Dat kan niet meer. Inmiddels ben ik thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef Fred2 het volgende:
Ik zou het verlies van de borg voor lief nemen en de boel als een zwijnenstal achter laten.
Ik krijg dat dus totaal niet voor elkaar. Ik kom bij hun help center steeds weer bij dezelfde pagina uit waar ik een soort search kan doen of het probleem kan beschrijven. Maar geen idee of daar iets van aankomt. Echt totale bagger.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef spinazieruiker het volgende:
Gewoon terugklagen bij Booking.com.
Bij de Klantenservice heb je via de juiste linkjes in een paar klikken een chat met een medewerker van Booking.
Even beter kijken. De functie bestaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik krijg dat dus totaal niet voor elkaar. Ik kom bij hun help center steeds weer bij dezelfde pagina uit waar ik een soort search kan doen of het probleem kan beschrijven. Maar geen idee of daar iets van aankomt. Echt totale bagger.
Ja ik ga naar "Bij welke boeking heb je hulp nodig?" en selecteer de accomodatie. Dan komt er alleen maar een een veld met "Hoe kunnen we helpen?". Maar als ik daar mijn verhaal intyp wordt het blauw als ik op volgende klik en gebeurt er verder niets. Dus geen idee of dat ook ergens aankomt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Even beter kijken. De functie bestaat.
Ben je ingelogd? Heb je bij je boeking niet ergens een knopje ondersteuning of iets dergelijks?
Ja die weg had ik ook gevonden. Maar klik ik op ga naar help centre dan krijg ik wat ik eerder omschreef. Nergens livechat. Maar misschien is die offline nu?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:25 schreef KrekelJapie het volgende:
https://www.booking.com/customer-service.nl.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:53 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon 25 pp lappen voor die borg. Is goedkoper dan de moeite
Hardop gelachen. 🤣quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:53 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon 25 pp lappen voor die borg. Is goedkoper dan de moeite
Ik denk ook dat die Duitser echt denkt dat ze met zijn 4en waren, en het niet zegt alleen maar om ze een oor aan te naaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou die ¤100 ook laten zitten denk ik. Zondegeld maar soms zit het mee en soms zit het tegen.
Tja wie ons gaat beschuldigen mag bewijzen. Wij hebben in ieder geval ook een verklaring en bewijzen van een 3-mans vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die Duitser echt denkt dat ze met zijn 4en waren, en het niet zegt alleen maar om ze een oor aan te naaien.
Cash betaald, zou het terug overgemaakt krijgen van Booking.comquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:37 schreef Piger het volgende:
Hoe heb je dit betaald? En hoe zou je dit terug krijgen?
Ga er vanuit dat booking het wel oplost, maar:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Cash betaald, zou het terug overgemaakt krijgen van Booking.com
Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou die ¤100 ook laten zitten denk ik. Zondegeld maar soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik zou graag zien dat booking deze huisjeseigenaar uit t systeem gooit om zulk gedoe.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou die ¤100 ook laten zitten denk ik. Zondegeld maar soms zit het mee en soms zit het tegen.
Het heeft voor mij weinig zin hier te gaan liegen. Dan krijg je immers geen nuttig advies.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.
Voor sommige zaken ben ik het met je eens, maar in dit geval niet. Mits TS de waarheid spreekt natuurlijk
Ik lees dat de borg is betaald aan Booking.com. Dan is het een ander verhaal en zou ik ook denken..laat die het maar terugbetalen. Als ik het bij die Duitser zelf zou moeten halen dan zou ik het erbij laten zitten.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.
Voor sommige zaken ben ik het met je eens, maar in dit geval niet. Mits TS de waarheid spreekt natuurlijk
De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees dat de borg is betaald aan Booking.com. Dan is het een ander verhaal en zou ik ook denken..laat die het maar terugbetalen. Als ik het bij die Duitser zelf zou moeten halen dan zou ik het erbij laten zitten.
Nope. A fool and zijn money are soon parted. Nooit in cash betalen. Dat willen oplichters enkel en alleen.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Nur ein Tipp, schreiben Sie eine ziemlich verdammte Rezension für diesen Deutschen auf seiner Profilseite. Es wird zukünftige Gäste warnen und abschrecken.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Wie zou dat bureau op je af moeten sturen?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:44 schreef Hexagon het volgende:
Maar graag hoor ik hier ook even wat ervaringen met hoe ik
-Voorkom dat ik een incassobureau op mn dak krijg als ik niet betaal
Gaan die zoveel moeite doen voor 100 euro?quote:Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering
Booming.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:29 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Wie zou dat bureau op je af moeten sturen?
Geen idee maar ik betaal die premie natuurlijk ook niet voor nietsquote:Gaan die zoveel moeite doen voor 100 euro?
Het enige wat ik kan bedenken is verzekeringskosten maar dat zijn voor hotels. Deze is dat overduidelijk niet. En in een nacht gebruikt die 4e persoon niet dusdanig veel water of electriciteit dat er sprake is van een verschil in kosten tussen die van met zijn 3en.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Alsof die Duitser extra kosten heeft ook op 4 ipv 3 personen. Wat een lul
En laat hem meteen je fiets teruggeven
Misschien kan de reisverzekering meer voor je doen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Booming.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.
[..]
Geen idee maar ik betaal die premie natuurlijk ook niet voor niets
Hoe had je dat gedacht?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 11:06 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Misschien kan de reisverzekering meer voor je doen.
Een incassobureau stuur je weer weg met de mededeling dat de vordering niet juist is omdat jullie niet met 4 maar met 3 waren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 09:48 schreef Hexagon het volgende:
Booking.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.
Lijkt me idd de beste oplossing als het via de fatsoenlijke wijze niet lukt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 01:04 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Nur ein Tipp, schreiben Sie eine ziemlich verdammte Rezension für diesen Deutschen auf seiner Profilseite. Es wird zukünftige Gäste warnen und abschrecken.
Die borg werd al aangegeven op de site. Moest eigenlijk per creditcard maar die heb ik geen. Toen via een bericht met de verhuurder afgesproken dat ik die contant kon betalen bij aankomst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 12:09 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Een incassobureau stuur je weer weg met de mededeling dat de vordering niet juist is omdat jullie niet met 4 maar met 3 waren.
Dan mogen zij het tegendeel bewijzen, verkreukeld beddengoed is dan niet genoeg.
Op welk punt kwam die borg ter sprake?
Was dat al bij de boeking op booking.com?
Of kwam de verhuurder daar zelf mee?
Je kunt ook zelf een incassobureau op de verhuurder afsturen.
Zoek even op Duitse consumentensites over welk bureau het meest geklaagd wordt en bied daar je vordering aan.
Rechtszaak is het enige wat resteert. Booking.com kan geen dwangmaatregeoen opleggen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 16:17 schreef jeroen25 het volgende:
In hoeverre ben je al uitgepraat met de verhuurder?
Je zou het er nog een keer op kunnen wagen.
Laat weten dat je niet meegaat met zijn verhaal. Hij gaat die extra huur niet krijgen en je wil de borg terug.
Als hij inziet dat hij zich heeft vergist en het netjes afhandelt dan is het voor jou goed opgelost.
Wil hij dat niet dan zul jij helaas vervelende stappen moeten gaan nemen om de borg alsnog terug te krijgen.
Een slechte review plaatsen. Niet alleen op Booking.com, maar ook op Google Maps.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 17:21 schreef Hexagon het volgende:
Mochten Booking.com en die mof niet thuisgeven dan bel ik mijn rechtsbijstandverzekering nog wel. Als het echt een kansloos verhaal wordt en me meer geld gaat kosten dan houdt het op.
Ga ik zeker doen. Ook even wat over bokking.com op Twitter gooien denk ik. Wil ook nog wel eens helpen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een slechte review plaatsen. Niet alleen op Booking.com, maar ook op Google Maps.
Naja in theorie kan booking.com hem ertoe 'dwingen' het geld terug te betalen op straffe van een verwijdering van zijn profiel van de site en een blokkering van toekomstig verhuur maar in de praktijk zie ik het niet zo ver komen. Want het betreft hier een huurdersgeschil en die zijn nooit zo zwart-wit. Hij kan trouwens schade aan de woning beweren en dan gaan ze echt niet een agent van bol.com op pad sturen om het te controleren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 18:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Ook even wat over bokking.com op Twitter gooien denk ik. Wil ook nog wel eens helpen.
De afspraak was dat hij het met booking.com zou regelen en die het dan zouden terugstorten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Naja in theorie kan booking.com hem ertoe 'dwingen' het geld terug te betalen op straffe van een verwijdering van zijn profiel van de site en een blokkering van toekomstig verhuur maar in de praktijk zie ik het niet zo ver komen. Want het betreft hier een huurdersgeschil en die zijn nooit zo zwart-wit. Hij kan trouwens schade aan de woning beweren en dan gaan ze echt niet een agent van bol.com op pad sturen om het te controleren.
Bovendien heb je de issue van betaalwijze. Je hebt trouwens contant betaald dus hoe moet hij terugstorten? Ben je bereid om met hem weer af te spreken? Zo gaat dat niet.
Dat moet toch geen probleem zijn?quote:Op zaterdag 1 augustus 2020 19:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
Bovendien heb je de issue van betaalwijze. Je hebt trouwens contant betaald dus hoe moet hij terugstorten? Ben je bereid om met hem weer af te spreken? Zo gaat dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |