abonnement Unibet Coolblue
pi_194364913


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 02-08-2020 17:13:07 (Reactie op verwijderde post) ]
Go hard or go home
  zondag 2 augustus 2020 @ 08:17:11 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_194365039


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 02-08-2020 17:14:03 (Reactie op verwijderde post) ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_194365106
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als je pleit voor ingrijpen achter de voordeur tref je in mij niet perse een tegenstander hé? Dat heb ik al vaker aangegeven. Ik sta daar heel dubbel in.

Ik vind het nogal wat, de overheid die even mensen mijn huis uit komt zetten. Anderzijds snap ik ook dat je bij echte excessen (40 man in de woonkamer en dat werk) wil kunnen ingrijpen.

Als het aan mij lag namen we gewoon in de wet op dat bijeenkomsten in de woning met meer dan 10 niet-bewoners kunnen worden beëindigd door de burgemeester bij ernstige vrees voor verspreiding . Dan heb je volgens mij een mooie balans tussen enerzijds privacy/eigen verantwoordelijkheid en anderzijds het kunnen ingrijpen bij excessen.
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 2 augustus 2020 @ 08:44:20 #204
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194365127
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als je pleit voor ingrijpen achter de voordeur tref je in mij niet perse een tegenstander hé? Dat heb ik al vaker aangegeven. Ik sta daar heel dubbel in.

Ik vind het nogal wat, de overheid die even mensen mijn huis uit komt zetten. Anderzijds snap ik ook dat je bij echte excessen (40 man in de woonkamer en dat werk) wil kunnen ingrijpen.

Als het aan mij lag namen we gewoon in de wet op dat bijeenkomsten in de woning met meer dan 10 niet-bewoners kunnen worden beëindigd door de burgemeester bij ernstige vrees voor verspreiding . Dan heb je volgens mij een mooie balans tussen enerzijds privacy/eigen verantwoordelijkheid en anderzijds het kunnen ingrijpen bij excessen.
Maar hoe weet je als controleur dat er meer dan 10 mensen in een huis zijn? Zeker bij een grotere woning? En hoe weet je op voorhand hoeveel mensen van die groep bij dat huishouden horen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:03:02 #205
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194365762


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 02-08-2020 17:13:40 (Reactie op verwijderde post, post is niet gelocked) ]
Géén kloon van tvlxd!
pi_194366024


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 02-08-2020 17:14:41 ]
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:26:38 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194366026
twitter
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:29:34 #208
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_194366063
_O-
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_194366079
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Het is lachwekkend als het niet zo triest zou zijn :') _O-

Ik ben blij dat ik echt al tijden niet heb gevlogen, en ik ga het ook de komende jaren? niet doen.
pi_194366082
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit _O_
We zijn echt afgegleden in dit land. Mensen die staan te juichen voor iets wat een kleine 6 maanden terug nog als een fascistische fantasie zou worden gezien. Nu is het zogenaamd het redelijke alternatief.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:32:01 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194366093
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het is lachwekkend als het niet zo triest zou zijn :') _O-

Ik ben blij dat ik echt al tijden niet heb gevlogen, en ik ga het ook de komende jaren? niet doen.
dit kan toch niet, zouden meteen dat hele vliegtuig in quarantaine moeten doen, kunnen ze lekker afkoelen
pi_194366113
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
We zijn zo boos op deze passagier en bang voor corona overdragen, dat we zelf ook maar onze kapjes hebben afgezet om beter tegen hem te kunnen schreeuwen en het fysiek contact te winnen.
pi_194366114
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit kan toch niet, zouden meteen dat hele vliegtuig in quarantaine moeten doen, kunnen ze lekker afkoelen
Nee, dit kan zeker niet.

Weet je ook wat het eindresultaat is geweest? Als in; opgepakt oid?

Even gezocht;

quote:
Een woordvoerder van KLM bevestigt vanochtend dat de vechtpartij heeft plaatsgevonden. Het toestel was op dat moment onderweg van Schiphol naar Ibiza. Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder wil benadrukken dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.
Fijn dat die woordvoerder dat wil benadrukken, terwijl hij gewoon geen idee heeft.

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2020 10:34:58 ]
pi_194366134
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me sterk dat dit om het niet-dragen van een mondkapje gaat, ik zie er zo nog drie anderen die geen mondkapje op hebben, of hun mondkapje naar beneden hebben
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:35:27 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194366140
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, dit kan zeker niet.

Weet je ook wat het eindresultaat is geweest? Als in; opgepakt oid?
quote:
Twee arrestaties
Een woordvoerder van KLM bevestigt vanochtend dat de vechtpartij heeft plaatsgevonden. Het toestel was op dat moment onderweg van Schiphol naar Ibiza. Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder wil benadrukken dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.
https://www.at5.nl/artike(...)-zijn-kinderen-hiero
pi_194366148
quote:
Nja, hoef maar even op pubmed te kijken en ik vind al gelijk een publicatie dat het om genetische stukken gaan, die inderdaad in HIV zitten, maar vooral voorkomen in allerlei soorten organismen/virussen/etc. Het gaat dus om hele generieke stukken RNA

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7033698/
pi_194366153
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:26 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
:D
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194366165
quote:
Er zijn kinderen bij
_O-
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:45:04 #219
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194366263
quote:
Positieve coronatest bij PEC Zwolle, lid medische staf in thuisquarantaine

Bij PEC Zwolle is een lid van de medische staf positief getest op het coronavirus, meldt de eredivisionist. De fysiotherapeut had geen klachten of symptomen en zit momenteel in thuisquarantaine.

Volgens PEC gaat het om een heel laag virusgehalte. De club vermoedt, na overleg met deskundigen, dat dit het gevolg is van ‘een restje virus van een infectie in maart’. De oefenwedstrijd tegen SC Cambuur (17.00 uur) komt niet in gevaar.

Bron: de Stentor

Een positieve coronatest nav virusresten van vier maanden geleden? Komt dat vaker voor?
pi_194366278
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:39 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Precies, gewoon een enkelband omdoen. En meteen een corona-kliklijn in het leven roepen zodat razzia's effectiever kunnen worden georganiseerd.
Hoeveel coronakarma punten verdien je per goed gemeld feestje?

Krijg je een kickback voor het aantal uitgedeelde bekeuringen?

En bij de razzia gaan de deelnemers van het feestje dan wel afgevoerd worden naar quarantaine kampen, of gaan ze eerst naar interneringskampen?
pi_194366290
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een positieve coronatest nav virusresten van vier maanden geleden? Komt dat vaker voor?
Volgens mij waren er wel berichten over uit Zuid Korea, men dacht eerst aan niet immuun zijn en dat ze het opnieuw hadden opgelopen, maar bleek ook virusresten te zijn.

Wel al een tijdje terug, dus of dat om 4 maanden ging weet ik niet meer.
  zondag 2 augustus 2020 @ 10:51:39 #222
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194366329
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Volgens mij waren er wel berichten over uit Zuid Korea, men dacht eerst aan niet immuun zijn en dat ze het opnieuw hadden opgelopen, maar bleek ook virusresten te zijn.

Wel al een tijdje terug, dus of dat om 4 maanden ging weet ik niet meer.
Het zou wel weer een nieuwe dimensie geven aan het hele verhaal, wie weet hoeveel mensen er dan positief worden getest terwijl ze eigenlijk al een tijd terug 'ziek' waren.
pi_194366402
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Een positieve coronatest nav virusresten van vier maanden geleden? Komt dat vaker voor?
Het is mogelijk. Ligt eraan wat ze bedoelen met "laag" virus gehalte. De test is redelijk gevoelig en als er ook maar iets zit wat het kan amplificeren ga je resultaat zien. Ligt het er een beetje aan hoe het in vergelijking staat met de positieve controle. Beetje simplistisch gezegd, positieve controle geeft een resultaat van 100, negatieve controle van 0, dit sample heeft een waarde van 5, waarmee het net boven de detectiegrens komt en als "positief" gezien wordt, maar in dit simpele voorbeeld dus heel laag is.

Wat er ongeveer gebeurd in die test is: Je neemt je sample, stopt het in een plaat met allemaal kleine gaatjes (een hele kleine poffertjesplaat zoiets) en dan stop je er materiaal bij wat fluorescent gelabled is. Vervolgens in een apparaat welke een cyclus uitvoert die een deel van het virus vermenigvuldigd. BIj deze vermenigvuldiging wordt steeds een stukje van het fluorescente materiaal ingebouwd. Na elke cyclus wordt in het apparaat de fluorescentie gemeten van het sample. In het begin is er nog niks te zien, want te weinig materiaal wat licht kan geven, maar na een cycli of 30 gaat het sample steeds meer fluorescentie uitstralen (als het positief is).

Hierbij moet je dan vooral bedenken dat, als een positieve controle na 30 cycli boven de detectiegrens komt, en dit sample pas na 50 cycli, dat elke stap een exponentiële groei is. Het verschil van 20 cycli vermenigvuldigen is dus gigantisch,

Als er dus ergens wat virusmateriaal in je slijmvliezen rondzweeft, waarschijnlijk al gedeeltelijk afgebroken en totaal niet actief en je pikt het net op met je wattenstaafje, zou het mogelijk zijn.

Het zal echter niet heel vaak voorkomen, wat je meer ziet is dat mensen een hele lange tijd positief kunnen testen (6-8 weken nadat ze ziek waren).
pi_194366414
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Het zou wel weer een nieuwe dimensie geven aan het hele verhaal, wie weet hoeveel mensen er dan positief worden getest terwijl ze eigenlijk al een tijd terug 'ziek' waren.
In Nederland niet zoveel, aangezien je hier pas gaat testen bij klachten.
pi_194366501
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 22:32 schreef hooibaal het volgende:

[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)machteloos~a18cdeec/

Een groot deel van de huidige besmettingen komen voort uit feestjes 'in huiselijke kring' om de beperkingen die (terecht) voor de horeca gelden te omzeilen. Goed dat er onderzocht wordt hoe ook die kunnen worden aangepakt, dat kan een hoop schelen.
Ja eens lekker een boa die je huis controleert. Liefst met een bruin hemd aan.
pi_194366514
quote:
Nobelprijswinnaar die als onbetrouwbare gek wordt neergezet, omdat hij niet hetzelfde zegt als de groep.
pi_194366526
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 02:20 schreef mir1986 het volgende:
Waarom maakt niemand zich zorgen om alle werklozen? Vooral de mensen die graag een lockdown willen hebben, straks alleen al 300000 tot 500000 mensen die hun schulden niet meer kunnen betalen.. En dat voor een virus waar max 1.5% ziek door wordt.

Echt waar, wat voor economie hebben we straks nog? Of straks een economie waar we torenhoge belastingen mogen gaan betalen om alle schulden terug te betalen. Ja de rijken worden wel rijker hoor.
We hebben in Nederland geld zat joh. N atuurlijk zullen we in moeten leveren, maar dat kunnen we heus wel opvangen.
In veel sectorren gaat het nu juist ook nog wel goed.

Ik verbaas me er wel over hoeveel mensen in de problemen komen als ze een beetje in inkomsten terugvallen.
pi_194366579
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

We hebben in Nederland geld zat joh. N atuurlijk zullen we in moeten leveren, maar dat kunnen we heus wel opvangen.
In veel sectorren gaat het nu juist ook nog wel goed.

Ik verbaas me er wel over hoeveel mensen in de problemen komen als ze een beetje in inkomsten terugvallen.
lol

elk jaren worden de lasten verzwaard en dat geld gaat gewoon naar italie brussel hoor

niks geld zat

de (r)overheid ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2020 11:19:13 ]
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:17:31 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194366608
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Nobelprijswinnaar die als onbetrouwbare gek wordt neergezet, omdat hij niet hetzelfde zegt als de groep.
Luister en kijk even het hele stuk...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194366629
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ja eens lekker een boa die je huis controleert. Liefst met een bruin hemd aan.
Gaat toch niet gebeuren. Huisvredebreuk.
En anders is het een perfect recept voor escalatie.

Mensen die dit soort handhaving wel wat lijkt raad ik aan naar NK te verhuizen. Kun je helemaal je hart ophalen.
I'll give you something to do
pi_194366635
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

We hebben in Nederland geld zat joh. N atuurlijk zullen we in moeten leveren, maar dat kunnen we heus wel opvangen.
In veel sectorren gaat het nu juist ook nog wel goed.

Ik verbaas me er wel over hoeveel mensen in de problemen komen als ze een beetje in inkomsten terugvallen.
In wat voor bubbel leef jij?
I'll give you something to do
pi_194366638
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 10:31 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

We zijn echt afgegleden in dit land. Mensen die staan te juichen voor iets wat een kleine 6 maanden terug nog als een fascistische fantasie zou worden gezien. Nu is het zogenaamd het redelijke alternatief.
6 maanden geleden hadden we geen pandemie. En ik heb al eerder gezegd dat ik hou van een liberale progressieve samenleving maar een beetje meer regels en gezag vind ik in dit soort tijden tijdelijk wel geoorloofd. Zeker tegen een groep mensen die chronisch schijt hebben aan hun medelanders en er alles aan doen om de regels te ontduiken. Dezelfde groep die straks loopt te janken als we straks overspoeld worden en je eigen ouders en grootouders sterven.

Het groeiende individualisme en asociale gedrag mag best een tandje minder en bestraft worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194366640
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:21 schreef galantis het volgende:

[..]

In wat voor bubbel leef jij?
Hoe bedoel je? :?
pi_194366645
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]



elk jaren worden de lasten verzwaard en dat geld gaat gewoon naar italie brussel hoor


Dat ben ik wel met je eens, maar staat los van deze discussie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:24:22 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194366663
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:09 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

We hebben in Nederland geld zat joh. N atuurlijk zullen we in moeten leveren, maar dat kunnen we heus wel opvangen.
In veel sectorren gaat het nu juist ook nog wel goed.

Ik verbaas me er wel over hoeveel mensen in de problemen komen als ze een beetje in inkomsten terugvallen.
hoe lang heb je al een uitkering? :+
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:24:33 #236
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366670
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

6 maanden geleden hadden we geen pandemie. En ik heb al eerder gezegd dat ik hou van een liberale progressieve samenleving maar een beetje meer regels en gezag vind ik in dit soort tijden tijdelijk wel geoorloofd. Zeker tegen een groep mensen die chronisch schijt hebben aan hun medelanders en er alles aan doen om de regels te ontduiken. Dezelfde groep die straks loopt te janken als we straks overspoeld worden en je eigen ouders en grootouders sterven.

Het groeiende individualisme en asociale gedrag mag best een tandje minder en bestraft worden
Ja maar met fascistische maatregelen als controles achter de voordeur bestraf je iedereen.

Gelukkig is het zo goed als onmogelijk om zulke wetten in te voeren in Nederland :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194366688
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

6 maanden geleden hadden we geen pandemie. En ik heb al eerder gezegd dat ik hou van een liberale progressieve samenleving maar een beetje meer regels en gezag vind ik in dit soort tijden tijdelijk wel geoorloofd. Zeker tegen een groep mensen die chronisch schijt hebben aan hun medelanders en er alles aan doen om de regels te ontduiken. Dezelfde groep die straks loopt te janken als we straks overspoeld worden en je eigen ouders en grootouders sterven.

Het groeiende individualisme en asociale gedrag mag best een tandje minder en bestraft worden
Ja, die groep die schijt heeft aan de regels is straks ook verbaasd als ze geen zorg meer hebben omdat de zorgverleners allemaal een burnout hebben.

Zo van " hoe kan dat nou ineens?"

Ja, " hoe zou dat nou kunnen, jongens?"
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:27:08 #238
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194366704
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Nobelprijswinnaar die als onbetrouwbare gek wordt neergezet, omdat hij niet hetzelfde zegt als de groep.
Of is het omdat er geen goede onderbouwing is?
Géén kloon van tvlxd!
pi_194366727
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :?
Dat je je erover verbaast hoeveel mensen in de problemen komen bij teruglopende inkomsten. Genoeg mensen op bijstandsnivo die elke euro om moeten draaien.
I'll give you something to do
pi_194366742
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja maar met fascistische maatregelen als controles achter de voordeur bestraf je iedereen.

Gelukkig is het zo goed als onmogelijk om zulke wetten in te voeren in Nederland :)
Je wordt alleen bestraft als je je er niet aan houdt. Ik ga in dit soort tijden geen grote feestjes binnen houden zonder afstand te houden. Dan heb je dus ook niets te vrezen.

Had gisteren toevallig een verjaardagsfeestje op een vakantiepark van een vriend, die met tijdslotten werkte zodat we prima aan de regels voldeden. Zo zou iedereen moeten denken of als het niet kan je feestje maar een keer overslaan. Helaas staan sommige mensen wat lager op de IQ en EQ-ladder en die moet je kunnen aanpakken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194366766
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

6 maanden geleden hadden we geen pandemie. En ik heb al eerder gezegd dat ik hou van een liberale progressieve samenleving maar een beetje meer regels en gezag vind ik in dit soort tijden tijdelijk wel geoorloofd. Zeker tegen een groep mensen die chronisch schijt hebben aan hun medelanders en er alles aan doen om de regels te ontduiken. Dezelfde groep die straks loopt te janken als we straks overspoeld worden en je eigen ouders en grootouders sterven.

Het groeiende individualisme en asociale gedrag mag best een tandje minder en bestraft worden
Ik hou heus waar van je vrijheid, maar als je niet precies doet wat ik wil met die vrijheid moet het afgenomen worden. Ik ben een liberaal hoor!
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:32:20 #242
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366769
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je wordt alleen bestraft als je je er niet aan houdt. Ik ga in dit soort tijden geen grote feestjes binnen houden zonder afstand te houden. Dan heb je dus ook niets te vrezen.

Had gisteren toevallig een verjaardagsfeestje op een vakantiepark van een vriend, die met tijdslotten werkte zodat we prima aan de regels voldeden. Zo zou iedereen moeten denken of als het niet kan je feestje maar een keer overslaan. Helaas staan sommige mensen wat lager op de IQ en EQ-ladder en die moet je kunnen aanpakken.
Ja, maar hoe weet een controleur hoeveel mensen er binnen zijn? Hoe weet een controleur hoeveel van die mensen tot het huishouden behoren?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194366773
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:27 schreef Montov het volgende:

[..]

Of is het omdat er geen goede onderbouwing is?
Toch worden mensen met een afwijkende mening/stelling voor gek verklaard.

We gaan het zien over een paar jaar wie er gelijk hebben.
pi_194366777
quote:
2s.gif Op zondag 2 augustus 2020 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit soort posts worden verwijderd door de mods. Zonde, want dit was in januari al wel duidelijk.
-> BNW
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:33:50 #245
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194366780
Het gaat altijd door met jongeren die feesten

Honderden jongeren besloten gisteravond een feest te houden op het strand van ‘s-Gravenzande. De politie kwam ter plaatse om in te grijpen. Op een gegeven moment was er zelfs zo'n 300 man aanwezig.

Bewoners van de Monsterseweg in ‘s-Gravenzande zagen volgens calamiteitenwebsite District8 gisteravond steeds meer jongeren naar het strand lopen. Ook hadden die flink wat flessen drank mee. De politie werd gealarmeerd, doordat ook de muziek goed te horen was vanaf de Monsterseweg.

Muziek
Eenmaal ter plaatse, probeerde een klein groepje jongeren nog te vluchten, maar de politie trof toch nog zo'n driehonderd jongeren aan op het strand. Na een gesprek tussen de organisator en de politie ging al snel de muziek uit volgens District8 en kon iedereen vertrekken.

Enkele jongeren hadden hun auto’s geparkeerd op het parkeerterrein van de Intratuin. Nadat ook deze jongeren
allemaal waren vertrokken, keerde de rust weer terug op het strand.

Schuiten
Eerder op de avond ontdekten politieagenten ook al een illegaal feest in het Westland, ditmaal op het water. Op twee boten die in de Foppenplas lagen, hadden zich veel jongeren verzameld. Ze zijn uiteindelijk bekeurd voor geluidsoverlast.

Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/westlan(...)n-aanwezig~a330caf6/
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194366792
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Luister en kijk even het hele stuk...
3 Maanden geleden al gekeken, toen werd de link hier in t topic nog verwijderd. :P

Ik vind t wel een interessante, aanneembare invalshoek.
pi_194366793
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:32 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik hou heus waar van je vrijheid, maar als je niet precies doet wat ik wil met die vrijheid moet het afgenomen worden. Ik ben een liberaal hoor!
:')

Ik pleit niet meteen voor een dictatoriaal regime he...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194366802
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:33 schreef Ven1972 het volgende:
Het gaat altijd door met jongeren die feesten

Honderden jongeren besloten gisteravond een feest te houden op het strand van ‘s-Gravenzande. De politie kwam ter plaatse om in te grijpen. Op een gegeven moment was er zelfs zo'n 300 man aanwezig.

Bewoners van de Monsterseweg in ‘s-Gravenzande zagen volgens calamiteitenwebsite District8 gisteravond steeds meer jongeren naar het strand lopen. Ook hadden die flink wat flessen drank mee. De politie werd gealarmeerd, doordat ook de muziek goed te horen was vanaf de Monsterseweg.

Muziek
Eenmaal ter plaatse, probeerde een klein groepje jongeren nog te vluchten, maar de politie trof toch nog zo'n driehonderd jongeren aan op het strand. Na een gesprek tussen de organisator en de politie ging al snel de muziek uit volgens District8 en kon iedereen vertrekken.

Enkele jongeren hadden hun auto’s geparkeerd op het parkeerterrein van de Intratuin. Nadat ook deze jongeren
allemaal waren vertrokken, keerde de rust weer terug op het strand.

Schuiten
Eerder op de avond ontdekten politieagenten ook al een illegaal feest in het Westland, ditmaal op het water. Op twee boten die in de Foppenplas lagen, hadden zich veel jongeren verzameld. Ze zijn uiteindelijk bekeurd voor geluidsoverlast.

Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/westlan(...)n-aanwezig~a330caf6/
waarom zou je vluchten als er toch geen consequenties aanzitten :D
de jeugd is niet al te slim tegenwoordig
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:36:27 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366814
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:35 schreef Predator40 het volgende:

[..]

waarom zou je vluchten als er toch geen consequenties aanzitten :D
Yolo rennen voor de popo! Super cool natuurlijk :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194366815
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:29 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat je je erover verbaast hoeveel mensen in de problemen komen bij teruglopende inkomsten. Genoeg mensen op bijstandsnivo die elke euro om moeten draaien.
Ja, wat denk je van Brazilie? Denk je dat die mensen daar allemaal in het ziekenhuis belanden omdat ze goede zorg kunnen betalen?

Nee.

Die vallen gewoon ter plekke dood neer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:37:27 #251
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366828
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:')

Ik pleit niet meteen voor een dictatoriaal regime he...
Overheidscontroles op het aantal mensen in mijn eigen huis klinkt toch vrij dictatoriaal.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:39:11 #252
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194366852
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:32 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Toch worden mensen met een afwijkende mening/stelling voor gek verklaard.

We gaan het zien over een paar jaar wie er gelijk hebben.
10 jaar geleden heeft hij al uitspraken gedaan over homeopathie en dat DNA eletromagnetische straling uitzend:
https://en.wikipedia.org/wiki/DNA_teleportation

We weten allang wie er gelijk heeft in dat debat. Sommige mensen zijn ook gewoon gek.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 11:40:26 #253
5428 crew  miss_sly
pi_194366871
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, maar hoe weet een controleur hoeveel mensen er binnen zijn? Hoe weet een controleur hoeveel van die mensen tot het huishouden behoren?
Vergunningsaanvraag voor feestjes thuis!
Als het aan alle regels van het thuisfeestbesluit voldoet, mag het gehouden worden. Wel kans dat de feestcontroleur even langskomt om te checken of je conform vergunning feest.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:40:56 #254
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194366880
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:34 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

3 Maanden geleden al gekeken, toen werd de link hier in t topic nog verwijderd. :P

Ik vind t wel een interessante, aanneembare invalshoek.
quote:
What Montagnier called the “elements” of HIV were short cis-acting elements that scientists had discovered in the genome of coronaviruses in 2005. They are required for genome replication and are shared by many coronaviruses. So if what Montagnier said is true, the whole family of coronaviruses – which originated over 10,000 years ago – would have to be lab-made, and this is obviously nonsensical.

Many experts have already pointed out this obvious flaw in Montagnier’s argument. As Étienne Simon-Lorière, a professor at the Institut Pasteur in Paris, said, “If we take a word from a book and it looks like another word, can we say that one has copied from the other? This is absurd!”

It is surprising to have a scientist of Montagnier’s stature utter such questionable statements – although Montagnier himself is a controversial figure. Among other causes, he has supported anti-vaxxers, homeopathy and a silly claim that DNA emits “electromagnetic waves”.

https://science.sciencemag.org/content/330/6012/1732
Interessant invalshoek, maar net zo makkelijk weer af te serveren.
Géén kloon van tvlxd!
pi_194366893
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:34 schreef TheVulture het volgende:

[..]

:')

Ik pleit niet meteen voor een dictatoriaal regime he...
Nee natuurlijk niet. Je pleit er alleen voor dat een ambtenaar zomaar bij iedereen naar binnen kan lopen, noteren wie de aanwezigen zijn en gaat uitzoeken waar die poging tot moord plegers vandaan komen. Das heul niet stalinistisch.

Dat je, getuige de reacties hier, überhaupt nog mensen kan laten geloven dat je het doet voor ons algemene welzijn is een teken hoe ver we zijn afgegleden in 6 maanden. Ik vind dat veel enger dan het virus.
pi_194366917
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:40 schreef Montov het volgende:

[..]


[..]

Interessant invalshoek, maar net zo makkelijk weer af te serveren.
Nieuwe invalshoeken worden vaak lacherig weggezet, vooral door de oudjes die vastgeroest zijn in hun denkwijze.

Time will tell.
pi_194366922
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]

hoe lang heb je al een uitkering? :+
Ik heb nog nooit in mijn leven een uitkering gehad.

Arbeidsverleden 19 jaar, als ik inlog op UWV. Dus mocht ik werkeloos raken, dan krijg ik eerst nog een behoorlijke tijd WW. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geld. Je moet het dan met 30% minder doen, maar dat is bruto.
Als je dat niet op kunt vangen heb je in mijn beleving iets niet goed gedaan, uitzonderingen daargelaten.

Natuurlijk is het heel vervelend als je je baan kwijt raak, maar we moeten nu niet net doen alsof we met zijn allen failliet gaan.
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:44:44 #258
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194366925
Ruzie om mondkapje ontaardt in vechtpartij aan boord van vliegtuig naar Ibiza

De beelden laten zien hoe er flink wordt gevochten. Een passagier met een ontbloot bovenlijf lijkt de veroorzaker van alle ongeregeldheden te zijn. Hij draagt geen mondkapje, terwijl dat wel verplicht is aan boord van KLM-vluchten. Overigens is hij niet de enige passagier die geen mondkapje draagt. Volgens de plaatser van de beelden zou de passagier dronken geweest zijn.

Op het moment van het ontstaan van de vechtpartij roept een andere passagier: ‘Kappen, er zijn kinderen hiero’. Even later is te zien dat de passagier met het ontbloot bovenlijf door andere passagiers in het gangpad op de grond gedrukt wordt.

Arrestaties
Een woordvoerder van KLM bevestigt aan AT5 dat de vechtpartij heeft plaatsgevonden. Het toestel was op dat moment onderweg van Schiphol naar Ibiza. Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder benadrukt dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.

Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-ibiza~a3cc9741/
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194366933
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je wordt alleen bestraft als je je er niet aan houdt. Ik ga in dit soort tijden geen grote feestjes binnen houden zonder afstand te houden. Dan heb je dus ook niets te vrezen.

Had gisteren toevallig een verjaardagsfeestje op een vakantiepark van een vriend, die met tijdslotten werkte zodat we prima aan de regels voldeden. Zo zou iedereen moeten denken of als het niet kan je feestje maar een keer overslaan. Helaas staan sommige mensen wat lager op de IQ en EQ-ladder en die moet je kunnen aanpakken.
En als blijkt dat er nog steeds besmettingen plaatsvinden in de huiselijke sfeer brengen we het terug naar 5 mensen en dan naar 2 mensen, etc. Steeds meer maatregelen in de hoop besmettingen terug te dringen, vervolgens verbaasd zijn dat het weinig helpt en dan besluiten nog striktere regels in te voeren. Wat zou er toch mis kunnen gaan met zo een aanpak :')
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:45:43 #260
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366937
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Ven1972 het volgende:
Ruzie om mondkapje ontaardt in vechtpartij aan boord van vliegtuig naar Ibiza

De beelden laten zien hoe er flink wordt gevochten. Een passagier met een ontbloot bovenlijf lijkt de veroorzaker van alle ongeregeldheden te zijn. Hij draagt geen mondkapje, terwijl dat wel verplicht is aan boord van KLM-vluchten. Overigens is hij niet de enige passagier die geen mondkapje draagt. Volgens de plaatser van de beelden zou de passagier dronken geweest zijn.

Op het moment van het ontstaan van de vechtpartij roept een andere passagier: ‘Kappen, er zijn kinderen hiero’. Even later is te zien dat de passagier met het ontbloot bovenlijf door andere passagiers in het gangpad op de grond gedrukt wordt.

Arrestaties
Een woordvoerder van KLM bevestigt aan AT5 dat de vechtpartij heeft plaatsgevonden. Het toestel was op dat moment onderweg van Schiphol naar Ibiza. Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder benadrukt dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.

Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-ibiza~a3cc9741/
Mensen zonder shirt in een vliegtuig onderweg naar Ibiza...

Tokkie alert
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194366944
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:29 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat je je erover verbaast hoeveel mensen in de problemen komen bij teruglopende inkomsten. Genoeg mensen op bijstandsnivo die elke euro om moeten draaien.
Dat geloof ik hoor. Bijstand zou wat mij betreft ook wel iets hoger mogen. Het argument dat prikkel om te werken dan weg is, vind ik een slecht argument. Want je mag niet zomaar in bijstand zitten als je wel kan werken, dus dan moeten ze daar op acteren.
Maar goed, bijstand zal toch niet lager worden als werkeloosheid stijgt, dus wat bedoel je precies hiermee?
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:46:47 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194366951
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven een uitkering gehad.

Arbeidsverleden 19 jaar, als ik inlog op UWV. Dus mocht ik werkeloos raken, dan krijg ik eerst nog een behoorlijke tijd WW. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geld. Je moet het dan met 30% minder doen, maar dat is bruto.
Als je dat niet op kunt vangen heb je in mijn beleving iets niet goed gedaan, uitzonderingen daargelaten.

Natuurlijk is het heel vervelend als je je baan kwijt raak, maar we moeten nu niet net doen alsof we met zijn allen failliet gaan.
mensen met een baan hebben er sowieso minder last van dan (kleine) ondernemers en zzpers
pi_194366953
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Mensen zonder shirt in een vliegtuig onderweg naar Ibiza...

Tokkie alert
Sowieso mensen die nu vliegen. :')
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:47:18 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194366958
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Je pleit er alleen voor dat een ambtenaar zomaar bij iedereen naar binnen kan lopen, noteren wie de aanwezigen zijn en gaat uitzoeken waar die poging tot moord plegers vandaan komen. Das heul niet stalinistisch.

Dat je, getuige de reacties hier, überhaupt nog mensen kan laten geloven dat je het doet voor ons algemene welzijn is een teken hoe ver we zijn afgegleden in 6 maanden. Ik vind dat veel enger dan het virus.
Das Leben der Anderen, deel twee, nu in het Nederlands O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:47:20 #265
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194366960
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Mensen zonder shirt in een vliegtuig onderweg naar Ibiza...

Tokkie alert
Ja precies! Maar die weten het niet beter dan anderen... KLM moet maar dronken mensen weigeren als ze gaan boarden.
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:48:01 #266
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366972
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:47 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja precies! Maar die weten het niet beter dan anderen... KLM moet maar dronken mensen weigeren als ze gaan boarden.
Dat is wel het idee ja, maar soms glippen ze ertussendoor.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 11:48:11 #267
5428 crew  miss_sly
pi_194366977
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit in mijn leven een uitkering gehad.

Arbeidsverleden 19 jaar, als ik inlog op UWV. Dus mocht ik werkeloos raken, dan krijg ik eerst nog een behoorlijke tijd WW. En ik denk dat dat voor heel veel mensen geld. Je moet het dan met 30% minder doen, maar dat is bruto.
Als je dat niet op kunt vangen heb je in mijn beleving iets niet goed gedaan, uitzonderingen daargelaten.

Natuurlijk is het heel vervelend als je je baan kwijt raak, maar we moeten nu niet net doen alsof we met zijn allen failliet gaan.
Er is ook een grote groep die niet hun baan kwijtraakt en teruggaat naar een WW-uitkering.
Kappers, schoonheidsspecialisten, masseurs, sekswerkers, horeca hebben heel lang geen inkomen gehad. En dat is best een klap: van 100% naar 0%. Dat is voor veruit de meeste mensen lastig op te vangen voor een paar maanden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:48:34 #268
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194366982
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:46 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Sowieso mensen die nu vliegen. :')
Niks mis mee, alleen mij lijkt het erg onplezierig met een mondkapje op.

Deze passagier ook dus :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194367205
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:26 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja, die groep die schijt heeft aan de regels is straks ook verbaasd als ze geen zorg meer hebben omdat de zorgverleners allemaal een burnout hebben.

Zo van " hoe kan dat nou ineens?"

Ja, " hoe zou dat nou kunnen, jongens?"
Iedereen is toch zelf verantwoordelijk voor zij eigen gedrag. Als iemand een privé feestje heeft en daar lekker los gaat prima.
Als jij die mensen wilt ontwijken ga je niet naar dat feestje.
Zullen daar personen misbruik van maken, ja.

Maar we hoeven toch niet 95% van de inwoners aan een noord Koreaans regime bloot te stellen.
pi_194367261
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:48 schreef miss_sly het volgende:
baan kwijtraakt en teruggaat naar een WW-uitkering.
Kappers, schoonheidsspecialisten, masseurs, sekswerkers, horeca hebben heel lang geen inkomen gehad. En dat is best een klap: van 100% naar 0%. Dat is voor veruit de meeste mensen lastig op t
Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn, en daar creëren we wat mij betreft goede vangnetten voor. Ik wil best wat meer inkomstenbelasting afdragen om deze crisis door te komen, en met mij velen neem ik aan.
pi_194367283
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Hamzoef het volgende:
Je moet het dan met 30% minder doen, maar dat is bruto.
Als je dat niet op kunt vangen heb je in mijn beleving iets niet goed gedaan, uitzonderingen daargelaten.
Ja, met een cap van 37k. Dat is niet voor iedereen 30% terug.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:06:55 #272
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_194367292
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Iedereen is toch zelf verantwoordelijk voor zij eigen gedrag. Als iemand een privé feestje heeft en daar lekker los gaat prima.
Als jij die mensen wilt ontwijken ga je niet naar dat feestje.
Zullen daar personen misbruik van maken, ja.

Maar we hoeven toch niet 95% van de inwoners aan een noord Koreaans regime bloot te stellen.
Ordnung muss sein!
pi_194367304
quote:
12s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:06 schreef nostra het volgende:

[..]

Ja, met een cap van 37k. Dat is niet voor iedereen 30% terug.
Oh echt, daar had ik geen rekening mee gehouden moet ik toegeven. Dat is niet eens zo heel veel.
pi_194367329
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:01 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Iedereen is toch zelf verantwoordelijk voor zij eigen gedrag. Als iemand een privé feestje heeft en daar lekker los gaat prima.
Als jij die mensen wilt ontwijken ga je niet naar dat feestje.
Zullen daar personen misbruik van maken, ja.

Maar we hoeven toch niet 95% van de inwoners aan een noord Koreaans regime bloot te stellen.
Ja, dat is maar net aan wie je het vraagt, waarschijnlijk.

Ik denk dat een IC verpleegkundige ook wel een denkt " ja, nog even en ik trek hier alle stekkers eruit en ik ga op vakantie."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_194367391
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Ven1972 het volgende:
Ruzie om mondkapje ontaardt in vechtpartij aan boord van vliegtuig naar Ibiza

De beelden laten zien hoe er flink wordt gevochten. Een passagier met een ontbloot bovenlijf lijkt de veroorzaker van alle ongeregeldheden te zijn. Hij draagt geen mondkapje, terwijl dat wel verplicht is aan boord van KLM-vluchten. Overigens is hij niet de enige passagier die geen mondkapje draagt. Volgens de plaatser van de beelden zou de passagier dronken geweest zijn.

Op het moment van het ontstaan van de vechtpartij roept een andere passagier: ‘Kappen, er zijn kinderen hiero’. Even later is te zien dat de passagier met het ontbloot bovenlijf door andere passagiers in het gangpad op de grond gedrukt wordt.

Arrestaties
Een woordvoerder van KLM bevestigt aan AT5 dat de vechtpartij heeft plaatsgevonden. Het toestel was op dat moment onderweg van Schiphol naar Ibiza. Bij aankomst op het eiland zijn twee passagiers gearresteerd. De woordvoerder benadrukt dat de veiligheid niet in gevaar is geweest.

Bron: AD.nl
Link: https://www.ad.nl/binnenl(...)naar-ibiza~a3cc9741/
Dronken mensen die zich niet aan de regels houden moeten geweigerd worden bij het boarden natuurlijk. Los van of de regels zin hebben of niet. Je kiest er zelf voor om te vliegen, je weet wat de regels zijn.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het zo heeft kunnen ontaarden. Elke bescherming tegen het virus is natuurlijk weg als tig mensen aan elkaar lopen te trekken en in het gangpad lopen te rollebollen. :') Ik snap dus ook niet hoe een woordvoerder kan beweren dat de veiligheid niet in het geding is gekomen. Als één van de mensen die bij de vechtpartij betrokken waren het virus met zich meedraagt, dan is de kans groot dat alle betrokkenen het nu hebben en het zullen verspreiden naar andere mensen met wie ze de komende tijd contact hebben. Wat best veel zal zijn gezien het soort vakanties op Ibiza.

Persoonlijk interesseert het mij geen reet als iemand naast mij geen mondkapje zou dragen. Maar als je daar nou een probleem mee hebt, dan kun je er toch gewoon iemand van het personeel bij halen? Of anders gewoon lekker blijven zitten en in ieder geval 1,5m afstand houden. De situatie wordt er echt niet veiliger op als je met z'n allen aan elkaar gaat zitten.

Iemand tegen de vloer werken lijkt me ook niet bevorderlijk, straks heb je een gevalletje George Floyd, I can't breathe. Gezien de huidskleur van de dronkelap kunnen we dan allemaal de straat op voor Red Lives Matter. Vreselijk hoe normaal geweld tegen dronken tokkies wordt geaccepteerd. :')
pi_194367513
quote:
85s.gif Op zondag 2 augustus 2020 08:44 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar hoe weet je als controleur dat er meer dan 10 mensen in een huis zijn? Zeker bij een grotere woning? En hoe weet je op voorhand hoeveel mensen van die groep bij dat huishouden horen?
Dus moet je overal onaangekondigd binnenvallen en dát moeten we niet willen. Sowieso de illusie dat je het onder controle kunt krijgen is ridicuul. Ik heb makkelijk praten. Huisje, boompje, beestje. Ik vind verjaardagen met kleine groepjes juist prima. Zit ik veel meer op mijn gemak. Maar niet iedereen zit in een zelfde situatie.

Je kunt van pubers of studenten niet verwachten dat die zich neerleggen bij een 1,5 meter samenleving. Leuk voor even maar dit gaat gewoon nog jaren duren. Vaccin is geen vanzelfsprekendheid. En als ik kijk naar de opa van mijn vriendin. 80. Herseninfarct gehad in feb. Heel zelfstandig nog. Alleenstaand. Is niet eens onwil maar die sluit je thuis niet op. Ondanks dat zijn kinderen er op hameren voorzichtig te zijn, trekt ie zijn eigen plan. En ik geef hem groot gelijk. Je krijgt het er ook niet in bij hem. “Ja, ja en hij stapt vrolijk in de auto bij iemand omdat ie een vriend wil zien.

Neemt niet weg dat ik grootschalige feestjes afkeur. Maar je kunt nu eenmaal niet voorkomen dat dat gebeurt. Enige remedie zou een totalitair regime zijn. Je voorkomt ook niet dat mensen te hard rijden. Ook niet met flitsen of her en der controles. Dan moet je in iedere auto een gps inbouwen en realtime met iedereen mee kijken.
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:24:35 #277
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194367523
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:14 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dronken mensen die zich niet aan de regels houden moeten geweigerd worden bij het boarden natuurlijk. Los van of de regels zin hebben of niet. Je kiest er zelf voor om te vliegen, je weet wat de regels zijn.

Maar ik ben wel benieuwd hoe het zo heeft kunnen ontaarden. Elke bescherming tegen het virus is natuurlijk weg als tig mensen aan elkaar lopen te trekken en in het gangpad lopen te rollebollen. :') Ik snap dus ook niet hoe een woordvoerder kan beweren dat de veiligheid niet in het geding is gekomen. Als één van de mensen die bij de vechtpartij betrokken waren het virus met zich meedraagt, dan is de kans groot dat alle betrokkenen het nu hebben en het zullen verspreiden naar andere mensen met wie ze de komende tijd contact hebben. Wat best veel zal zijn gezien het soort vakanties op Ibiza.

Persoonlijk interesseert het mij geen reet als iemand naast mij geen mondkapje zou dragen. Maar als je daar nou een probleem mee hebt, dan kun je er toch gewoon iemand van het personeel bij halen? Of anders gewoon lekker blijven zitten en in ieder geval 1,5m afstand houden. De situatie wordt er echt niet veiliger op als je met z'n allen aan elkaar gaat zitten.

Iemand tegen de vloer werken lijkt me ook niet bevorderlijk, straks heb je een gevalletje George Floyd, I can't breathe. Gezien de huidskleur van de dronkelap kunnen we dan allemaal de straat op voor Red Lives Matter. Vreselijk hoe normaal geweld tegen dronken tokkies wordt geaccepteerd. :')
Daar ben ik met jou eens, maar de gezagvoerder kan ook beslissen dat zij of hij de toestel eerder een voorzorgslanding maakt op dichtstbijzijnde luchthaven als het nodig is, echt alles voor de veiligheid. Ik vind echt dat onruststoker of dronken tokkie veel eerder op andere luchthaven uit het vliegtuig gezet worden, zodat de vlucht zonder hun kan voorzetten naar eindbestemming. Soms moet je wel geweld gebruiken als het nodig is om agressieve vrouw of man tot rust bedwingen.

Ik vind persoonlijk dat iemand tegen de vloer werken is niet mensvriendelijk is, maar een mishandeling wat het ook tot verstikking kan leiden... zeker tot de dood. Eerlijk gezegd konden ze ook niet anders doen tijdens de KLM-vlucht naar Ibiza. Hierin moet je ook goed voor je veiligheid waken zodat niemand jou iets pijnlijks of ergs wil aandoen
Humor, serieus en vrolijk!
pi_194367562
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:39 schreef Montov het volgende:

[..]

10 jaar geleden heeft hij al uitspraken gedaan over homeopathie en dat DNA eletromagnetische straling uitzend:
https://en.wikipedia.org/wiki/DNA_teleportation

We weten allang wie er gelijk heeft in dat debat. Sommige mensen zijn ook gewoon gek.
oke, oke
pi_194367564
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, maar hoe weet een controleur hoeveel mensen er binnen zijn? Hoe weet een controleur hoeveel van die mensen tot het huishouden behoren?
Da's lastig ja, maar als er alleen maar 20-30 jarigen binnen zijn is de conclusie niet zo moeilijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:27:54 #280
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194367578
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dus moet je overal onaangekondigd binnenvallen en dát moeten we niet willen. Sowieso de illusie dat je het onder controle kunt krijgen is ridicuul. Ik heb makkelijk praten. Huisje, boompje, beestje. Ik vind verjaardagen met kleine groepjes juist prima. Zit ik veel meer op mijn gemak. Maar niet iedereen zit in een zelfde situatie.

Je kunt van pubers niet verwachten dat die zich neerleggen bij een 1,5 meter samenleving. Leuk voor even maar dit gaat gewoon nog jaren duren. Vaccin is geen vanzelfsprekendheid. En als ik kijk naar de opa van mijn vriendin. 80. Herseninfarct gehad in feb. Heel zelfstandig nog. Alleenstaand. Is niet eens onwil maar die sluit je thuis niet op. Ondanks dat zijn kinderen er op hameren voorzichtig te zijn, trekt ie zijn eigen plan. En ik geef hem groot gelijk. Je krijgt het er ook nier in bij hem. “Ja, ja en hij stapt vrolijk in de auto bij iemand omdat ie een vriend wil zien.

Neemt niet weg dat ik grootschalige feestjes afkeur. Maar je kunt nu eenmaal niet voorkomen dat dat gebeurt. Enige remedie zou een totalitair regime zijn. Je voorkomt ook niet dat mensen te hard rijden. Ook niet met flitsen of her en der controles. Dan moet je in iedere auto een gps inbouwen en realtime met iedereen mee kijken.
Exact ^O^
Sommige claimen dat je “er alleen last van hebt als je je niet aan de regels houdt”.

Dat is onzin. Want om dat te constateren moeten controleurs ook naar binnen kunnen bij mensen waar niets aan de hand is.
Daar moeten de vertrekken doorzocht worden en aanwezigen zich identificeren voor een BRP-check.

Dank je de koekoek.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:27:55 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194367579
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Daar ben ik met jou eens, maar de gezagvoerder kan ook beslissen dat zij of hij de toestel eerder een voorzorgslanding maakt op dichtstbijzijnde luchthaven als het nodig is, echt alles voor de veiligheid. Ik vind echt dat onruststoker of dronken tokkie veel eerder op andere luchthaven uit het vliegtuig gezet worden, zodat de vlucht zonder hun kan voorzetten naar eindbestemming. Soms moet je wel geweld gebruiken als het nodig is om agressieve vrouw of man tot rust bedwingen.

Ik vind persoonlijk dat iemand tegen de vloer werken is niet mensvriendelijk is, maar een mishandeling wat het ook tot verstikking kan leiden... zeker tot de dood. Eerlijk gezegd konden ze ook niet anders doen tijdens de KLM-vlucht naar Ibiza. Hierin moet je ook goed voor je veiligheid waken zodat niemand jou iets pijnlijks of ergs wil aandoen
hij had terug naar Amsterdam kunnen gaan met al het gezeik van dien, zo ver is Ibiza natuurlijk niet dus wel begrijpelijk dat ze gewoon daar geland zijn
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:29:05 #282
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194367599
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij had terug naar Amsterdam kunnen gaan met al het gezeik van dien, zo ver is Ibiza natuurlijk niet dus wel begrijpelijk dat ze gewoon daar geland zijn
Ook maar met de vraag hoe ver de vlucht al was toen het misging.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:29:20 #283
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194367608
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:27 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij had terug naar Amsterdam kunnen gaan met al het gezeik van dien, zo ver is Ibiza natuurlijk niet dus wel begrijpelijk dat ze gewoon daar geland zijn
Klopt, vliegtijd van Amsterdam naar Ibiza is 2 uur en 10 minuten...
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:29:38 #284
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194367612
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Da's lastig ja, maar als er alleen maar 20-30 jarigen binnen zijn is de conclusie niet zo moeilijk
En hoe weet die controleur dat dan?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:29:49 #285
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194367619
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ook maar met de vraag hoe ver de vlucht al was toen het misging.
Ik neem aan dat de vlucht zo ver gevorderd was en waren al bijna op Ibiza.
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:30:45 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194367635
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ook maar met de vraag hoe ver de vlucht al was toen het misging.
misschien maar rondcirkelen boven Amsterdam en/of brandstof dumpen om weer te landen is ook wel een dingetje, dan kan je in die tijd beter naar bestemming vliegen zodat zo min mogelijk mensen er last van hebben
pi_194367682
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:29 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

En hoe weet die controleur dat dan?
Als je het van de straat kan zien dat er grote groepen mensen bij elkaar zijn of je krijgt een melding van overlast bijvoorbeeld.

Ik vind dit soort regels van tijdelijke aard echt geen probleem in het licht van een pandemie.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:33:17 #288
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_194367684
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Nieuwe invalshoeken worden vaak lacherig weggezet, vooral door de oudjes die vastgeroest zijn in hun denkwijze.

Time will tell.
Hoe oud is die Montagnier ook al weer? :D
Je kan wel wegduiken in nietszeggendheid, maar ik denk dat de informatie in het artikel dat ik linkte voor jou een nieuwe invalshoek betrof. Maar indien dan niet het geval is, dan hoor ik graag waarom dat niet klopt.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zondag 2 augustus 2020 @ 12:33:40 #289
5428 crew  miss_sly
pi_194367692
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:24 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dus moet je overal onaangekondigd binnenvallen en dát moeten we niet willen. Sowieso de illusie dat je het onder controle kunt krijgen is ridicuul. Ik heb makkelijk praten. Huisje, boompje, beestje. Ik vind verjaardagen met kleine groepjes juist prima. Zit ik veel meer op mijn gemak. Maar niet iedereen zit in een zelfde situatie.

Je kunt van pubers of studenten niet verwachten dat die zich neerleggen bij een 1,5 meter samenleving. Leuk voor even maar dit gaat gewoon nog jaren duren. Vaccin is geen vanzelfsprekendheid. En als ik kijk naar de opa van mijn vriendin. 80. Herseninfarct gehad in feb. Heel zelfstandig nog. Alleenstaand. Is niet eens onwil maar die sluit je thuis niet op. Ondanks dat zijn kinderen er op hameren voorzichtig te zijn, trekt ie zijn eigen plan. En ik geef hem groot gelijk. Je krijgt het er ook niet in bij hem. “Ja, ja en hij stapt vrolijk in de auto bij iemand omdat ie een vriend wil zien.

Neemt niet weg dat ik grootschalige feestjes afkeur. Maar je kunt nu eenmaal niet voorkomen dat dat gebeurt. Enige remedie zou een totalitair regime zijn. Je voorkomt ook niet dat mensen te hard rijden. Ook niet met flitsen of her en der controles. Dan moet je in iedere auto een gps inbouwen en realtime met iedereen mee kijken.
Ik begrijp de jongeren echt wel. Het lijkt me ontzettend kut als dit de tijd is waarin je jong bent en het je zo moeilijk wordt gemaakt om er iets leuks van te maken.
Die jongeren hebben als het goed is ook ouders. Hoe gaan die ermee om? Onze huren hebben drie kinderen van 15-18. Die kinderen vinden het ook moeilijk en de ouders werken allebei in de zorg. En dus houden ze onderling afstand. En praten ze er veel over. Deze jongeren zijn zich dus wel bewust van wat ze doen. Daar ligt wat mij betreft ook een taak van de ouders.
Bovendien snap ik echt dat je niet alles stil wil leggen, maar je zou ook kunnen kijken hoe je dan leuke dingen in kunt bouwen. Je hoeft niet naar alle feestjes en bijeenkomsten, je zou ook kunnen kiezen voor 1 of 2 dingen per week, niet de allergrootste bijeenkomsten, alleen degene die zich buiten afspelen, etc.. Ja, dat is nog steeds kut, maar misschien wel veiliger en op die manier neem je ook als jongere en student een stukje verantwoordelijkheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 augustus 2020 @ 12:39:04 #290
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194367787
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als je het van de straat kan zien dat er grote groepen mensen bij elkaar zijn of je krijgt een melding van overlast bijvoorbeeld.

Ik vind dit soort regels van tijdelijke aard echt geen probleem in het licht van een pandemie.
Okee, maar dan moet je al regels op gaan nemen dat een controleur al van buiten zelf heeft kunnen constateren dat er een overtreding plaatsvindt.

Het klinkt mij meer in de oren dat je dan met een kanon op een mug aan het schieten bent en we hebben daar niet voor niks waarborgen voor in de wet. Zodat je als overheid niet zomaar bij mensen hun huis naar binnen mag om te controleren op overtredingen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194367925
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Okee, maar dan moet je al regels op gaan nemen dat een controleur al van buiten zelf heeft kunnen constateren dat er een overtreding plaatsvindt.

Het klinkt mij meer in de oren dat je dan met een kanon op een mug aan het schieten bent en we hebben daar niet voor niks waarborgen voor in de wet. Zodat je als overheid niet zomaar bij mensen hun huis naar binnen mag om te controleren op overtredingen.
Het is ook een lastige spagaat. Normaal gezien vind ik dat soort regels ook niet kunnen, maar als er grote groepen mensen een middelvinger opsteken naar de maatschappij mogen die echt aangepakt worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194368045
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als je het van de straat kan zien dat er grote groepen mensen bij elkaar zijn of je krijgt een melding van overlast bijvoorbeeld.

Ik vind dit soort regels van tijdelijke aard echt geen probleem in het licht van een pandemie.
Regels van 'tijdelijke' aard. Stel dan maar strenge voorwaarden aan de regels en wanneer deze komen te vervallen, want zelfs na een pandemie zal men maar wat graag iets makkelijker bij mensen binnen kunnen vallen. Zeker als een vermoeden van een overtreding al genoeg is om binnen te kunnen gluren.

Dit soort regels moet je gewoon niet aan beginnen, ook niet tijdens een pandemie.
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:05:16 #293
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194368098
Dan nog dit:

Delta Airlines-toestel keert terug naar gate nadat passagiers mondkapjes weigeren
Een vlucht van Delta Airlines die onderweg was van Detroit naar Atlanta, moest op 23 juli terugkeren naar de gate, toen twee passagiers weigerden een mondkapje te dragen. Volgens CNN werden de twee bij de gate van het toestel gehaald vanwege het niet naleven van instructies van het cabinepersoneel.

Vanwege het coronavirus is het verplicht voor passagiers en personeel van Delta Airlines om een mondkapje te dragen aan boord.

Met vertraging kon het toestel even later alsnog vertrekken naar Atlanta.

Bron: nu.nl
Link: https://www.nu.nl/coronav(...)1#coral_talk_wrapper
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:05:22 #294
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_194368100
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is ook een lastige spagaat. Normaal gezien vind ik dat soort regels ook niet kunnen, maar als er grote groepen mensen een middelvinger opsteken naar de maatschappij mogen die echt aangepakt worden
Maar speciaal voor dit soort mensen zulke mogelijkheden aan de overheid geven is een nog veel grotere middelvinger naar de samenleving.
Zeker omdat de jeugd wel weer een andere oplossing vindt om samen te klonteren.

Soms moet je dingen ook durven accepteren en op andere manieren oplossen, ook al voelt dat oneerlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_194368116
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begrijp de jongeren echt wel. Het lijkt me ontzettend kut als dit de tijd is waarin je jong bent en het je zo moeilijk wordt gemaakt om er iets leuks van te maken.
Die jongeren hebben als het goed is ook ouders. Hoe gaan die ermee om? Onze huren hebben drie kinderen van 15-18. Die kinderen vinden het ook moeilijk en de ouders werken allebei in de zorg. En dus houden ze onderling afstand. En praten ze er veel over. Deze jongeren zijn zich dus wel bewust van wat ze doen. Daar ligt wat mij betreft ook een taak van de ouders.
Bovendien snap ik echt dat je niet alles stil wil leggen, maar je zou ook kunnen kijken hoe je dan leuke dingen in kunt bouwen. Je hoeft niet naar alle feestjes en bijeenkomsten, je zou ook kunnen kiezen voor 1 of 2 dingen per week, niet de allergrootste bijeenkomsten, alleen degene die zich buiten afspelen, etc.. Ja, dat is nog steeds kut, maar misschien wel veiliger en op die manier neem je ook als jongere en student een stukje verantwoordelijkheid.
Dit klopt ook wel, en vermoedelijk gaat het ook op deze manier.
Maar net dat ene feestje ergens in Nederland haalt het nieuws.
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:09:42 #296
432997 Ven1972
Man met humor
pi_194368140
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Dit klopt ook wel, en vermoedelijk gaat het ook op deze manier.
Maar net dat ene feestje ergens in Nederland haalt het nieuws.
Altijd, maar nu in negatieve zin.
Humor, serieus en vrolijk!
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:09:46 #297
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_194368142
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:07 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Nobelprijswinnaar die als onbetrouwbare gek wordt neergezet, omdat hij niet hetzelfde zegt als de groep.
ja, als gekkie henkie van vier hoog een clip had gemaakt, had ik hem niet geplaatst het is wel iemand met een indrukwekkend CV
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:13:47 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194368204
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is ook een lastige spagaat. Normaal gezien vind ik dat soort regels ook niet kunnen, maar als er grote groepen mensen een middelvinger opsteken naar de maatschappij mogen die echt aangepakt worden
Je pakt íedereen hiermee aan dan hè

Massacontrole, constant

Nein, danke
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 2 augustus 2020 @ 13:14:48 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194368218
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 13:09 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, als gekkie henkie van vier hoog een clip had gemaakt, had ik hem niet geplaatst het is wel iemand met een indrukwekkend CV
Ook hoogopgeleide genieën kunnen compleet loco worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194368335
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2020 12:33 schreef miss_sly het volgende:

Ik begrijp de jongeren echt wel. Het lijkt me ontzettend kut als dit de tijd is waarin je jong bent en het je zo moeilijk wordt gemaakt om er iets leuks van te maken.
Die jongeren hebben als het goed is ook ouders. Hoe gaan die ermee om? Onze huren hebben drie kinderen van 15-18. Die kinderen vinden het ook moeilijk en de ouders werken allebei in de zorg. En dus houden ze onderling afstand. En praten ze er veel over. Deze jongeren zijn zich dus wel bewust van wat ze doen. Daar ligt wat mij betreft ook een taak van de ouders.
Bovendien snap ik echt dat je niet alles stil wil leggen, maar je zou ook kunnen kijken hoe je dan leuke dingen in kunt bouwen. Je hoeft niet naar alle feestjes en bijeenkomsten, je zou ook kunnen kiezen voor 1 of 2 dingen per week, niet de allergrootste bijeenkomsten, alleen degene die zich buiten afspelen, etc.. Ja, dat is nog steeds kut, maar misschien wel veiliger en op die manier neem je ook als jongere en student een stukje verantwoordelijkheid.
Je kunt dit van jongeren gewoon echt niet verwachten.

Het zou hetzelfde zijn om van alle "ouderen" >50 met vaste partner te eisen geen onbeschermde sex meer te hebben met hun partner vanwege een toenemend aantal SOA's bij jongeren <20.

Men moet denken aan andere oplossingen dan jongeren die hun verantwoordelijkheid nemen, en die oplossingen zijn er gewoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')