Kan ie Nederlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Interview zo nog met de Hulk, dat kan denk ik wel in het Nederlands
Mwah. Verstappen is de snelste van de formule 1,5quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:10 schreef quo_ het volgende:
Schaf de kwalificatie maar af of bedenk een ander format. De amusementswaarde gaat richting 0 op deze manier.
hoezoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoef geen F1 spec klasse te zien. Daar zijn er al genoeg van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde motoren, ieder eigen merk. Enkel aanpassingen aan de settings. Dan ga je echt zien wie het beste is.
Heeft Perez dat ook gedaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Handen schudden, da's niet corona proef he
Dank je wel viespeukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Of Vlaams?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen spreekt naar het schijnt ook Nederlands
Ik zie overeenkomsten met zijn laatste jaar bij Red Bull.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien weer nieuwe motivatie?
Want die is hij duidelijk kwijt.
En dat voor een Belgquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denken dat Lewis geen topprestatie moet leveren om pole te halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef shiz het volgende:
Lewis altijd: het was zo moeilijk en tricky. Struggling.![]()
Huh watquote:
Ik vind het knap, dat hij elke keer zoveel onzin uit de duim weet te zuigen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef shiz het volgende:
Nooit geweten dat Hulkenberg Nederlands kanquote:
Wat kan de FIA er aan doen dat andere teams geen goede auto kunnen ontwerpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Bij de FIA moeten ze toch ook een keer gaan nadenken over de te grote dominantie van Mercedes. Dit maakt de sport echt kapot.
Kunnen ze bijvoorbeeld bewust reglementen doorvoeren die in het nadeel zijn voor het ontwerp van de Mercedes wagen? Of heb je anonimiteit van de teams nodig om nieuwe reglementen door te voeren?
"I don't know how..."quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef shiz het volgende:
Als je week in week uit dezelfde bullshit vragen krijgt, dan krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dat hij elke keer zoveel onzin uit de duim weet te zuigen.
Bewust regels invoeren ten nadele van één team (of twee in dit geval) lijkt me niet echt een goed idee nee.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Bij de FIA moeten ze toch ook een keer gaan nadenken over de te grote dominantie van Mercedes. Dit maakt de sport echt kapot.
Kunnen ze bijvoorbeeld bewust reglementen doorvoeren die in het nadeel zijn voor het ontwerp van de Mercedes wagen? Of heb je anonimiteit van de teams nodig om nieuwe reglementen door te voeren?
Ik denk dat de budget cap meer nut heeft.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Get in there Lewis!quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken dat Lewis geen topprestatie moet leveren om pole te halen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"I don't know how..."
Kom op gast, je rijdt in een Mercedes. Ricardo Rosset zou er nog punten mee gepakt hebben.
En dan te bedenken dat Lewis ten tijde van de dominantie door Vettel riep dat dit saai was en niet goed voor de fans.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Mercedes afschaffen is ook een optie. Hamilton lekker op pad voor de BLM beweging en Bottas terug naar de rendieren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hadden ze, een reversed grid race. maar dat is door Mercedes tegen gehouden.
Oh jaquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Haha was niet tegen jou hoor. Dat zei Hulkenberg toch een keer tegen Jack
Voor volgend jaar wel. Voor 2022 komen er compleet nieuwe aerodynamische regels.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef Breekfast het volgende:
Goddank.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hadden ze, een reversed grid race. maar dat is door Mercedes tegen gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |