 2 en ga zo maar door.
Nog los van dat dat onzin is vergeet je ook alle blijvende fysieke schade van mensen die het virus oplopen en wel herstellen. Ontzettend veel mensen die de ziekte hebben gehad hebben nu een verminderde longfunctie. Soms zelfs zo erg dat ze nauwelijks meer kunnen functioneren....voor de rest van hun leven. Of herstelde patienten die permanente schade hebben opgelopen aan hun hartspier.

En dan gaat het meestal om gezonde mensen. Interesseert jou dat soms ook niets?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194358770
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Flikker toch op. Dit argument komt ze langzaam echt de neus uit. Aperte bullshit. Als er sprake is van onderliggende lijden wil dat niet zeggen dat ze anders toch wel binnen een jaar gestorven waren.

Niet iedereen met diabetes ligt op sterven. Als je dan een dierbare verliest en die had ook diabetes en je hebt dan kneuzen die gaan betogen dat ze toch al halfdood waren, steekt dat wel.
Ik ben het niet met je eens.

Dat het pijn doet om een dierbare te verliezen ja dat heb ik zelf helaas ook mogen ervaren....

Maar 70 plussers met een BMI van over de 35 met hoge bloeddruk en astma die dood gaan aan griep.

Dat is gewoon normaal, die zijn op. game over ; no more coins.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358803
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:42 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En stel je maar voor dat we als mensheid eens in de duizend jaar een ECHT dodelijk virus erbij krijgen dat letterlijk 1 op de 3 doodt en waarbij covid in het niet valt. Even dodelijk of zelfs meer zo dan de pest van destijds. Dan gaan we het echt niet als mensheid redden want dan besef je ineens dat er zoveel idioten rondlopen waardoor het virus niet eens in te dammen is. We zijn gedoemd tot uitsterven als mens.
Wat wel veel verschil maakt is dat dit virus niet het killervirus blijkt te zijn. De statistieken zijn nauwelijks slechter dan bij de griep
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:02:01 #30
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_194358851
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Flikker toch op. Dit argument komt ze langzaam echt de neus uit. Aperte bullshit. Als er sprake is van onderliggende lijden wil dat niet zeggen dat ze anders toch wel binnen een jaar gestorven waren.

Niet iedereen met diabetes ligt op sterven. Als je dan een dierbare verliest en die had ook diabetes en je hebt dan kneuzen die gaan betogen dat ze toch al halfdood waren, steekt dat wel.
Sws allemaal van die tjappies die schreeuwen dat het meevalt maar zelf geen enkele medische kennis hebben. Tyf op man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_194358857
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.

Dat het pijn doet om een dierbare te verliezen ja dat heb ik zelf helaas ook mogen ervaren....

Maar 70 plussers met een BMI van over de 35 met hoge bloeddruk en astma die dood gaan aan griep.

Dat is gewoon normaal, die zijn op. game over ; no more coins.
Er zijn ook aardig wat veertigers en vijftigers met bmi van >35 overleden, vooral in Amerika ook. Natuurlijk zijn die niet gezond. Ze zullen waarschijnlijk geen 80+ worden maar hun levensverwachting is echt niet korter dan 10 jaar. Zeggen dat ze al bijna dood waren, slaat dan ook nergens op.
pi_194358935
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.

Dat het pijn doet om een dierbare te verliezen ja dat heb ik zelf helaas ook mogen ervaren....

Maar 70 plussers met een BMI van over de 35 met hoge bloeddruk en astma die dood gaan aan griep.

Dat is gewoon normaal, die zijn op. game over ; no more coins.
Sorry hoor, maar ik vind dit ronduit schokkend en gevoelloos.
pi_194358939
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:02 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Er zijn ook aardig wat veertigers en vijftigers met bmi van >35 overleden, vooral in Amerika ook. Natuurlijk zijn die niet gezond. Ze zullen waarschijnlijk geen 80+ worden maar hun levensverwachting is echt niet korter dan 10 jaar. Zeggen dat ze al bijna dood waren, slaat dan ook nergens op.
Ja maar dat zijn de uitzonderingen het merendeel van de overledenen aan Covid19 is echt al bejaard en ziek.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358955
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn de uitzonderingen het merendeel van de overledenen aan Covid19 is echt al bejaard en ziek.
Nogmaals er is sprake van onderliggende lijden in de meeste gevallen ja. Maar onderliggend lijden betekent niet dat mensen al bijna dood zijn zoals jij zegt. De meeste mensen leven nog tientallen jaren met diabetes, dus wat nou bijna dood?
pi_194358956
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:10 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dit ronduit schokkend en gevoelloos.
Iedereen gaat dood wat is er gevoelloos aan accepteren dat iedereen ooit dood gaat?

En ouderen die ziek en obees zijn eerder?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194358986
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Iedereen gaat dood wat is er gevoelloos aan accepteren dat iedereen ooit dood gaat?

En ouderen die ziek en obees zijn eerder?
Dat is niet hoe je het verwoord hebt daarnet. Daarnaast kunnen mensen die ernstig ziek nog jaren prima leven en van het leven ook genieten. Hoogstens met wat ondersteuning. Lijkt net alsof je deze mensen ten dode opgeschreven hebt en geen leven meer wilt gunnen. Vind ik nogmaals gevoelloos en kwetsend.
pi_194359029
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:15 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Dat is niet hoe je het verwoord hebt daarnet. Daarnaast kunnen mensen die ernstig ziek nog jaren prima leven en van het leven ook genieten. Hoogstens met wat ondersteuning. Lijkt net alsof je deze mensen ten dode opgeschreven hebt en geen leven meer wilt gunnen. Vind ik nogmaals gevoelloos en kwetsend.
Dat zie ik anders.

Op is op.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:21:31 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359039
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:20 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dat zie ik anders.

Op is op.
Ze zijn niet op maar worden door dit virus wel om zeep geholpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359077
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:42 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

En stel je maar voor dat we als mensheid eens in de duizend jaar een ECHT dodelijk virus erbij krijgen dat letterlijk 1 op de 3 doodt en waarbij covid in het niet valt. Even dodelijk of zelfs meer zo dan de pest van destijds. Dan gaan we het echt niet als mensheid redden want dan besef je ineens dat er zoveel idioten rondlopen waardoor het virus niet eens in te dammen is. We zijn gedoemd tot uitsterven als mens.
Bij een virus met een grote mortaliteit zijn mensen natuurlijk sneller gemotiveerd om zich aan maatregelen te houden. Dan doen ze er in paniek zelfs nog een schepje bovenop denk ik. Covid-19 is gewoon niet gevaarlijk genoeg.
pi_194359113
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog los van dat dat onzin is vergeet je ook alle blijvende fysieke schade van mensen die het virus oplopen en wel herstellen. Ontzettend veel mensen die de ziekte hebben gehad hebben nu een verminderde longfunctie. Soms zelfs zo erg dat ze nauwelijks meer kunnen functioneren....voor de rest van hun leven. Of herstelde patienten die permanente schade hebben opgelopen aan hun hartspier.

En dan gaat het meestal om gezonde mensen. Interesseert jou dat soms ook niets?
Dat erken ik dus wel waar schrijf ik dat ik dat niet erken?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194359128
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn niet op maar worden door dit virus wel om zeep geholpen.
Ja hooguit een jaar eerder dan dat ze al zouden sterven.

of zie je dat anders?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:30:28 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja hooguit een jaar eerder dan dat ze al zouden sterven.

of zie je dat anders?
Ja, mijn schoonzus van 46 is aan Covid19 overleden en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze anders binnen een jaar (of 2 of 5 of 10) zou sterven.

Maar hou lekker vol, je arrogante, onwetende geblaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359177
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:27 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Dat erken ik dus wel waar schrijf ik dat ik dat niet erken?
Je doet alsof het een griepje is dat alleen ouderen krijgen.
Deze ziekte is zoveel erger dan dat.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194359191
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, mijn schoonzus van 46 is aan Covid19 overleden en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze anders binnen een jaar (of 2 of 5 of 10) zou sterven.

Maar hou lekker vol, je arrogante geblaat.
Gecondoleerd.

Maar ik blijf bij mijn standpunt.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:33:17 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359206
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:32 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Maar ik blijf bij mijn standpunt.
Jij beweert dus in feite dat ze sowieso binnen een jaar overleden zou zijn.
Man, man, man...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij beweert dus in feite dat ze sowieso binnen een jaar overleden zou zijn.
Man, man, man...
Zucht...

Er zijn uitzonderingen dat weet ik maar het merendeel van wat aan Covid19 het loodje legt is al hard op weg om de pijp aan maarten te geven.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:36:55 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359265
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:35 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Zucht...

Er zijn uitzonderingen dat weet ik maar het merendeel van wat aan Covid19 het loodje legt is al hard op weg om de pijp aan maarten te geven.
Ja, er zijn uitzonderingen en die loop je weer lekker te schofferen met je generalisaties.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359283
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij een virus met een grote mortaliteit zijn mensen natuurlijk sneller gemotiveerd om zich aan maatregelen te houden. Dan doen ze er in paniek zelfs nog een schepje bovenop denk ik. Covid-19 is gewoon niet gevaarlijk genoeg.
Er is natuurlijk ook gewoon het feit dat de epidemie schaamteloos wordt gebruikt voor heel andere agenda's en dat menig overheid nogal kwistig vrijheden beperkt. Zo vernietig je heel snel draagvlak.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194359309
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is natuurlijk ook gewoon het feit dat de epidemie schaamteloos wordt gebruikt voor heel andere agenda's en dat menig overheid nogal kwistig vrijheden beperkt. Zo vernietig je heel snel draagvlak.
Ook dat is een grote factor.

icm het aanjagen van angst!!!

Bangen mensen volgende mensen....
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:41:05 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359315
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is natuurlijk ook gewoon het feit dat de epidemie schaamteloos wordt gebruikt voor heel andere agenda's en dat menig overheid nogal kwistig vrijheden beperkt. Zo vernietig je heel snel draagvlak.
Het feit? Werkelijk?
Zit je aluhoedje lekker?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359322
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja hooguit een jaar eerder dan dat ze al zouden sterven.


Het is je nu vaak genoeg uitgelegd. Je weet het best. Je bent gewoon aan het trollen, stfu.

quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, mijn schoonzus van 46 is aan Covid19 overleden en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze anders binnen een jaar (of 2 of 5 of 10) zou sterven.

Maar hou lekker vol, je arrogante, onwetende geblaat.
Ik ken ook iemand van eind 40 die overleden is. Woog circa 100 kilo bij 180 cm, dus ongezond zwaar, maar verder gezond. Nooit ziek. Rookte niet. Ging op fiets naar het werk, en ging 2 x in de week squashen.
Geen enkele reden om aan te nemen dat die persoon zonder corona binnen 10 jaar overlijden zou zin. En zo zijn er best veel. Maar hij loopt gewoon te trollen.
pi_194359328
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er is natuurlijk ook gewoon het feit dat de epidemie schaamteloos wordt gebruikt voor heel andere agenda's en dat menig overheid nogal kwistig vrijheden beperkt. Zo vernietig je heel snel draagvlak.
Klopt.
pi_194359334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is je nu vaak genoeg uitgelegd. Je weet het best. Je bent gewoon aan het trollen, stfu.
[..]

Ik ken ook iemand van eind 40 die overleden is. Woog circa 100 kilo bij 180 cm, dus ongezond zwaar, maar verder gezond. Nooit ziek. Rookte niet. Ging op fiets naar het werk, en ging 2 x in de week squashen.
Geen enkele reden om aan te nemen dat die persoon zonder corona binnen 10 jaar overlijden zou zin. En zo zijn er best veel. Maar hij loopt gewoon te trollen.
Ik ben het niet met je eens.

Uitzonderingen heb je altijd.

Het gaat om het merendeel.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 20:44:17 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194359348
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:40 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ook dat is een grote factor.

icm het aanjagen van angst!!!

Bangen mensen volgende mensen....
Goh, de tactiek van de populisten, maar laten we net doen alsof overheden wereldwijd bewust angst aanjagen.

De populisten wereldwijd uiteraard niet, maar het gaat dan ook heel lekker met Covid19 in de landen waar populisten aan de macht zijn ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194359360
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Goh, de tactiek van de populisten, maar laten we net doen alsof overheden wereldwijd bewust angst aanjagen.

De populisten wereldwijd uiteraard niet, maar het gaat dan ook heel lekker met Covid19 in de landen waar populisten aan de macht zijn ^O^
Sterkte.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194361242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Je doet alsof het een griepje is dat alleen ouderen krijgen.
Deze ziekte is zoveel erger dan dat.
Precies. En als je gevoelig bent voor dit virus dan hoef je niet eens oud of ongezond te zijn om behoorlijke schade op te lopen. Er word steeds meer bekend omtrent dit virus. Het kan organen aantasten, trombose en embolies veroorzaken. En ook al zijn de longen niet beschadigd kan wel de hartspier of ander orgaan aangetast zijn.

Het virus word onderschat. Het is niet zomaar een griepje. Mijn partner is nu nog herstellende. Longen zijn prima herstelt, maar druk op de borst en zeer snel moe is nog niet verholpen. De cardioloog is de volgende stap. Voorheen was mijn partner kerngezond en zeker geen obese met een gewicht van circa 70 kg. Het meest bizarre is dat ik nog niet een hoestbui heb gehad terwijl we onder een dak leven. Ja, zo gek kan het zijn.

Dan zijn ze nog bezig met diverse onderzoeken of mensen met bloedgroep A meer kans hebben op zware verschijnselen. En laat mijn partner bloedgroep A hebben.

Enfin er is nog te weinig bekend over dit virus, maar het is zeker geen griepje.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:57:36 #57
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_194362060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:11 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn de uitzonderingen het merendeel van de overledenen aan Covid19 is echt al bejaard en ziek.
Het merendeel van de mensen die overlijden is sowieso bejaard en ziek, covid of niet. Betekent niet dat die mensen geen recht op leven hebben zodra ze de leeftijd bereiken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_194362478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
Gutgut wat erg.

Geen haan die kraait om de mensen die afsterven door iets anders. Enkel corona, omdat ze bang zijn zelf besmet te worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jed1Gam op 02-08-2020 10:35:36 ]
pi_194363382
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
Kans bestaat natuurlijk dat een aantal daadwerkelijk ziek worden.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:36:32 #60
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194363631
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:38 schreef TLC het volgende:
Eigenlijk zou je al die viruswaanzin idioten eens in contact moeten laten komen met mensen die dierbare hebben verloren aan COVID19. Kijken of die fucking egoisten dan eens een toontje lager zingen (want ik ga ze het niet zelf toewensen natuurlijk)
Heel erg voor die dierbaren maar de gemiddelde leeftijd is 82

82 ja daarmee gun ik ze dood niet maar moeten niet doen alsof hele gezinnen verscheurd worden door dit virus.

De sociale en economische schade is groter.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:39:51 #61
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194363662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Flikker toch op. Dit argument komt ze langzaam echt de neus uit. Aperte bullshit. Als er sprake is van onderliggende lijden wil dat niet zeggen dat ze anders toch wel binnen een jaar gestorven waren.

Niet iedereen met diabetes ligt op sterven. Als je dan een dierbare verliest en die had ook diabetes en je hebt dan kneuzen die gaan betogen dat ze toch al halfdood waren, steekt dat wel.
Meer dan de helft van de doden komen uit verzorgingshuizen.
Op het moment dat je in Nederland in zo'n tehuis terecht komt heb je gemiddeld nog een aantal maanden.

Gemiddelde leeftijd is 82!
De Nederlander wordt gemiddeld 80.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 00:56:19 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:42:39 #62
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194363687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog los van dat dat onzin is vergeet je ook alle blijvende fysieke schade van mensen die het virus oplopen en wel herstellen. Ontzettend veel mensen die de ziekte hebben gehad hebben nu een verminderde longfunctie. Soms zelfs zo erg dat ze nauwelijks meer kunnen functioneren....voor de rest van hun leven. Of herstelde patienten die permanente schade hebben opgelopen aan hun hartspier.

En dan gaat het meestal om gezonde mensen. Interesseert jou dat soms ook niets?
Het virus is nieuw we weten niet of dit permanent is of verdwijnt in der loop der tijd.

Er is nog geen enkel bewijs dat mensen jaren klachten houden.

Overigens herstellen de meeste probleemloos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 00:57:13 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:45:09 #63
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194363716
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, er zijn uitzonderingen en die loop je weer lekker te schofferen met je generalisaties.
Gecondoleerd.

Maar hij heeft gelijk t zijn uitzonderingen.

Net als er jong mensen overlijden aan kanker.
Auto ongelukken.
Ook de griep etc zetten we daar de wereld voor stil nee

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 00:57:44 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 00:53:43 #64
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194363801
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Het is je nu vaak genoeg uitgelegd. Je weet het best. Je bent gewoon aan het trollen, stfu.
[..]

Ik ken ook iemand van eind 40 die overleden is. Woog circa 100 kilo bij 180 cm, dus ongezond zwaar, maar verder gezond. Nooit ziek. Rookte niet. Ging op fiets naar het werk, en ging 2 x in de week squashen.
Geen enkele reden om aan te nemen dat die persoon zonder corona binnen 10 jaar overlijden zou zin. En zo zijn er best veel. Maar hij loopt gewoon te trollen.
Wat een toeval dat jij ook iemand kent van de 24 mensen tusen de 45-49 die overleden zijn.

Plus de ontelbare andere voorbeelden terwijl feit is dat onder 70 er nog geen 600 zijn overleden.

Stop de wereld 600 mensen onder de 70 dood allemaal binnen blijven.

Vanaf 70 stijgt t lichtelijk vanaf 75 nog iets meer vanaf 80 nog meer en de meeste overledenen zijn tussen 85 en de 90.

Na 90 neemt t af hoe komt dat simpel de meeste worden geeneens 90.

Waarom neemt t vanaf 70 steeds meer toe omdat je imuumsysteem minder functioneert.

Het is niet zo moeilijk allemaal.

Maar vooral in je angst bubbel blijven dat dit t killer virus is.

Covid-19 is geen killervirus is t een vriend nee ook niet beetje opletten oké zeker voor de kwetsbaren.

Maar voor 99% is er weinig aan de hand.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 01:07:39 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194364038
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2020 23:19 schreef Jed1Gam het volgende:

Gutgut wat erg.

Geen haai die kraait om de mensen die afsterven door iets anders. Enkel corona, omdat ze bang zijn zelf besmet te worden.
  Eindredactie Games zondag 2 augustus 2020 @ 01:40:20 #66
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_194364073
Heel Berlijn straks op slot :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 2 augustus 2020 @ 01:41:33 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194364080
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:39 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de doden komen uit verzorgingshuizen.
Op het moment dat je in Nederland in zo'n tehuis terecht komt heb je gemiddeld nog een aantal maanden.

Gemiddelde leeftijd is 82!
De Nederlander wordt gemiddeld 80.
Het gros van de doden in de verpleeghuizen tellen niet eens mee want die zijn niet getest.

Daarbij ben je behoorlijk onzorgvuldig in je terminologie, we hebben amper verzorgingstehuizen meer in NL, je bedoelt verpleeghuizen. En dat is iets totaal anders dan verzorgingstehuizen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 2 augustus 2020 @ 01:44:33 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_194364092
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:45 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Maar hij heeft gelijk t zijn uitzonderingen.

Net als er jong mensen overlijden aan kanker.
Auto ongelukken.
Ook de griep etc zetten we daar de wereld voor stil nee
Als er een automodel was waardoor in korte tijd zoveel extra doden vielen en zoveel mensen gewond raakten dan was het model uit de handel genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_194364322
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:42 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Het virus is nieuw we weten niet of dit permanent is of verdwijnt in der loop der tijd.

Er is nog geen enkel bewijs dat mensen jaren klachten houden.

Overigens herstellen de meeste probleemloos.
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:45 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Maar hij heeft gelijk t zijn uitzonderingen.

Net als er jong mensen overlijden aan kanker.
Auto ongelukken.
Ook de griep etc zetten we daar de wereld voor stil nee
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:53 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wat een toeval dat jij ook iemand kent van de 24 mensen tusen de 45-49 die overleden zijn.

Plus de ontelbare andere voorbeelden terwijl feit is dat onder 70 er nog geen 600 zijn overleden.

Stop de wereld 600 mensen onder de 70 dood allemaal binnen blijven.

Vanaf 70 stijgt t lichtelijk vanaf 75 nog iets meer vanaf 80 nog meer en de meeste overledenen zijn tussen 85 en de 90.

Na 90 neemt t af hoe komt dat simpel de meeste worden geeneens 90.

Waarom neemt t vanaf 70 steeds meer toe omdat je imuumsysteem minder functioneert.

Het is niet zo moeilijk allemaal.

Maar vooral in je angst bubbel blijven dat dit t killer virus is.

Covid-19 is geen killervirus is t een vriend nee ook niet beetje opletten oké zeker voor de kwetsbaren.

Maar voor 99% is er weinig aan de hand.

  Beste debater 2022 zondag 2 augustus 2020 @ 03:21:07 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194364438
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:32 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Maar ik blijf bij mijn standpunt.
Je moet wat als edgelord.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 2 augustus 2020 @ 03:23:54 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_194364446
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:39 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de doden komen uit verzorgingshuizen.
Op het moment dat je in Nederland in zo'n tehuis terecht komt heb je gemiddeld nog een aantal maanden.

Gemiddelde leeftijd is 82!
De Nederlander wordt gemiddeld 80.
Welke verzorgingstehuizen???

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_194364647
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
pi_194364652
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
De mens is niet bepaald superieur aan dierlijke levensvormen. Wel slimmer en gevaarlijker.
pi_194364658
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:51 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

De mens is niet bepaald superieur aan dierlijke levensvormen. Wel slimmer en gevaarlijker.
Dat slimmer en gevaarlijker geldt maar voor een bijzonder klein percentage van de mensheid.

De rest bestaat alleen maar bij de gratie van dat groepje.
Hoe eerder men dat snapt, des te sneller men begrijpt dat demonstreren geen nut heeft.
pi_194364731
Ik vind dit vooral een hele dikke middelvinger naar al die mensen in de zorg die zich de afgelopen maanden het vuur uit de sloffen hebben gelopen om mensen in de IC's aan de beademing te houden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194365445
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
Het zijn dan ook nog eens geen lichamelijk gehandicapten ,maar lichamelijk hele mensen die demonstreren. Zouden zij bij het uitdelen van verstand helemaal niet aanwezig zijn geweest, omdat zij toen hun lichaam aan het trainen waren?
  zondag 2 augustus 2020 @ 09:41:36 #77
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194365510
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:36 schreef torentje het volgende:

[..]

Het zijn dan ook nog eens geen lichamelijk gehandicapten ,maar lichamelijk hele mensen die demonstreren. Zouden zij bij het uitdelen van verstand helemaal niet aanwezig zijn geweest, omdat zij toen hun lichaam aan het trainen waren?
Moet jij zeggen! _O-
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194365685
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 03:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je moet wat als edgelord.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:09 #79
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365763
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gros van de doden in de verpleeghuizen tellen niet eens mee want die zijn niet getest.

Daarbij ben je behoorlijk onzorgvuldig in je terminologie, we hebben amper verzorgingstehuizen meer in NL, je bedoelt verpleeghuizen. En dat is iets totaal anders dan verzorgingstehuizen.
Hoe je het beestje noemt maakt niet uit we bedoelen hetzelfde.

En kun je nagaan als het gros niet eens is getest wat ik niet zal ontkennen.
Dan is de gemiddelde leeftijd misschien nog wel hoger dan 82 en vallen die 600 doden onder 70 nog verder in het niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 10:09:40 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:04:31 #80
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365782
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 01:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er een automodel was waardoor in korte tijd zoveel extra doden vielen en zoveel mensen gewond raakten dan was het model uit de handel genomen.
Ja en daar gooien we dan ook het hele sociale leven en de economie voor stil oh nee wacht toch niet :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:07:23 #81
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365812
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 02:42 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Valt niks over te trollen de cijfers staan gewoon op de website van het RIVM of heb jij andere cijfers?

Maar iedereen kent toevallig een jong iemand die er aan overleden is terwijl die cijfers bijna 0 zijn.
Want onder de 70 zijn het nog geen 600.

Moeten alle 80ers dan dood nee zeker niet en als we die kunnen beschermen prima maar dat mislukt alsnog maar als er dan een groepje jongeren te dicht bij elkaar komt zijn het moordenaars moeten ze dikke boetes krijgen plus een strafblad volgens die angsthazen en moraal ridders hier.

Oh dan heb je nog een groepje maar er zijn mensen die er hun rest van hun leven last van houden want ze zijn nu 3 maanden later nog niet de oude.

Dat weten we nog niet het zou kunnen ik hoop het niet voor ze.
Het kan ook slijten duurt het alleen langer.

Ik ken toevallig ook mensen die het gehad hebben die er niks aan over gehouden hebben dus nu?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:12:08 #82
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365872
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:39 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit vooral een hele dikke middelvinger naar al die mensen in de zorg die zich de afgelopen maanden het vuur uit de sloffen hebben gelopen om mensen in de IC's aan de beademing te houden.
We steken al jaren een dikke middelvinger op richting eerste hulp en politie met onder andere oud en nieuw.
Door al dat tuig dat ze met vuurwerk bedreigt dit is een klein groepje en als ze gepakt worden is het oh zielig zijn nog jong en ethische achtergrond kunnen ze niks aan doen.

Weet je wat we doen vuurwerk verbieden (overigens interesseert mij het vuurwerk niks en als ze het verbieden prima). Maar het gaat erom klein groepje kan zorgt voor overlast oké dan pakken we het van iedereen af.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:13:27 #83
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194365891
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:12 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

We steken al jaren een dikke middelvinger op richting eerste hulp en politie met onder andere oud en nieuw.
Door al dat tuig dat ze met vuurwerk bedreigt dit is een klein groepje en als ze gepakt worden is het oh zielig zijn nog jong en ethische achtergrond kunnen ze niks aan doen.

Weet je wat we doen vuurwerk verbieden (overigens interesseert mij het vuurwerk niks en als ze het verbieden prima). Maar het gaat erom klein groepje kan zorgt voor overlast oké dan pakken we het van iedereen af.
Joh di’s toch met alles, maximunmsnelheid, rijden onder invloed, alles is afgestemd op de kleinst gemene deler.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:13:30 #84
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365893
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
Ga je toch lekker in China wonen?

Of steek je normaal ook elke dag een kaarsje aan als er een onschuldige overlijd door moord of iets anders?
Stond je in 2018 ook te klappen voor de zorg en tranen met tuiten te laten omdat er een oversterfte was van bijna 10.000 mensen
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:14:56 #85
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365922
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:13 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Joh di’s toch met alles, maximunmsnelheid, rijden onder invloed, alles is afgestemd op de kleinst gemene deler.
Snelheid is iets met stikstof maar goed.

Verder heb je gelijk.

Supports Ajax of Feyenoord niet bij uit wedstrijden omdat je een groepje mongolen van 500-1000 man per club hebt met 1 hersencel dus dan de rest maar straffen.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194366018
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ga je toch lekker in China wonen?

Of steek je normaal ook elke dag een kaarsje aan als er een onschuldige overlijd door moord of iets anders?
Stond je in 2018 ook te klappen voor de zorg en tranen met tuiten te laten omdat er een oversterfte was van bijna 10.000 mensen
Hou je gewoon nou 1 jaartje aan de fucking regels. :')

Blij als de politiek figuren als jij, als er straks weer een lockdown gaat komen en die komt geheid als het zo doorgaat, legaal de bek in kan trappen als je weigert dat mondkapje op te doen en / of weigert afstand te houden.

“Herp derp pro politiestaat derp”, in dit geval wel ja. :W
pi_194366183
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:53 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wat een toeval dat jij ook iemand kent van de 24 mensen tusen de 45-49 die overleden zijn.

Plus de ontelbare andere voorbeelden terwijl feit is dat onder 70 er nog geen 600 zijn overleden.

Stop de wereld 600 mensen onder de 70 dood allemaal binnen blijven.

Vanaf 70 stijgt t lichtelijk vanaf 75 nog iets meer vanaf 80 nog meer en de meeste overledenen zijn tussen 85 en de 90.

Na 90 neemt t af hoe komt dat simpel de meeste worden geeneens 90.

Waarom neemt t vanaf 70 steeds meer toe omdat je imuumsysteem minder functioneert.

Het is niet zo moeilijk allemaal.

Maar vooral in je angst bubbel blijven dat dit t killer virus is.

Covid-19 is geen killervirus is t een vriend nee ook niet beetje opletten oké zeker voor de kwetsbaren.

Maar voor 99% is er weinig aan de hand.

Jij gaat nogal makkelijk voorbij aan het feit dat er heel veel dertigers, veertigers en vijftigers het overleefd hebben door goede medische zorg. Op de IC was een groot deel van de patiënten toch juist onder de 60?
Daar gaat het nou om. Als er straks geen IC zorg mee geboden kan worden, dan gaan die cijfers er héél anders uit zien.

https://tijdschrift.nl/we(...)link&utm_term=corona

Zie dit artikel een voorbeeldje. Vrouw van 35, balanceerde op randje van de dood. Zonder intensieve medische zorg had zij het niet overleefd hoor. 35 jaar jong.

Maar goed, volgens @Circle.Of.Filth was die 35 jarige vrouw toch anders ook al wel bijna dood he. :') ___!
pi_194366188
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hou je gewoon nou 1 jaartje aan de fucking regels. :')

Blij als de politiek figuren als jij, als er straks weer een lockdown gaat komen en die komt geheid als het zo doorgaat, legaal de bek in kan trappen als je weigert dat mondkapje op te doen en / of weigert afstand te houden.

“Herp derp pro politiestaat derp”, in dit geval wel ja. :W
+1
pi_194366366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit? Werkelijk?
Zit je aluhoedje lekker?
Het complottheorie-verwijt, wat origineel. Ik weet niet of je het opgevallen is maar onder het mom van de coronacrisis is er vorige week een enorme stap gezet richting een federale EU. Macron en Verhofstadt winden daar geen doekjes om en vieren hun overrwinning, en terecht want het is natuurlijk klinkklaar dat het weinig met corona te maken heeft.

Bij zo'n epidemie als deze heeft de overheid juist vertrouwen nodig en dan moet je je betrouwbaar tonen door eerlijk te zijn over je motieven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194366393
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het complottheorie-verwijt, wat origineel. Ik weet niet of je het opgevallen is maar onder het mom van de coronacrisis is er vorige week een enorme stap gezet richting een federale EU. Macron en Verhofstadt winden daar geen doekjes om en vieren hun overrwinning, en terecht want het is natuurlijk klinkklaar dat het weinig met corona te maken heeft.

Bij zo'n epidemie als deze heeft de overheid juist vertrouwen nodig en dan moet je je betrouwbaar tonen door eerlijk te zijn over je motieven.
De omstandigheden kwam failliet Frankrijk goed uit ja.
Maar complot is overdreven, er word misbruik gemaakt van de situatie om de subsidiepotjes nog even lekker uit te kunnen buiten.
pi_194366500
Ik vind dat we het best goed doen in NL alleen in het begin was er wat paniek nu is alles wel weer redelijk op orde
I will do what i must !!
pi_194366805
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De omstandigheden kwam failliet Frankrijk goed uit ja.
Maar complot is overdreven, er word misbruik gemaakt van de situatie om de subsidiepotjes nog even lekker uit te kunnen buiten.
Maar dat is niet eenmalig, er is weer een grote stap gezet die onomkeerbaar zou moeten zijn. Als corona misbruikt wordt voor een andere agenda dan is het helemaal niet zo raar om je af te vragen of de rest wel klopt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_194366825
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:41 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Moet jij zeggen! _O-
Tja, ik kan niet meer studeren doordat er hier zoveel hele mensen zonder verstand zijn, die slechts willen spelen en krijsen tegen lichamelijk gehandicapten.
pi_194366827
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het complottheorie-verwijt, wat origineel. Ik weet niet of je het opgevallen is maar onder het mom van de coronacrisis is er vorige week een enorme stap gezet richting een federale EU. Macron en Verhofstadt winden daar geen doekjes om en vieren hun overrwinning, en terecht want het is natuurlijk klinkklaar dat het weinig met corona te maken heeft.

Bij zo'n epidemie als deze heeft de overheid juist vertrouwen nodig en dan moet je je betrouwbaar tonen door eerlijk te zijn over je motieven.
Dat is weer iets anders. Dat dit virus helaas gebruikt word om bepaalde zaken er doorheen te drukken waar ik ook niet vrolijk van kan worden is waar. Maar dit virus is helaas wel gevaarlijk. Bovendien gaat het niet alleen om het aantal doden, maar ook de eventuele schade die dit virus veroorzaakt waarbij nu nog niet bekend is of die schade aan organen blijvend zal zijn.

En een complete lockdown waarbij er ook een grote schade ontstaat is de oplossing ook niet.

Persoonlijk neem ik wel mijn eigen verantwoording en mijd de drukte.
pi_194367011
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 03:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welke verzorgingstehuizen???

:')
Die bestaan helaas niet meer. Wat dat betreft waren die verzorgingstehuizen prima. Dit zou men weer in ere moeten herstellen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:58:15 #96
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367157
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

+1
Jij bent zelf bang want zoals je zei viesdik
Mis gym opzoeken of fiets richting je werk
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:03:17 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367236
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij gaat nogal makkelijk voorbij aan het feit dat er heel veel dertigers, veertigers en vijftigers het overleefd hebben door goede medische zorg. Op de IC was een groot deel van de patiënten toch juist onder de 60?
Daar gaat het nou om. Als er straks geen IC zorg mee geboden kan worden, dan gaan die cijfers er héél anders uit zien.

https://tijdschrift.nl/we(...)link&utm_term=corona

Zie dit artikel een voorbeeldje. Vrouw van 35, balanceerde op randje van de dood. Zonder intensieve medische zorg had zij het niet overleefd hoor. 35 jaar jong.

Maar goed, volgens @:Circle.Of.Filth was die 35 jarige vrouw toch anders ook al wel bijna dood he. :') ___!
Nou ik overtreed weinig regels ook geen boete gehad.
Vakanties zijn door neus geboord.

Ga niet naar drukke cafés ging ik al niet en demonstreren heb ik ook geen tijd voor.
Ov deed ik al nooit.

Dus aan mij ligt t niet jammer hè.

Maar nee ik ga ook niet angstig opzij als iemand iets te dichtbij komt of opletten dat ik niet toevallig voor een paar seconden te dicht bij iemand anders ben.

Uit eten doe ik wel graag en doe ik weer maar hè ga ik ook niet bij vreemde aan tafel zitten hoesten jammer hè.

Omdat je veel maatregelen onzin vindt moet je wel tokkie zijn die zich aso gedraagt

Nou dat deed ik vroeger ook niet en nu ook niet doe hetzelfde.

Kan alleen niet spontaan uit eten zonder reserveren of naar de zee rijden want afgesloten of bios want kut films of vakanties.

En met mijn vrienden groepje van 15 en familie doe ik gewoon normaal zoaks daarvoor.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194367239
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:58 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Jij bent zelf bang want zoals je zei viesdik
Mis gym opzoeken of fiets richting je werk
Fietsen richting werk doe ik al. :)

Maar wat vind je van die vrouwe van 35 die het alleen maar overleefd heeft door IC-zorg? Geloof jij net als die andere user dat ze anders toch wel bijna dood zou gaan ook zonder corona.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:08:41 #99
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367311
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fietsen richting werk doe ik al. :)

Maar wat vind je van die vrouwe van 35 die het alleen maar overleefd heeft door IC-zorg? Geloof jij net als die andere user dat ze anders toch wel bijna dood zou gaan ook zonder corona.
Nee dat zeg ik niet maar die vrouw heeft misschien toch niet zo'n goede gezondheid.

Maar ik begreep t ingrijpen eind maart wel.

Het duurt nu alleen te lang en dan weer paniek besmettingen lopen op terwijl IC is rond de 20 dus voorlopig is er totaal geen reden tot paniek.

Als ze dan toch zo graag alles onder controle hadden willen houden had je gewoon elke trip ook binnen Europa moeten verbieden maar nee telkens half bakken maatregelen.

Stranden druk terwijl je ligt daar niet op elkaars lip.
Maar blm mag doorgaan want goed doel.

Mondkapjes verplichten daar en daar niet per direct nee is nog offerfeest waardoor besmettingen toe zullen nenen in die islamitische bolwerken Rotterdam en Amsterdam

Vd rest niet lullig bedoeld sorry daarvoor over viesdik je moet het zelf weten als jij happy bent prima.

Leven laten leven maar omdat er een groepje ongezond leven hoeft daar niet de rest voor op te draaien das een risico van je levenstyle.
En als die kettingrokende mensen happy zijn en weten liever dood bij 70 dan 90 want sigaretten maken mij blij.

Hé wie ben ik ga je gang.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194367365
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:08 schreef Nicksanders het volgende:
Nee dat zeg ik niet maar die vrouw heeft misschien toch niet zo'n goede gezondheid.
Volgens het artikel was ze toch gewoon gezond?
Aan de foto te zien is ze wel wat aan de dikke kant denk ik.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:08 schreef Nicksanders het volgende:
Als ze dan toch zo graag alles onder controle hadden willen houden had he gewoon elke trip ook binnen Europa moeten verbieden maar nee telkens half bakken maatregelen.
Dat ben ik wel met je eens. Maar ik begrijp wel dat de beleidsmakers ook op een dun koord balanceren. Ze willen wel enigszins draagvlak houden, en economie m.b.t. vakantieverkeer speelt ook een rol natuurlijk.

Ik ga volgende week ook op vakantie. :@ Maar ik houd me strikt aan alle voorgeschreven maatregelen, zoals ik dat hier ook doe. En daar is mondkapjesplicht, en dunner bevolkt. Ik ben er zeker van dat ik hier mee geen risico neem. Anders is het natuurlijk met dat volk dat en masse op strandvakantie gaat en daar op stap gaat.

quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:08 schreef Nicksanders het volgende:
Vd rest niet lullig bedoeld sorry daarvoor over viesdik je moet het zelf weten als jij happy bent prima.
np. Ik denk dat er maar heel weinig mensen echt happy zijn met het feit dat ze te dik zijn hoor, maar dat terzijde.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2020 12:13:57 ]
pi_194367478
Ik heb er ook niks mee, al die poeha om 1 % van mensen te redden terwijl we al een overschot hebben.

Viva corona, viva Nikker Simon.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:24:01 #102
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367514
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:12 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Volgens het artikel was ze toch gewoon gezond?
Aan de foto te zien is ze wel wat aan de dikke kant denk ik.
[..]

Dat ben ik wel met je eens. Maar ik begrijp wel dat de beleidsmakers ook op een dun koord balanceren. Ze willen wel enigszins draagvlak houden, en economie m.b.t. vakantieverkeer speelt ook een rol natuurlijk.

Ik ga volgende week ook op vakantie. :@ Maar ik houd me strikt aan alle voorgeschreven maatregelen, zoals ik dat hier ook doe. En daar is mondkapjesplicht, en dunner bevolkt. Ik ben er zeker van dat ik hier mee geen risico neem. Anders is het natuurlijk met dat volk dat en masse op strandvakantie gaat en daar op stap gaat.
[..]

np. Ik denk dat er maar heel weinig mensen echt happy zijn met het feit dat ze te dik zijn hoor, maar dat terzijde.
Tja je kan ook in Nederland blijven overigens ben ik gedwongen want kom de USA niet in nu.

En ga vd rest niet met een mondkapje lopen.

Kroatië was een optie maar hè 100 besmettingen per dag code oranje terwijl Nederland er meer heeft
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194367764
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:10 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dit ronduit schokkend en gevoelloos.
De dood hoort bij het leven en als je na 70 jaar sterft is dat jammer voor je naasten maar gewoon hartstikke normaal. Waarom zou je daar moeilijk over doen?
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:43:02 #104
3542 Gia
User under construction
pi_194367817
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:50 schreef Cherni het volgende:

Die bestaan helaas niet meer. Wat dat betreft waren die verzorgingstehuizen prima. Dit zou men weer in ere moeten herstellen.
Hoezo bestaan die niet meer?

Bejaardenhuizen niet. Verzorgingstehuizen bestaan wel en daar zijn wel degelijk veel mensen door Corona gestorven.
pi_194368186
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef soeverein het volgende:

[..]

De dood hoort bij het leven en als je na 70 jaar sterft is dat jammer voor je naasten maar gewoon hartstikke normaal. Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Je snapt mijn punt wel. Deze was het niet. Lekkere stropop gebruik je. Ik trap er niet in deze keer.
pi_194368275
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo bestaan die niet meer?

Bejaardenhuizen niet. Verzorgingstehuizen bestaan wel en daar zijn wel degelijk veel mensen door Corona gestorven.
Wiki zegt dat al die termen op vrijwel dezelfde woonvormen slaan:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Verzorgingshuis

Een verzorgingshuis, ook wel bejaardentehuis, bejaardenhome, rusthuis, rustoord of woon-zorgcentrum genoemd, is een instelling waar ouderen tijdelijk of definitief wonen omdat ze verzorging of verpleging nodig hebben die in de oorspronkelijke woonsituatie niet kan worden geboden.

Daarnaast zegt iemand dat ze simpelweg niet meer bejaardenhuizen heten maar verzorgstehuizen. Maar ze bestaan wel.

Bejaardenhuizen zijn helemaal niet gezellig. Trouwens, niemand gebruikt het woord bejaardenhuis meer tegenwoordig, het woord is tegenwoordig verzorgingshuis!
In een verzorgingshuis (bejaardenhuis) zitten ook mensen die niet bejaard zijn. Beetje respect a.u.b.

https://www.nationalehulp(...)ige-bejaardentehuis/
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:07:20 #107
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194368879
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef soeverein het volgende:

[..]

De dood hoort bij het leven en als je na 70 jaar sterft is dat jammer voor je naasten maar gewoon hartstikke normaal. Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Tja 70 is mis nog wat jong maar t kan gebeuren.

Verder heb je gelijk alleen ja als je dat zegt wil je iedereen dood hebben, wat niet zo is.

Er is begrip ook vanuit mij kant voor de maatregelen eind maart het liep uit de hand.
Maar sinds half mei zijn we al aan t versoepelen hebben we al drukte bij mooi weer etc.

Juli grootste versoepeling en ja de besmettingen nemen toe maar de ziekenhuis opnames zijn verwaarloosbaar en de mensen die overlijden helemaal.

Hoe dat vd winter zal zijn niemand weet t zeker.
Laten we hopen dat goed blijft gaan.

Maar de mondkapjes of restaurants weer dicht gooien gaat weinig effect hebben.

In mijn optiek is het grootste probleem in Nederland carnaval geweest masaal de kroeg in slecht weer etc.

Het is ook niet voor niets dat t nu in de drukst bevolkte gebieden van Nederland hard gaat qua besmettingen en in de rest van Nederland is er weinig aan de hand.

Maar nee omdat Truus in Rotterdam besmet kan raken moet Henk in Assen met mondkap op lopen en uit eten verbieden etc.

Daarbij geloof ik dat het virus hier in december en sowieso januari al was.
Alleen werd toen niet als nu elk kuchje getest.

En is de bom gebarsten met carnaval.
Want dat is meestal het eerste echte jaarlijkse groote evenement.

Daarom denk ik ook dat massale evenementen verbieden voldoende is om t onder controle te houden.
Dat was ook de insteek van t kabinet maar binnen een week moest onder druk ook van de bevolking scholen en alles dicht.

En diezelfde mensen staan nu weer te schreeuwen besmettingen lopen op paniek.

Als carnaval afgelast was geweest hadden we nooit die toestanden van maart gehad.

Maar goed dat is achteraf een koe in de kont kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 14:22:48 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 14:22:37 #108
406245 Ivy_Mike
Zo'n grote paddowolk BAM
pi_194369051
Ik hoop dat dit soort demonstraties overslaan naar andere steden. Tijd voor een revolutie
'It's a boy'
pi_194370818
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:22 schreef Ivy_Mike het volgende:
Ik hoop dat dit soort demonstraties overslaan naar andere steden. Tijd voor een revolutie
Ik hoop dat ze dan met scherp schieten, “we zijn toch met teveel mensen” al dus de anti corona, anti overheid woke figuren.
  zondag 2 augustus 2020 @ 16:07:52 #110
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_194370852
Wat een fucking mongolen :') Hopelijk worden er veel van die domkoppen ziek, natuurlijke selectie op z'n best :Y
En dat ze niemand anders meeslepen in hun stupidity :(

[ Bericht 20% gewijzigd door BlackEyedAngel op 02-08-2020 16:13:25 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_194370883
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:37 schreef soeverein het volgende:

[..]

De dood hoort bij het leven en als je na 70 jaar sterft is dat jammer voor je naasten maar gewoon hartstikke normaal. Waarom zou je daar moeilijk over doen?
Daar zou men wel moeilijk over moeten omdat men duizenden jaren nodig heeft om alle talen te kunnen verstaan en om die vloeiend te kunnen spreken.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:06:32 #112
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194372092
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:07 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Wat een fucking mongolen :') Hopelijk worden er veel van die domkoppen ziek, natuurlijke selectie op z'n best :Y
En dat ze niemand anders meeslepen in hun stupidity :(
Dat is precies wat t virus toch doet natuurlijke selectie de zwakkeren gaan eraan
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194372253
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:06 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Dat is precies wat t virus toch doet natuurlijke selectie de zwakkeren gaan eraan
Ja laten we de kustwacht en politie sowieso ziekenhuizen etc maar sluiten.

Mensen gaan toch dood, natuurlijke selectie enzo hé.

Hou gewoon je muil, hou je aan de maatregelen.
Dat is het enige wat jij met je kippenhersenen hoeft te doen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:17:57 #114
338319 ZarB
Piña colada
pi_194372269
Is er al een corona bingokaart?

"Wacht maar tot je vader/moeder/opa/oma/huiskat..."
"Zeg dat maar tegen de ic medewerkers..."
"Het is niet alleen dodelijk voor bejaarden/reeds zieken, want ik ken iemand van <40 die..."
"Handen schudden en afstand houden mag altijd wel blijven..."

Etc etc etc.

Dan kunnen we gewoon dat bingokaartje onder elk topic plaatsen en wordt er niet 5272828362 keer in herhaling gevallen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:31:08 #115
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194372458
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef ZarB het volgende:
Is er al een corona bingokaart?

"Wacht maar tot je vader/moeder/opa/oma/huiskat..."
"Zeg dat maar tegen de ic medewerkers..."
"Het is niet alleen dodelijk voor bejaarden/reeds zieken, want ik ken iemand van <40 die..."
"Handen schudden en afstand houden mag altijd wel blijven..."

Etc etc etc.

Dan kunnen we gewoon dat bingokaartje onder elk topic plaatsen en wordt er niet 5272828362 keer in herhaling gevallen.
‘De val van de economie heeft al meer doden gekost dan de griep zelf’
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194372518
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:

[..]

‘De val van de economie heeft al meer doden gekost dan de griep zelf’
"de gr13p is dodeleiker!"
"oversterfde griep 2018 herp 10000000!"

Man man man.

Je hebt maar 1 simpele en tijdelijke taak.. Steek elkaar niet aan voor een jaartje terwijl we aan een vaccin werken.

Neeeee mijn vrijheid is belangrijker dan jouw leven derp!
  zondag 2 augustus 2020 @ 17:39:21 #117
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194372567
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:36 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

"de gr13p is dodeleiker!"
"oversterfde griep 2018 herp 10000000!"

Man man man.

Je hebt maar 1 simpele en tijdelijke taak.. Steek elkaar niet aan voor een jaartje terwijl we aan een vaccin werken.

Neeeee mijn vrijheid is belangrijker dan jouw leven derp!
We zouden ook kunnen demonstreren voor de woningmarkt of de zorg of het onderwijs maar nee we pakken de maatregelen tijdens een crisis

:') :') :')
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194372717
Covid 19 is best wel geniaal. Er gaan kennelijk geen mensen meer dood aan kanker zelfmoord Aids tuberculose diabetes Malaria abortus verkeersongelukken griep.. _O-
  zondag 2 augustus 2020 @ 18:07:42 #119
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194372947
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 17:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja laten we de kustwacht en politie sowieso ziekenhuizen etc maar sluiten.

Mensen gaan toch dood, natuurlijke selectie enzo hé.

Hou gewoon je muil, hou je aan de maatregelen.
Dat is het enige wat jij met je kippenhersenen hoeft te doen.
Wie zegt dat ik dat niet doe mij aan de maatregelen houden.

Omdat ik t er niet mee eens ben?

Dus als de overheid morgen zegt allemaal dit doen want dan dat of anders dat dan zit je al in.de houding tuurlijk overheid u bent mijn redder ik doe alles voor u :')

Hersenloze makke schapen

En ik gaf al aan begreep t in maart heus wel.

Maar betekent niet dat ik maanden later nog steeds slaafs achter ze aanloop zonder kritisch te zijn.


Maar als t aan die moraalridders ligt komt er ook in de wet ingrijpen achter voordeur want besmetting.

App installeren zonder kritische vragen doen we wel even geen probleem als de overheid mij maar beschermt.

Nou is de app wel dichtgetimmerd qua privacy en lijkt dat wel snor te zitten.
Maar installeren doe ik t niet toch nooit bluetooth of GPS aan.
Overal VPN en nee geen Facebook insta of wat dan ook ik geef nog om privacy.

En je stokpaardje politie enzo tja behalve boetes uitdelen voegen ze weinig nuttigs toe maar mis ben ik nu heel neerbuigend.

Als je aangifte doet diefstal ben je nummer 100000 op de on opgeloste stapel.

En als ze iemand arresteren gaan mensen ook weer janken als ze geweld toepassen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 18:21:08 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194373149
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:07 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat niet doe mij aan de maatregelen houden.

Omdat ik t er niet mee eens ben?

Dus als de overheid morgen zegt allemaal dit doen want dan dat of anders dat dan zit je al in.de houding tuurlijk overheid u bent mijn redder ik doe alles voor u :')

Hersenloze makke schapen

En ik gaf al aan begreep t in maart heus wel.

Maar betekent niet dat ik maanden later nog steeds slaafs achter ze aanloop zonder kritisch te zijn.


Maar als t aan die moraalridders ligt komt er ook in de wet ingrijpen achter voordeur want besmetting.

App installeren zonder kritische vragen doen we wel even geen probleem als de overheid mij maar beschermt.

Nou is de app wel dichtgetimmerd qua privacy en lijkt dat wel snor te zitten.
Maar installeren doe ik t niet toch nooit bluetooth of GPS aan.
Overal VPN en nee geen Facebook insta of wat dan ook ik geef nog om privacy.

En je stokpaardje politie enzo tja behalve boetes uitdelen voegen ze weinig nuttigs toe maar mis ben ik nu heel neerbuigend.

Als je aangifte doet diefstal ben je nummer 100000 op de on opgeloste stapel.

En als ze iemand arresteren gaan mensen ook weer janken als ze geweld toepassen.

Kun je ajb stoppen? Met je kutreacties, totaal gebrek aan interpunctie en uitlokkend geneuzel?
pi_194373410
De lockdownwet is niet alleen en speciaal voor wanneer er een coronagriepgolf heerst he. Ik hoop dat mensen zich dit goed gaan beseffen.
pi_194373415
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo bestaan die niet meer?

Bejaardenhuizen niet. Verzorgingstehuizen bestaan wel en daar zijn wel degelijk veel mensen door Corona gestorven.
Een verzorgingstehuis is een bejaardentehuis. Waar nu veel mensen gestorven zijn noem ik verpleegtehuizen. Maar goed, je hebt gelijk als ik er over nadenk.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:23:37 #123
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194374065
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:22 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Kun je ajb stoppen? Met je kutreacties, totaal gebrek aan interpunctie en uitlokkend geneuzel?
Zijn feiten moeilijk voor je ?
Of denk je nog steeds het is het killer virus het ergste ooit.

Spijker lekker je deur dicht kom maar weer buiten als het heilige vaccin er is.

Als nu de oorlog uitbreekt zit jij ook verstopt in je rukbunker te huilen.
Je klinkt niet echt als een eindbaas ja een hele makkelijke die snel te verslaan is.
Maak een kloon aan angsthaas is beter.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 19:25:31 #124
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194374087
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 18:38 schreef jerry-airfryer het volgende:
De lockdownwet is niet alleen en speciaal voor wanneer er een coronagriepgolf heerst he. Ik hoop dat mensen zich dit goed gaan beseffen.
Ben jij tegen de wet foei.

Jij wilt alle bejaarde dood hebben oh nee er sterven ook mensen van onder de 70.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194374990
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 19:25 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ben jij tegen de wet foei.

Jij wilt alle bejaarde dood hebben oh nee er sterven ook mensen van onder de 70.
Ik ben tegen die wet en tegen ingrijpen achter de voordeur.

Toch gaat het nu niet lekker hier, vandaag in Middelburg naar toilet geweest, staat er op de deur Max 1 persoon. Mijn dochtertje en ik, want wil even zorgen dat ze naar een schoon toilet gaat. Komt er een vieze Belgische binnen.

1 wat doet die Belg daar?
2 waarom respecteert ze de regels niet?

En zo tig keer per dag hier... zelfs op een zeepier, weg van alles en iedereen. Staan ze ineens achter je te blaffen omdat ze even in het visemmertje willen kijken.

Blijf gewoon op afstand als vreemdeling. Zeker Belgen uit Antwerpen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:22:42 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_194375007
Kutbellegu!!!!!! Heulemal uit Antwerpe!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 2 augustus 2020 @ 20:39:12 #127
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194375314
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben tegen die wet en tegen ingrijpen achter de voordeur.

Toch gaat het nu niet lekker hier, vandaag in Middelburg naar toilet geweest, staat er op de deur Max 1 persoon. Mijn dochtertje en ik, want wil even zorgen dat ze naar een schoon toilet gaat. Komt er een vieze Belgische binnen.

1 wat doet die Belg daar?
2 waarom respecteert ze de regels niet?

En zo tig keer per dag hier... zelfs op een zeepier, weg van alles en iedereen. Staan ze ineens achter je te blaffen omdat ze even in het visemmertje willen kijken.

Blijf gewoon op afstand als vreemdeling. Zeker Belgen uit Antwerpen.
Ik ben het grotendeels met je eens.
Had dan gewoon de grenzen overal potdicht gehouden maar ja aan de andere kant snap ik die keuze ook voor de economie,

Verder ben ik inderdaad ook tegen de wet omdat die geen verschil gaat maken dan veranker je 1.5 in de wet en zo wat er is in de wet ook verankerd niet rijden met drank of te hard de pakkans is klein.

Dan kun je zeggen waarom maak je je druk om de wet omdat die wel degelijk te ver gaat want openbare plekken worden wel gecontroleerd en als oom agent toevallig wel langs komt.

Gaat niet om het feit dat de pakkans klein is maar dat het nergens op slaat betrappen ze je met je vrienden op 1 meter ja dikke boete en strafblad alsof je massamoorden gepleegd hebt.

En wat er achter mijn voordeur gebeurd is al helemaal privé.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194378043
Net op CNN vernomen.. Meer dan 1000 coronadoden per dag in de USA.
Ik neem aan dat het meer doden zijn, maar niet geregistreerd als corona.
In Nederland zijn het aantal geregistreerde coronadoden 3 per dag. Wellicht 4 met niet geregistreerde doden
USA heeft 20x zoveel inwoners in Nederland. 60-80 doden per dag zou USA op het niveau van Nederland zetten.

Het is uit de hand gelopen daar .... en dat kan ook in Nederland gebeuren als die corona-ontkenners hun zin krijgen.
pi_194378641
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 20:39 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ik ben het grotendeels met je eens.
Had dan gewoon de grenzen overal potdicht gehouden maar ja aan de andere kant snap ik die keuze ook voor de economie,

Verder ben ik inderdaad ook tegen de wet omdat die geen verschil gaat maken dan veranker je 1.5 in de wet en zo wat er is in de wet ook verankerd niet rijden met drank of te hard de pakkans is klein.

Dan kun je zeggen waarom maak je je druk om de wet omdat die wel degelijk te ver gaat want openbare plekken worden wel gecontroleerd en als oom agent toevallig wel langs komt.

Gaat niet om het feit dat de pakkans klein is maar dat het nergens op slaat betrappen ze je met je vrienden op 1 meter ja dikke boete en strafblad alsof je massamoorden gepleegd hebt.

En wat er achter mijn voordeur gebeurd is al helemaal privé.
Ja, het is vreemd allemaal. Maar wordt er wel moe van nu. Heb veel caravalsgangers als vrienden, die hadden er de schijt aan, dus stress. Veel ski vrienden, en die hadden er schijt aan, nu in Zeeland heeft elke toerist er schijt aan. Kerk hier 200 man en zingen. Die gaan ook gezellig naar de Veluwe en Duitsland vinden ze ook leuk.

Vandaag trok een Belg mijn pleedeur los... serieus

Ja zit er al maanden middenin, ik snap de mensen boven de rivieren... onzin.

Ik wordt er knettergek van, jonge aannemer uit het dorp met vriendin op de meent. Geniet van het studentenleven, staat hier morgen weer de boel onder te hoesten. Tja

Maar ik snap de mensen die gewoon willen leven, echt, hier hebben de kids veel vrienden van de kerk. Zegt zo’n kind doodleuk dat al haar broers en zussen koorts hadden en vier dagen op bed lagen.

Knettergek wordt ik ervan.
pi_194378675
Ja en mijn oom is eraan overleden, ook zo wat.

Mijn visie is dat het nu milder is en dat blijft het nog wel ff, maar de pleur is gaat weer uitbreken in november.
pi_194380331
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja en mijn oom is eraan overleden, ook zo wat.

Mijn visie is dat het nu milder is en dat blijft het nog wel ff, maar de pleur is gaat weer uitbreken in november.
Het is enkel 'milder' doordat vooral jongeren het nu krijgen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_194380476
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 07:46 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het is enkel 'milder' doordat vooral jongeren het nu krijgen.
En die jongeren hebben overal schijt aan en lopen overal naartoe in groepen zonder enig schaamte of besef.
  maandag 3 augustus 2020 @ 08:27:06 #133
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194380516
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

En die jongeren hebben overal schijt aan en lopen overal naartoe in groepen zonder enig schaamte of besef.
Wees blij bouwen ze groepsimmuniteit op dat was toch het doel?
Oh nee die hebben ze een week erna al overboord gegooid met als nieuw doel 0 besmettingen
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_194380527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:27 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wees blij bouwen ze groepsimmuniteit op dat was toch het doel?
Oh nee die hebben ze een week erna al overboord gegooid met als nieuw doel 0 besmettingen
Dat is nooit het doel geweest
pi_194380626
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:28 schreef BIGGIE96 het volgende:

[..]

Dat is nooit het doel geweest
We zijn altijd al in oorlog met Eurazië geweest.
  maandag 3 augustus 2020 @ 08:45:33 #136
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_194380632
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:28 schreef BIGGIE96 het volgende:

[..]

Dat is nooit het doel geweest
Klopt, de curve afvlakken was het motto. :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_194380640
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:45 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Klopt, de curve afvlakken was het motto. :')
_O-
pi_194380751
Ach ze lopen constant achter de feiten aan.
Die Belgen hier moeten hier twee weken in quarantaine, las ik zojuist in het ad.

Waarom controleren ze dat niet? Ja mensen zijn zelf verantwoordelijk, de meesten mensen hebben een iq van een aardappel.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:19:57 #139
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_194380955
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:00 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach ze lopen constant achter de feiten aan.
Die Belgen hier moeten hier twee weken in quarantaine, las ik zojuist in het ad.

Waarom controleren ze dat niet? Ja mensen zijn zelf verantwoordelijk, de meesten mensen hebben een iq van een aardappel.
Dunning-Kruger effect. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  User die overal opduikt 2022 maandag 3 augustus 2020 @ 09:21:32 #140
186611 Haags
pi_194380966
Ik snap deze mensen niet zo goed. Is het nu werkelijk zo verschrikkelijk waar we momenteel in leven? Valt wel mee toch? Het kan altijd beter maar het is nu ook geen enorme ramp of zo.
Zonder wrijving geen glans
pi_194381094
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:27 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wees blij bouwen ze groepsimmuniteit op dat was toch het doel?
Oh nee die hebben ze een week erna al overboord gegooid met als nieuw doel 0 besmettingen
Dat is wat de overheid wilde tot dat een maand later bleek dat nog geen 5% besmet is geweest.

Volgens het elsevier treft het vooral moslims die dus lekker de rest ziek zit te maken.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:36:56 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194381145
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 16:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
woke figuren.
Lijkt mij dat jij de definitie van 'woke' niet echt scherp hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194381155
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:36 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Lijkt mij dat jij de definitie van 'woke' niet echt scherp hebt.
Maakt niet uit.
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:39:09 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_194381160
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap deze mensen niet zo goed. Is het nu werkelijk zo verschrikkelijk waar we momenteel in leven? Valt wel mee toch? Het kan altijd beter maar het is nu ook geen enorme ramp of zo.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_194381293
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat is wat de overheid wilde tot dat een maand later bleek dat nog geen 5% besmet is geweest.

Volgens het elsevier treft het vooral moslims die dus lekker de rest ziek zit te maken.
En das dus gedeeltelijk waar, in Goes waren het jongeren en ook in Rotterdam centrum.

Daarnaast immigranten uit Roemenië en toeristen uit België.

Streep af wat er niet in je omgeving rondloopt en geniet van de zomer!
pi_194381297
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
  maandag 3 augustus 2020 @ 09:54:30 #147
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194381306
Ik blijf me verbazen over het grote aantal mensen wat er heilig van overtuigd is dat corona een fake iets is.

Ja joh. De overheden sluiten grenzen, jij moet afstand houden, de wereldeconomie ligt stil, economieën van veel landen zijn naar de knoppe, zo'n beetje alles was dicht, en de hoofden van alle landen gaven wekelijks persconferenties en hadden geen leven meer. Dat alles omdat ze jou, truus uit Schubbekutteveen, willen volgen en alles nep is. Flikker toch op man :')
With love :*
pi_194381328
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2020 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik blijf me verbazen over het grote aantal mensen wat er heilig van overtuigd is dat corona een fake iets is.

Ja joh. De overheden sluiten grenzen, jij moet afstand houden, de wereldeconomie ligt stil, economieën van veel landen zijn naar de knoppe, zo'n beetje alles was dicht, en de hoofden van alle landen gaven wekelijks persconferenties en hadden geen leven meer. Dat alles omdat ze jou, truus uit Schubbekutteveen, willen volgen en alles nep is. Flikker toch op man :')
Ja maar dit is allemaal onderdeel van agenda 21!!!

Kijk je moet niet met logica aan gaan komen kakken want dan krijg je figuren als @KlapMongeaul die dan roepen dat dit alleen dikke mensen treft en dat dat het dus allemaal niet waard is.
  maandag 3 augustus 2020 @ 10:14:09 #149
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194381536
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 08:28 schreef BIGGIE96 het volgende:

[..]

Dat is nooit het doel geweest
Oh nee wat zei Rutte ook alweer?
Iedereen gaat het krijgen (bijna iedereen) we moeten alleen zorgen dat niet iedereen het tegelijk krijgt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:42:37 #150
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_194385016
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 14:07 schreef Nicksanders het volgende:

Als carnaval afgelast was geweest hadden we nooit die toestanden van maart gehad.

Maar goed dat is achteraf een koe in de kont kijken.
Denk je niet dat het dan ergens anders fout was gelopen? ;)
With love :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:30:09 #151
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194776925
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:31:14 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194776941
Hopelijk gaat de lat erover :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194776948
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:31 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk gaat de lat erover :)
twitter
Definitely not CIA
pi_194776953
Eindelijk wat mensen in opstand...
Love is in the air!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:32:58 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194776961
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef capricia het volgende:

[..]

[ twitter ]
_O_ _O_ _O_

Hopelijk liggen de knuppels, traangas en rubberen kogels klaar :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194776977
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

_O_ _O_ _O_

Hopelijk liggen de knuppels, traangas en rubberen kogels klaar :)
Geen idee hoeveel strenger de Duitse politie is tov die van ons, tegenwoordig.

We gaan het zien.
Definitely not CIA
pi_194776980
En over een week of 2 is er dus in Berlijn weer een golf nieuwe besmettingen te zien. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194776988
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:34 schreef Hathor het volgende:
En over een week of 2 is er dus in Berlijn weer een golf nieuwe besmettingen te zien. :')
Veel mensen daar komen niet uit Berlijn. Wordt gewoon meegenomen naar huis. Ook NL dus.
Definitely not CIA
pi_194776998
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:34 schreef Hathor het volgende:
En over een week of 2 is er dus in Berlijn weer een golf nieuwe besmettingen te zien. :')
Net als na de BLM demonstraties?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:36:01 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194776999
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Geen idee hoeveel strenger de Duitse politie is tov die van ons, tegenwoordig.

We gaan het zien.
Een stuk strenger iig
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:37:01 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777008
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Veel mensen daar komen niet uit Berlijn. Wordt gewoon meegenomen naar huis. Ook NL dus.
Bij de livestreams van viruswaanzin hoorde ik idd dat er ook heel veel volk vanuit NL naar Berlijn zou gaan idd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Net als na de BLM demonstraties?
Daar werden, behalve door die domme koe van een halsema, gelukkig veel mondkapjes gedragen.
pi_194777035
Nou, wat zou er mogelijk fout kunnen gaan met zoveel debielen bij elkaar?

Hopelijk gewoon echte kogels, leren ze het snel genoeg af.
pi_194777043
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Net als na de BLM demonstraties?
Nou, Amsterdam scoorde niet lang daarna vrij hoog met nieuwe besmettingen, samen met Rotterdam meen ik landelijk gezien het hoogst. Toeval?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:39:24 #165
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777044
Jahoor, lekker knuffelen met elkaar :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:39:56 #166
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777047
arrestatie!!!!! *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:40:08 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777053
@Zipportal MEGoden
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777076
twitter



Geen afstandhouden.
Definitely not CIA
pi_194777094
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou, Amsterdam scoorde niet lang daarna vrij hoog met nieuwe besmettingen, samen met Rotterdam meen ik landelijk gezien het hoogst. Toeval?
‘Niet lang daarna’

Zat maar een maand of 2 tussen _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:45:28 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777116
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]

‘Niet lang daarna’

Zat maar een maand of 2 tussen _O-
In het toiletwater was na een week of 2 een flinke stijging te zien dacht ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]

‘Niet lang daarna’

Zat maar een maand of 2 tussen _O-
Ja, als mensen zich niet tijdig laten testen duurt het wat langer.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194777122
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In het toiletwater was na een week of 2 een flinke stijging te zien dacht ik.
Klopt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_194777127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:43 schreef GereDathan het volgende:

[..]

‘Niet lang daarna’

Zat maar een maand of 2 tussen _O-
Je begrijpt niet hoe incubatietijd en verspreiding werkt?
pi_194777131
Natuurlijk grijpen de autoriteiten nu in, als het later vandaag donker wordt is het leed niet te overzien. Gegarandeerd dat het uitdraait op rellen, vernielingen en plundering van de winkels van hardwerkende mensen die het al zwaar genoeg hebben.

Ik zou de ME daar de opdracht geven lekker te meppen en met scherp te schieten, goede oefening :Y
pi_194777135
quote:
Zijn er nog leukere livestream?
pi_194777144
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:46 schreef Fugue het volgende:

[..]

Je begrijpt niet hoe incubatietijd en verspreiding werkt?
Zeker wel. Daarom wacht ik nu nog even op de besmettingen en verspreiding van de drukte van het Paasweekend. Die moeten we eerst nog even afhandelen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:47:25 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777151
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Klopt.
Heb er zelfs een topic over geopend zie ik net :T
NWS / Corona vastgesteld bij deelnemer Amsterdams Damprotest
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777159
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, als mensen zich niet tijdig laten testen duurt het wat langer.
Ja, pas na een test gaat Corona starten in je lijf. Hoe langer je wacht met testen, hoe langer het duurt dat je het krijgt.
pi_194777165
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Heb er zelfs een topic over geopend zie ik net :T
NWS / Corona vastgesteld bij deelnemer Amsterdams Damprotest
Ja, 1 heel persoon. Wow.
pi_194777172
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:40 schreef Nikonlover het volgende:
@:zipportal MEGoden
RTGoden.
pi_194777177
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:45 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

In het toiletwater was na een week of 2 een flinke stijging te zien dacht ik.
Klopt, van het rioolwater van Schiphol. En in Tilburg ook op dat moment.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:48:58 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777179
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, 1 heel persoon. Wow.
Lees eens het tweede artikel in de OP. Daar zie je dat er een enorme stijging was in het rioolwater.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:49:50 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777193
Haha! Ik zie 2 russische vlaggen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:50:22 #184
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_194777204
twitter


Om 13.00 werd aangekondigd dat de demo opgebroken gaat worden.

quote:
Unfortunately, we have no other option: We approached the leader of the demonstration and informed him that his meeting would be dissolved by the police. All previous measures have not led to compliance with the requirements. #b2908
2019: The Great Awakening
pi_194777206
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Lees eens het tweede artikel in de OP. Daar zie je dat er een enorme stijging was in het rioolwater.
Ja, en vervolgens hebben al die mensen een incubatietijd van bijna 3 maanden gehad. De rest van de mensen in de wereld hebben met gemiddeld 6 dagen klachten, maar in Amsterdam lopen superwezens waar het 2 maanden duurt.
pi_194777223
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:49 schreef Nikonlover het volgende:
Haha! Ik zie 2 russische vlaggen _O-
Die hebben heel geen Corona meer, die hebben een vaccinatie.

Volgens Poetin dan he.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:52:09 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:50 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ja, en vervolgens hebben al die mensen een incubatietijd van bijna 3 maanden gehad. De rest van de mensen in de wereld hebben met gemiddeld 6 dagen klachten, maar in Amsterdam lopen superwezens waar het 2 maanden duurt.
Niet iedereen hoeft ziek te worden ;) Maar je kan het wel verder verspreiden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:52:35 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:50 schreef MangoTree het volgende:
[ twitter ]

Om 13.00 werd aangekondigd dat de demo opgebroken gaat worden.
[..]

Ze hebben nog niet veel zin om in te grijpen. Jammer weer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777245
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:52 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft ziek te worden ;) Maar je kan het wel verder verspreiden.
Je volgende fout. Je wordt ALTIJD ziek als je besmet bent en het kunt verspreiden. Alleen niet iedereen merkt het. En het is ongeveer 10 dagen besmettelijk. Dat is nog net even geen 90 dagen wat je nu probeert te suggereren.

De besmettingen in Amsterdam hebben helemaal niets met enige demonstratie te maken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:55:09 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777286
Ik zie zwart-wit-rood vlaggen. Dat is toch een nazi vlag?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:56:22 #191
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_194777308
Robert F Kennedy Jr zou gaan spreken in Berlijn.

quote:
In #Berlin launching @ChildrensHD Europe. Tomorrow, I will speak to largest crowd in #German history. We are expecting 1 million+ people protesting Bill Gates’ bio security agenda, rise of authoritarian surveillance state + Pharma sponsored coup d’etat against liberal democracy.
https://twitter.com/RobertKennedyJr/status/1299439789742198785
2019: The Great Awakening
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:56:30 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777311
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:53 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je volgende fout. Je wordt ALTIJD ziek als je besmet bent en het kunt verspreiden. Alleen niet iedereen merkt het. En het is ongeveer 10 dagen besmettelijk. Dat is nog net even geen 90 dagen wat je nu probeert te suggereren.

De besmettingen in Amsterdam hebben helemaal niets met enige demonstratie te maken.
Ik suggereer niets. Ik zeg dat je er niet ziek van hoeft te worden. Niet ziek genoeg om er wat van te merken. Jij steekt zoveel mensen aan, de mensen die jij hebt aangestoken steken ook weer mensen aan, etc, etc. Dan is het een olievlek.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777325
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:56 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik suggereer niets. Ik zeg dat je er niet ziek van hoeft te worden. Niet ziek genoeg om er wat van te merken. Jij steekt zoveel mensen aan, de mensen die jij hebt aangestoken steken ook weer mensen aan, etc, etc. Dan is het een olievlek.
Jaja, ga je eens inlezen hoe het werkt. Je slaat wartaal uit.
pi_194777348
twitter


Vooral die vetklep op rechts _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 13:58:49 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777353
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:57 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Jaja, ga je eens inlezen hoe het werkt. Je slaat wartaal uit.
Neehoor. Ik sla geen wartaal uit.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777366
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:56 schreef MangoTree het volgende:
Robert F Kennedy Jr zou gaan spreken in Berlijn.
[..]

https://twitter.com/RobertKennedyJr/status/1299439789742198785
Die familie is de ellende zelf.
pi_194777370
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Neehoor. Ik sla geen wartaal uit.
:O
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:00:17 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194777374
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:59 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Die familie is de ellende zelf.
Heerlijk dit soort one-liners vanuit de onderbuik.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:00:33 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777385
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 13:58 schreef GereDathan het volgende:
[ twitter ]

Vooral die vetklep op rechts _O-
Horen die zwart wit rode vlaggen ook bij de neo-nazi's?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777393
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Heerlijk dit soort one-liners vanuit de onderbuik.
Noem eens iets goed aan die familie, een en al ellende.
pi_194777404
Er zijn trouwens wel een giga hoeveelheid van 18.000 mensen in Berlijn. Hoe sneu. Het zou massaal worden, miljoenen op de been. _O-

2 volle straatjes. Gemiddelde Carnavaloptocht heeft meer bezoekers.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:04:17 #202
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194777448
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Noem eens iets goed aan die familie, een en al ellende.
Jij roeptoeter zomaar iets, hoef je de bewijslast niet op mij af te schuiven.
pi_194777486
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Jij roeptoeter zomaar iets, hoef je de bewijslast niet op mij af te schuiven.
Als je niet op de hoogte bent van de ellende van de Kennedy familie, dan kan je beter je mond houden. Maar ik zal je een beetje helpen, zo rol ik.

quote:
Begin jaren zestig van de twintigste eeuw werd gezegd dat president John F. Kennedy de eerste zou zijn van een dynastie in het Witte Huis. De voorspelling kwam niet uit doordat Robert F. Kennedy in 1968 vermoord werd en zijn broer Teddy Kennedy betrokken was bij een auto-ongeluk waarbij medepassagier Mary Jo Kopechne de dood vond.

De Kennedy's kennen een lange en tragische geschiedenis. Reeds in de jaren veertig kwamen Joseph P. Kennedy jr. en Kathleen Kennedy om bij vliegtuigongelukken. In de jaren zestig werd John F. Kennedy tijdens zijn presidentschap vermoord, vijf jaar later onderging zijn broer Robert F. Kennedy hetzelfde lot, nadat hij de presidentiële voorverkiezingen in Californië gewonnen had.

In de jaren tachtig en negentig stierven David Kennedy en Michael Kennedy, twee zonen van Robert en John F. Kennedy jr., de enige overlevende zoon van John op relatief jonge leeftijd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Familie_Kennedy
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:07:22 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194777498
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:06 schreef GereDathan het volgende:
Als je niet op de hoogte bent van de ellende van de Kennedy familie, dan kan je beter je mond houden. Maar ik zal je een beetje helpen, zo ben ik.
_O-
Laat ook maar.

Het zijn allemaal klootzakken, je hebt gelijk!
Goede wiki link ook, ja er gaan een hoop dood inderdaad. _O-
(tip: als iemand het ergens niet mee eens is of om uitleg vraagt is diegene niet automatisch niet op de hoogte. Dat is echt van het niveau 'wegkijker')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:12:00 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777587
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

_O-
Laat ook maar.

Het zijn allemaal klootzakken, je hebt gelijk!
Goede wiki link ook, ja er gaan een hoop dood inderdaad. _O-
(tip: als iemand het ergens niet mee eens is of om uitleg vraagt is diegene niet automatisch niet op de hoogte. Dat is echt van het niveau 'wegkijker')
Wie heeft er gezegd dat het klootzakken zijn?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:18:50 #207
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777686
Hier spricht die polizei :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:19:48 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777702
Nog een neonazivlag bij RT

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:21:38 #209
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777732
Achtung achtung!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:22:31 #210
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777749
4e waarschuwing? of wat zei hij?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:25:00 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777781
Ze zijn allemaal gaan zitten :') Nou, traangas spuiten! :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:25:56 #212
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_194777797
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:25 schreef Nikonlover het volgende:
Ze zijn allemaal gaan zitten :') Nou, traangas spuiten! :D
Dat hebben ze eerder gedaan is een goeie tactic
There is only one religion
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:27:03 #213
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777815
Tering, welke mongool neemt er zn baby mee.... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:28:10 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777827
Arrestaties!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777862
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
Tering, welke mongool neemt er zn baby mee.... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

[ afbeelding ]
Je bent geschift of niet, volkomen logisch voor dit soort debielen. Jammer genoeg beschermt het hem wel, politie slaat geen babies of kinderen.
pi_194777871
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:28 schreef Nikonlover het volgende:
Arrestaties!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O*
Hoe meer hoe beter!

Vooral voor de jankende Nederlanders zal het wel afzien worden, politie en ME zijn echt lieverdjes in vergelijking met die in Duitsland.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:32:59 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777916
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:29 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je bent geschift of niet, volkomen logisch voor dit soort debielen. Jammer genoeg beschermt het hem wel, politie slaat geen babies of kinderen.
Het ouderschap afnemen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:33:17 #218
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777919
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:30 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hoe meer hoe beter!

Vooral voor de jankende Nederlanders zal het wel afzien worden, politie en ME zijn echt lieverdjes in vergelijking met die in Duitsland.
Ze zijn nu nog lief. Wat mij betreft pakken ze de wapenstok erbij.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194777920
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:32 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Het ouderschap afnemen.
Dat zou zo verkeerd niet zijn, kind kan nu nog gered worden.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:33:21 #220
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_194777921
Mein Himmel :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:36:04 #221
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194777949
Kunnen ze dat irritante wijf met die bel niet ff een paar tikken geven?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194778069
Ik had er wel wat meer van verwacht eigenlijk, het is best wel saai
pi_194778090
Willem Engel op facebook:
Vroeger stond extreem rechts nog voor kale koppen en rellen. Nu wordt er vooral liefde gepredikt

https://www.facebook.com/willem.engel/posts/10157377953762665


:r
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:48:00 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778106
Politie uitdagen met kind op je schouders. Kind afpakken en hem een paar goede tikken geven en traangas in zn muil spuiten..... Wat een klootzak ben je dan. Vaderonwaardig dit.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194778132
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:48 schreef Nikonlover het volgende:
Politie uitdagen met kind op je schouders. Kind afpakken en hem een paar goede tikken geven en traangas in zn muil spuiten..... Wat een klootzak ben je dan. Vaderonwaardig dit.

[ afbeelding ]
Echt, wat een nare beelden.
Is dat kind een leven schild ofzo?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:50:32 #226
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778143
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Echt, wat een nare beelden.
Is dat kind een leven schild ofzo?
Ja, blijkbaar wel. En hij is niet de enige die dit doet. Er lopen er meer rond met kinderen. Eerder ook eentje vooraan met zn baby.....
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:50:53 #227
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_194778149
Kind huilt al, dit is echt te sneu. Wat bezielt je om daar met je kind naartoe te gaan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 14:54:06 #228
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778198
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:50 schreef Voszje het volgende:
Kind huilt al, dit is echt te sneu. Wat bezielt je om daar met je kind naartoe te gaan.
Voordat hij de confrontatie opzocht was ze al aan het huilen ja. Dit was overigens de 4e(!!!) keer dat de agent hem weg moest duwen...
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194778278
Ze moeten opzouten
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:05:05 #230
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778314
Daar is een rijdend podium met spreker :') Nu maar wachten tot de politie de boel in beslag neemt en ze arresteert :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194778343
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 14:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Echt, wat een nare beelden.
Is dat kind een leven schild ofzo?
Ja vrees het. ;( Wel next level.

Van die mensen die 'oud' zijn en dan bij een demonstratie de hele tijd de politie/ME voor de voeten gaan lopen en alle waarschuwingen negeren en dan gaan janken als ze een tik krijgen, want 'ze zijn een oude vrouw', gebruiken tenminste zichzelf nog als dat levende schild.
pi_194778360
Zijn ook allemaal beetje viezige mensen :r
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:12:27 #233
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778402
Wat een walgelijk kutvolk is dit. Als ik agent zou zijn, zou ik er op los rammen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:15:48 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778450
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:41:01 #235
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194778815
Als we echt geluk hebben arresteert de Berlijnse politie Engel en houden ze hem een paar weken vast, dan is Nederland ook een stuk veiliger voor die periode.

Het is wel tekenend dat ze in een land met 80 miljoen inwoners plus buitenlandse demonstraten nog geen 20.000 man op de been krijgen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:44:39 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:41 schreef Tijger_m het volgende:
Als we echt geluk hebben arresteert de Berlijnse politie Engel en houden ze hem een paar weken vast, dan is Nederland ook een stuk veiliger voor die periode.

Het is wel tekenend dat ze in een land met 80 miljoen inwoners plus buitenlandse demonstraten nog geen 20.000 man op de been krijgen.
Is engel ook in berlijn dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:44:57 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194778885
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Is engel ook in berlijn dan?
Yep. Hij roept vol trots dat extreem-rechts, waar hij dus mee rond loopt, nu voor de liefde is.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:45:58 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778907
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:44 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep. Hij roept vol trots dat extreem-rechts, waar hij dus mee rond loopt, nu voor de liefde is.
Hopelijk pakken ze hem op ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:48:46 #239
491163 Viesdik
pi_194778959
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, het zit zo....het corona virus word door 5G straling geactiveerd (even gewoon geloven), Bill Gates wil de mensheid in zijn geheel van een chip voorzien zodat hij ze allemaal persoonlijk in de gaten kan houden, Soros...uh...die heeft geld en steunt vrijheid dus die is verdacht.

Zoiets? Het is een brij van complete idiotie, natuurlijk.
Mensen aanvallen op samenzweringen, aanvallen op extreem rechts, aanvallen dat ze nazi sympathisanten zijn.
Het is pure wanhoop en machteloosheid wat ik uit je regeltjes naar voren haal. Je zit met je handen in het haar.
Jij en vele andere brave burgers die niet kritisch willen en durven zijn. Calimero gedrag "zij zijn groot en ik ben klein" wat je kan vertalen in "zij zijn stom en ik ben lief". Ahhh boeboeee. Wil je een aai over je bolletje?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:51:41 #240
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194778993
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Mensen aanvallen op samenzweringen, aanvallen op extreem rechts, aanvallen dat ze nazi sympathisanten zijn.
Het is pure wanhoop en machteloosheid wat ik uit je regeltjes naar voren haal. Je zit met je handen in het haar.
Jij en vele andere brave burgers die niet kritisch willen en durven zijn. Calimero gedrag "zij zijn groot en ik ben klein" wat je kan vertalen in "zij zijn stom en ik ben lief". Ahhh boeboeee. Wil je een aai over je bolletje?
Vreemde post, ik noem niemand een nazi, ik herhaal wat Engel zelf op Twitter schreef.

Ik val ook niemand aan, ik zeg dat het brouwsel van 5G, Bill Gates en Soros een ridicuul verhaal is, als jij je daarop aangesproken voelt dan is dat jouw probleem, ik heb jou nergens genoemd of gequote en mijn opmerkingen waren niet aan jou gericht.

Het feit dat jij zo aggresief meent te moeten reageren zegt meer over jou dan over mij, denk ik
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:51:44 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194778994
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:48 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Mensen aanvallen op samenzweringen, aanvallen op extreem rechts, aanvallen dat ze nazi sympathisanten zijn.
Het is pure wanhoop en machteloosheid wat ik uit je regeltjes naar voren haal. Je zit met je handen in het haar.
Jij en vele andere brave burgers die niet kritisch willen en durven zijn. Calimero gedrag "zij zijn groot en ik ben klein" wat je kan vertalen in "zij zijn stom en ik ben lief". Ahhh boeboeee. Wil je een aai over je bolletje?
Dat ze extreem rechts zijn roepen ze zelf en die complottheorien plaatsen die lui ook allemaal zelf.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:52:49 #242
491163 Viesdik
pi_194779004
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:51 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat ze extreem rechts zijn roepen ze zelf en die complottheorien plaatsen die lui ook allemaal zelf.
Jezus, heb jij de rode of blauw pil geslikt onlangs? :D
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:01 #243
80382 manny
30 is best veel
pi_194779007
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog los van dat dat onzin is vergeet je ook alle blijvende fysieke schade van mensen die het virus oplopen en wel herstellen. Ontzettend veel mensen die de ziekte hebben gehad hebben nu een verminderde longfunctie. Soms zelfs zo erg dat ze nauwelijks meer kunnen functioneren....voor de rest van hun leven. Of herstelde patienten die permanente schade hebben opgelopen aan hun hartspier.

En dan gaat het meestal om gezonde mensen. Interesseert jou dat soms ook niets?
Als ik de meneer die op de IC van het Erasmus mag geloven had hij (tot aan de zomer, daarna weet ik niet) nul, ik herhaal: nul, gevallen op de IC die geen zwaar overgewicht en / of onderliggende klachten hadden. Precies dezelfde mensen die ze elk jaar op het hoogtepunt van de griepgolf ook op de IC hebben liggen.

Dus iets minder zwart-wit en ook denken aan de mensen die nu zorg missen vanwege de maatregelen lijkt me wel handig. Helaas is ook in deze demonstratie weer te veel gekkies en extreem links / rechtsen... terwijl het denk ik wel goed is om de discussie eens goed te voeren. Zonder verwijten en zonder "RIVM moet opgeheven worden".
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:53:44 #244
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779020
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:52 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Jezus, heb jij de rode of blauw pil geslikt onlangs? :D
?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194779040
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

?
Dit niet begrijpen?
pi_194779067
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:44 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Is engel ook in berlijn dan?
Engel is overal
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:56:49 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779076
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:53 schreef manny het volgende:

[..]

Als ik de meneer die op de IC van het Erasmus mag geloven had hij (tot aan de zomer, daarna weet ik niet) nul, ik herhaal: nul, gevallen op de IC die geen zwaar overgewicht en / of onderliggende klachten hadden. Precies dezelfde mensen die ze elk jaar op het hoogtepunt van de griepgolf ook op de IC hebben liggen.

Dus iets minder zwart-wit en ook denken aan de mensen die nu zorg missen vanwege de maatregelen lijkt me wel handig. Helaas is ook in deze demonstratie weer te veel gekkies en extreem links / rechtsen... terwijl het denk ik wel goed is om de discussie eens goed te voeren. Zonder verwijten en zonder "RIVM moet opgeheven worden".
Ben je vergeten dat we dit jaar zowel een griep als een corona golf hebben gehad? Het is dus dubbelop op zijn minst en het dodental door corona was hoger dan dat van de griep in Nederland, die cijfers kun je gewoon nalezen.

Het is prima om kritisch te zijn, ik vind de huidige maatregelen bijvoorbeeld te weinig duidelijk en transparant, maar mensen de mensen die bij dit soort protesten rondlopen zijn niet eens bereid om naar redelijke argumenten te luisteren.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:58:05 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779105
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:54 schreef Antaris het volgende:

[..]

Dit niet begrijpen?
Ik snap het niet idd. Ik zit niet aan de medicijnen. Walgelijk dat hij zoiets over mij roept.
Al die psychisch gestoorde figuren die nu massaal in berlijn protesteren zitten wel aan de pillen denk ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194779116
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

....maar mensen de mensen die bij dit soort protesten rondlopen zijn niet eens bereid om naar redelijke argumenten te luisteren.
man man man, we hebben een minister van justitie die zelf een feest geeft waarin iedereen op elkaar staat te hoesten, wat verwacht je dan?
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 15:59:21 #251
80382 manny
30 is best veel
pi_194779127
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ben je vergeten dat we dit jaar zowel een griep als een corona golf hebben gehad? Het is dus dubbelop op zijn minst en het dodental door corona was hoger dan dat van de griep in Nederland, die cijfers kun je gewoon nalezen.

Het is prima om kritisch te zijn, ik vind de huidige maatregelen bijvoorbeeld te weinig duidelijk en transparant, maar mensen de mensen die bij dit soort protesten rondlopen zijn niet eens bereid om naar redelijke argumenten te luisteren.
Eh nee. Dat ben ik niet vergeten. Wat doet dat af aan het type mensen dat hij op de IC zag liggen?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_194779135
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]


Al die psychisch gestoorde figuren die nu massaal in berlijn protesteren zitten wel aan de pillen denk ik.
Dus mensen die kritisch zijn op de coronamaatregelen moeten psychisch gestoord zijn?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:00:06 #253
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef riazop het volgende:

[..]

man man man, we hebben een minister van justitie die zelf een feest geeft waarin iedereen op elkaar staat te hoesten, wat verwacht je dan?
Dan verwacht ik dat de minister door het stof gaat en zich verontschuldigd? Eigenlijk zou ik liefst hebben dat hij gewoon aftrad maar wat heeft dat te maken met mensen die corona gewoon ontkennen of claimen dat het een conspiracy is van Bill Gates?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194779142
In Londen gaat het ook los

vandaag

  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:00:28 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779149
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef riazop het volgende:

[..]

man man man, we hebben een minister van justitie die zelf een feest geeft waarin iedereen op elkaar staat te hoesten, wat verwacht je dan?
Iedereen maakt weleens een foutje. Ook ik heb mij weleens niet aan de 1,5 meter gehouden. Hij heeft zijn excuses gemaakt. Prima toch.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:01:24 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779168
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:59 schreef riazop het volgende:

[..]

Dus mensen die kritisch zijn op de coronamaatregelen moeten psychisch gestoord zijn?
Als je naar de livestreams kijkt zie je wat voor volk dit is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194779169
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dan verwacht ik dat de minister door het stof gaat en zich verontschuldigd? Eigenlijk zou ik liefst hebben dat hij gewoon aftrad
Als degene die de coronamaatregelen er zélf niet eens in gelooft, verwacht dan aub niet dat het volk dat ineens wel blijft doen
pi_194779191
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:00 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Iedereen maakt weleens een foutje. Ook ik heb mij weleens niet aan de 1,5 meter gehouden. Hij heeft zijn excuses gemaakt. Prima toch.
Die 38.000 Nederlanders die wel een boete én strafblad hebben nu kunnen er ook vanaf komen met excuses volgens jou?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:02:53 #259
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779214
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:00 schreef riazop het volgende:
In Londen gaat het ook los

vandaag

[ afbeelding ]
Naar schatting 1000 mensen. Net zo veel als er bij het National Theatre protesteren tegen het verlies van banen. Goh, nou, het gaat wel los.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:03:00 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779222
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef riazop het volgende:

[..]

Die 38.000 Nederlanders die wel een boete én strafblad hebben nu kunnen er ook vanaf komen met excuses volgens jou?
Je krijgt niet zomaar een boete. Daar gaat wel eea aan vooraf.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:03:33 #261
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779243
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:01 schreef riazop het volgende:

[..]

Als degene die de coronamaatregelen er zélf niet eens in gelooft, verwacht dan aub niet dat het volk dat ineens wel blijft doen
Dat is een ridicule conclusie. Als hij er niet in geloofde dan waren er geen maatregelen genomen om geschonden te worden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194779256
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je krijgt niet zomaar een boete. Daar gaat wel eea aan vooraf.
Er zijn er 10duizenden die wegens "onvoldoende afstand" die boete hebben gekregen.

Excuses voldoende?
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:04:21 #263
491163 Viesdik
pi_194779264
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik snap het niet idd. Ik zit niet aan de medicijnen. Walgelijk dat hij zoiets over mij roept.
Al die psychisch gestoorde figuren die nu massaal in berlijn protesteren zitten wel aan de pillen denk ik.
Volgens mij zit je in een soort ironie modus ofzo :? .

[ Bericht 8% gewijzigd door Tijger_m op 29-08-2020 16:20:52 (- niet doen -) ]
pi_194779277
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat is een ridicule conclusie. Als hij er niet in geloofde dan waren er geen maatregelen genomen om geschonden te worden.
Hij gaat toch zelf op het bordes staan? Hij regisseert het notabene zélf
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:05:32 #265
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779292
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in een soort ironie modus ofzo :? .
Of heb je last van borderline :D kan ook
Waar slaat dit nou weer op?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:06:49 #266
491163 Viesdik
pi_194779323
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:59 schreef manny het volgende:

[..]

Eh nee. Dat ben ik niet vergeten. Wat doet dat af aan het type mensen dat hij op de IC zag liggen?
wat nou als je dood bent gegaan aan zowel griep als corona?
worden die dan bij zowel de griep als corona statistieken bijgehouden?
Als de persoon ook nog aids had, zullen alle doodsoorzaken straks op 1 stapel terecht komen, en komt het totale dodental met een factor van 4 uit de printer ? :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:07:35 #267
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779342
Waar blijft het waterkanon?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_194779350
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 15:58 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik snap het niet idd. Ik zit niet aan de medicijnen. Walgelijk dat hij zoiets over mij roept.
Al die psychisch gestoorde figuren die nu massaal in berlijn protesteren zitten wel aan de pillen denk ik.
Zoek eens naar de film The Matrix, misschien begrijp je het dan.
Mensen gestoord noemen omdat zij opkomen voor hun vrijheden is treurig.
Blijf maar lekker naar Rutte en de Jonge luisteren.
Zij vertellen wat jij moet doen.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:08:51 #269
491163 Viesdik
pi_194779376
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:05 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op?
Omdat je de ene keer het ene lijkt te zeggen en de andere keer het andere
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:09:05 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779381
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Zoek eens naar de film The Maxtrix, misschien begrijp je het dan.
Mensen gestoord noemen omdat zij opkomen voor hun vrijheden is treurig.
Blijf maar lekker naar Rutte en de Jonge luisteren.
Zij vertellen wat jij moet doen.
Hm, maar als the Matrix je leidraad is dan ben je al onderdeel van een grote simulatie en staat de simulatie je gewoon toe om zogenaamd te protesteren. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:10:06 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779400
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:04 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Volgens mij zit je in een soort ironie modus ofzo :? .
Of heb je last van borderline :D kan ook
Doe even normaal, joh, stop gewoon met die persoonlijke aanvallen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_194779402
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hm, maar als the Matrix je leidraad is dan ben je al onderdeel van een grote simulatie en staat de simulatie je gewoon toe om zogenaamd te protesteren. Toch?
Waar heb jij het over? Iemand zei over the red and the blue pill, ik leg alleen maar uit waar dat vandaan komt.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:10:26 #273
80382 manny
30 is best veel
pi_194779406
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:06 schreef Viesdik het volgende:

[..]

wat nou als je dood bent gegaan aan zowel griep als corona?
worden die dan bij zowel de griep als corona statistieken bijgehouden?
Als de persoon ook nog aids had, zullen alle doodsoorzaken straks op 1 stapel terecht komen, en komt het totale dodental met een factor van 4 uit de printer ? :')
Ja, mensen die (op de IC) overlijden zullen vaak meerdere dingen hebben.

Wat doet dat af aan het type mensen dat hij op de IC zag liggen?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:12:17 #274
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_194779448
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit? Werkelijk?
Zit je aluhoedje lekker?
Hij heeft deels wel gelijk hoor.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:13:08 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779463
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij heeft deels wel gelijk hoor.
Nou, kom eens met wat agendapunten dan.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:13:37 #276
491163 Viesdik
pi_194779471
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doe even normaal, joh, stop gewoon met die persoonlijke aanvallen.
Het is geen aanval.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:15:47 #277
491163 Viesdik
pi_194779499
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:10 schreef manny het volgende:

[..]

Ja, mensen die (op de IC) overlijden zullen vaak meerdere dingen hebben.

Wat doet dat af aan het type mensen dat hij op de IC zag liggen?
De mensen die in NL op het IC liggen, zijn voor 70% mensen met een allochtone achtergrond.
Van officiële bronnen (ken namelijk veel mensen die werken op de IC)
Dat maakt het niet meer of minder erg, maar het helpt wel bij de relativering.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:16:04 #278
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779502
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:13 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Het is geen aanval.
Hm, ja, je zegt thuis of op straat ook tegen iemand die het met je oneens is dat ze zeker borderline zijn, dat is tenslotte normaal. Toch?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:16:32 #279
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779508
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Viesdik het volgende:

[..]

De mensen die in NL op het IC liggen, zijn voor 70% mensen met een allochtone achtergrond.
Van officiële bronnen (ken namelijk veel mensen die werken op de IC)
Dat maakt het niet meer of minder erg, maar het helpt wel bij de relativering.
Waarom relativeert dat? Leg eens uit?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:17:54 #280
80382 manny
30 is best veel
pi_194779529
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Viesdik het volgende:

[..]

De mensen die in NL op het IC liggen, zijn voor 70% mensen met een allochtone achtergrond.
Van officiële bronnen (ken namelijk veel mensen die werken op de IC)
Dat maakt het niet meer of minder erg, maar het helpt wel bij de relativering.
Waarom relativeert dit ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:19:37 #281
80382 manny
30 is best veel
pi_194779550
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:15 schreef Viesdik het volgende:

[..]

De mensen die in NL op het IC liggen, zijn voor 70% mensen met een allochtone achtergrond.
Van officiële bronnen (ken namelijk veel mensen die werken op de IC)
Dat maakt het niet meer of minder erg, maar het helpt wel bij de relativering.
en wat zijn officiële bronnen volgens jou? "mensen die je kent"?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:21:29 #282
491163 Viesdik
pi_194779577
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit? Werkelijk?
Zit je aluhoedje lekker?
Is idd geen aluhoedje.
Maar dat wordt vanuit een bepaalde hoek graag gebruikt bij gebrek aan tegenbewijs en argumentatie.
Toevallig vandaag een interview gelezen tussen Oprah en Robert F. Kennedy uit 2007.

https://www.oprah.com/oma(...)obert-kennedy-jr/all

Bij de vraag van Oprah: Do you fear for our country?

Waarop Kennedy antwoord:

I think the worst thing this White House has done is to use fear as a governing tool. No, I don't fear for our country in terms of an attack. They've used the excuse that 9/11 suddenly put us in the most dangerous part of our history. That's nonsense. When you and I were raised, there were 25,000 nuclear warheads pointed at America, and we faced absolute annihilation. That was a dangerous time. When George Washington fought the British and his troops didn't have shoes, that was a dangerous time. And during the Civil War, if we had lost Gettysburg, the United States of America would have disappeared.

Laat dat maar eens tot je doordringen
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:23:57 #283
491163 Viesdik
pi_194779615
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nou, kom eens met wat agendapunten dan.
bankencrisis, globalisering, geldstromen, meer controle over de bevolking, inperken vrijheden
etc etc
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:24:34 #284
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779633
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:21 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Is idd geen aluhoedje.
Maar dat wordt vanuit een bepaalde hoek graag gebruikt bij gebrek aan tegenbewijs en argumentatie.
Toevallig vandaag een interview gelezen tussen Oprah en Robert F. Kennedy uit 2007.

https://www.oprah.com/oma(...)obert-kennedy-jr/all

Bij de vraag van Oprah: Do you fear for our country?

Waarop Kennedy antwoord:

I think the worst thing this White House has done is to use fear as a governing tool. No, I don't fear for our country in terms of an attack. They've used the excuse that 9/11 suddenly put us in the most dangerous part of our history. That's nonsense. When you and I were raised, there were 25,000 nuclear warheads pointed at America, and we faced absolute annihilation. That was a dangerous time. When George Washington fought the British and his troops didn't have shoes, that was a dangerous time. And during the Civil War, if we had lost Gettysburg, the United States of America would have disappeared.

Laat dat maar eens tot je doordringen
En nu is hij wel een aluhoedje. Mensen veranderen in 13 jaar. Hij heeft al een track record met autisme en vaccins, nu verspreid hij een verhaal dat je alleen het corona vaccin krijgt als je een Bill Gates chip in je lichaam laat spuiten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tijger_m op 29-08-2020 16:29:36 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:25:17 #285
491163 Viesdik
pi_194779653
Angst wordt gebruikt als politiek wapen om het volk in bedwang te houden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:26:18 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779676
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:23 schreef Viesdik het volgende:

[..]

bankencrisis, globalisering, geldstromen, meer controle over de bevolking, inperken vrijheden
etc etc
Waarom zouden ze dat willen dan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:27:08 #287
491163 Viesdik
pi_194779689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En nu is hij wel een aluhoedje. Mensen veranderen in 13 jaar.
:')
wil je me aub negeren voortaan. Dat zou ik appreciëren :)
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:28:11 #288
491163 Viesdik
pi_194779711
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:26 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat willen dan?
De vraag stellen is hem beantwoorden :)
Waarom denk jij dat ze dat willen?
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:28:32 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779713
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:27 schreef Viesdik het volgende:

[..]

:')
wil je me aub negeren voortaan. Dat zou ik appreciëren :)
Nee. Als je genegeerd wil worden door mensen die het niet met je eens zijn dan moet je niet op FOK posten, dit is een forum voor iedereen en geen echo put.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:29:02 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_194779722
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:28 schreef Viesdik het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden :)
Waarom denk jij dat ze dat willen?
Er is geen reden om een crisis te willen. Dat is voor niemand goed.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:31:41 #291
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194779776
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Er is geen reden om een crisis te willen. Dat is voor niemand goed.
Het is een supersekrit plan van de regering om de economie met 10% terug te laten lopen want dat geeft ze meer macht. Of zo. In het VK doen ze het nog beter, daar lieten ze de economie met 20% terug lopen want dat geeft nog veel meer macht. Of zo.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:34:29 #292
491163 Viesdik
pi_194779813
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee. Als je genegeerd wil worden door mensen die het niet met je eens zijn dan moet je niet op FOK posten, dit is een forum voor iedereen en geen echo put.
Ik wil niet genegeerd worden door mensen, ik wil genegeerd worden door jou, omdat je:
1. niet inhoudelijk reageert op mijn berichten
2. conspiracy en racisme kaarten trekt
3. kritisch weigert te zijn
4. En dat je mening al vast staat omdat je vermoedelijk een ideologie nastreeft, en unaniem achter de maatregelen staat om dit te verwezenlijken.

Daarom
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:37:01 #293
491163 Viesdik
pi_194779849
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:29 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Er is geen reden om een crisis te willen. Dat is voor niemand goed.
Ik kan genoeg redenen bedenken om een crisis in te gaan hoor, terwijl het volk het niet wilt.
pi_194779881
Hebben we hier nu ook van die alu hoedje downies gevonden _O-

Moeten jullie niet met jullie kontlikkertjes in Berlijn zijn of mochten jullie niet van mamsie?
pi_194779950
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Naar schatting 1000 mensen. Net zo veel als er bij het National Theatre protesteren tegen het verlies van banen. Goh, nou, het gaat wel los.
Als jij ze allemaal een euro zou moeten geven, zou je dan denken met 1000 klaar te zijn?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:45:40 #296
491163 Viesdik
pi_194780001
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Naar schatting 1000 mensen. Net zo veel als er bij het National Theatre protesteren tegen het verlies van banen. Goh, nou, het gaat wel los.
Deze man.. echt wtf :')
  Moderator zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:49:15 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_194780073
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als jij ze allemaal een euro zou moeten geven, zou je dan denken met 1000 klaar te zijn?
Ik snap je logica niet, dat aantal is wat de Londonse politie aan de pers heeft bericht. Als je denkt dat het aantal niet klopt, prima, kom maar met een bron die volgens jou het correcte aantal geeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:49:49 #298
491163 Viesdik
pi_194780081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:17 schreef manny het volgende:

[..]

Waarom relativeert dit ?
Dat autochtone mensen gezonder leven en een betere weerstand hebben?
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:53:16 #299
80382 manny
30 is best veel
pi_194780155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:49 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Dat autochtone mensen gezonder leven en een betere weerstand hebben?
Check anders even wat het woord "relativeren" betekent.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:53:22 #300
273703 MangoTree
I wish I had...
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 16:53:32 #301
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_194780159
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 16:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nou, kom eens met wat agendapunten dan.
Ik denk niet dat er echt wat achter zit maar zeker in het begin van corona zijn er een hoop zware maatregelen getroffen die meer kwaad dan goed hebben gedaan. Ik wil niet weer in die lockdown belanden ook al gaat het weer slechter straks en hopelijk helpen die protesten daarbij. Dat ze weten dat een groot deel van de bevolking die maatregelen niet meer wil.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')