Dat kan niet meer. Inmiddels ben ik thuis.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 19:54 schreef Fred2 het volgende:
Ik zou het verlies van de borg voor lief nemen en de boel als een zwijnenstal achter laten.
Ik krijg dat dus totaal niet voor elkaar. Ik kom bij hun help center steeds weer bij dezelfde pagina uit waar ik een soort search kan doen of het probleem kan beschrijven. Maar geen idee of daar iets van aankomt. Echt totale bagger.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:03 schreef spinazieruiker het volgende:
Gewoon terugklagen bij Booking.com.
Bij de Klantenservice heb je via de juiste linkjes in een paar klikken een chat met een medewerker van Booking.
Even beter kijken. De functie bestaat.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik krijg dat dus totaal niet voor elkaar. Ik kom bij hun help center steeds weer bij dezelfde pagina uit waar ik een soort search kan doen of het probleem kan beschrijven. Maar geen idee of daar iets van aankomt. Echt totale bagger.
Ja ik ga naar "Bij welke boeking heb je hulp nodig?" en selecteer de accomodatie. Dan komt er alleen maar een een veld met "Hoe kunnen we helpen?". Maar als ik daar mijn verhaal intyp wordt het blauw als ik op volgende klik en gebeurt er verder niets. Dus geen idee of dat ook ergens aankomt.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Even beter kijken. De functie bestaat.
Ben je ingelogd? Heb je bij je boeking niet ergens een knopje ondersteuning of iets dergelijks?
Ja die weg had ik ook gevonden. Maar klik ik op ga naar help centre dan krijg ik wat ik eerder omschreef. Nergens livechat. Maar misschien is die offline nu?quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:25 schreef KrekelJapie het volgende:
https://www.booking.com/customer-service.nl.html
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:53 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon 25 pp lappen voor die borg. Is goedkoper dan de moeite
Hardop gelachen. 🤣quote:Op vrijdag 31 juli 2020 20:53 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon 25 pp lappen voor die borg. Is goedkoper dan de moeite
Ik denk ook dat die Duitser echt denkt dat ze met zijn 4en waren, en het niet zegt alleen maar om ze een oor aan te naaien.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou die ¤100 ook laten zitten denk ik. Zondegeld maar soms zit het mee en soms zit het tegen.
Tja wie ons gaat beschuldigen mag bewijzen. Wij hebben in ieder geval ook een verklaring en bewijzen van een 3-mans vakantie.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik denk ook dat die Duitser echt denkt dat ze met zijn 4en waren, en het niet zegt alleen maar om ze een oor aan te naaien.
Cash betaald, zou het terug overgemaakt krijgen van Booking.comquote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:37 schreef Piger het volgende:
Hoe heb je dit betaald? En hoe zou je dit terug krijgen?
Ga er vanuit dat booking het wel oplost, maar:quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Cash betaald, zou het terug overgemaakt krijgen van Booking.com
Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou die ¤100 ook laten zitten denk ik. Zondegeld maar soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ik zou graag zien dat booking deze huisjeseigenaar uit t systeem gooit om zulk gedoe.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 21:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Het heeft voor mij weinig zin hier te gaan liegen. Dan krijg je immers geen nuttig advies.quote:Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.
Voor sommige zaken ben ik het met je eens, maar in dit geval niet. Mits TS de waarheid spreekt natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |