abonnement Unibet Coolblue
pi_194345643
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:02 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Echt? Dit zou voor mij een principekwestie worden, al zou ik aan het einde van de rit ¤250 aan kosten hebben dan nog zou ik die ¤100 niet zomaar afschrijven.

Voor sommige zaken ben ik het met je eens, maar in dit geval niet. Mits TS de waarheid spreekt natuurlijk
Ik lees dat de borg is betaald aan Booking.com. Dan is het een ander verhaal en zou ik ook denken..laat die het maar terugbetalen. Als ik het bij die Duitser zelf zou moeten halen dan zou ik het erbij laten zitten.
  vrijdag 31 juli 2020 @ 22:10:50 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194345656
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik lees dat de borg is betaald aan Booking.com. Dan is het een ander verhaal en zou ik ook denken..laat die het maar terugbetalen. Als ik het bij die Duitser zelf zou moeten halen dan zou ik het erbij laten zitten.
De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
pi_194348300
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Nope. A fool and zijn money are soon parted. Nooit in cash betalen. Dat willen oplichters enkel en alleen.
pi_194348352
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 22:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De borg is aan die Duitser betaald. Maar Booking.com zou moeten regelen dat het terug bij mij komt.
Nur ein Tipp, schreiben Sie eine ziemlich verdammte Rezension für diesen Deutschen auf seiner Profilseite. Es wird zukünftige Gäste warnen und abschrecken.
pi_194350418
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2020 20:44 schreef Hexagon het volgende:
Maar graag hoor ik hier ook even wat ervaringen met hoe ik
-Voorkom dat ik een incassobureau op mn dak krijg als ik niet betaal
Wie zou dat bureau op je af moeten sturen?

quote:
Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering
Gaan die zoveel moeite doen voor 100 euro?
So we just called him Fred too
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:37:25 #31
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194350490
Alsof die Duitser extra kosten heeft ook op 4 ipv 3 personen. Wat een lul :')

En laat hem meteen je fiets teruggeven
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:48:54 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194350605
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:29 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Wie zou dat bureau op je af moeten sturen?
Booming.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.

quote:
Gaan die zoveel moeite doen voor 100 euro?
Geen idee maar ik betaal die premie natuurlijk ook niet voor niets
pi_194351454
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:37 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Alsof die Duitser extra kosten heeft ook op 4 ipv 3 personen. Wat een lul :')

En laat hem meteen je fiets teruggeven
Het enige wat ik kan bedenken is verzekeringskosten maar dat zijn voor hotels. Deze is dat overduidelijk niet. En in een nacht gebruikt die 4e persoon niet dusdanig veel water of electriciteit dat er sprake is van een verschil in kosten tussen die van met zijn 3en.
pi_194351471
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Booming.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.
[..]

Geen idee maar ik betaal die premie natuurlijk ook niet voor niets
Misschien kan de reisverzekering meer voor je doen.
  Redactie Frontpage zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:17:43 #35
38148 crew  Innisdemon
pi_194351610
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 11:06 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Misschien kan de reisverzekering meer voor je doen.
Hoe had je dat gedacht?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_194352347
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 09:48 schreef Hexagon het volgende:
Booking.com wellicht, als die dat namens die Duitser doen.
Een incassobureau stuur je weer weg met de mededeling dat de vordering niet juist is omdat jullie niet met 4 maar met 3 waren.
Dan mogen zij het tegendeel bewijzen, verkreukeld beddengoed is dan niet genoeg.

Op welk punt kwam die borg ter sprake?
Was dat al bij de boeking op booking.com?
Of kwam de verhuurder daar zelf mee?

Je kunt ook zelf een incassobureau op de verhuurder afsturen.
Zoek even op Duitse consumentensites over welk bureau het meest geklaagd wordt en bied daar je vordering aan.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_194353008
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 01:04 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Nur ein Tipp, schreiben Sie eine ziemlich verdammte Rezension für diesen Deutschen auf seiner Profilseite. Es wird zukünftige Gäste warnen und abschrecken.
Lijkt me idd de beste oplossing als het via de fatsoenlijke wijze niet lukt.

@TS: Misschien kan je nog wat recensies vinden op Facebook omtrent deze verhuurder en misschien wel de oplossing voor dit probleem. Kan zomaar zijn dat jij niet eerste bent bij wie de verhuurder dit heeft proberen te flikken.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:29:14 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194353406
Booking.com gebeld, maar ik moet op een werkdag maar terugbellen. Dat doen we dan maar.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 13:33:16 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194353441
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 12:09 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Een incassobureau stuur je weer weg met de mededeling dat de vordering niet juist is omdat jullie niet met 4 maar met 3 waren.
Dan mogen zij het tegendeel bewijzen, verkreukeld beddengoed is dan niet genoeg.

Op welk punt kwam die borg ter sprake?
Was dat al bij de boeking op booking.com?
Of kwam de verhuurder daar zelf mee?

Je kunt ook zelf een incassobureau op de verhuurder afsturen.
Zoek even op Duitse consumentensites over welk bureau het meest geklaagd wordt en bied daar je vordering aan.
Die borg werd al aangegeven op de site. Moest eigenlijk per creditcard maar die heb ik geen. Toen via een bericht met de verhuurder afgesproken dat ik die contant kon betalen bij aankomst.

Achteraf niet zo slim van me dus.

Zal vanavond eens googlen wat er over die tent te vinden is
pi_194355818
In hoeverre ben je al uitgepraat met de verhuurder?
Je zou het er nog een keer op kunnen wagen.

Laat weten dat je niet meegaat met zijn verhaal. Hij gaat die extra huur niet krijgen en je wil de borg terug.
Als hij inziet dat hij zich heeft vergist en het netjes afhandelt dan is het voor jou goed opgelost.
Wil hij dat niet dan zul jij helaas vervelende stappen moeten gaan nemen om de borg alsnog terug te krijgen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_194355900
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 16:17 schreef jeroen25 het volgende:
In hoeverre ben je al uitgepraat met de verhuurder?
Je zou het er nog een keer op kunnen wagen.

Laat weten dat je niet meegaat met zijn verhaal. Hij gaat die extra huur niet krijgen en je wil de borg terug.
Als hij inziet dat hij zich heeft vergist en het netjes afhandelt dan is het voor jou goed opgelost.
Wil hij dat niet dan zul jij helaas vervelende stappen moeten gaan nemen om de borg alsnog terug te krijgen.
Rechtszaak is het enige wat resteert. Booking.com kan geen dwangmaatregeoen opleggen.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 17:21:07 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194356708
Mochten Booking.com en die Duitser niet thuisgeven dan bel ik mijn rechtsbijstandverzekering nog wel. Als het echt een kansloos verhaal wordt en me meer geld gaat kosten dan houdt het op.

[ Bericht 4% gewijzigd door noodgang op 03-08-2020 23:16:41 ]
pi_194357623
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 17:21 schreef Hexagon het volgende:
Mochten Booking.com en die mof niet thuisgeven dan bel ik mijn rechtsbijstandverzekering nog wel. Als het echt een kansloos verhaal wordt en me meer geld gaat kosten dan houdt het op.
Een slechte review plaatsen. Niet alleen op Booking.com, maar ook op Google Maps. ;)
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 18:38:49 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194357769
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Een slechte review plaatsen. Niet alleen op Booking.com, maar ook op Google Maps. ;)
Ga ik zeker doen. Ook even wat over bokking.com op Twitter gooien denk ik. Wil ook nog wel eens helpen.
pi_194358155
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 18:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ga ik zeker doen. Ook even wat over bokking.com op Twitter gooien denk ik. Wil ook nog wel eens helpen.
Naja in theorie kan booking.com hem ertoe 'dwingen' het geld terug te betalen op straffe van een verwijdering van zijn profiel van de site en een blokkering van toekomstig verhuur maar in de praktijk zie ik het niet zo ver komen. Want het betreft hier een huurdersgeschil en die zijn nooit zo zwart-wit. Hij kan trouwens schade aan de woning beweren en dan gaan ze echt niet een agent van bol.com op pad sturen om het te controleren.

Bovendien heb je de issue van betaalwijze. Je hebt trouwens contant betaald dus hoe moet hij terugstorten? Ben je bereid om met hem weer af te spreken? Zo gaat dat niet.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 19:32:47 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_194358530
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:03 schreef Eindbaas_ het volgende:

[..]

Naja in theorie kan booking.com hem ertoe 'dwingen' het geld terug te betalen op straffe van een verwijdering van zijn profiel van de site en een blokkering van toekomstig verhuur maar in de praktijk zie ik het niet zo ver komen. Want het betreft hier een huurdersgeschil en die zijn nooit zo zwart-wit. Hij kan trouwens schade aan de woning beweren en dan gaan ze echt niet een agent van bol.com op pad sturen om het te controleren.

Bovendien heb je de issue van betaalwijze. Je hebt trouwens contant betaald dus hoe moet hij terugstorten? Ben je bereid om met hem weer af te spreken? Zo gaat dat niet.
De afspraak was dat hij het met booking.com zou regelen en die het dan zouden terugstorten.

Verder ga ik het zien. Maar niets proberen levert zeker niets op.
pi_194358536
Ik zou het ook niet laten zitten. Ik zou hier voor een tientje nog achteraan gaan. Als hij dit bij jou flikt doet hij dat bij iedereen. Daar mogen Booking en toekomstige gasten best van weten.
pi_194358594
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2020 19:03 schreef Eindbaas_ het volgende:
Bovendien heb je de issue van betaalwijze. Je hebt trouwens contant betaald dus hoe moet hij terugstorten? Ben je bereid om met hem weer af te spreken? Zo gaat dat niet.
Dat moet toch geen probleem zijn?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_194359133
@TS, met wie heb je een overeenkomst? Met booking.com of die malle Duitser? Ik vermoed via booking.com want aan hen heb je betaald voor de overnachtingen. Wellicht zijn ze aangesloten bij de geschillencommissie, ik heb al even gekeken en ze zijn in elk geval geen lid van de anvr, dus waarschijnlijk niet.

Ik zie op de site van booking.com wel het volgende: https://secure.booking.co(...)QzODRiOGY2NdgCBuACAQ

Echter weet ik niet hoe onafhankelijk dit is...
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  zaterdag 1 augustus 2020 @ 21:45:25 #50
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_194360433
Zat die 4e persoon niet in het achterhuis? Ze blijven wantrouwend die Duitsers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')