Alleen als er ook een boekenkast stondquote:Op zaterdag 1 augustus 2020 21:45 schreef Mubassie het volgende:
Zat die 4e persoon niet in het achterhuis? Ze blijven wantrouwend die Duitsers.
Even slim aanpakken en die kerel mailen dat je je borg terug wil. Als ie daar op reageert met “krijg je niet“ heb je iig bewijs dat je het betaald hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:16 schreef Hexagon het volgende:
Nou booking.com gebeld. Maar die gaven aan dat als we geen bewijs hebben dat we de borg betaald hebben, we weinig kunnen beginnen. Dat begrijp ik wel.
We gaan het voor de vorm nog eens zelf en door booking.com vriendelijk vragen (dat wilden ze nog wel doen) Dan laat ik mijn rechtsbijstand ook maar met rust want die zullen weinig anders gaan antwoorden vermoed ik zo.
Gelukkig dat deze les dan niet meer van 33 euro 33 kost. Maar die kutmof kan een aantal negatieve reviews gaan verwachten.
Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Even slim aanpakken en die kerel mailen dat je je borg terug wil. Als ie daar op reageert met “krijg je niet“ heb je iig bewijs dat je het betaald hebt.
Ja zo lust ik er nog wel een paar...quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).
Ik ben wel benieuwd in hoeverre ze volgens de kenners hier gelijk hebben.quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:45 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar...
Gewoon ook Booking op Facebook en Twitter aanspreken.
Dit jaquote:Op maandag 3 augustus 2020 13:57 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zou Booking idd op FB, Twitter, enz aanspreken. Dat trekt toch meer aandacht en maakt wil om iets aan de situatie te doen.
Die Duitser zou ik verder op elke reviewsite een negatieve beoordeling geven. Wat een grapjurk zeg.
Slechte reviews op een paar flinke sites (ook Google Maps) gaan hem meer pijn doen dan jullie die 100 euro 3 personen samen.
Aanbetaling van de borg is toch verplicht om de accommodatie af te kunnen nemen? De afgenomen accommodatie is dan toch al genoeg bewijs op zich?quote:Op maandag 3 augustus 2020 13:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor booking.com was dat niet voldoende bewijs iig om er meer werk van de maken (heb er ook naar gevraagd).
Die borg is iets van de verhuurder zelf blijkbaar. Dus die kan theoretisch gezien ook daar vanaf zien.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:07 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Aanbetaling van de borg is toch verplicht om de accommodatie af te kunnen nemen? De afgenomen accommodatie is dan toch al op zich genoeg bewijs?
Als de mogelijkheden uitgeput zijn dan kan hij die zeker gaan verwachten.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:00 schreef Gruj0 het volgende:
Laat je andere 2 maten ook reviews schrijven. Zij hebben daar ook recht op. 3 slechte reviews op elke website gaat toch wel pijn doen. Misschien dat hij deze oplichting dan gelijk afleert.
Succes en niet opgeven. Je doet nu met je vrienden misschien wat meer moeite, maar wie weet hoeveel mensen hij op dezelfde manier 100¤ heeft afgetroggeld en die daartegen helemaal niks hebben gedaan omdat ze het teveel moeite vonden.quote:Op maandag 3 augustus 2020 14:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als de mogelijkheden uitgeput zijn dan kan hij die zeker gaan verwachten.
Misschien kan je daar omheen werken door om de zoveel tijd te verversen. Als je dan sorteert op meest recent bovenaan of zo, dan krijg je die vanzelf weer te zien.quote:Op maandag 3 augustus 2020 16:04 schreef Speekselklier het volgende:
mijn ervaring is dat slechte reviews vaak moeilijk vindbaar zijn. Mijn goede reviews staan vaak boven aan. Naar de slechte moet ik stevig zoeken.
Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
@:ts, met wie heb je een overeenkomst? Met booking.com of die malle Duitser? Ik vermoed via booking.com want aan hen heb je betaald voor de overnachtingen. Wellicht zijn ze aangesloten bij de geschillencommissie, ik heb al even gekeken en ze zijn in elk geval geen lid van de anvr, dus waarschijnlijk niet.
Ik zie op de site van booking.com wel het volgende: https://secure.booking.co(...)QzODRiOGY2NdgCBuACAQ
Echter weet ik niet hoe onafhankelijk dit is...
Weet ik niet, nog nooit geboekt via booking.com (doe altijd via reisorganisatie of anders rechstreeks hotel opbellen). Ga er maar vanuit dat ze het erop gooien dat ze alleen bemiddelen, maar wat mij betreft geldt gewoon aan wie je betaalt je de overeenkomst hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:04 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?
Als je aan de eigenaar hebt betaald, dan moet je het bedrag van hem terugkrijgen.. Booking heeft dat geld niet en kan dat dus ook niet aan je terugbetalen..quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Als je via Booking boekt heb je een overeenkomt met de accommodatie, niet met Booking.. bij problemen kunnen ze je proberen te helpen (zij bemiddelen), voor sommige problemen kunnen ze idd een oplossing regelen (als je bv meer betaald hebt voor je overnachting dan wat er op je bevestiging staat etc (maar borg is dus weer een lastig puntje want vaak een hij zegt, zij zegt verhaal en zeker als er geen bewijs van de betaling is) maar als zij er ook niet uitkomen met de accommodatie dan moet je dat zelf maar zien te regelen..quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
@:ts, met wie heb je een overeenkomst? Met booking.com of die malle Duitser? Ik vermoed via booking.com want aan hen heb je betaald voor de overnachtingen. Wellicht zijn ze aangesloten bij de geschillencommissie, ik heb al even gekeken en ze zijn in elk geval geen lid van de anvr, dus waarschijnlijk niet.
Ik zie op de site van booking.com wel het volgende: https://secure.booking.co(...)QzODRiOGY2NdgCBuACAQ
Echter weet ik niet hoe onafhankelijk dit is...
Zijn bewering was iig dat hij het aan booking.com zou overmaken en dat die dat dan weer naar mij zouden overmaken. Maar wellicht zoog ie het uit zn duim.quote:Op dinsdag 4 augustus 2020 14:26 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Als je aan de eigenaar hebt betaald, dan moet je het bedrag van hem terugkrijgen.. Booking heeft dat geld niet en kan dat dus ook niet aan je terugbetalen..
Ooit geboekt via Booking in Brazilië. Hotel bleek bij aankomst niet te bestaan (althans, de taxi chauffeur zei dat dat toch echt het adres was. Maar er was geen etablissement). Booking gecontact. Ze regelden een bestaand hotel én betaalden de telefoonkosten. Dus hoe het exact zit weet ik niet, maar ze kunnen je wel helpen als het nodig is.quote:Op maandag 3 augustus 2020 23:04 schreef baskick het volgende:
[..]
Heb je überhaupt ooit een overeenkomst met Booking of bemiddelen ze altijd en alleen maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |