abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 22:49:45 #51
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194361902
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Mubassie het volgende:
Zat die 4e persoon niet in het achterhuis? Ze blijven wantrouwend die Duitsers.
Alleen als er ook een boekenkast stond
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:16:32 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194383853
Nou booking.com gebeld. Maar die gaven aan dat als we geen bewijs hebben dat we de borg betaald hebben, we weinig kunnen beginnen. Dat begrijp ik wel.

We gaan het voor de vorm nog eens zelf en door booking.com vriendelijk vragen (dat wilden ze nog wel doen) Dan laat ik mijn rechtsbijstand ook maar met rust want die zullen weinig anders gaan antwoorden vermoed ik zo.

Gelukkig dat deze les dan niet meer van 33 euro 33 kost. Maar die ... kan een aantal negatieve reviews gaan verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door noodgang op 03-08-2020 23:18:14 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 3 augustus 2020 @ 13:19:37 #53
408813 crew  trein2000
pi_194383894
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:16 schreef Hexagon het volgende:
Nou booking.com gebeld. Maar die gaven aan dat als we geen bewijs hebben dat we de borg betaald hebben, we weinig kunnen beginnen. Dat begrijp ik wel.

We gaan het voor de vorm nog eens zelf en door booking.com vriendelijk vragen (dat wilden ze nog wel doen) Dan laat ik mijn rechtsbijstand ook maar met rust want die zullen weinig anders gaan antwoorden vermoed ik zo.

Gelukkig dat deze les dan niet meer van 33 euro 33 kost. Maar die kutmof kan een aantal negatieve reviews gaan verwachten.
Even slim aanpakken en die kerel mailen dat je je borg terug wil. Als ie daar op reageert met “krijg je niet“ heb je iig bewijs dat je het betaald hebt.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:25:46 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194383970
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Even slim aanpakken en die kerel mailen dat je je borg terug wil. Als ie daar op reageert met “krijg je niet“ heb je iig bewijs dat je het betaald hebt.
Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:45:50 #55
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_194384210
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).
Ja zo lust ik er nog wel een paar...
Gewoon ook Booking op Facebook en Twitter aanspreken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:49:41 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194384251
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel een paar...
Gewoon ook Booking op Facebook en Twitter aanspreken.
Ik ben wel benieuwd in hoeverre ze volgens de kenners hier gelijk hebben.
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:57:47 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194384349
Benieuwd wel of je er nog iets van terug ziet

Hoe en wanneer heeft de eigenaar van de toko je op de hoogte gesteld van het niet terug geven van je borg?

Ik weet niet hoeveel reviews er überhaupt over deze accommodatie staan, maar zou lekker dreigen met slechte reviews met screenshots en alles erbij.

En dat ook ten uitvoer brengen met naam en toenaam.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194384354
Ik zou Booking idd op FB, Twitter, enz aanspreken. Dat trekt toch meer aandacht en maakt wil om iets aan de situatie te doen.

Die Duitser zou ik verder op elke reviewsite een negatieve beoordeling geven. Wat een grapjurk zeg.
Slechte reviews op een paar flinke sites (ook Google Maps) gaan hem meer pijn doen dan jullie die 100 euro 3 personen samen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 13:58:20 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_194384360
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zou Booking idd op FB, Twitter, enz aanspreken. Dat trekt toch meer aandacht en maakt wil om iets aan de situatie te doen.

Die Duitser zou ik verder op elke reviewsite een negatieve beoordeling geven. Wat een grapjurk zeg.
Slechte reviews op een paar flinke sites (ook Google Maps) gaan hem meer pijn doen dan jullie die 100 euro 3 personen samen.
Dit ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_194384397
Laat je andere 2 maten ook reviews schrijven. Zij hebben daar ook recht op. 3 slechte reviews op elke website gaat toch wel pijn doen. Misschien dat hij deze oplichting dan gelijk afleert. :P
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:00:26 #61
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194384398
Welk bewijs heeft die man nou helemaal. Ik had niet eens die restaurantbonnen laten zien.
Een beslapen bed is HET bewijs dat jullie met 4 waren?

Laat hem even kijken of er ook nog op een stoel is gezeten, uit een kopje is gedronken en van een bordje is gegeten. Misschien ook nog met een mesje gegeten en een vorkje geprikt.

Zo ja, dan was de dader vast sneeuwwitje.
Tot nooit .......
pi_194384505
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 13:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).
Aanbetaling van de borg is toch verplicht om de accommodatie af te kunnen nemen? De afgenomen accommodatie is dan toch al genoeg bewijs op zich?
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:10:58 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194384550
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Aanbetaling van de borg is toch verplicht om de accommodatie af te kunnen nemen? De afgenomen accommodatie is dan toch al op zich genoeg bewijs?
Die borg is iets van de verhuurder zelf blijkbaar. Dus die kan theoretisch gezien ook daar vanaf zien.

Lijkt natuurlijk absurd maar juridisch gezien natuurlijk een lastige.

Eerst volgende stap gaat in ieder geval zijn dat die vriend van mij die direct contact met hem heeft nog een keertje een verzoek doet te betalen.
  maandag 3 augustus 2020 @ 14:11:30 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194384556
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:00 schreef Gruj0 het volgende:
Laat je andere 2 maten ook reviews schrijven. Zij hebben daar ook recht op. 3 slechte reviews op elke website gaat toch wel pijn doen. Misschien dat hij deze oplichting dan gelijk afleert. :P
Als de mogelijkheden uitgeput zijn dan kan hij die zeker gaan verwachten.
pi_194384604
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 14:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als de mogelijkheden uitgeput zijn dan kan hij die zeker gaan verwachten.
Succes en niet opgeven. Je doet nu met je vrienden misschien wat meer moeite, maar wie weet hoeveel mensen hij op dezelfde manier 100¤ heeft afgetroggeld en die daartegen helemaal niks hebben gedaan omdat ze het teveel moeite vonden.
  maandag 3 augustus 2020 @ 16:04:03 #66
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_194386273
mijn ervaring is dat slechte reviews vaak moeilijk vindbaar zijn. Mijn goede reviews staan vaak boven aan. Naar de slechte moet ik stevig zoeken.
Tot nooit .......
pi_194386423
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 16:04 schreef Speekselklier het volgende:
mijn ervaring is dat slechte reviews vaak moeilijk vindbaar zijn. Mijn goede reviews staan vaak boven aan. Naar de slechte moet ik stevig zoeken.
Misschien kan je daar omheen werken door om de zoveel tijd te verversen. Als je dan sorteert op meest recent bovenaan of zo, dan krijg je die vanzelf weer te zien. :P
pi_194386550
Dit soort mensen tot op het bot neten. 😈
pi_194392385
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
@:ts, met wie heb je een overeenkomst? Met booking.com of die malle Duitser? Ik vermoed via booking.com want aan hen heb je betaald voor de overnachtingen. Wellicht zijn ze aangesloten bij de geschillencommissie, ik heb al even gekeken en ze zijn in elk geval geen lid van de anvr, dus waarschijnlijk niet.

Ik zie op de site van booking.com wel het volgende: https://secure.booking.co(...)QzODRiOGY2NdgCBuACAQ

Echter weet ik niet hoe onafhankelijk dit is...
Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_194392772
Ik zou proberen hem te laten bekennen dat de borg is betaald en het dan weer in de handen van Booking te leggen.
Dat je mailt dat je de betaalde borg van ¤100 gewoon terug wilt. Als hij daar op reageert 'nee, jouw borg krijg je niet terug' is er bewijs dat de borg betaald is.
pi_194397582
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:04 schreef baskick het volgende:

[..]

Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?
Weet ik niet, nog nooit geboekt via booking.com (doe altijd via reisorganisatie of anders rechstreeks hotel opbellen). Ga er maar vanuit dat ze het erop gooien dat ze alleen bemiddelen, maar wat mij betreft geldt gewoon aan wie je betaalt je de overeenkomst hebt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_194398185
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Als je aan de eigenaar hebt betaald, dan moet je het bedrag van hem terugkrijgen.. Booking heeft dat geld niet en kan dat dus ook niet aan je terugbetalen..

quote:
7s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
@:ts, met wie heb je een overeenkomst? Met booking.com of die malle Duitser? Ik vermoed via booking.com want aan hen heb je betaald voor de overnachtingen. Wellicht zijn ze aangesloten bij de geschillencommissie, ik heb al even gekeken en ze zijn in elk geval geen lid van de anvr, dus waarschijnlijk niet.

Ik zie op de site van booking.com wel het volgende: https://secure.booking.co(...)QzODRiOGY2NdgCBuACAQ

Echter weet ik niet hoe onafhankelijk dit is...
Als je via Booking boekt heb je een overeenkomt met de accommodatie, niet met Booking.. bij problemen kunnen ze je proberen te helpen (zij bemiddelen), voor sommige problemen kunnen ze idd een oplossing regelen (als je bv meer betaald hebt voor je overnachting dan wat er op je bevestiging staat etc (maar borg is dus weer een lastig puntje want vaak een hij zegt, zij zegt verhaal en zeker als er geen bewijs van de betaling is) maar als zij er ook niet uitkomen met de accommodatie dan moet je dat zelf maar zien te regelen..
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:05:49 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194404981
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2020 14:26 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Als je aan de eigenaar hebt betaald, dan moet je het bedrag van hem terugkrijgen.. Booking heeft dat geld niet en kan dat dus ook niet aan je terugbetalen..

Zijn bewering was iig dat hij het aan booking.com zou overmaken en dat die dat dan weer naar mij zouden overmaken. Maar wellicht zoog ie het uit zn duim.
pi_194404995
Zou een paardenhoofd in zijn bed helpen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  dinsdag 4 augustus 2020 @ 22:21:58 #75
338319 ZarB
Piña colada
pi_194405197
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2020 23:04 schreef baskick het volgende:

[..]

Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?
Ooit geboekt via Booking in Brazilië. Hotel bleek bij aankomst niet te bestaan (althans, de taxi chauffeur zei dat dat toch echt het adres was. Maar er was geen etablissement). Booking gecontact. Ze regelden een bestaand hotel én betaalden de telefoonkosten. Dus hoe het exact zit weet ik niet, maar ze kunnen je wel helpen als het nodig is.

OT: stennis maken op social media bij Booking en die man slechte recensies geven lijken mij de enige oplossing.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')