abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_194365445
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
Het zijn dan ook nog eens geen lichamelijk gehandicapten ,maar lichamelijk hele mensen die demonstreren. Zouden zij bij het uitdelen van verstand helemaal niet aanwezig zijn geweest, omdat zij toen hun lichaam aan het trainen waren?
  zondag 2 augustus 2020 @ 09:41:36 #77
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194365510
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:36 schreef torentje het volgende:

[..]

Het zijn dan ook nog eens geen lichamelijk gehandicapten ,maar lichamelijk hele mensen die demonstreren. Zouden zij bij het uitdelen van verstand helemaal niet aanwezig zijn geweest, omdat zij toen hun lichaam aan het trainen waren?
Moet jij zeggen! _O-
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
pi_194365685
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 03:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je moet wat als edgelord.
6ae.png
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:09 #79
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365763
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 01:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gros van de doden in de verpleeghuizen tellen niet eens mee want die zijn niet getest.

Daarbij ben je behoorlijk onzorgvuldig in je terminologie, we hebben amper verzorgingstehuizen meer in NL, je bedoelt verpleeghuizen. En dat is iets totaal anders dan verzorgingstehuizen.
Hoe je het beestje noemt maakt niet uit we bedoelen hetzelfde.

En kun je nagaan als het gros niet eens is getest wat ik niet zal ontkennen.
Dan is de gemiddelde leeftijd misschien nog wel hoger dan 82 en vallen die 600 doden onder 70 nog verder in het niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nicksanders op 02-08-2020 10:09:40 ]
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:04:31 #80
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365782
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 01:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als er een automodel was waardoor in korte tijd zoveel extra doden vielen en zoveel mensen gewond raakten dan was het model uit de handel genomen.
Ja en daar gooien we dan ook het hele sociale leven en de economie voor stil oh nee wacht toch niet :')
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:07:23 #81
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365812
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 02:42 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Valt niks over te trollen de cijfers staan gewoon op de website van het RIVM of heb jij andere cijfers?

Maar iedereen kent toevallig een jong iemand die er aan overleden is terwijl die cijfers bijna 0 zijn.
Want onder de 70 zijn het nog geen 600.

Moeten alle 80ers dan dood nee zeker niet en als we die kunnen beschermen prima maar dat mislukt alsnog maar als er dan een groepje jongeren te dicht bij elkaar komt zijn het moordenaars moeten ze dikke boetes krijgen plus een strafblad volgens die angsthazen en moraal ridders hier.

Oh dan heb je nog een groepje maar er zijn mensen die er hun rest van hun leven last van houden want ze zijn nu 3 maanden later nog niet de oude.

Dat weten we nog niet het zou kunnen ik hoop het niet voor ze.
Het kan ook slijten duurt het alleen langer.

Ik ken toevallig ook mensen die het gehad hebben die er niks aan over gehouden hebben dus nu?
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:12:08 #82
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365872
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 05:39 schreef Hathor het volgende:
Ik vind dit vooral een hele dikke middelvinger naar al die mensen in de zorg die zich de afgelopen maanden het vuur uit de sloffen hebben gelopen om mensen in de IC's aan de beademing te houden.
We steken al jaren een dikke middelvinger op richting eerste hulp en politie met onder andere oud en nieuw.
Door al dat tuig dat ze met vuurwerk bedreigt dit is een klein groepje en als ze gepakt worden is het oh zielig zijn nog jong en ethische achtergrond kunnen ze niks aan doen.

Weet je wat we doen vuurwerk verbieden (overigens interesseert mij het vuurwerk niks en als ze het verbieden prima). Maar het gaat erom klein groepje kan zorgt voor overlast oké dan pakken we het van iedereen af.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:13:27 #83
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194365891
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:12 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

We steken al jaren een dikke middelvinger op richting eerste hulp en politie met onder andere oud en nieuw.
Door al dat tuig dat ze met vuurwerk bedreigt dit is een klein groepje en als ze gepakt worden is het oh zielig zijn nog jong en ethische achtergrond kunnen ze niks aan doen.

Weet je wat we doen vuurwerk verbieden (overigens interesseert mij het vuurwerk niks en als ze het verbieden prima). Maar het gaat erom klein groepje kan zorgt voor overlast oké dan pakken we het van iedereen af.
Joh di’s toch met alles, maximunmsnelheid, rijden onder invloed, alles is afgestemd op de kleinst gemene deler.
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:13:30 #84
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365893
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 04:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wel mooi om te zien wat een mislukte generatie we hebben over het algemeen.

Kunnen nog niet eens 1 jaartje wat meer rekening houden met elkaar vanwege een redelijk naar virusje.
Totaal niets gewend, compleet niet bereid iets voor een ander over te hebben, no indeed, we brengen nog liever een ander potentieel in gevaar want oh wee jij kan niet naar dat ene feestje toe.

Begin die Chinezen wel te begrijpen onderhand, teveel vrijheid maakt de mens egoïstisch en dom.
Ga je toch lekker in China wonen?

Of steek je normaal ook elke dag een kaarsje aan als er een onschuldige overlijd door moord of iets anders?
Stond je in 2018 ook te klappen voor de zorg en tranen met tuiten te laten omdat er een oversterfte was van bijna 10.000 mensen
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:14:56 #85
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194365922
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:13 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Joh di’s toch met alles, maximunmsnelheid, rijden onder invloed, alles is afgestemd op de kleinst gemene deler.
Snelheid is iets met stikstof maar goed.

Verder heb je gelijk.

Supports Ajax of Feyenoord niet bij uit wedstrijden omdat je een groepje mongolen van 500-1000 man per club hebt met 1 hersencel dus dan de rest maar straffen.
pi_194366018
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:13 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Ga je toch lekker in China wonen?

Of steek je normaal ook elke dag een kaarsje aan als er een onschuldige overlijd door moord of iets anders?
Stond je in 2018 ook te klappen voor de zorg en tranen met tuiten te laten omdat er een oversterfte was van bijna 10.000 mensen
Hou je gewoon nou 1 jaartje aan de fucking regels. :')

Blij als de politiek figuren als jij, als er straks weer een lockdown gaat komen en die komt geheid als het zo doorgaat, legaal de bek in kan trappen als je weigert dat mondkapje op te doen en / of weigert afstand te houden.

“Herp derp pro politiestaat derp”, in dit geval wel ja. :W
pi_194366183
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 00:53 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Wat een toeval dat jij ook iemand kent van de 24 mensen tusen de 45-49 die overleden zijn.

Plus de ontelbare andere voorbeelden terwijl feit is dat onder 70 er nog geen 600 zijn overleden.

Stop de wereld 600 mensen onder de 70 dood allemaal binnen blijven.

Vanaf 70 stijgt t lichtelijk vanaf 75 nog iets meer vanaf 80 nog meer en de meeste overledenen zijn tussen 85 en de 90.

Na 90 neemt t af hoe komt dat simpel de meeste worden geeneens 90.

Waarom neemt t vanaf 70 steeds meer toe omdat je imuumsysteem minder functioneert.

Het is niet zo moeilijk allemaal.

Maar vooral in je angst bubbel blijven dat dit t killer virus is.

Covid-19 is geen killervirus is t een vriend nee ook niet beetje opletten oké zeker voor de kwetsbaren.

Maar voor 99% is er weinig aan de hand.

Jij gaat nogal makkelijk voorbij aan het feit dat er heel veel dertigers, veertigers en vijftigers het overleefd hebben door goede medische zorg. Op de IC was een groot deel van de patiënten toch juist onder de 60?
Daar gaat het nou om. Als er straks geen IC zorg mee geboden kan worden, dan gaan die cijfers er héél anders uit zien.

https://tijdschrift.nl/we(...)link&utm_term=corona

Zie dit artikel een voorbeeldje. Vrouw van 35, balanceerde op randje van de dood. Zonder intensieve medische zorg had zij het niet overleefd hoor. 35 jaar jong.

Maar goed, volgens @Circle.Of.Filth was die 35 jarige vrouw toch anders ook al wel bijna dood he. :') ___!
pi_194366188
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Hou je gewoon nou 1 jaartje aan de fucking regels. :')

Blij als de politiek figuren als jij, als er straks weer een lockdown gaat komen en die komt geheid als het zo doorgaat, legaal de bek in kan trappen als je weigert dat mondkapje op te doen en / of weigert afstand te houden.

“Herp derp pro politiestaat derp”, in dit geval wel ja. :W
+1
pi_194366366
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het feit? Werkelijk?
Zit je aluhoedje lekker?
Het complottheorie-verwijt, wat origineel. Ik weet niet of je het opgevallen is maar onder het mom van de coronacrisis is er vorige week een enorme stap gezet richting een federale EU. Macron en Verhofstadt winden daar geen doekjes om en vieren hun overrwinning, en terecht want het is natuurlijk klinkklaar dat het weinig met corona te maken heeft.

Bij zo'n epidemie als deze heeft de overheid juist vertrouwen nodig en dan moet je je betrouwbaar tonen door eerlijk te zijn over je motieven.
Wie slaapt in een democratie wordt woke in een dictatuur.
pi_194366393
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het complottheorie-verwijt, wat origineel. Ik weet niet of je het opgevallen is maar onder het mom van de coronacrisis is er vorige week een enorme stap gezet richting een federale EU. Macron en Verhofstadt winden daar geen doekjes om en vieren hun overrwinning, en terecht want het is natuurlijk klinkklaar dat het weinig met corona te maken heeft.

Bij zo'n epidemie als deze heeft de overheid juist vertrouwen nodig en dan moet je je betrouwbaar tonen door eerlijk te zijn over je motieven.
De omstandigheden kwam failliet Frankrijk goed uit ja.
Maar complot is overdreven, er word misbruik gemaakt van de situatie om de subsidiepotjes nog even lekker uit te kunnen buiten.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:06:33 #91
239746 BoonDockSaint
Schout bij nacht
pi_194366500
Ik vind dat we het best goed doen in NL alleen in het begin was er wat paniek nu is alles wel weer redelijk op orde
Hallom
pi_194366805
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De omstandigheden kwam failliet Frankrijk goed uit ja.
Maar complot is overdreven, er word misbruik gemaakt van de situatie om de subsidiepotjes nog even lekker uit te kunnen buiten.
Maar dat is niet eenmalig, er is weer een grote stap gezet die onomkeerbaar zou moeten zijn. Als corona misbruikt wordt voor een andere agenda dan is het helemaal niet zo raar om je af te vragen of de rest wel klopt.
Wie slaapt in een democratie wordt woke in een dictatuur.
pi_194366825
quote:
10s.gif Op zondag 2 augustus 2020 09:41 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Moet jij zeggen! _O-
Tja, ik kan niet meer studeren doordat er hier zoveel hele mensen zonder verstand zijn, die slechts willen spelen en krijsen tegen lichamelijk gehandicapten.
pi_194366827
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is weer iets anders. Dat dit virus helaas gebruikt word om bepaalde zaken er doorheen te drukken waar ik ook niet vrolijk van kan worden is waar. Maar dit virus is helaas wel gevaarlijk. Bovendien gaat het niet alleen om het aantal doden, maar ook de eventuele schade die dit virus veroorzaakt waarbij nu nog niet bekend is of die schade aan organen blijvend zal zijn.

En een complete lockdown waarbij er ook een grote schade ontstaat is de oplossing ook niet.

Persoonlijk neem ik wel mijn eigen verantwoording en mijd de drukte.
pi_194367011
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 03:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welke verzorgingstehuizen???

:')
Die bestaan helaas niet meer. Wat dat betreft waren die verzorgingstehuizen prima. Dit zou men weer in ere moeten herstellen.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:58:15 #96
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367157
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

+1
Jij bent zelf bang want zoals je zei viesdik
Mis gym opzoeken of fiets richting je werk
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:03:17 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367236
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:39 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Jij gaat nogal makkelijk voorbij aan het feit dat er heel veel dertigers, veertigers en vijftigers het overleefd hebben door goede medische zorg. Op de IC was een groot deel van de patiënten toch juist onder de 60?
Daar gaat het nou om. Als er straks geen IC zorg mee geboden kan worden, dan gaan die cijfers er héél anders uit zien.

https://tijdschrift.nl/we(...)link&utm_term=corona

Zie dit artikel een voorbeeldje. Vrouw van 35, balanceerde op randje van de dood. Zonder intensieve medische zorg had zij het niet overleefd hoor. 35 jaar jong.

Maar goed, volgens @:Circle.Of.Filth was die 35 jarige vrouw toch anders ook al wel bijna dood he. :') ___!
Nou ik overtreed weinig regels ook geen boete gehad.
Vakanties zijn door neus geboord.

Ga niet naar drukke cafés ging ik al niet en demonstreren heb ik ook geen tijd voor.
Ov deed ik al nooit.

Dus aan mij ligt t niet jammer hè.

Maar nee ik ga ook niet angstig opzij als iemand iets te dichtbij komt of opletten dat ik niet toevallig voor een paar seconden te dicht bij iemand anders ben.

Uit eten doe ik wel graag en doe ik weer maar hè ga ik ook niet bij vreemde aan tafel zitten hoesten jammer hè.

Omdat je veel maatregelen onzin vindt moet je wel tokkie zijn die zich aso gedraagt

Nou dat deed ik vroeger ook niet en nu ook niet doe hetzelfde.

Kan alleen niet spontaan uit eten zonder reserveren of naar de zee rijden want afgesloten of bios want kut films of vakanties.

En met mijn vrienden groepje van 15 en familie doe ik gewoon normaal zoaks daarvoor.
pi_194367239
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:58 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

Jij bent zelf bang want zoals je zei viesdik
Mis gym opzoeken of fiets richting je werk
Fietsen richting werk doe ik al. :)

Maar wat vind je van die vrouwe van 35 die het alleen maar overleefd heeft door IC-zorg? Geloof jij net als die andere user dat ze anders toch wel bijna dood zou gaan ook zonder corona.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:08:41 #99
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_194367311
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:03 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Fietsen richting werk doe ik al. :)

Maar wat vind je van die vrouwe van 35 die het alleen maar overleefd heeft door IC-zorg? Geloof jij net als die andere user dat ze anders toch wel bijna dood zou gaan ook zonder corona.
Nee dat zeg ik niet maar die vrouw heeft misschien toch niet zo'n goede gezondheid.

Maar ik begreep t ingrijpen eind maart wel.

Het duurt nu alleen te lang en dan weer paniek besmettingen lopen op terwijl IC is rond de 20 dus voorlopig is er totaal geen reden tot paniek.

Als ze dan toch zo graag alles onder controle hadden willen houden had je gewoon elke trip ook binnen Europa moeten verbieden maar nee telkens half bakken maatregelen.

Stranden druk terwijl je ligt daar niet op elkaars lip.
Maar blm mag doorgaan want goed doel.

Mondkapjes verplichten daar en daar niet per direct nee is nog offerfeest waardoor besmettingen toe zullen nenen in die islamitische bolwerken Rotterdam en Amsterdam

Vd rest niet lullig bedoeld sorry daarvoor over viesdik je moet het zelf weten als jij happy bent prima.

Leven laten leven maar omdat er een groepje ongezond leven hoeft daar niet de rest voor op te draaien das een risico van je levenstyle.
En als die kettingrokende mensen happy zijn en weten liever dood bij 70 dan 90 want sigaretten maken mij blij.

Hé wie ben ik ga je gang.
pi_194367365
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:08 schreef Nicksanders het volgende:
Nee dat zeg ik niet maar die vrouw heeft misschien toch niet zo'n goede gezondheid.
Volgens het artikel was ze toch gewoon gezond?
Aan de foto te zien is ze wel wat aan de dikke kant denk ik.

quote:
Als ze dan toch zo graag alles onder controle hadden willen houden had he gewoon elke trip ook binnen Europa moeten verbieden maar nee telkens half bakken maatregelen.
Dat ben ik wel met je eens. Maar ik begrijp wel dat de beleidsmakers ook op een dun koord balanceren. Ze willen wel enigszins draagvlak houden, en economie m.b.t. vakantieverkeer speelt ook een rol natuurlijk.

Ik ga volgende week ook op vakantie. :@ Maar ik houd me strikt aan alle voorgeschreven maatregelen, zoals ik dat hier ook doe. En daar is mondkapjesplicht, en dunner bevolkt. Ik ben er zeker van dat ik hier mee geen risico neem. Anders is het natuurlijk met dat volk dat en masse op strandvakantie gaat en daar op stap gaat.

quote:
Vd rest niet lullig bedoeld sorry daarvoor over viesdik je moet het zelf weten als jij happy bent prima.
np. Ik denk dat er maar heel weinig mensen echt happy zijn met het feit dat ze te dik zijn hoor, maar dat terzijde.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')