To be continued...quote:Op zondag 2 augustus 2020 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hello. We waren om 23.35 weer thuis. Het was een enorm leuke dag. Alles zat mee, is gelukt en was gezellig. Het avondeten was een beetje een probleem. Het blijkt niet makkelijk om rond 21.00 nog eten te vinden dat niet McDonalds is. Uiteindelijk heb ik een wegrestaurant telefonisch zo ver gekregen dat ze wat langer open bleven voor ons.
Van die 46 kroketten hebben we er 4 opgegeten en 10 mee naar huis genomen (8 soorten, 1 dubbel, 1 bamiblok). We hadden niet meer koelruimte. De overige kroketten waren dus voor Sigme
Vandaag was
Ik snap hem nietquote:Op zondag 2 augustus 2020 08:06 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. Tijd voor de 2Liter-samenleving
Het is een foto van een demo van Viruswaanzin. Kortom ik ga er vanuit dat liter meter moet zijnquote:
Nee.... dat zullen ze toch niet serieus over het hoofd hebben gezien....quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een foto van een demo van Viruswaanzin. Kortom ik ga er vanuit dat liter meter moet zijn.
Hm. Niet leuk nee.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat lienekien zegt, schijnt een mop te zijn over coronabier (maar nergens leuk)
Ik snap m ook niet. Zal wel een insider grap zijnquote:Op zondag 2 augustus 2020 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hm. Niet leuk nee.
Ik dacht dat de ‘mop’ eerder was dat je na anderhalve liter (drank) je niet meer aan die anderhalve meter (afstand) kunt houden,
dacht meer aan dat die mensen allemaal spontaan aan de drank gingen van het gebrek aan uitgaansleven ofzo.quote:Op zondag 2 augustus 2020 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hm. Niet leuk nee.
Ik dacht dat de ‘mop’ eerder was dat je na anderhalve liter (drank) je niet meer aan die anderhalve meter (afstand) kunt houden,
Nou, dat dusquote:
Ja maar zo begint het!!! 1!!1!!1!quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag ook gisteren bij de viruswaanzin demo ook van die rare spandoeken langskomen. Alsof we in noord Korea leven, zo weinig vrijheid hebben we.
Of een manier om te zeggen dat de dag voorbij isquote:
Ik snap echt niet hoe ze dat durven te denken.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Zag ook gisteren bij de viruswaanzin demo ook van die rare spandoeken langskomen. Alsof we in noord Korea leven, zo weinig vrijheid hebben we.
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als een van hen op de IC beland, of de mening van die persoon en naasten ook bij draait. Of dat die naasten hem dan gaan zien als verrader en onderdeel van het complot.quote:Op zondag 2 augustus 2020 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Je mag denken wat je wilquote:Op zondag 2 augustus 2020 09:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe ze dat durven te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |