ik zou niet uit mijn zwembad komen als ik er een hadquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
EC-run is aan het schroeien richting 40 graden 😢
Maar daar staat toch maximaal 30 voor Nederland en niet bijna 40?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou het net zeggen!
Ik zie geen 40, maar je bent ook zo suf geweest om te hotlinken. Doe eens even niet, je verpest het jaaroverzichtquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:10 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wou het net zeggen!
Gore plaknachten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Bij neerleggen en erop voorbereiden, fysiek en mentaal. Komen er helaas niet onderuit
In een paar uurtjes ook niet, al vriest het buiten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:11 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb de ramen vol opengezet om de warmte alvast uit te muren te krijgen. Straks kan het niet meer
Iedereen weet dat die minimale temperaturen niet kloppen. 30 graden om middernacht durf ik wel te voorspellen.quote:
Haha ja die is altijd leuk, ok ik doe meequote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan wel weer uit het stof getrokken worden.
(hoewel er vanwege de corona-crisis een paar niet gehaald zullen worden)
Ik heb nog een paar dagenquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In een paar uurtjes ook niet, al vriest het buiten.
voor het westen staat er 0,0mm regen op de planning morgenquote:Op zondag 2 augustus 2020 00:17 schreef Againzender het volgende:
Heet en droog de komende week. Dat gespetter van morgen zal weinig uithalen. Dat wordt sproeien, zolang als het nog mag
Bleef daarna toch nog wel een week boven de 25.quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:44 schreef Elan het volgende:
Het wordt zo heet dat is zelden stabiel. Ik kan me de dagen na die 40 graden niet eens meer herinneren, maar volgens mij kwam er vrij snel onweer of in elk geval verkoeling.
5 dagen 30+ komt echt zelden tot nooit voor in Nederland.
Jawel, maar rond of iets boven de 25 is eigenlijk peanuts en prima te doen natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bleef daarna toch nog wel een week boven de 25.
Maar hopelijk heb je gelijk over volgende week.
Omg. ..quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:50 schreef DemonRage het volgende:
De hittegolf van de GFS parallel run (alleen dagen met 25°C+ ergens in het land):
[ afbeelding ]
Max temperatuur ergens in het land:
Dinsdag: 25°C
Woensdag: 30°C
Donderdag: 33°C
Vrijdag: 35°C
Zaterdag: 38°C
Zondag: 38°C
Maandag: 36°C
Dinsdag: 28°C
Woensdag: 30°C
Dat gaat natuurlijk nooit uitkomen!
Vergeet niet je kasten, kachelhok, etc. open te zetten. Daar blijft een boel warmte in hangen.quote:
Kunnen we mooi onze nieuwe airco testen, dat is het enige positievequote:
Lukte bijna 50 jaar terug zelfs in Leeuwarden alquote:Op zondag 2 augustus 2020 00:44 schreef Elan het volgende:
Het wordt zo heet dat is zelden stabiel. Ik kan me de dagen na die 40 graden niet eens meer herinneren, maar volgens mij kwam er vrij snel onweer of in elk geval verkoeling.
5 dagen 30+ komt echt zelden tot nooit voor in Nederland.
Vergeten? Na de hele winter de ramen open te hebben gehad is de warmte net een klein beetje het huis uit, krijgen we gelijk deze onzin weer.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is iedereen hier 2018 en 2019 vergeten, zo lang warm is prima mogelijk.
Vind ik niet, als je kijkt naar het gemiddelde.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Wel minder dan gister na het weekend.
quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vergeten? Na de hele winter de ramen open te hebben gehad is de warmte net een klein beetje het huis uit, krijgen we gelijk deze onzin weer.
Mag ik jouw isolatie?quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vergeten? Na de hele winter de ramen open te hebben gehad is de warmte net een klein beetje het huis uit, krijgen we gelijk deze onzin weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |