Kan ie Nederlands?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Interview zo nog met de Hulk, dat kan denk ik wel in het Nederlands
Mwah. Verstappen is de snelste van de formule 1,5quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:10 schreef quo_ het volgende:
Schaf de kwalificatie maar af of bedenk een ander format. De amusementswaarde gaat richting 0 op deze manier.
hoezoquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik hoef geen F1 spec klasse te zien. Daar zijn er al genoeg van.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zelfde motoren, ieder eigen merk. Enkel aanpassingen aan de settings. Dan ga je echt zien wie het beste is.
Heeft Perez dat ook gedaan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Handen schudden, da's niet corona proef he
Dank je wel viespeukquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Of Vlaams?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verstappen spreekt naar het schijnt ook Nederlands
Ik zie overeenkomsten met zijn laatste jaar bij Red Bull.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Misschien weer nieuwe motivatie?
Want die is hij duidelijk kwijt.
En dat voor een Belgquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Denken dat Lewis geen topprestatie moet leveren om pole te halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:15 schreef shiz het volgende:
Lewis altijd: het was zo moeilijk en tricky. Struggling.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |